Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander II. Η γνώμη σας

Freelander II. Η γνώμη σας

Δημοσίευσηαπό mararis » 13 Απρ 2007, 12:54

Γεια σας. Ψάχνομαι για SUV. Θα ήθελα την γνώμη σας για το Freelander 2. Το οτι δεν μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση κατά βούληση είναι πρόβλημα ; Την εμπλέκει αρκετά γρήγορα όταν χρειάζεται ; Για χιόνα είναι καλό ; Αποφεύγεις τις αλυσίδες ; Το response terrain ; Στην άσφαλτο καλό ; Αθόρυβο ; Για light off-road ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Απρ 2007, 14:17

Φίλε mararis,

Δεν το έχω οδηγήσει ακόμη αλλά καλός φίλος και κουμπάρος μου το είχε στα χέρια του για μία ολόκληρη εβδομάδα (πριν ακόμη το πάρουν καν οι δημοσιογράφοι).

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ για το βενζινοκίνητο.

1. Πάει "αέρα" στον δρόμο και είναι πολύ ήσυχο. Οταν λέω "αέρα" συζητάμε για 215+ χαω με ένδειξη απο GPS.
2. Eξαιρετική οδική σμπεριφορά.
3. Πολύ ικανό εκτός δρόμου ακόμη και σε μέρη που τελικά εκείνος υποχώρησε για να μην υπάρξει περίπτωση ζημιάς στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.

Στα χιόνια να φοράς ΠΑΝΤΑ αλυσίδες. Το ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να ξεκινάει ή να στρίβει με σχετικό έλεγχο στο χιόνι δεν πάει να πει ότι θα φρενάρει κιόλας όταν έχει πάγο, ορατό ή μη.
ΚΑΝΕΝΑ είδος τετρακίνησης δεν θα σε γλυτώσει από τον πάγο.
Ακομη και αυτά με τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα μπορούν να σε βοηθήσουν να διατηρήσεις μερικό έλεγχο αλλά πάντα οι αποστάσεις αντίδρασης και ελέγχου μεγαλώνουν τόσο που ξεφεύγουν από τα όρια ασφαλείας που πρέπει να έχουμε όταν οδηγούμε σε δρόμο με άλλα αυτοκίνητα.
Τώρα για το χιόνι που και ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα μπορεί να πάει είναι άλλη ιστορία.
Ομως σε σοβαρό χιόνι και κυρίως σε χιόνι με ζωή πάνω από ένα βράδυ (άρα σοβαρή πιθανότητα για πάγο ορατό ή κάτω από στρώμα χιονιού) το σωστό είναι να φοράς τις αλυσίδες σου.
Οτιδήποτε άλλο είναι αδιαφορία προς την ζωή των επιβατών σου και των άλλων ανθρώπων στο δρόμο.

Μόλις το οδηγήσω και ο ίδιος (δεν μιλάμε για test drive μερικών ωρών) θα μπορώ να έχω και δική μου άποψη επί των ανωτέρω 1 έως και 3.

Πάντως στην κρίση του συγκεκριμένου ανθρώπου έχω εμπιστοσύνη καθώς αγαπά και κυρίως ξέρει από αυτοκίνητα και το βασικότερο έχει οδηγήσει και όλα (εννοώ ΟΛΑ) τα καινούργια Landies.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό mararis » 13 Απρ 2007, 14:56

pantg,
σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Οι συμβουλές σου πάντα καλοδεχούμενες, όπως και οποιαδήποτε μελλοντική σου κρίση ή κριτική.

Φιλικά χαιρετώ
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Johnkokk » 14 Απρ 2007, 15:45

Καταρχάς καλώς σας βρήκα.Αν και διαβάζω πάρα πολύ καιρό, είναι η πρώτη φορά που γράφω.

Αρχίζω και καλοβλέπω και εγω το FL2.Δείχνει να είναι ενα πολύ καλό όχημα.

Δεν ξέρω βέβαια κατα πόσο έχει βελτιωθεί οσο αφορά την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία, τομείς που το FL1, υστερούσε πολύ.

Οπότε οτι πληροφορία έχετε οι εμπειρότεροι, καλό θα ήταν να μας την παραθέτετε.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Johnkokk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 15:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρητη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Απρ 2007, 16:16

Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο αφού σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον δεν έχει εμφανιστεί ακόμη κάτοχος FR2, κατα συνέπεια ότι γράφεται είναι εντυπώσεις τρίτων, φήμες ή θεωρητικές πληροφορίες και μόνο.

Αν και πιστέυω οτι πάντα ένα καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά σαν το συγκεκριμένο θέλει χιλιόμετρα και αρκετό χρόνο για να δείξει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του, πολύ περισσότερο αυτά που αφορούν θέματα αξιοπιστίας.
Φίλε Γιάννη Johnkok και συνάδελφε στη θάλασσα καλωσήρθες!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό diamond » 14 Απρ 2007, 17:21

μέχρι να αποκτηθεί από συνφορομίστες δείτε και εδώ
http://www.freel2.com/forum/index.php?s ... 1877a8fee6
όπου παρεπιπτόντως πέρα από εμένα υπάρχει και έλληνας κάτοχος
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 15 Απρ 2007, 22:56

Μπορείς να διαβάσεις ιστορίες στο φόρουμ και να αποφασίσεις. Μην θεωρήσεις όμως ούτε στιγμή οτι βελτιώθηκε έστω κατ΄ελάχιστον η ποιότητα κατασκευής. Αλλιώς, μην έχεις ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία, θα δίναν εξαετή εγγύηση. Προσωπική θέση:ΜΑΚΡΙΑ
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Απρ 2007, 10:49

υστερα απο επισταμενο τεστιντραιβ TD4 (να μη συγχεεται με τον Td4 = BMW)

α. μειωμενος θορυβος στο ρελαντι αλλα ο θορυβος παραμενει
β. πολυ καλοι χωροι
γ. αρκετα καλο το ΤΡ, ΔΕΝ παει παντου αλλα βοηθαει τον οδηγο που ξερει τι να κανει

αναφορικα με τα αρνητικα θα περιοριστω σε ενα και κατ' εμε το πλεον σημαντικο

ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ

για να φτασω το επιπεδο εξοπλισμου του Td4 που εχω, θα χρειαζοταν να καταβαλλω ποσο ανω των 54 ευροχιλιαρικων (για σουβ ελεος)

δε σφαξανε...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 15:43

stelioskal έγραψε:Μπορείς να διαβάσεις ιστορίες στο φόρουμ και να αποφασίσεις. Μην θεωρήσεις όμως ούτε στιγμή οτι βελτιώθηκε έστω κατ΄ελάχιστον η ποιότητα κατασκευής. Αλλιώς, μην έχεις ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία, θα δίναν εξαετή εγγύηση. Προσωπική θέση:ΜΑΚΡΙΑ


Αγαπητέ Στέλιο,

νομίζω ότι γίνεσαι πολύ κακός λόγω της πολύ αρνητικής προσωπικής σου εμπειρίας από τον εφιάλτη. (ξέρουμε ποιός είναι αυτός ε?)

Το FR2 δεν έχει καμμία σχέση με το Freelander.
H ποιότητα κατασκευής των νέων Landies είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερη από αυτή των αυτοκινήτων των γενεών των δικών μας.
Και ιδίως το FR2 είναι κτισμένο επάνω σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη τόσο από το LR3, το RRS, το RaRo L322 όσο και τα τελευταία Volvo.
Mέχρι στιγμής τα αυτοκίνητα αυτά δεν έχουν δημιουργήσει προβλήματα ανάλογα με τα πολλαπλά και σοβαρά που παρουσίασε το Freelander (ας το πούμε Freelander 1 για να το ξεχωρίσουμε)

Επειδή είχα την τύχη να ασχοληθώ αρκετή ώρα με το τεχνικό του εγχειρίδιο και το βιβλίο (και εννοώ ΤΟΜΟ) τεχνικής παρουσίασης των επιμέρους συστημάτων του (μηχανικά, μετάδοσης, φρένων, ανάρτησης, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, εξαερισμού κλπ) μπορώ να σου πω ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το παλαιό το οποίο αντικαθιστά ιδίως στον τρόπο που είναι κατασκευασμένο.

Πρώτα ο Θεός την Δευτέρα θα το έχω και στα χέρια μου και τα λέμε και σε επίπεδο προσωπική εμπειρίας οδήγησης εντός και εκτός δρόμου.

Κοντός ψαλμός αλληλούια βέβαια, τώρα που βγήκε επιτέλους στον δρόμο θα δείξει στην πραγματικότητα "πόσα απίδια βάζει ο σάκκος" και ελπίζω ότι θα μπορέσει το μοντέλο της δεύτερης έκδοσης να σβύσει την κακή εντύπωση που δημιουργήθηκε σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ από το ατυχές πρώτο μοντέλο (να είναι καλά οι Βαυαροί και το cost saving τους μαζί με την πολιτική αναμενόμενης διάρκειας ζωής των εξαρτημάτων)

----------------

Γιώργο, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ όντως κροταλίζει. Καμμία σχέση με το TDV6 και ακόμη περισσότερο με το TDV8 ε?

Στο θέμα της τιμής όμως δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Για την κατηγορία που το αυτοκίνητο ανήκει πλέον η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική ακόμη και στην full έκδοσή του (κάνε έναν κόπο να το συγκρίνεις με το αντίστοιχα εξοπλισμένο Χ3 από την Βαυαρία.....)
Μην ξεχνάς ότι το FR2 είναι πλέον στην κατηγορία που παλαιότερα ήταν το Discovery και σαν κάτι τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίζει ο επίδοξος αγοραστής.
Απλώς η εταιρική επιλογή ήταν στην κατηγορία αυτή να αντικατασταθεί ένα ικανό τετρακίνητο εκτός δρόμου (το Disco 1 & 2) από ένα SUV (το FR2) καθώς οι αγοραστές των πραγματικών εκτός δρόμου τετρακινήτων είναι πολύ λίγοι πλέον.

Για αυτοκίνητο της κατηγορίας του Freelander (Freelander 1) κάνε λίγη υπομονή...... (περισσότερα εν καιρώ)

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Απρ 2007, 17:00

Παντελή καλά όσα γράφεις αλλα λίγο θεωρητικά θα έλεγα.
Άλλο να αφιερώσει κάποιος λίγο χρόνο στο βιβλίο (τόμο) του FR2 και άλλο να κάνει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του εντός-εκτός και επι τα αυτά.
Προσωπικά θα εμπιστευόμουν την κρίση του δεύτερου, κάποιου κατόχου δηλαδή και όχι των γνωστών "διάβασα, άκουσα, μου είπαν, έκανα τεστ ντραϊβ".

Και τελικά όπως λέει ο Στέλιος, αν πράγματι έχει βελτιωθεί τόσο κατακόρυφα η αξιοπιστία του γιατί δεν δίνουν 5 και 6 χρόνια εγγύηση όπως κάνουν οι άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού; Μήπως περιμένουν να το δοκιμάσει πρώτα ο κοσμάκης στην πράξη και αυτό;

Παρόλα αυτά ακόμα και αν το αγοράσει κάποιος πληρώνοντας μια περιουσία (όσο κοστίζει δηλαδή) για μένα απορίας άξιον είναι: αυτοκίνητο τέτοιας αξίας & με τέτοια συστήματα ΠΟΙΑ συνεργεία θα το συντηρούν υπεύθυνα; Oι Rollcar μήπως;;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 19 Απρ 2007, 17:20

Freelander έγραψε:Παρόλα αυτά ακόμα και αν το αγοράσει κάποιος πληρώνοντας μια περιουσία (όσο κοστίζει δηλαδή) για μένα απορίας άξιον είναι: αυτοκίνητο τέτοιας αξίας & με τέτοια συστήματα ΠΟΙΑ συνεργεία θα το συντηρούν υπεύθυνα; Oι Rollcar μήπως;;


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ε δε γινόταν να μη το σχολιάσω!!!

Εδώ θίγεται και ένα άλλο ζήτημα που όσο κι αν έσπασα το κεφάλι μου δεν κατάφερα να το λύσω...Δλδ, κάποιος ο οποίος έχει πληρώσει τουλάχιστον 50000€, θα μπορούσε να ανεχτεί την άθλια συμπεριφορά που άκουγα και δε πίστευα -μέχρι που την έζησα κι εγώ-;

Ή μήπως ρίχνουν "εμάς" των φθηνότερων LR για χάρη των ακριβότερων;
Ή μήπως κάποιος ο οποίος έχει δώσει 100000€ δε νοιάζεται για το πόσο θα κοστίσει όταν χαλάσει και το πόσο θα διαρκέσει η επισκευή;
Ή κάποιος που έχει δώσει τόσα λεφτά δε διαδίδει το τι έπαθε με σκοπό να μην τον κοροϊδεύουν οι υπόλοιποι με Landcruiser-Pajero-X5-Cayenne κτλ κτλ;

Γιατί ήδη οι...Rolcar, συντηρούν LR3 και RR...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 18:30

Γιώργο γειά,

ακριβώς όπως εμπιστεύεσαι και εσύ την κρίση ανθρώπων που έχουν κάνει χιλιάδες χιλιομέτρων με το FR2 τόσο στο δρόμο όσο και εκτός του δρόμου, έτσι και εγώ εμπιστεύομαι την κρίση ανθρώπου που ξέρω χρόνια, που του έχω εμπιστευθεί την ζωή μου και μου έχει εμπιστευθεί και εκείνος την δική του αλλά και το αυτοκίνητό του μαζί (ένα Freelander Camel Trophy και ένα D110 Camel Trophy) και τώρα δουλεύει σαν εκπαιδευτής στην κεντρική σχολή της Land Rover και οδηγεί και το FR2 καθημερινά όπως ούτε εγώ, ούτε εσύ και μάλλον ούτε κανένας άλλος στο φόρουμ αυτό δεν πρόκειται να το οδηγήσει.

Η λειτουργία των διαδικτυακών χώρων σαν και αυτόν εδώ που μας φιλοξενεί, βασίζεται στην μετάδοση εμπειριών και γνώσεων.
Το θέμα είναι πόσο υπεύθυνες και αξιόπιστες είναι αυτές και πόσο αντικειμενικά μεταφέρονται αλλά και πόσο αληθινές είναι.

---------

Για το θέμα της εγγύησεως να σου θυμίσω ότι μέχρι πριν από λίγα χρόνια η Land Rover έδινε ΕΝΑ χρόνο μόνο εγγύηση. Ο τριπλασιασμός της εγγυήσεως ήταν ήδη ένα πολύ θεαματικό και ουσιαστικό βήμα για μία εταιρεία με το περιορισμένο αριθμό πωλήσεων της LR.

-----------

Oσο για το θέμα των συνεργείων, εξουσιοδοτημένων και μη το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη είναι το πράγμα το οποίο θα οδηγήσει ίσως την Land Rover στο θάνατό της στην Ελλάδα τουλάχιστον (αν και στο εξωτερικο μην νομίζεις ότι τα πράγματα είναι καλύτερα)
Και μιά και ανέφερες την RollCar νομίζω να έχεις δει ότι κατ' επανάληψη έχω επώνυμα αναφέρει ότι πρέπει να την αποφεύγει κάθε ιδιοκτήτης LR που θέλει το αυτοκίνητό του να ελέγχεται και επισκευάζεται σωστά.
Δυστυχώς οι μερικοί καλοί και υπεύθυνοι μάστορες δεν αρκούν για να λειτουργήσει καλά το δίκτυο αυτό. Και είναι άξιο περιέργειας γιατί οι υπεύθυνοί του δεν κάνουν κάτι.

Οπως κατ' επανάληψη έχω αναφερθεί και στο ότι πρέπει να αποφεύγει κανείς το Freelander 1 και το RaRo P38A αν θέλει να έχει ένα αυτοκίνητο με στοιχειώδη αξιοπιστία και χωρίς γνωστά προβλήματα (αν και θεραπεύσιμα μετά από τόσο καιρό και πειραματισμούς)

Το ότι το Freelander πούλησε πολλά αντίτυπα αυτό είναι θέμα περισσότερο αισθητικής και μάρκετινγκ και λιγότερο θέμα των ικανοτήτων και των επιδόσεων του αυτοκινήτου.
Και παρόλα τα προβλήματά του οι ιδιοκτήτες τους συνεχίζουν να το αγαπούν (εκτός από τον Στέλιο???? <αστειεύομαι φίλε Στέλιο>).
Αυτό λοιπόν λέει πολλά για το "μικρόβιο" της LandRoverίτιδας.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι το "μικρόβιο" δεν μπορεί να αντέξει άλλο ένα "λεμόνι" μετά τα δύο απανωτά (το Freelander 1 και το P38A) και αυτό το έχουν "χωνέψει" πολύ καλά οι υπεύθυνοι στο εργοστάσιο και είδες ότι τα μοντέλα που έχουν παραχθεί μετά από αυτά τα δύο "ακατανόμαστα" έχουν σαφώς καλύτερη ποιότητα κατασκευής, ελάχιστα προβλήματα (κυρίως σε software) και αυξημένες δυνατότητες.
Ομως τίποτα από αυτά δεν γίνεται και χωρίς αύξηση του κόστους και αυτό μεταφέρεται και στην τάση για αναβάθμιση κατηγορίας στα μικρά και μεσαία μοντέλα έτσι ώστε να μπουν σε "χωράφια" οχημάτων που αφήνουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους ανά μονάδα πώλησης (τις ακριβότερες δηλαδή κατηγορίες)

Αυτά φυσικά για τις φυσιολογικές αγορές και όχι για την Ελλαδίτσα μας όπου η αγορά έχει ακραία συμπεριφορά.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 18:47

Φίλε Θανάση,

για την κατάσταση με τα συνεργεία τα είπαμε πολλές φορές τόσο στο παρελθόν όσο και πιό πάνω.

Ειναι το πράγμα που τελικά στερεί την Land Rover από πωλήσεις στην Ελλάδα και αυτό το λέω και το ξαναλέω στα αυτιά που πρέπει.
Χρόνια τώρα...

Και δυστυχώς τα πράγματα αντί να καλυτερεύουν γίνονται κάθε χρόνο και χειρότερα με τα σωστά εξουσιοδοτημένα να κλείνουν ή να αλλάζουν μάρκα (μικρά ποσοστά πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων, σχεδόν καθόλου αυτοκίνητα εκτός εγγυήσεως)

Ευτυχώς που υπάρχουν ΕΛΑΧΙΣΤΑ σωστά ακόμη εξουσιοδοτημένα (και απορώ για πόσο ακόμη) και μερικά εξειδικευμένα και σώζουν την κατάσταση για όσους από τους ιδιοκτήτες δεν έχουν αποφασίσει ότι τα Landies ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ την προσωπική απασχόληση του ιδιοκτήτη τους.
Με τα πιό καινουργια μοντέλα όμως που απαιτούν και ηλεκτρονικά διαγνωστικά αυτό δεν μπορεί να γίνει πλέον και εκεί είναι που θα χαθεί το παιχνίδι, τουλάχιστον στην Ελλάδα, αν δεν αλλάξουν κάπως τα πράγματα.

Λύσεις υπάρχουν αλλά αυτοί που πρέπει ΔΕΝ τις ακούνε δυστυχώς.

Και πού να δείτε τί συμβαίνει εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Εκεί όπου τα εξουσιοδοτημένα πολύ απλά δεν υπάρχουν ή κάνουν την RollCar να φαντάζει σαν το καλύτερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Γαλαξία.

--------------

Οσον αφορά το θέμα σε ποιόν δίνεται προτεραιότητα νομίζω ότι είναι σαφές. Σε αυτόν που θα αφήσει τα πιό εύκολα και περισσότερα χρήματα.

Οποιος έχει δώσει 100.000 + ευρώ για ένα RaRoS ή RaRo έχει και δεύτερο, έχει και τρίτο κ.ο.κ. αυτοκίνητο συνήθως φίλε Θανάση.
Στέλνει το χαλασμένο RaRo (συνήθως Ρ38Α γιατί τα άλλα χαλάνε σαφώς πιό σπάνια) με τον σωφέρ του ή με την οδική βοήθεια και έχει ένα από τα άλλα και κυκλοφορεί. Και όταν φτιαχθεί το RaRo το παιρνει πάει στο εξοχικό στα χιόνια ή στην άμμο και μετά το κλειδώνει ή το έχει για την πόλη για να κάθεται πιό ψηλά από τον διπλανό του (και πολύ καλά κάνει αφού έχει την οικονομική δυνατότητα να το χαίρεται)

Δυστυχώς τα Landies είναι σαν όλα τα πολύτιμα πράγματα σε αυτή τη ζωή.
Αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πρέπει να έχεις δύο (τουλάχιστον) και την άνεση να μπορείς να το ξανα-αγοράσεις άμεσα.

Αν δεν γίνονται αυτά τότε είναι το φρούτο ενός απαγορευμένου έρωτα και συνήθως φέρνει πιό πολύ λύπη παρά χαρά.

------

Σκέψου το λίγο και θα δεις ότι είναι αλήθεια. Και ας ακούγεται σκληρό ή ελιτίστικο.

Οι αλήθειες σχεδόν πάντα "πονάνε" κάπου

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Johnkokk » 19 Απρ 2007, 21:19

Συγγνώμη, αν κατάλαβα καλά ενα πλήρως εξοπλισμένο FR2 κοστίζει €50000+ ?

Αν είναι έτσι, βγαίνει εντελώς εκτός σκέψης, αφού με τα ίδια λεφτά πάνω κάτω παίρνεις Land Cruiser, Pajero τα οποία δεν έχουν σχέση ούτε σε χώρους ούτε νομίζω σε δυνατότητες.

Γιατί είχα την αίσθηση πάντως οτι κοστίζει γύρω στα €41000 ?
Άβαταρ μέλους
Johnkokk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 15:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρητη

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Απρ 2007, 21:26

την ιδια αισθηση ειχα Ιωαννη, οταν πηγα να το τσεκαρω

εχω μαλιστα καπου και την προσφορα, με auto, moonroofs, navi κλπ περι τα 54, ενω η ξεγυμνωτη 47...

καλο, ομορφο, ικανο ωραιο αλλα θα κρατησω το Td4 μερσι μποκου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες