Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα κατάφερα!Κόλλησα και κατέστρεψα τον δίσκο...

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 17 Οκτ 2006, 22:58

Και εκεί που έχω πάρει το αμάξι, πλυμένο (μου χρέωσαν ακόμα και το πλύσιμο, λές και τα 850Ε που πλήρωσα δεν δικαιολογούσαν ένα πλύσιμο) και με συμπλέκτη και κιβώτιο "βούτυρο", ξαφνικά, η άκρη του ματιού διακρίνει κάτι να αναβοσβήνει στον πίνακα οργάνων (μετά από 5 λεπτά οδήγησης). Ανοίγω το manual και -μετεφρασμένο- με πληροφορεί ότι υπάρχει κάποια βλάβη στον έλεγχο των καυσαερίων...

Μετά από σέρβις...και 9 μέρες στο συνεργείο. Και υποτίθεται ότι το "δοκίμασαν"! Γ**ώ την εγγύηση μου γ**ώ που αναγκαστικά πρέπει να το πηγαίνω εκεί. Και φυσικά όταν τους πήρα τηλ., ήρεμα, ο αρχιμηχανικός μου είπε "λές να έχει και κάποιο άλλο πρόβλημα;".

ΟΧΙ, δεν έχει σχέση ο συμπλέκτης με τα καυσαέρια, ΟΧΙ δε θα δώσω δεκάρα παραπάνω. Και κατά 99% την μλκια τώρα την έκαναν αυτοί. Εγώ το πήγα χωρίς λαμπάκια!

Αύριο θα έχω νεότερα (αφού φυσικά λείψω κι άλλη ώρα από τη δουλειά και φάω όλη αυτή την ταλαιπωρία).

Ύστερα Παντελή, πόσο ήρεμος να είναι κάποιος όταν τους μιλάει;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 18 Οκτ 2006, 09:17

850 ευρώ; :shock:
Γκλουπ!
Τί περιλαμβάνει η τιμή αυτή; Μόνο αλλαγή σετ δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν ή και κάτι άλλο;
Δε θέλεις να ξέρεις πόσο μου στοίχισε αυτή η δουλειά πέρσι σ'ενα παλιό συνεργείο LR.
Aαα.. θα γίνω μάστορας και μάλιστα εξουσιοδοτημένος
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Οκτ 2006, 10:34

Freelander έγραψε:850 ευρώ; :shock:
Γκλουπ!
Τί περιλαμβάνει η τιμή αυτή; Μόνο αλλαγή σετ δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν ή και κάτι άλλο;
Δε θέλεις να ξέρεις πόσο μου στοίχισε αυτή η δουλειά πέρσι σ'ενα παλιό συνεργείο LR.
Aαα.. θα γίνω μάστορας και μάλιστα εξουσιοδοτημένος


Φιλε Freelander γειά,

εκεί ακριβώς, στην λέξη "εξουσιοδοτημένος" είναι που βρίσκεται και το πρόβλημα των πολύ ακριβών τιμών.
Η ιδιότητα του εξουσιοδοτημένου προϋποθέτει το ότι ΚΑΘΕ λίγους μήνες θα πρέπει να αγοράζεις τα ειδικά εργαλεία, τα διαγνωστικά, την συμμετοχή σε σεμινάρια για όλα τα μοντέλα των αυτοκινήτων που έχουν πουληθεί στην περιοχή σου και σε μερικές περιπτώσεις ακόμη και για μοντέλα που ίσως ποτέ να μην δεις να έρχονται στο συνεργείο σου. Μετά πρέπει να αρχίσεις να εφαρμόζεις τις διαδικασίες όπως αυτές προβλέπονται από τα εγχειρίδια και όπως τα ζητάει η μαμά εταιρεία στην Αγγλία.
Δυστυχώς το "εξουσιοδοτημένο" είναι μία πολύ αμαρτωλή και ακριβή ιστορία καθώς όλες οι αντιπροσωπείες στην κυριολεξία "ξεζουμίζουν" τα συνεργεία σε επιπλέον υποχρεωτικές αγορές υλικών και υπηρεσιών.
Δεν θέλω να δικαιολογήσω κανέναν αλλά καθώς τυχαίνει να γνωρίζω από μέσα αρκετά πράγματα (και δεν μιλάω μόνο για την Land Rover αλλά και για μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι την μεγαλύτερη, ιαπωνική εταιρεία αυτοκινήτων με την οποία είχα εκτός από επαγγελματική και στενή διοικητική οικογενειακή σχέση).

Τα πράγματα θα έπρεπε να είχαν καλυτερεύσει και στην Ελλάδα με την εφαρμογή της Κοινοτικής Οδηγίας για την απελευθέρωση των πωλήσεων και υπηρεσιών σε σχέση με τα ανταλλακτικά και την συντήρηση/επισκευή των οχημάτων αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι ελεγκτικές υπηρεσίες ασχολούνται με τα γάλατα (πληρώνουν καλύτερα αυτά φαίνεται) και έχουν αφήσει τον τομέα αυτό στην τύχη του και στον στραγγαλισμό του από την δήθεν υποχρέωση των ιδιοκτητών νέων οχημάτων να κάνουν σέρβις ΜΟΝΟ στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία (πράγμα που δεν ισχύει κανονικά πλέον)
Αν ο firelord είναι εδώ θα μπορέσει να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για να μην μπαίνω στα δικανικά χωράφια του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Οκτ 2006, 10:43

Φίλε Galilaios γειά,

έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι εκνευρισμένος μαζί τους καθώς δεν επιτρέπεται να σου παραδίδεται αυτοκίνητο με αναμένα προειδοποιητικά λαμπάκια.

Ισως όμως (λέω ίσως) να μην πρόλαβε να ανάψει το λαμπάκι όσο το δοκίμασαν (αν και αμφιβάλω ειλικρινά αν το δοκίμασαν)

Τώρα όσον αφορά το γιατί άναψε το λαμπάκι θέλω να πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι εικονική βλάβη που θα πρέπει να κατέγραψε ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου όταν θα πρέπει να έβγαλαν την εξάτμιση και άρα μάλλον και τον αισθητήρα Λ.

Οι αισθητήρες αυτοί είναι αρκετά περίεργοι και ευαίσθητοι σε σκουπίδια, σκόνες, αντιοξειδωτικά σπρέυ, σπρέυ σιλικόνης (αυτά τους χαλάνε κιόλας) και ίσως όταν τοποθετήθηκε πάλι η εξάτμισή σου να έπρεπε να σβήσουν την μνήμη του εγκεφάλου και να γίνει κανονική επανεκκίνηση. Ισως να μην το έκαναν καθώς πολύ αμφιβάλω για το αν θα πρέπει να έχει διαβασθεί ποτέ το εγχειρίδιο για την πλήρη διαδικασία αλλαγής συμπλέκτη και των όσων ίσως να πρέπει γίνουν μετά από αυτό.

Το παραπάνω είναι μία υπόθεση για το τί μπορεί να προξένησε την εμφάνιση του προειδοποιητικού στο ταμπλώ σου και μπορεί και να μην ισχύει.

Ελπίζω να είναι κάτι εύκολο και γρήγορο. Ακόμη και η αφαίρεση των πόλων της μπαταρίας μπορεί καμμιά φορά να ενεργοποιήσει σήμα βλάβης και να σου ανάβει μετά αυτό το λαμπάκι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 18 Οκτ 2006, 11:30

Παντελή, (μπορείς να με λές και Γιώργο) η τελευταία φορά που πάτησα το πόδι μου σε εξουσιοδοτημένο και μάλιστα στο πιο εξουσιοδοτημένο που υπάρχει στην Αθήνα, ήταν η φορά που τους πήγα 4 καινούργια γνήσια αμορτισέρ απλά για να τα τοποθετήσουν.
Όταν έφυγα κάτι δεν πήγαινε καλά και σκύβοντας απο κάτω διαπίστωσα οτι έχουν βάλει το αριστερό αμορτισέρ δεξιά και το δεξί αριστερά.
Μάλιστα τα αμορτισέρ επειδή ήταν γνήσια με ολόκληρο το γόνατο Mc Ferson είχαν κάτι τεράστια αυτοκόλητα επάνω που έβγαζαν μάτια: "REAR-LEFT.. REAR-RIGHT" κλπ.
Επίσης θυμάμαι σε άλλο εξουσιοδοτημένο που είχα πάει στις αρχές για έλεγχο και συμπλήρωμα αντιψυκτικού, αφού μου είπε οτι θα κάψω φλάντζα σύντομα έκανε οτι μπορούσε για να συμβεί αυτό ακόμη πιό σύντομα... αφού ξέχασε να βιδώσει την τάπα του δοχείου υπερχείλισης όταν μου παρέδωσε το αυτοκίνητο, κάτι που κατάλαβα μερικά χιλιόμετρα αργότερα. Ποια τεχνογνωσία και ποιά μηχανήματα; Εδω συμβαίνουν τέρατα.

Το σετ δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν BORG ΒECK που άλλαξα προαιρετικά, μου κόστισε 95 λίρες απο Aγγλία και 150 ευρώ εργατικά. Υπήρχε και φθηνότερο απόσο θυμάμαι με 80 λίρες, όμως η αντιπροσωπεία ήθελε 300 ευρώ για το ανταλλακτικό και άλλα τόσα για την εργασία.
Φυσικά δεν έχω εγγύηση στην εργασία αλλά δεν την χρειάστηκα ως τώρα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Οκτ 2006, 14:19

Γιώργο γειά,

σαφώς και υπάρχει πολλές φορές πρόβλημα με το επίπεδο προσφερομένων υπηρεσιών σε πάρα πολλά συνεργεία που έχουν τον χαρακτηρισμό του "εξουσιοδοτημένου".
Εχω και εγώ να σου πω αρκετές ιστορίες τρόμου, όπως διαφορικά και κινητήρες που "κόλλησαν" γιατί μετά από σερβις ή επισκευή το αυτοκίνητο παραδόθηκε χωρίς να έχουν μπεί λιπαντικά κλπ.

Οσον αφορά το κόστος των ανταλλακτικών όντως η διαφορά είναι τεράστια ανάμεσα σε αυτά της επίσημης αντιπροσωπείας και του δικτύου διανομής της και σε αυτά του ελευθέρου εμπορίου.


Εκεί ακριβώς είναι όμως που τα Landies μας πλεονεκτούν σε σχέση με πολλά αυτοκίνητα της αγοράς. Μας δίνουν ένα τεράστιο πεδίο από το οποίο μπορούμε να βρίσκουμε ανταλλακτικά καινουργια, μεταχειρισμένα, γνήσια, aftermarket, imitation, απλά ή βελτιωμένα/ενισχυμένα κλπ.
Κάτι που πολύ λίγες άλλες μάρκες έχουν σε τέτοια έκταση και βάθος προϊόντων.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Οκτ 2006, 17:33

Αυτό το έργο με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και της εγγυήσεις έχει πεθάνει από το 1984 με νομο της E.E. Ότι δήποτε λένε είναι παραμύθι της χαλιμάς. Μπορείς να φτιάχνεις οπουδήποτε το όχημα σου και να βάζεις ότι ανταλλακτικά θέλεις αρκεί να είναι μια αναγνωρισμένη μάρκα και η εγγύηση να ισχύει κανονικά. Αν σας πουν το αντίθετο απειλήστε τους με μήνυση για εκβιασμό. Το είχα ψάξει γιατί κατασκευάζω σκούπες για σαξοραλλα και μου λέγαν οι πελάτες διαφορα για αυτό το θέμα. Θα ψάξω να βρω την νομοθεσία η οποια έχει δημοσιευθεί και στο περιοδικό παουερ τεκνικς.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 18 Οκτ 2006, 17:48

Καλησπέρα!

Λοιπόν, νεώτερα...στον εγκέφαλο το αμάξι έβγαλε 6 βλάβες misfire! Δλδ στο σύστημα ανάφλεξης... Εϊναι αλήθεια ότι το έψαξαν πολύ, επί μια ώρα+ ήμουν από πάνω από τον αρχιμηχανικό ο οποίος άλλαξε μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές κτλ κτλ, κάναμε βόλτες μαζί και το πρόβλημα παρέμενε. Για να πώ την αλήθεια, τον συμπάθησα, δεν ήταν ο κλασσικός "παπατζής" (ή ήταν καλά καμουφλαρισμένος) και όντως το πάλευε αλλά κατά τις 16:00 μου είπε πλέον ν' αφήσω το αμάξι (άλλη μια μέρα) για να το δεί καλά αύριο.

ΦΥΣΙΚΑ, τα ανταλλακτικά είπε ότι θα περάσουν στην εγγύηση και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι σε αντίθετη περίπτωση, θα γίνει μακελειό...και δεν κάνω πλάκα! :evil: :evil: :evil: :evil:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Τώρα, το ακριβές τιμολόγιο αναφέρει 362Ε εργασία και 345Ε ανταλλακτικά (χωρίς χαράτσι, "ΦΠΑ").
Από αυτά, 140 Σέτ συμπλέκτη, 100 βολάν, 32 Φίλτρο Air Cοndition, 29 Λάδι μηχανής, 13 Φίλτρο Αέρος, Ιμάντας "Αλτερ" -μάλλον δεν είναι ολοκληρωμένο- 10 και τα υπόλοιπα είναι ψιλά...
Η γυφτιά, κατά τη γνώμη μου, είναι τα 11Ε που χρέωσαν το πλύσιμο. 5 το εξωτερικό και 6 το "κάτω μέρους"... Σε βενζινάδικο "δικό μας" παρακαλώ...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Το ευχάριστο είναι ότι μέσα στην γενική προθυμία που υπήρχε, μου είπε ότι έχω τον καινούριο θερμοστάτη και άρα μάλλον την καινούρια φλάντζα αλλά όπως είπε την επόμενη φορά θα το δεί καλά...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Νεότερα αύριο...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 18 Οκτ 2006, 17:53

Τώρα που το σκέφτομαι, Παντελή αύριο να τους πάρω τηλ. να τους πείς τι να κοιτάξουν... :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :wink:

Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να τους πληρώσω την εργασία ε;...

Γμτ, τελικά η ΚΙΑ δείχνει ελκυστική με δωρεάν ανταλλακτικά και εργασία...

(Ω Θεε των Land Rοver, μου ξέφυγε, συγχώρεσέ με)...

:o :o :o :o :o :o
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 19 Οκτ 2006, 20:13

Τελικά οι άνθρωποι το παράκαναν!

Το αμάξι σήμερα δεν ήταν πάλι έτοιμο, γιατί πολύ απλά δε το άγγιξαν!
Δλδ πρέπει να είναι κάποιος συνέχεια πάνω από το κεφάλι τους ; Τι νοοτροπία είναι αυτή ρε γμτ και ύστερα θέλουν να λέγονται μεγάλη αντιπροσωπεία, με 3 τεχνικούς και 3 ράμπες!

Απλά αύριο, αν δεν είναι έτοιμο, πλέον θα ζητήσω αμάξι αντικατάστασης και θα μιλήσω με τον υπεύθυνο της Μονάδας. Δε νομίζω ότι θα καταφέρω να μείνω ήρεμος όμως! Αυτοί κοροϊδεύουν. Θα το τραβήξω μέχρι τα κεντρικά στην Αθήνα (αν και δε ξέρω πόσο μπορεί να συγκινηθούν!).

Δε γίνεται να μην έχω αμάξι για 2 εβδομάδες, να πληρώνω 850Ε, να γίνεται σέρβις και να το παίρνω με ένδειξη βλάβης!Και να μην το φτιάχνουν κιόλας! Δλδ πόση υπομονή;
Περιττό να πώ τι έχει να γίνει αν μου ζητήσουν τυχόν χρήματα για εργασία (για εγγύηση ούτε καν το σκέφτομαι). Θα το τραβήξω όσο πάει...

Κάτι τέτοια σε κάνουν και μετανιώνεις την ώρα και την στιγμή που πάτησες εκεί μέσα.Και στην προκειμένη περίπτωση δε φταίει το αμάξι, αλλά η άθλια συμπεριφορά τους!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Οκτ 2006, 22:12

Θανάση γειά,

κάνε μου σε παρακαλώ ένα τηλέφωνο αύριο στο 944 579911 για να σου δώσω το τηλέφωνο και το όνομα του αρμοδίου που θα ήθελε ΣΙΓΟΥΡΑ να ακούσει τα της δυσάρεστης εμπειρίας σου.

Η επίσημη αντιπροσωπεία θέλει να ακούει τα προβλήματα αυτά και αν γίνει επώνυμα το εκτιμά ιδιαιτέρως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 19 Οκτ 2006, 22:24

Παντελή, ευχαριστώ!

Θα τους τηλ. αύριο κατά τις 11:00 - 12:00. Σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο το αμάξι, απλά θα ζητήσω τον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας, θα διαμαρτυρηθώ και θα τον ενημερώσω για την πρόθεσή μου να τηλεφωνήσω στα κεντρικά.

Μετά, απλά θα σου κάνω ένα τηλ.

Ήδη, σκέφτομαι πλέον να εμπιστευτώ το αυτοκίνητο είτε σε εξουσιοδοτημένο, είτε σε άλλο αντιπρόσωπο (αν είναι διαφορετικός στην Θεσσαλονίκη).


Υ.Γ. Σκέφτηκα να σου τηλ. , ήδη αρκετά σας έχω σκοτίσει όμως όλους με ό,τι έχει γίνει και δίστασα. Χαίρομαι στο ότι υπάρχει στήριξη από ανθρώπους που ξέρουν, μπορούν και τελικά θέλουν να βοηθήσουν, με κάθε τρόπο!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 20 Οκτ 2006, 16:51

Από σήμερα κυκλοφορώ με "όχημα εξερεύνησης", τουλάχιστον έτσι γράφουν τα γραφικά στο πλάι του αυτοκινήτου που μου έδωσαν. Φυσικά το δικό μου δεν είναι έτοιμο και απλά...ακόμη ψάχνουν.

Φυσικά για να μου το δώσουν αυτό, έπρεπε να διαμαρτυρηθώ στην διεύθυνση της ROLCAR για την καθυστέρηση και μέσα σε 1 ώρα και κάτι, το θέμα του οχήματος αντικατάστασης, είχε διευθετηθεί! Αν είναι να φτάνεις ως εδώ όμως...

Επίσης (κι εδώ θέλω την κατά προσέγγιση γνώμη όσων γνωρίζουν), ο μηχανικός που μίλησα, μου είπε ότι θα κοιτάξει πλέον τις βαλβίδες γιατί όλα τα fault τα έχει καλύψει. Και πλέον είναι θέμα -ας πούμε- hardware. Είναι δυνατόν αυτό όμως; Και στο κάτω κάτω, είπαμε, το κόλλησα και το ζόρισα αλλά όχι και βαλβίδες! Εκτός δρόμου όχημα είναι, όχι κάρτ για πίστες (κι εδώ παραδέχομαι ότι έρχομαι στα λόγια σου φίλε tasos)... :roll: :roll: :wink: :)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Οκτ 2006, 17:22

Κρατα το "όχημα εξερεύνησης" και άσε το άλλο εκεί.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 31 Οκτ 2006, 21:39

Επανέρχομαι και ζητάω...έλεος από τον θεό του Solihull!

Στην αντιπροσωπεία ήθελαν να ανοίξουν την κεφαλή του κινητήρα για να ελέγξχουν τυχόν πρόβλημα στις βαλβίδες...

Αφού μίλησα με μηχανικούς (συγγενείς και φίλους) με απέτρεψαν (και έντονα μάλιστα) από το να το επιτρέψω αυτό και έτσι το πήγα σε εξουσιοδοτημένο με καλή φήμη...Έψαχναν επί 6 ώρες και δεν κατέληξαν και αυτοί πουθενά!!! Το αμάξι πάει μια χαρά, τα καυσαέριά του είναι εντάξει όπως και ό,τι άλλο κοίταξαν (μπουζοκαλώδια, αισθητήρες κτλ) και το λαμπάκι ανάβει άναρχα...Ούτε μόνο σταθερά, ούτε μόνο αναβοσβήνει.

Είπαν ότι θα πάρουν τηλ. στην Αθήνα για κατευθύνσεις και...περιμένω.

Πλέον, κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη...πάω για 1 μήνα έτσι.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες