stelioskal έγραψε:Μπορείς να διαβάσεις ιστορίες στο φόρουμ και να αποφασίσεις. Μην θεωρήσεις όμως ούτε στιγμή οτι βελτιώθηκε έστω κατ΄ελάχιστον η ποιότητα κατασκευής. Αλλιώς, μην έχεις ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία, θα δίναν εξαετή εγγύηση. Προσωπική θέση:ΜΑΚΡΙΑ
Αγαπητέ Στέλιο,
νομίζω ότι γίνεσαι πολύ κακός λόγω της πολύ αρνητικής προσωπικής σου εμπειρίας από τον εφιάλτη. (ξέρουμε ποιός είναι αυτός ε?)
Το FR2 δεν έχει καμμία σχέση με το Freelander.
H ποιότητα κατασκευής των νέων Landies είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερη από αυτή των αυτοκινήτων των γενεών των δικών μας.
Και ιδίως το FR2 είναι κτισμένο επάνω σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη τόσο από το LR3, το RRS, το RaRo L322 όσο και τα τελευταία Volvo.
Mέχρι στιγμής τα αυτοκίνητα αυτά δεν έχουν δημιουργήσει προβλήματα ανάλογα με τα πολλαπλά και σοβαρά που παρουσίασε το Freelander (ας το πούμε Freelander 1 για να το ξεχωρίσουμε)
Επειδή είχα την τύχη να ασχοληθώ αρκετή ώρα με το τεχνικό του εγχειρίδιο και το βιβλίο (και εννοώ ΤΟΜΟ) τεχνικής παρουσίασης των επιμέρους συστημάτων του (μηχανικά, μετάδοσης, φρένων, ανάρτησης, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, εξαερισμού κλπ) μπορώ να σου πω ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το παλαιό το οποίο αντικαθιστά ιδίως στον τρόπο που είναι κατασκευασμένο.
Πρώτα ο Θεός την Δευτέρα θα το έχω και στα χέρια μου και τα λέμε και σε επίπεδο προσωπική εμπειρίας οδήγησης εντός και εκτός δρόμου.
Κοντός ψαλμός αλληλούια βέβαια, τώρα που βγήκε επιτέλους στον δρόμο θα δείξει στην πραγματικότητα "πόσα απίδια βάζει ο σάκκος" και ελπίζω ότι θα μπορέσει το μοντέλο της δεύτερης έκδοσης να σβύσει την κακή εντύπωση που δημιουργήθηκε σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ από το ατυχές πρώτο μοντέλο (να είναι καλά οι Βαυαροί και το cost saving τους μαζί με την πολιτική αναμενόμενης διάρκειας ζωής των εξαρτημάτων)
----------------
Γιώργο, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ όντως κροταλίζει. Καμμία σχέση με το TDV6 και ακόμη περισσότερο με το TDV8 ε?
Στο θέμα της τιμής όμως δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Για την κατηγορία που το αυτοκίνητο ανήκει πλέον η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική ακόμη και στην full έκδοσή του (κάνε έναν κόπο να το συγκρίνεις με το αντίστοιχα εξοπλισμένο Χ3 από την Βαυαρία.....)
Μην ξεχνάς ότι το FR2 είναι πλέον στην κατηγορία που παλαιότερα ήταν το Discovery και σαν κάτι τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίζει ο επίδοξος αγοραστής.
Απλώς η εταιρική επιλογή ήταν στην κατηγορία αυτή να αντικατασταθεί ένα ικανό τετρακίνητο εκτός δρόμου (το Disco 1 & 2) από ένα SUV (το FR2) καθώς οι αγοραστές των πραγματικών εκτός δρόμου τετρακινήτων είναι πολύ λίγοι πλέον.
Για αυτοκίνητο της κατηγορίας του Freelander (Freelander 1) κάνε λίγη υπομονή...... (περισσότερα εν καιρώ)
Χαιρετώ
[/img]