Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OYX!

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 13 Νοέμ 2006, 14:05

Φίλε Freeandrew, φυσικά και δε φταίει το αυτοκίνητο. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι το σέρβις τους είναι απαράδεκτο. Και άσε το σέρβις αυτό καθαυτό. Πόλη ενός εκατομμυρίου κατοίκων και έχει μόνο δύο (2) σημεία ανταλλακτικών και επισκευών; Βέβαια είναι γνωστό ότι όπως λέει ο πάνσοφος Νομάρχης μας "Φταίει το κράτος των Αθηνών"...
:roll: :roll: :D :lol:

Και γενικά χάνει πολύ σε υποστήριξη...

Κοίτα απλά, χαζά πράγματα, μπές στην TOYOTA και δες το μικροsite του Land Cruiser. Ανατριχιάζεις! Και ο θρύλος Land Rover μου κάνει προωθητικές ενέργειες με τενίστριες μοντέλα! Καλές και αυτές αλλά όταν έχεις αυτή την ιστορία χτυπάς και αλλού. Όχι μόνο στον καλοστεκούμενο γιάπι που θα πηγαίνει για γκόλφ με κάποιο LR...

Όσο για τα μεγάλα Γερμανικά, δε ξέρω ακριβώς αλλά εγώ που είχα μικρό Γερμανικό (Opel Agila), μια φορά μου άναψε λαμπάκι μηχανής και μου άλλαξαν αισθητήρα Λ μέσα σε λίγη ώρα και τώρα πάμε αύριο για αλλαγή εγκεφάλου μετά από ένα μήνα και φτάνοντας στο σημείο να κάνω τον μ@λ@κ@ και να απειλώ ότι θα πάρω για παράπονα την ΚΕΔΟ! Κατάλαβες τώρα τι λέω;

:bricks:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 13 Νοέμ 2006, 14:25

Όντως το after sale service της land rover σε σχέση με την Toyota και άλλων εταιριών είναι κακό. Εγώ που είμαι απο Βέροια και έχει κλείσει η αντιπροσωπεία δεν έχω καμία υποστήριξη οπότε με τί αιτιολογικό να μπεί στη διαδικασία κάποιος να αγοράσει Land Rover. Πάλι καλά που εσύ έχεις και 2 σημεία.
Απο εμπειρία με το corsa της αδελφής μου που αγοράστηκε πριν 1,5 χρόνο και χάλασε η κρεμαγιέρα(πανάκριβο ανταλλακτικό) έκανε η αντιπροσωπεία 2 μήνες να φέρει το ανταλλακτικό μετά απο εντονες πιέσεις και mail στα κεντρικά. Το αυτοκίνητα ήταν σε κίνηση αλλά η κρεμαγιέρα είχε κενα. Με τέτοιου είδους εξυπηρέτηση δεν θα πρότεινα σε κάποιον να πάρει όπελ, διότι περίμενα κάτι καλύτερα απο μία εταιρία τόσο αναπτυγμένη όπως η Όπελ.
Αρχικά αγοράζοντας όπελ πιστεύα ότι είχε 6 χρόνια εγγύηση. Αλλά η εγγύηση αυτή αφορά μόνο συγκεκριμένα μέρη του κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Για τα υπόλοιπα μηχανικά ειναι 2 χρόνια. Οπότε αν χαλάσει μετά την δυετία πάλι η κρεμαγιέρα θα αναγκαστει να την πληρώσει.....
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 13 Νοέμ 2006, 14:56

Γι αυτό και πιστεύω ότι τελικά είναι το πώς θα σου "κάτσει". Εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος από το Corsa κι εγώ με το 1.2 Agila έκανα 8άωρα ταξίδια από Σκύρο με 140-150 στην Εθνική και ακόμα πάει απροβλημάτιστα (σχεδόν, τώρα το οδηγάει η αδερφή μου :( :shock: ) στα 110.000Km...

Απλά όταν κάτι επαναλαμβάνεται συχνά, πάυει πλέον να είναι σύμπτωση.

Πλέον δεν αρκεί να παράγεις το πρώτο αυτοκίνητο που βλέπει στη ζωή του το 70% των ανθρώπων που ζούν σε απομακρυσμένες περιοχές...Η ιστορία δημιουργήθηκε αλλά κάποιος και κάπως πρέπει να τη συντηρεί και να την αναπτύσσει.

Όσο για το δίκτυο, δεκτό ότι όταν πουλάς λίγα (λογώ κόστους) αυτοκίνητα, δεν θα έχεις το δίκτυο της Toyota ή της Opel αλλά τουλάχιστον αυτοί που έχεις, να σε εξυπηρετούν σωστά!

Και πλέον είναι σαφής και η αλλαγή προσανατολισμού. Στις έντυπες διαφημίσεις, το Land Cruiser είναι λασπωμένο και τονίζεται η εκτός δρόμου φύση του. Το LR3 (αλήθεια, γιατί πλέον δίνεται έμφαση στους κωδικούς και όχι στο όνομα; ) είναι δίπλα σ' ένα ζευγάρι παρουσιαστών να απονείμουν τα (πολλά) βραβεία που έχει κατακτήσει. Στην κυρίλλα...! Αλλά είπαμε, αυτοί που μπορούν, τα παίρνουν για την Αράχωβα και το Σέλι...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2006, 17:08

Freelander έγραψε:O θερμοστάτης μου ήταν κολημένος κλειστός, μακάρι να ήταν μονίμως ανοιχτός...

Νίκο, ο αναβαθμισμένος θερμοστάτης που περιλαμβάνεται στο σετ PCH001190 βρίσκεται μέσα στο φιξαρισμένο λευκό πλαστικό κέλυφος της φωτογραφίας:
Εικόνα
Για την ιστορία αφού έσπασα το πλαστικό κέλυφος και πήρα απο μέσα τον κολημένο θερμοστάτη παρατήρησα οτι είχε μια μικρή τρύπα πάνω στο σώμα του απο το εργοστάσιο. Φυσικά το νερό που περνάει μέσα απο αυτή την τρυπούλα δεν στάθηκε αρκετό για να σώσει την κατάσταση. O θερμοστάτης αυτός δοκιμάστηκε σκέτος σε βραστό νερό και δεν ανοίγει ποτέ!

Πού θα βρώ το δίκιο μου;;

Θυμίζω επίσης για όποιον δεν ξέρει οτι το όργανο θερμοκρασίας στα freelanders ως γνωστόν δείχνει πάντα εικονική ένδειξη, σταματάει στη μέση ακριβώς. Σχεδιαστικό θέμα.
Δύο φορές ολοκάυτωμα και δεν ανέβηκε καθόλου η βελόνα. Γενικά δεν έχω ακούσει κανέναν κάτοχο να δεί ποτέ τη βελόνα θερμοκρασίας πάνω απο τη μέση. Ακόμα και απο αυτούς που έκαψαν κινητήρα...

Υ.Γ. Τώρα τα έχω πάρει.


Γιώργο γειά,

το θέμα με το όργανο θερμοκρασίας είναι πραγματικά κάτι που σε κάνει να αναρωτιέσαι μήπως και έγινε επίτηδες.

Για το θέμα του θερμοστάτη προσπαθώ να θυμηθώ κάτι και να σου πω την αλήθεια δεν έχω χρόνο να το ελέγξω στο site που εξηγεί το πώς λειτουργεί και ο νέος εξωτερικός θερμοστάτης.
Αν θυμάμαι καλά λοιπόν (και σε παρακαλώ ρίξε του μία ματιά) το σύστημα ψύξης του Freelander λειτουργεί ΑΝΑΠΟΔΑ. Ετσι λοιπόν αντί να παρέχει νερό κρύο νερό προς τον κινητήρα (από το ψυγείο απευθείας) αυτο ΔΙΩΧΝΕΙ ΖΕΣΤΟ νερό προς το ψυγείο. Μήπως λοιπόν μέσα σε όλη αυτή την αναποδιά ΠΡΕΠΕΙ ο θερμοστάτης να είναι κλειστός για να φύγει το νερό προς το ψυγείο και ανοίγει μόνο όταν το νερό κάνει απευθείας ανακύκλωση προς το σημείο εισαγωγής του κινητήρα παρακάμπτωντας το ψυγείο?
Υπόθεση κάνω με βάση κάτι που θυμάμαι και ίσως να είναι λάθος.
Ζητώ συγγνώμη που δεν το κοιτώ μόνος μου αλλά αυτές τις ημέρες τρέχω σαν τρελλός.
Αν θέλεις όμως κοίταξέ το σε παρακαλώ και πες μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2006, 17:27

Freelander έγραψε:To φριλάντερ μυρίζει έντονα Γερμανία.
Ιδιαίτερα τα μοντέλα μετα την αναβάθμιση του 2001 πολλοί λένε οτι τα σχεδίασαν ΜΟΝΟ γερμανοί μηχανικοί. Η LR τότε ανηκε στην BMW γιαυτό και πολλά ηλεκτρονικά - μηχανικά προβλήματα είναι κοινά με αυτά της παλιάς σειράς 3 και 5 της ΒΜW.


Το σίγουρο είναι οτι οι Γερμανοί ΟΝΤΩΣ είχαν βάλει το χέρι τους πολύ βαθιά (και όχι στην τσέπη για να πληρώνουν) στο σχεδιασμό του P38A (δηλ. του RaRo 4.6) και του Freelander.
Kαι δεν είναι τυχαίο ότι τα δύο αυτά αυτοκίνητα έχουν γνωστά και τυπικά/επαναλαμβανόμενα προβλήματα.

Η θεωρία συνομοσίας λέει ότι ΙΣΩΣ η BMW να το έκανε και επίτηδες έτσι ώστε να "χαντακώσει" την LR σαν ανταγωνιστή της μετά την εμφάνιση των X5 και Χ3 (το X5 άλλωστε, ιδίως της πρώτης γενιάς ήταν στην ουσία κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αντιγραφή τεχνολογίας του P38A)

Kαι το Freelander έχει αρκετά πράγματα από τις 3άρες της εποχής εκείνης (πχ το σύστημα που κατεβάζει το παράθυρο της πίσω πόρτας όταν αυτή ανοίγει ή κλείνει. Το πρώτο αυτοκίνητο που είχε τέτοιο σύστημα είναι η έκδοση cabrio της σειράς 3 των μέσων του 1990)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2006, 17:41

Aγαπητοί φίλοι,

το θέμα της αντιπροσώπευσης της LR και των συνεργείων υπάρχει εδώ και ΧΡΟΝΙΑ (πολύ πριν και από το 1993 που αγοράζοντας το πρώτο δικό μου Landy αποφάσισα να φτιάξω τον σύλλογο για τον λόγο αυτό κυρίως. Αλλωστε αυτός ήταν και ο λόγος που ΑΜΕΣΑ σχεδόν βρέθηκαν και άλλοι 20 φίλοι ιδιοκτήτες που αποτέλεσαν και τον πυρήνα των ιδρυτικών μελών μας)

Δυστυχώς αν και γίνονται πολύ φιλότιμες προσπάθειες τα τελευταία χρόνια το αποτέλεσμα έχει ακόμη πολύ δρόμο μπροστά του για να γίνει έστω και ικανοποιητικό για την περιοχή του κράτους των Αθηνών και έστω απλά αποδεκτό για την υπόλοιπη Ελλάδα.
Θα έφτανα ίσως και στο σημείο να πω ανοικτά ότι είναι θαύμα που η Land Rover πουλάει αυτοκίνητα σε άλλες πόλεις της Ελλάδος πλην της Αθήνας.

Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στα πολύ υψηλά στανταρς που έχουν θέσει οι Αγγλοι αναφορικά με τις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και οι κάθετες μονάδες εξυπηρέτησης (πώληση, ανταλλακτικά, σέρβις) και κυρίως το ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ κόστος προς τον επιχειρηματία για την διατήρηση του χαρακτηρισμού του "εξουσιοδοτημένου" ή της "κάθετης μονάδας" ("αντιπροσωπεία" όπως συνηθίζεται στην αγορά να ονομάζεται.

Με δεδομένο τον πολύ χαμηλό αριθμό πωλουμένων αυτοκινήτων εκτός Αθηνών κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί και δεν θέλει να δεσμεύσει τα κεφάλαια που απαιτούνται. Και φυσικά όπου δεν υπάρχει συνεργείο λογικά δεν πωλούνται και αυτοκίνητα.

Αυτό φυσικά είναι ένας φαύλος κύκλος και δεν υπάρχει τρόπος να σπάσει.

Προσωπικά θεωρώ θαύμα ότι υπάρχουν έστω και δύο συνεργεία (εξουσιοδοτημένο και "αντιπροσωπείας") στην Θεσσαλονίκη και από ένα σε μερικές πόλεις της Ελλάδος ακόμη.

Σε πολλές περιπτώσεις τα "εξουσιοδοτημένα" έχουν απλώς μεσάνυκτα από το τί χρειάζεται ένα Land Rover ακόμη και αν έχουν τα υποχρεωτικά διαγνωστικά, εγχειρίδια και την στοιχειώδη παρακαταθήκη τρεχουμένων αναλωσίμων ανταλλακτικών.

Εχω συζητήσει με τους υπευθύνους στην αντιπροσωπεία και φυσικά το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό. Το κακό όμως είναι, όπως ανέφερα και πιό πάνω, ότι δεν υπάρχει τρόπος να σπάσει κάπου ο φαύλος κύκλος καθώς αυτό που χρειάζεται είναι κάτι που το εργοστάσιο δεν προσφέρει.
Ενα φθηνό Land Rover που θα δημιουργήσει πολλές πωλήσεις και το ενδιαφέρον συνεργείων ή επιχειρηματιών να ενταχθούν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων ή καθέτων μονάδων.

Συγγνώμη για την πολύ οικονομοτεχνική ανάλυση αλλά οι παλιές τέχνες δύσκολα ξεχνιούνται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2006, 17:50

Αγαπητοί φίλοι,

τώρα όσον αφορά την στροφή της LR στις τενίστριες και το life style τί να σας πω.

Ολοι οι άνθρωποι που αγαπάμε την μάρκα για αυτό που ήταν τους έχουμε κράξει.

Τα χρήματα όμως είναι πολύ πιό δυνατό επιχείρημα και μέχρι στιγμής οι τενίστριες και το Life Style έχουν φέρει κουβάδες με λεφτά στα ταμεία της Land Rover (ουσιαστικά της Ford).
Tα αυτοκίνητα με image και ακριβές τιμές αφήνουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα φθηνά αυτοκίνητα δράσης ή περιπέτειας.

Ενδεικτικό είναι ότι για πρώτη φορά στα χρονικά από συστάσεως της Land Rover φέτος η εταιρεία δεν έκανε πρόταση για να συμπεριληφθεί στα εργοστάσια που θα κάνουν προτάσεις για τα νέα ελαφρά στρατιωτικά οχήματα του Βρεταννικού Στρατού.
Ακόμη και οι Ισπανοί με το Santana έκαναν προσφορά. Η Land Rover δεν έκανε καν προσφορά έστω και με το Wolf. Εκριναν ότι δεν άξιζε να εξελίξουν ειδικό κινητήρα καθώς ο 300Tdi δεν καλυπτει πλέον τις προδιαγραφές καυσαερίων και ο TD5 έχει πολλά ηλεκτρονικά και ευαίσθητα σε παρεμβολές και συστήματα "τύφλωσής" τους (αντίμετρα κλπ)

Η απλή λύση ήταν η χρήση του κινητήρα IVECO που φοράνε τα Santana αλλά ούτε καν αυτό δεν θέλησαν να κάνουν.

Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

Η LR σιγά σιγά μετατρέπεται σε εταιρεία Image και lifeStyle.
Αυτό το λέγαμε σοβαρά από το 1997 όταν άλλαξε (λόγω της BMW) και η πολιτική marketing του Camel Trophy και έβαλαν και special tasks με μαγείρεμα, πλέξιμο, λύσιμο σταυρολέξου, ζώδια κλπ κλπ (αστειεύομαι αλλά το καγιάκ και το ποδήλατο τί σχέση είχαν με τη λάσπη και τα διαφορικά?)

(αντε τώρα λέω τον πόνο μου .........

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Νοέμ 2006, 20:47

pantg έγραψε: Μήπως λοιπόν μέσα σε όλη αυτή την αναποδιά ΠΡΕΠΕΙ ο θερμοστάτης να είναι κλειστός για να φύγει το νερό προς το ψυγείο και ανοίγει μόνο όταν το νερό κάνει απευθείας ανακύκλωση προς το σημείο εισαγωγής του κινητήρα παρακάμπτωντας το ψυγείο?

Παντελή, άσχετα με την πορεία των νερών στο κύκλωμα ψύξης, μέσα στο πλαστικό καβούκι του σετ που πήραμε το καλοκαίρι υπάρχει κλεισμένος ένας κανονικότατος συνηθισμένος θερμοστάτης τον οποίο έχω στα χέρια μου πλέον και ο οποίος κανονικά ανοίγει μετά απο κάποια θερμοκρασία.
Αυτό στην περίπτωση μου απλά δεν έγινε παρα μόνο όταν αλλάξαμε ολόκληρο τον θερμοστάτη και το καβούκι με ένα νέο ο οποίος άνοιγε κανονικά και έριχνε τη θερμοκρασία.


Το τραγικό της ιστορίας είναι οτι το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά πρίν αλλά και τον πρώτο καιρό μετά το σετ αναβάθμισης και άν θυμάσαι το αγόρασα εντελώς προαιρετικά μιας και είχα κάψει φλάντζα παλιότερα, για να προστατεύσω αυτον τον δύσμοιρο κινητήρα και την ακόμα πιο δύσμοιρη τσέπη μου.

Δεν είναι άδικο αυτό που συνέβη;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Νοέμ 2006, 21:35

μια ειναι η λυση...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2006, 07:30

firelord είσαι κακός άνθρωπος.

Γιατί τόση κακία βρε 'σύ?

(εσύ να προσέχεις το airflow σου)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Νοέμ 2006, 09:12

Φίλε Freelander καλημέρα,

Εδώ και κανένα χρόνο περίπου έβαλα δεύτερο οργανάκι θερμοκρασίας νερού στο δίσκο μου.
Το αποτέλεσμα ήταν οτι το εργοστασιακό οργανάκι παρέμενε στους 88 βαθμούς, ελάχιστα κάτω απο την μέση δηλαδή, ενώ στο εξτρά οργανάκι όταν άνοιγε ο θερμοστάτης ήταν στους 88 βαθμούς και μετά αναλόγως πόσο το ζόριζα μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ πήγαινε στους 110 βαθμούς.Το εργοστασιακό οργανάκι σε όλη αυτή την πορεία παρέμενε σταθερό και ελάχιστα κάτω απο την μέση.
Επειδή όπως καταλαβαίνεις,ε μου φάνηκε λίγο περίεργο, πήγα και το τσέκαρα να δω ποιο είναι το σφάλμα.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν οτι το εξτρά οργανάκι που είχα βάλει να είναι αυτό που λέει την όλη αλήθεια με απώλεια 3ων βαθμών.

Ετσι αποφάσισα να βάλω ακόμη δυο βεντιλατέρ τα οποία ξεκινούν στους 97 βαθμούς, για να δροσίζεται ποιο εύκολα το δισκο.


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Νοέμ 2006, 09:21

Καλημέρα!

Θα ήθελα δοκιμαστικά να έφερναν οι Βρετανοί (ή Αμερικάνοι) οι οποίοι θέτουν τα υψηλά στάνταρ στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ένα αυτοκίνητο με πρόβλημα για να δούν πόσο υψηλά είναι τα στάνταρ τελικά.

Ας υπήρχε και ένα μόνο συνεργείο αρκεί να ήταν -όσο φυσικά γίνεται- άψογο.

Όσο για την αλλαγή στο μάρκετινγκ, όταν φεύγεις από τα δύσβατα μονοπάτια και πάς στα πολυτελή πάρκινγκ, κάποιος άλλος βρίσκεται να καλύψει το κενό σου και απ' ότι βλέπω, κάποιοι το κάνουν ιδιαίτερα καλά...Ένα υποκατάστατο του θρυλικού camel δεν αρκεί (G4).

Η λύση είναι άλλη firelord, όμως δεν έχω αγανακτήσει τόσο πολύ ώστε να την πιστεύω κιόλας (ακόμη)! (Θα σου πώ μετά τα αποτελέσματα από τη σημερινή αλλαγή εγκεφάλου).
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Νοέμ 2006, 09:32

Στέφανε σευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, σε κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι έτσι κιαλλιώς αφού η υποστήριξη που έχω γύρω γύρω είναι αστεία.

Παντελή έχουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο πέραν της πλάκας που γίνεται έτσι κιαλλιώς με τα παλιοφριλάντερ που καίνε φλάντζες και κυλινδροκεφαλές;
Σαν σύλλογος LR που προμηθευτήκαμε το συγκεκριμένο σετ θερμοστάτη ίσως;

Αλλαγή κυλινδροκεφαλής σε αυτοκίνητο με αναβαθμισμένο κύκλωμα ψύξης η αντιπροσωπεία μου είπε οτι ΔΕΝ εχει ξανασυμβεί και με ρώτησε πού και ποιός το έβαλε. (λογικό)
Απο πού στην ευχή ήρθε αυτό το σετ θερμοστάτη που βάλαμε το καλοκαίρι;

Καλά κάνω και το ψάχνω ή να πληρώσω τα 1700 ευρώ και να το βουλώσω;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 09:46

pantg έγραψε:firelord είσαι κακός άνθρωπος.

Γιατί τόση κακία βρε 'σύ?

(εσύ να προσέχεις το airflow σου)

Χαιρετώ


ναι Μαρικα... :twisted: :twisted:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 09:58

GALILAIOS έγραψε:Καλημέρα!


Η λύση είναι άλλη firelord, όμως δεν έχω αγανακτήσει τόσο πολύ ώστε να την πιστεύω κιόλας (ακόμη)! (Θα σου πώ μετά τα αποτελέσματα από τη σημερινή αλλαγή εγκεφάλου).


ο καθεις με τη λυση του :wink:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες