Αγαπητοί φίλοι,
Φίλε free?lander όσον αφορά το τέστ του VC αν δεν γυρνάει καθόλου ο τροχός τότε μάλλον έχει κολλήσει η μονάδα και κανονικά θα πρέπει να αλλαχθεί.
Το πρόβλημα είναι ότι όπως φαίνεται η αντιπροσωπεία δεν γνωρίζει το τεστ και δεν υπάρχει επίσης ανταπόκριση για το συγκεκριμένο πρόβλημα τα συμπτώματα όμως του οποίου είναι γνωστά.
Πιό συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουν το πρόβλημα με την πρόωρη φθορά των διαφορικών αλλά σε συζήτηση που είχα με ανθρώπους της αντιπροσωπείας σε προσωπικό επίπεδο διεπίστωσα ότι πολύ απλά κανείς δεν γνώριζε ότι το πρόβλημα αρχίζει από το κεντρικό διαφορικό (VC προς άρση παρεξηγήσεων)
Επίσης δεν γνώριζαν και για το field τεστ (δηλαδή το εύκολο και γρήγορο να γίνει τεστ με την ανύψωση του τροχού)
Η πρότασή μου είναι να ζητήσεις από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θα πας να επικοινωνήσουν με το τεχνικό τμήμα της μητέρας εταιρείας και αν αρνηθούν να σου ελέγξουν το VC να υπογράψουν ότι στον έλεγχο που έγινε η μονάδα ήταν "κλειδωμένη", δεν την άλλαξαν και αναλαμβάνουν την ευθύνη και το κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για όποια ζημιά προκύψει σαν αποτέλεσμα της μόνιμα "κλειδωμένης" κατάστασης του VC. Aν έρθουν σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της μητέρας εταιρείας ή με κάποιον ορθά ενημερωμένο στο τεχνικό τμήμα της εδώ αντιπροσωπείας τότε σίγουρα θα τους επιβεβαιώσουν ότι το VC ΠΡΕΠΕΙ να κινείται έστω και με σχετική δυσκολία. Αυτή άλλωστε είναι και η μοναδική του εργασία.
Φίλε freelander,
Xωρις να επιθυμώ να σε ανησυχήσω το VC πρέπει να γυρίζει με σχετική δυσκολία αλλά χωρίς να εμφανίζει έντονα συμπτώματα ¨σκαλώματος" Βεβαίως αυτό έχει να κάνει αρκετά με την υποκειμενική αίσθηση αντίστασης και δύναμης/ροπής που κάθε άνθρωπος μπορεί να εφαρμόσει στον τροχή (ή στην μπάρα όπως πρότεινε ο Εγγλέζος). Πάντως ένα από τα αρχικά συμπτώματα ενός VC που τείνει να "κολλήσει" είναι το έντονο "σκάλωμα" κατά την περιστροφή του. Αυτά σύμφωνα με το field test.
Τώρα όσον αφορά το ίδιο το field test αυτό έχει γίνει για την ευκολία των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων. Η εφαρμογή του λεβιέ και περιστροφή του πίσω τμήματος κεντρικού άξονα είναι σαφώς πιό σίγουρη (καθώς καταργείται η πιθανότητα πλασματικών αποτελεσμάτων λόγω "κολλημένου" πίσω διαφορικού) αλλά είναι δύσκολο για έναν ιδιοκτήτη οχήματος να σηκώσει το Freelander του σε ανυψωτικό για να μπεί από κάτω.
Το ευκολότερο τεστ είναι αυτό την πορείας προς τα εμπρός (ή ακόμη καλύτερα πίσω καθώς αυτό εφαρμόζει ακόμη μεγαλύτερο στρεςς στο VC) αλλά εκεί μπαίνει και πάλι το υποκειμενικό θέμα της προσωπικής αίσθησης του δοκιμαστή οδηγού.
Επίσης το τέστ πορείας αφήνει μόνο τις περιπτώσεις πλήρους αστοχίας/"κολλήματος" του VC να φανούν.
Χαιρετώ