Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ FREELANDER...

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ FREELANDER...

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 06 Φεβ 2006, 02:46

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι κάτοχος καινούριου Freelander 1.8 εδώ και 4 μήνες και έχω διαβάσει πάρα πολύ και εδώ και σε forum του εξωτερικού. Όλοι ξέρετε περισσότερα, άρα απλά απορροφάω έτοιμη γνώση!

Αν σκεφτόμουν με τη λογική -καθότι πρίν αγοράσω κάτι, ψάχνω κυρίως στο Δίκτυο γνώμες ήδη χρηστών του προϊόντος, παρά παρουσιάσεις εταιριών που έτσι κι αλλιώς διαφημίζουν- δε θα έπαιρνα το Freelander. Αυτά που διαβάζω, είναι τραγικά! Σε συνδυασμό με το ότι για τα δικά μου οικονομικά δεδομένα τα 31 του Fr. είναι ήδη πολλά και με τα ίδια λεφτά έπαιρνα κάποιο "αξιόπιστο" Ιαπωνικό, θα έπρεπε να μη μπώ καν στην αντιπροσωπεία!

Έλα όμως που είναι αγνός έρωτας τον οποίο μου δημιούργησε ένα 90άρι που είχε πάρει κάποιος θείος μου, (άσχετα αν αυτός βέβαια με συμβούλεψε μανιωδώς να μείνω μακριά από LR). Την LR (κακώς) την έχω θεοποιήσει και είμαι περήφανος γιατί έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα (πράσινο οβάλ σηματάκι...) μόνος μου και ενώ είμαι 25...

Στην ουσία τώρα...

-Θα ήθελα να ρωτήσω, τι θα πρέπει να προσέξω στο αμάξι (ευαισθησίες π.χ.) με τη λογική ότι το βάζω συχνά στο χώμα (όσο ξέρω και μπορώ) μόνο και μόνο για παιχνίδι πολλές φορές. Έχουν γραφτεί πολλά, ποιά όμως είναι επιβεβαιωμένα και μαζεμένα θα ήταν καλύτερα νομίζω...

-Για σέρβις, κάθε πόσο λάδια και "μεγάλο"; (αντιπροσωπεία μου είπαν 6.5 λάδια, 20 μεγάλο και έχει διαφορές με το manual). Και μετά την εγγύηση να το αφήσω στην αντιπροσωπεία ή έξω;

-Η κατανάλωσή του είναι λογική για τα δεδομένα της κατηγορίας...;

-Σαν δώρο γάμου το DISCOVERY 3 είναι καλή επιλογή; (Πλάκα κάνω...προτιμώ ένα DEFENDER)

Sorry για τον χώρο, είναι κατάχρηση, απλά είναι 1η φορά.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ (και για την υπομονή)
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Φεβ 2006, 08:25

Καλως ήρθες στην παρέα και καλορίζικο το αυτοκίνητο σου!!!
Κάνε μου τη χάρη και μην αγχώνεσαι για τα όσα διαβάζεις κατα καιρούς εδώ και εκεί τουλάχιστον όχι χωρίς να έχει το δικό σου (χτύπα ξύλο) κάποιο πραγματικό πρόβλημα.
Στο λέω γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που αγόρασες είναι εκτός απο μέσο μετακίνησης εσένα της παρέας ή της οικογένειας σου, ένα πολύ διασκεδαστικό και απολαυστικό εργαλείο, ειδικά όταν δουλεύει ρολόι.
Όταν λοιπόν μπείς στη λογική του ώχ τι ήταν αυτό που άκουσα και του πότε θα χαλάσει, τότε το freelander χάνει τις ιδιότητες του απολαυστικού μέσου και γίνεται πονοκέφαλος.
Όλα όσα έχεις διαβάσει εδώ και εκεί έχουν συμβεί και τα έχουμε πληρώσει λίγο πολύ όλοι, έστω και αν δεχτούμε οτι στα foroum γράφουν όσοι έχουν προβήματα, τίποτα δεν είναι ψέμα, όπου υπάρχει καπνός υπάρχει φωτιά και άλλες τέτοιες παροιμίες...
Ομως οι τελευταίες μαρτυρίες απο το μέτωπο θέλουν το freelander να έχει γίνει αξιόπιστο τουλάχιστον σε μερικά κραυγαλέα σημεία πού βασάνισαν τους κατόχους του στο παρελθόν.

Τί να προσέξεις; (Μπορείς να τα πάρεις και σαν ευχές απο μένα)
-Να έχει πάντα αντιψυκτικό το δοχείο υπερχέιλισης (και μάτι να μην το πιάνει)
-Να απομονώνει σωστά ο συμπλέκτης σου τις ταχύτητες και να μην σκορτσάρει στο ξεκίνημα.
-Τα λάστιχα να έχουν ομοιόμορφη φθορά.
-Αν είναι 5θυρο, μην θεωρήσεις οτι επειδή ανοίγει η ηλιοροφή πρέπει πάντα να κλείνει κιόλας, γιαυτό με μέτρο η χρήση της.
-Μετά απο εκτός δρόμου χρήση, πλύσιμο απο κάτω και προαιρετικά πετρελαίωμα για να μην κολλάει η υγρασία, να σταματάνε τα τριξίματα και να ψοφήσουν οι κοριοί (αυτό το τελευταίο μου έμεινε απ'το στρατό)

Στα χιόνια το πήγες; Αν όχι να το πάς, δουλεύει καταπληκτικά.
Τέλος μην ξεχνάς οτι οι περισσότεροι πήραμε το freelander για τους ίδιους περίπου ρομαντικούς λόγους με σένα!

Και πάλι καλορίζικο!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Φεβ 2006, 20:30

Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλώς ήρθες στην παρέα.

Και μιά και τα χιόνια πλησιάζουν και πάλι καλό είναι να έχεις και ένα σετ ΚΑΛΕΣ αλυσίδες μαζί σου. Στο χιόνι μπορεί να πηγαίνουν τα τετρακίνητα καλά, αλλά στον πάγο ΟΛΑ γλιστράνε και ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ.

--------

Από πράγματα που πρέπει να προσέχεις, εκτός όσων ήδη έχεις διαβάσει να είσαι πολύ προσεκτικός και με τις πιέσεις των ελαστικών ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ τις συστήνει το εργοστάσιο και μην παίξεις με τις διαστάσεις, πέραν των εργοστασιακών.

Και πάλι καλοτάξιδο.

(αν ο πεθερός κάνει δώρο Disco LR3, ρώτα αν υπάρχει και αδερφή της γυναίκας σου. Εχω έναν ελεύθερο φίλο.)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 07 Φεβ 2006, 04:53

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το πρώτο "καλοσώρισμα".

Όπως είπα, προτιμώ την εμπειρία των χρηστών, παρά καλλωπιστικά σχόλια περιοδικών και παρουσιάσεων.

Το Freebie μου πρός το παρών έχει πάει από τα χιόνια του Ελατοχωρίου μέχρι τις όχθες του Αλιάκμωνα
(στον οποίο και οι 4 ρόδες μπήκαν μέσα,σαν βάπτισμα)...Δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.

Και ελπίζω έτσι να μείνει...

Δυστυχώς έχει αδερφό Ιάπωνα (HRV) και όχι αδερφή...πολλοί μου έχουν κάνει την ίδια πρόταση πάντως...

Anyway, ευχαριστώ
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 09 Φεβ 2006, 20:05

Καλοτάξιδο και να το απολαύσεις όπως και εμείς τα δικά μας. Έχω εδώ και ένα χρόνο ένα 3dr Ε MY2005 με 28000 ΚΜ μέχρι τώρα. Απόλαυση! Δεν ξέρω αν θα μου βγάλει βλάβες αργότερα αλλά όταν το αγόραζα ήξερα για το παρελθόν του. Ελπίζω όμως στο νέο μοντέλο να τα έχουν αλλάξει όλα αυτά και καθώς φαίνεται μέχρι τώρα καλά πάμε!!!! Ο αδερφός μου έχει ένα HRV V-TEC ΜΥ2003 και δεν έχει καμμία σχέση με το δικό μου αν και έχει και αυτό τη χάρη του. Να κοιτάζεις στις ενώσεις των ελαστικών κολλάρων που βρίσκονται πίσω από το μεταλλικό ψυγείο για ξεραμένους αφρούς (όχι σπουδαία πραγματα αλλά στο δικό μου είχε βγάλει κάτι ψιλά και με δύο παραπανίσια σφυγκτηράκια στο συνεργείο, τέλος. Το ίδιο και στην αριστερή φούσκα του αριστερού τροχού που έχανε λίγο γράσο όταν ζοριζόταν (αλλαγή σφιγκτήρα πάλι τέλος! :D )). Αν αρχίσει και σου "κλωτσάει" όταν βάζεις πρώτη για να φύγεις αφήνοντας το συμπλέκτη δεν είναι τίποτα, με λίγο παραπάνω γκάζι όλα καλά (έτσι είπαν τουλάχιστον στο συνεργείο). Μην τρομάζεις αλλά το θηρίο μας έχει και αυτό τα δικά του.Αυτό που έγραψες για τον γερμανικό TUV τα λέει όλα.
Τώρα για λάδια (ότι λεει το manual) τα άλλαξα για πρώτη φορά στα 20000 ΚΜ και τα κοιτούσα για τυχόν συμπλήρωμα από τα 13000 (δεν χρειάστηκε).
Κατανάλωση λογική αν δεν έχεις βαρύ πόδι!
Όσο είσαι στην εγγύηση στην αντιπροσωπεία σέρβις. Όταν βγείς εκτός και ξέρεις καλόν μάστορα για Freelander πάνε έξω!!
Εις το επανιδείν!
Τελευταία επεξεργασία από BLLAND και 09 Φεβ 2006, 23:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Freelander E '05
"ΑΥΛΟΣ ΕΙΣ ΕΡΓΟΝ"!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Φεβ 2006, 20:35

Φίλε BLLAND αυτό με τους αφρούς να το προσέξεις. Δεν είμαι χημικός αλλα ο μάστορας μου μου είπε τις προάλλες οτι το συγκεκριμένο παραφλού παίρνει τη μορφή αφρού μόνο όταν ανακατευτεί κατα λάθος με άλλου είδους παραφλού. Για παράδειγμα αν έχεις ήδη πορτοκαλί υγρά (οργανικά) στο κύκλωμα ψύξης και συμπληρώσεις με λίγα πράσινα ή μπλέ που δεν είναι οργανικά. Και βέβαια σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι αλλαγή των υγρών.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 09 Φεβ 2006, 20:49

Freelander έγραψε:Φίλε BLLAND αυτό με τους αφρούς να το προσέξεις. Δεν είμαι χημικός αλλα ο μάστορας μου μου είπε τις προάλλες οτι το συγκεκριμένο παραφλού παίρνει τη μορφή αφρού μόνο όταν ανακατευτεί κατα λάθος με άλλου είδους παραφλού. Για παράδειγμα αν έχεις ήδη πορτοκαλί υγρά (οργανικά) στο κύκλωμα ψύξης και συμπληρώσεις με λίγα πράσινα ή μπλέ που δεν είναι οργανικά. Και βέβαια σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι αλλαγή των υγρών.

Έχεις δίκιο μόνο που εγώ δεν είχα βάλει καθόλου άλλο παραφλού πλήν το δικό του (πορτοκαλί). Απλά δεν είχαν σφίξει καλά οι σφιγκτήρες του εργοστασίου και έβγαιναν από τις ενώσεις. Το άφρισμα που λές το είχα δει στο Megane που είχα παλαιότερα μέσα στο πλαστικό παγουράκι αλλά και εκείνο δεν ήταν μόνο από ανάμιξη διαφορετικών παραφλού αλλά και από λάδι μηχανής με παραφλού και καμένης φλάντζας κτλ (παλιές πληγές μου θύμισες)
Freelander E '05
"ΑΥΛΟΣ ΕΙΣ ΕΡΓΟΝ"!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης