Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κιτ αναβάθμισης για FREELANDER

Δημοσίευσηαπό Freelander » 18 Απρ 2007, 08:48

pantg έγραψε:Σοβαρά τώρα και αν δεν θέλεις να απαλλαγείς από το ιπποποταμάκι σου.
Ειχε κάποια στιγμή συζητηθεί στην Αγγλία η πιθανότητα να χωράει το μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ που τώρα μπαίνει στις Lotus.
Θέλεις να το ψάξω? Εδώ στο Ελλαδιστάν όμως αυτό αντιμετωπίζει και γραφειοκρατικές δυσκολίες καθώς θα πρέπει να πάρει το αυτοκίνητό σου έγκριση τύπου. Κάτι όχι και τόσο δύσκολο αλλά πρέπει να βρεθεί μηχανολόγος να το εξετάσει και να πιστοποιήσει την συμβατότητα του κινητήρα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, την ασφάλεια της μετατροπής και μετά να περάσεις από ΚΤΕΟ.
Συνολικά δηλαδή επιβάρυνση σε χρόνο και χρήμα (τουλάχιστον γύρω στα 1000 με 1.500 Ευρώ από όσο μου έχουν πει για μία τέτοια ιστορία σε Discovery και 110 που φόρεσαν 4.2 και 4.6 μοτέρ)
Ναι, ψάξτε το.. αξίζει τον κόπο η έρευνα.
Θα είναι αν δε κάνω λάθος το πρώτο φριλάντερ παγκοσμίως που θα κάνει αυτή τη μετατροπή..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 18 Απρ 2007, 09:03

Άειντε. Και άμα πετύχει, μετά του αλλάζουμε και όνομα σε FREETOYOTER.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Απρ 2007, 09:25

Δηλαδη το χρεπι πως πρεπει να το λενε LANDFORDER ;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 18 Απρ 2007, 10:13

Ακριβώς! Αλλά έχει επικρατήσει το χαιδευτικό του.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Green » 18 Απρ 2007, 12:40

Παντελή, δεν είναι κακή η λύση σου για το Disco, απλώς δεν νομίζω οτι αξίζει να δώσω το δικό μου που έχει μόνο 55.000 χιλιόμετρα για ένα Disco που θα έχει πάνω από 100.000 χιλιόμετρα, στην καλύτερη περίπτωση ! Οσο για τη δεύτερη λύση με τον κινητήρα της Toyota, είναι ολόκληρη διαδικασία και δεν την προτιμώ...
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Απρ 2007, 10:36

μια χαρα ειναι το Φρημπυ Κ

αρκει να ξερεις

ξερω ξερεις ξερει ξεραινομαστε ξεραινεσθε ξερουν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 14:42

Green έγραψε:Παντελή, δεν είναι κακή η λύση σου για το Disco, απλώς δεν νομίζω οτι αξίζει να δώσω το δικό μου που έχει μόνο 55.000 χιλιόμετρα για ένα Disco που θα έχει πάνω από 100.000 χιλιόμετρα, στην καλύτερη περίπτωση ! Οσο για τη δεύτερη λύση με τον κινητήρα της Toyota, είναι ολόκληρη διαδικασία και δεν την προτιμώ...


Φίλε Green,

για το λόγο αυτό και δεν έχει γίνει τελικά κάποια εγκατάσταση του μοτέρ αυτού σε Freelander.
Ιδίως τώρα που σταμάτησε πλέον και η παραγωγή του δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί κάποιος με περαιτέρω βελτιώσεις/μετατροπές για το Freelander.
Βλέπεις το πρόβλημα δεν αφορά μόνο τον κινητήρα αλλά και το σύστημα μετάδοσης άρα η λογική λέει ότι πρέπει και το εναλλακτικό μοτέρ να έχει περίπου την ίδια απόδοση (ιπποδύναμη και ροπή). Αρα προς τί το μπέρδεμα? Τα δύσκολα θα έρθουν όταν θα αρχίσουν να τελειώνουν τα αποθέματα από μπλόκ, ιδίως από εμβολοχιτώνια και κυλινδροκεφάλες.
Ας ελπίσουμε ότι οι Κινέζοι (οι όποιοι άλλοι) αγοραστές της Rover θα αρχίσουν να διαθέτουν και μοτέρ ή εξαρτήματα.

Συμφωνώ και με την αιτιολόγηση της αποφάσεώς σου να το κρατήσεις.
Ιδίως αν είναι ακόμη στην εγγύηση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 23 Απρ 2007, 12:15

Εγώ πάντως είμαι αρκετά ικανοποιημένος απο το φρι μου και δεν το θεωρώ εντελώς αναξιόπιστο αυτοκίνητο. Πιστεύω να υπάρχουν και άλλοι ιδιοκτήτες που είναι ευχαριστημένοι και δεν τους έχουν τύχει πολλές 'κακοτοπιές'.
Αντε ρε παιδιά πείτε κάτι!!!!!!
Μακάρι να μπούν και οι Κινέζοι στο κόλπο με τα ανταλλακτικά, αρκεί βέβαια να βελτιωθούν λίγο στην ποιότητα.
Να γίνουν όπως οι Βρετανοί.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Απρ 2007, 17:10

Φίλε Αντρέα καλημέρα,

οι Κινέζοι έχουν δημιουργήσει την δική τους "σχολή" αξιοπιστίας.
Αλλά τουλάχιστον είναι φθηνοί στην αρχική τιμή αγοράς, οπότε εκεί ισχύει ακριβώς το "ό'τι πληρώνεις παίρνεις". Αγοράζεις κάτι φθηνό και ξέρεις ότι θα σου κρατήσει και λίγο και αν είσαι τυχερός λίγο (ή και πολύ) παραπάνω.

Οι Εγγλέζοι όμως θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι στην ποιότητά τους με τις τιμές που ζητούσαν και ακόμη ζητάνε σε πολλά πράγματα.

Οσο για τις "κακοτοπιές" του Freelander είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν και άλλοι ιδιοκτήτες που δεν είχαν πολλά προβλήματα.
Το κακό ήταν (και είναι ακόμη) ότι η συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων ήταν παραπάνω (ίσως και πολύ παραπάνω) από τον μέσο όρο και είχε να κάνει με συγκεκριμένα και πολλές φορές επαναλαμβανόμενα, αλλά και ακριβά ή μπερδεμένα στην επισκευή τους προβλήματα.

Τέλος πάντως ας ελπίσουμε ότι αυτά θα περάσουν και με τον καιρό θα ξεχασθούν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Green » 24 Απρ 2007, 11:10

Μα κι εγώ δεν έχω προβλήματα με το Freelander μου. Αν εξαιρέσει κανείς την ηλιοροφή, την οποία πλέον έκλεισα για να ησυχάσω, έχω αλλάξει μόνο δύο κολλάρα και αντιψυκτικό στα 55.000 χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, απλώς θα το ήθελα λίγο πιο "δυνατό" γι’ αυτό και ψάχνομαι για κάποια αναβάθμιση....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 24 Απρ 2007, 12:27

Συνηθίζεται στα φόρουμ να γκρινιάζουν και να ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους κυρίως οι δυσαρεστημένοι κάτοχοι.
Αυτό είναι λογικό να δημιουργεί μια γενική άσχημη εικόνα για τα φριλάντερ που κατα τη γνώμη μου δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα αλλά για να είμαστε δίκαιοι και να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, φυσικά και υπάρχουν ακόμα ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες που χαίρονται τα αυτοκίνητα τους.

Για μένα ο στόχος είναι να το κάνουμε να λειτουργεί πάντα καλά και αυτό γιατί εκ πείρας σας λέω οτι όταν αρχίσει να τινάζει τα πέταλα γίνεται απίστευτος πονοκέφαλος.
Προσωπικά προτίμησα να το κρατήσω α) γιατί δεν με συμφέρει καθόλου να το αλλάξω και β) γιατί μετά απο τόσες χιλιάδς ώρες καημού, προσωπικής ενασχόλησης και αφουγκρασμού μαζί του δεν το κρύβω οτι υπάρχει ένα σχετικό δέσιμο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 24 Απρ 2007, 22:31

Άσε που τώρα ξέρεις το κάθε του εντόσθιο και τι να περιμένεις από αυτό.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Απρ 2007, 06:16

Γιώργο και Τάσο (με αλφαβητική σειρά) καλημέρα,

αυτά που αναφέρεται είναι άλλωστε και εκείνα που συνήθως χαρακτηρίζονται ως "χαρακτήρας" σε ένα αυτοκίνητο.

Και σίγουρα είναι δύο από τα πράγματα που κάνουν τους συνειδητοποιήμενους ιδιοκτήτες των Landies να τα αγαπάνε και όπως γράψατε να δένονται με αυτά.

Οπως όταν ζεις χρόνια με την ίδια γυναίκα (ή άντρα κατά περίπτωση, για να μην ξεχνάμε και την χαμένη από το φόρουμ μας συνάδελφο LandRoverού Ισιδώρα)
Γίνεται πιό άσχημη (συνήθως), παραξενεύει, αποκτά περιέργειες και ιδιοτροπίες αλλά περιέργως πως την αγαπάς περισσότερο.
Μπορεί το διπλανό τεκνό ή η παντρεμένη γειτόνισα να σου κάνει κούκου αλλά έχει άλλη "γλύκα" η συνύπαρξη με κάποιον/κάποια/κάτι που ξέρεις καλά πλέον.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 25 Απρ 2007, 11:58

Θα υπενθυμίσω ότι οι φίλοι συνάδελφοι κάτοχοι Disco, LR2, LR3 RaRo και RaRo Sport, οδηγούν τα εκπληκτικά οχήματά τους με το πράσινο οβαλ σήμα μπροστά -ακόμη- χάρη στο Freebie, οπότε λίγα λόγια!!! :D :twisted: :D :)

Πέρα από την πλάκα τώρα, άσχετο αλλά ήθελα να πανηγυρίσω την εκπληκτική Βρετανική νίκη εχθές...

GLORY GLORY MAN UTD!!

Σαν το Freelander ένα πράγμα, μπορεί να μη δουλεύει πάντα καλά και να υπάρχουν τραυματισμοί ενίοτε, αλλά όταν δουλεύει...
:rockout2: :rockout2: :rockout2:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Απρ 2007, 13:33

Θανάση λές να προτείνουμε να αγοράσει η Manchester United την Land Rover??????

Xαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης