Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κιτ αναβάθμισης για FREELANDER

Κιτ αναβάθμισης για FREELANDER

Δημοσίευσηαπό Green » 03 Απρ 2007, 17:52

Μόλις πέρασα από την αντιπροσωπεία και είδα μια "προσφορά" που έχουν για αναβάθμιση του Freelander. Πάνε τα άλογα στα 131 και ανεβάζουν τη ροπή, αλλάζοντας - όπως μου είπαν - δύο εκκεντροφόρους, την πεταλούδα γκαζιού και περνώντας το πρόγραμμα στον εγκέφαλο. Τιμή; 1300 ευρώ για Freelander πριν το 2001 και 1265 για τα μετά το 2001. Συν 142 ευρώ για εργασία. Αναρωτιέμαι αν αξίζει τον κόπο αυτή η αναβάθμιση ή με αυτά τα λεφτά μπορεί να βρει κάποιος κάτι καλύτερο....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Κιτ αναβάθμισης για FREELANDER

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Απρ 2007, 18:34

φιλτατε, κατα την ταπεινη μου αποψη, καλυτερα να ξοδεψεις χρηματα για καποιον αισθητηρα πτωσης σταθμης ψυκτικου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 03 Απρ 2007, 19:05

Σε ποιά αντιπροσωπεία?
Ας μας πει κάποιος που ξέρει αξίζει?
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Απρ 2007, 23:21

Θα συμφωνήσω με τον fireλορδο.
Καλύτερα να διαθέσει κανείς χρήματα για τέτοια χρήσιμα γκατζετάκια παρά να προσπαθήσει να το κάνει αεριοθούμενο (το ζέπελιν)

Και Μερικά χρήσιμα λινκς με σχετικές πληροφορίες:

http://www.qednet.demon.co.uk/K_Cat/QED_K.pdf
http://www.qednet.demon.co.uk/rk/background.htm
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 04 Απρ 2007, 17:40

Ξαναρώτησα σήμερα και μου είπαν πως η ιπποδύναμη πάει στα 131,8 στις 6000 στροφές και η ροπή στα 16,4 κιλά...
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 05 Απρ 2007, 08:44

Μόνο 10 άλογα και 1300 ευρώ??
Ο Κ series μπορει να αποδώσει πολύ παραπάνω (εφαρμογές σε Lotus, Mg) άνετα έχουν δείξει 170 άλογα. Ποίος όμως θα το δοκιμάσει????Εγγύηση δίνουν?
Αν δεν κάνω λάθος το Rover 75 έβγαινε σε 1.8 turbo με τον Κ στα 150 άλογα. Φαντάζομαι ότι δεν έχει πουλήσει πολλά κομμάτια αλλά θα ήταν ενδιαφέρον η τοποθέτηση του σε ένα φριλάντερ. Θα πήγαινε αέρα.......Τσαφ-τσουφ
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2007, 08:37

Φίλε GREEN,

το κιτ αυτό υπάρχει εδώ και δύο περίπου μήνες και κοστολογήθηκε τελικά πριν από 20 ημέρες οπότε άρχισε και η διάθεσή σου από το επίσημο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων.

Το ότι ΔΕΝ ακούσες κάτι σε αυτό το φόρουμ (ή και στα άλλα) θα πρέπει να σου λέει κάτι.

Προσωπικά θεωρώ ότι το μοτέρ αυτό ΔΕΝ θα πρέπει να το κουράσεις άλλο.

Οπως ήδη γράφτηκε καλό θα είναι, αν θέλεις να δώσεις χρήματα, να βάλεις το σετ για τον έλεγχο της στάθμης του ψυκτικού υγρού και προσπάθησε να θεραπεύσεις ή να προλάβεις τα ήδη υπάρχοντα προβλήματά του.

Οι επί των Freelanders, που όπως λένε είναι και μέσα στο χορό, θα σου πουν.

Αν ήμουν στη θέση σου ΔΕΝ θα το "κούρδιζα". Θα το άλλαζα. (κάτι που χρόνια τώρα λέω για τα Freelanders)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Green » 16 Απρ 2007, 12:41

Κι αν αλλάξω κινητήρα και βάλω τον δίλιτρο του Rover 75 με τα 150 άλογα;
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Απρ 2007, 13:03

Φίλε Green,

δεν ξέρω αν είναι το ίδιο μπλοκ οπότε δεν μπορώ να σου πω.

Αυτό όμως που ξέρω ότι έχει γίνει αλλά πήρε πολύ δουλειά για να δουλέψει και δεν ξέρω τελικά αν δούλεψε ήταν η αντικατάσταση του K series 1.8 από Freelander με μοτέρ από MGF με εκκεντρεφόρους μεταβαλόμενης γωνίας.

Συγκεκριμένα υπήρχαν προβλήματα με την επικοινωνία του εγκεφάλου του κινητήρα με το immobilizer.

Θεωρώ πάντως ότι το μοτέρ αυτό με την ροπή του να εμφανίζεται ψηλά μάλλον δεν θα ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα ενός οχήματος που θέλει να κινείται και εκτός δρόμου.

Επίσης με δεδομένα τα προβλήματα αντοχής του IRD και του κιβωτίου ταχυτήτων ίσως η αύξηση της ιπποδύναμης να μην είναι κάτι που θα βοηθήσει στην μακροβιώτητα των εξαρτημάτων αυτών.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Green » 16 Απρ 2007, 13:28

Απολύτως αιτιολογημένη η απάντησή σου Παντελή, σ΄ευχαριστώ πολύ...
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Απρ 2007, 19:41

Green έγραψε:Κι αν αλλάξω κινητήρα και βάλω τον δίλιτρο του Rover 75 με τα 150 άλογα;

Δυστυχώς μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κινητήρας εκτός των 4 γνωστών που να ταιριάζει στο φριλάντερ για διάφορους λόγους.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 17 Απρ 2007, 14:11

Αναρωτιέμαι, ένας μεταχειρισμένος V6 σε τι τιμή μπορεί να βρεθεί; Χρειάζονται και άλλες μετατροπές αν μπει σε απλό 1800άρι;
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 17 Απρ 2007, 14:45

Χρειάζονται τόσες πολλές μετατροπές, ώστε να μην κάνεις την μετατροπή.
Χώρια που η μούρη στα αυτοκίνητα με τέτοιο μοτέρ είναι μακρύτερη κατα μερικά εκατοστά στον εμπρος προφυλακτήρα για να χωρέσουν οι παραπάνω κύλινδροι και το μεγαλύτερο ψυγείο.

Το σημαντικότερο όμως είναι οτι απο αξιοπιστία είναι ίδιος και χειρότερος με τον δικό μας Κ1800.
Τα φριλάντερ με τέτοιο βενζινοκινητήρα KV6 πούλησαν περισσότερο στην Αμερική για την οποία και προορίζονταν.
Οι Αμερικάνοι λοιπόν τώρα μερικά χρόνια μετά, ανακάλυψαν τους όρους "φλάντζα" και κυρίως: "Αντικατάσταση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων".
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 17 Απρ 2007, 14:48

Υπάρχει λοιπόν σωστός τρόπος να αναβαθμίσουμε τον κινητήρα μας;
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2007, 06:51

Γειά σου φίλε Green,

φυσικά και υπάρχει τρόπος, ιδίως αν θέλεις να ανέβεις στα 2.000 κυβικά.

Πούλα το και με τα χρήματα που θα έδινες για οποιαδήποτε μετατροπή ή βελτίωση πάρε ένα δίλιτρο Μpi.

Eτσι θα έχεις και περισσότερους χώρους, και πιό στιβαρό αμάξωμα, και καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες (εκτός από τα χιόνια και την παχιά λάσπη όπου το βάρος είναι μειονέκτημα) αλλά ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις στην άσφαλτο και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση.
Και οι τιμές των Disco έχουν κατέβει πλέον τόσο χαμηλά που ίσως να σου περισσέψουν και χρήματα και μάλλον δεν πρόκειται να χάσεις σε τιμή μεταπώλησης ΑΝ κάποια στιγμή αποφασίσεις να το πουλήσεις.

------------------

Σοβαρά τώρα και αν δεν θέλεις να απαλλαγείς από το ιπποποταμάκι σου.
Ειχε κάποια στιγμή συζητηθεί στην Αγγλία η πιθανότητα να χωράει το μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ που τώρα μπαίνει στις Lotus.
Θέλεις να το ψάξω? Εδώ στο Ελλαδιστάν όμως αυτό αντιμετωπίζει και γραφειοκρατικές δυσκολίες καθώς θα πρέπει να πάρει το αυτοκίνητό σου έγκριση τύπου. Κάτι όχι και τόσο δύσκολο αλλά πρέπει να βρεθεί μηχανολόγος να το εξετάσει και να πιστοποιήσει την συμβατότητα του κινητήρα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, την ασφάλεια της μετατροπής και μετά να περάσεις από ΚΤΕΟ.
Συνολικά δηλαδή επιβάρυνση σε χρόνο και χρήμα (τουλάχιστον γύρω στα 1000 με 1.500 Ευρώ από όσο μου έχουν πει για μία τέτοια ιστορία σε Discovery και 110 που φόρεσαν 4.2 και 4.6 μοτέρ)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης