Γιώργο, Παντελή, καλημέρα,
Έκανα το τεστ με την πίσω ρόδα αλλά δεν κατάφερα να την κουνήσω...
Γράφτηκα σε γυμναστήριο και θα ξαναπροσπαθήσω σε δύο μήνες...
Άλλο σύμπτωμα τώρα: Σήκωσα όλο το αυτοκίνητο στα τεσσερα και πήγα να γυρίσω τη ρόδα. Κουνιέται όλο το διαφορικό και χτυπάει πάνω, στο πάτωμα. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί είδα κάποιες ελαστικές βάσεις, αλλά παλιά δεν χτύπαγε. Δεν είδα τίποτε σπασμένο αλλά.....ίσως έχουν φθαρθεί κάποιες βάσεις... Μακάρι να είχα κάνει το τεστ πολύ πιο νωρίς να ξέραμε περισσότερα...
Γιώργο το δικό σου είναι μεταγενέστερο του 2000 μοντέλο, δεν (υποτίθεται) οτι διορθώθηκε το πρόβλημα?
Παντελή μπορούμε να βρούμε από κάπου ποιές σειρές και μετά έχουν το νέο διαφορικό (το δικό μου είναι 4/2000)
ΑΛΛΑ γενικότερα έχω έναν προβληματισμό: ΕΧΕΙ νόημα με συχνές αλλαγές VC να προσπαθούμε να σώσουμε το IRD (αν είναι το παλιό με το διαφορετικό βήμα), ή μήπως να το αφήσουμε να πάει στα κομμάτια (όποτε ήθελε αυτό συμβεί) και να βάλουμε το καινούριο?
Πάντως και κάτι (τελειταίο) ρε παιδιά. Στο Internet στα διεθνή forums, δεν βρήκα πολλά παράπονα για τα διαφορικά ενω για το HGF άπειρα... Μήπως να προσπαθήσω περισσότερο??
Καλό: Δοκιμάστε αναζήτηση στο google για Head Gasket Failure!!! Νομίζω οτι μόνο του αυτό θα μπορούσε να κερδίσει δίκη κατά της Land Rover!!
Στέλιος