Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OYX!

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 09:20

ειναι αραγε εφικτο Νικο?

και αν ναι με πιο υπολογιζομενο κοστος?

γιατιμου φαινεται οτι εδω ψαχνουμε να κανουμε το ζεππελιν αεριοθουμενο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Νοέμ 2006, 10:00

Νομίζω οτι οποιαδήποτε άλλη πατέντα δεν είναι εφικτή. Ειδικά στην Ελλάδα.
Θα είναι ένα πείραμα με απρόβλεπτες συνέπειες.

Μάλιστα συμφωνώντας με το Νίκο αν με ρωτούσε τώρα κάποιος για την ενδεχόμενη γελοία αναβάθμιση του κυκλώματος ψύξης θα του έλεγα να μην πειράξει απολύτως τίποτα εκτός απο 2 τρύπες στο σώμα του παλιού θερμοστάτη. Τις είδαμε και τις εργοστασιακές αναβαθμίσεις.

Στην πλάτη των κατόχων παίζεται χοντρό παιχνίδι με αλισβερίσι ανταλλακτικών όπως βίδες, θερμοστάτες κολλάρα, φλάντζες, καπάκια, και καινούργιους ή ανακατασκευασμένους κινητήρες γκέϊ που -άκουσον άκουσον- έρχονται με την παλιά φλάντζα και βίδες...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Νοέμ 2006, 10:20

Αν μου επιτρεπετε να ανακατευτω....
Παρομιο προβλημα εχει και το ΚΙΑ... εγω εβαλα ενα εξωτερικο θερμομετρακι το οποιο δειχνει τη θερμοκρασια κανονικά, γιατί και το οργανο του ΚΙΑ ειναι εξισου "ιδιοτροπο" καθωτι μετρημενα η βελονα ειναι ακλονητη απο του 80κατι εως τους 100κατι και μετα..... εκτοξευεται προς το κοκκινο... αρκετες κεφαλες εχουν ραγισει ή στην καλυτερη, πετσικαρει....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Νοέμ 2006, 10:25

Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Νοέμ 2006, 10:48

Freelander έγραψε:Στην πλάτη των κατόχων παίζεται χοντρό παιχνίδι με αλισβερίσι ανταλλακτικών

Αίσχος. Αλητεία.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Νοέμ 2006, 11:19

fokion έγραψε: εβαλα ενα εξωτερικο θερμομετρακι το οποιο δειχνει τη θερμοκρασια κανονικά,
Επιτέλους και μερικές χρήσιμες πληροφορίες για κανονικό όργανο θερμοκρασίας από κάποιους που το υλοποίησαν.
Προβλέπω όταν βάλουμε κιεμείς κάτι αντίστοιχο, να πάθουμε μεγάλη νίλα με τις ενδείξεις που θα βλέπουμε.
Ευχαριστούμε Φωκίων, να ανακατέυεσαι πιό συχνά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 12:15

αυτο μαλιστα

απλα και ευκολα και ανωδυνα και φθηνα... εμα πια!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό rodi » 25 Νοέμ 2006, 11:17

δηλαδη να εκτυπωσω και να παω στην αντιπροσωπεια για ενα μινι σεμιναριο αλλαγης υγρων ?
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Νοέμ 2006, 22:41

τελικα Γιωργο (freelander)

δεν εισαι μονος εκει εξω

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5283.html

http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/vie ... php?t=2224
.....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 08:46

Γιώργηδες καλημέρα και καλό μήνα,

έχουμε και λέμε.

Ειναι ΦΥΣΙΚΟ και αναμενόμενο αυτοκίνητα που έχουν κοινά χαρακτηριστικά να βγάζουν κοινές ζημιές όταν γίνονται κοινά πράγματα.

Και έχουμε και λέμε μετά από την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα "εξομολόγηση" του τεχνικού διευθυντή της ΚΕΔΟ (Land Rover Ελλάδος δηλαδή), τον κ. Μανώλη Πρινιωτάκη, τον οποίο ευχαριστώ και δημοσίως για τον χρόνο και την διάθεσή του να βοηθήσει.

Το πρόβλημα με τα βουλωμένα ψυγεία και την ηλεκτρόλυση στους κινητήρες λογικά φαίνεται να προέρχεται από την κακή χρήση που δέχονται τα σύγχρονα ψυκτικά υγρά τόσο από εμάς τους χρήστες όσο κυρίως από τα συνεργεία.

Συγκεκριμένα θυμίζω ότι τα οργανικά ψυκτικά υγρά:
1. ΔΕΝ πρέπει να αναμιγνύονται με αποσταγμένο νερό.
2. ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται στην ουσία κάθε δύο χρόνια (στο Vitara του ο Blackchris έγραψε ότι το είχε πέντε χρόνια νομίζω?)
3. Οταν γίνεται αλλαγή από παλαιό (πράσινο ή μπλέ) αντιψυκτικό σε καινούργιο πρέπει να ακολουθείται ιδιαίτερη διαδικασία καθαρισμού.

--------

Το νέου τύπου ψυκτικό υγρό είναι οργανικό και έχει την ιδιότητα να "αδρανοποιεί" την διάβρωση λόγω ηλεκτρόλυσης μεταξύ των διαφορετικών μετάλλων μέσα στον κινητήρα και το σύστημα ψύξης. Αυτό γίνεται με την δημιουργία ελαφρού φιλμ/εύκαμπτης γλυστερής κρούστας επάνω στα μεταλλικά σημεία του μοτέρ.
Αυτό ακριβώς το φιλμ είναι αποτέλεσμα της οργανικής φύσης του νέου ψυκτικού και είναι αποτέλεσμα της αντίδρασής του με το νερό της βρύσης (το οποίο περιέχει τα μεταλλικά άλατα που "τρέφουν" την οργανική φύση του νέου ψυκτικού)

----------

Αυτά τα ξέραμε πριν? ΟΧΙ.
Μας τα είχε πει κανείς? ΟΧΙ. (άλλωστε σε μία ιδεατή κοινωνία δεν χρειάζεται καθώς την δουλειά του να γεμίζεται το ψυκτικό υγρό έπρεπε να την κάνουν ΣΩΣΤΑ τα συνεργεία) (ακόμη και ο υπογράφων σχεδόν έκαψε το μοτέρ στο RS2 του μπλέκοντας παλαιού τύπου αντιψυκτικό με οργανικό νέο ψυκτικό. Ευτυχώς η μούργα φάνηκε από κολλάρο που έχανε και έγινε πλήρης καθαρισμός του συστήματος με μόνη αβαρεία μία βουλωμένη αντλία νερού)

----------

Ετσι λοιπόν δικαιολογούνται ακόμη περισσότερο ζημιές όχι μόνο στα Freelanders αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα που έχουν παρόμοια θέματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 08:54

Παντελή το αυτοκίνητο είχα πέντε χρόνια τα υγρά του ψυγείου τα άλλαζα ευλαβικά και άρωσρα κάθε χρόνο μιας και με είχαν προϊδεάσει από την αντιπροσωπεία (όχι επίσημα, από γνωστό μηχανικό).
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 09:30

φίλε blackchris με το θέμα του νερού που έμπαινε μέσα μήπως υπήρξε κάποιο πρόβλημα.

Επίσης πρέπει να δεις και το θέμα της πιθανής ανάμειξης ψυκτικών διαφορετικού είδους.

Το φαινόμενο της μούργας που διάβασα ότι αντιμετώπισες μάλλον κάτι τέτοιο "μυρίζει"

Πάντως όπως και να είναι τελικά τα freelanders όντως δεν είναι μόνα τους.

Τώρα που θα έρθεις στο δικό μας στρατόπεδο θα τα λέμε και πιό συχνά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Δεκ 2006, 09:43

Καλημέρα, καλό μήνα.
Παντελή πολύ χρήσιμες οι χημικές λεπτομέρειες για το παραφλού και το φαινόμενο της μούργας που έδωσε ο τεχνικός διευθυντής της ΚΕΔΟ Α.Ε.
Αν μάλιστα ο θερμοστάτης που μας είχε δώσει λειτουργούσε και όπως έπρεπε ίσως να έσωζα τον κινητήρα μου μιας και το κύκλωμα ψύξης μου ήταν καθαρό. Αλλά υποθέτω πως γι'αυτό το φαινόμενο δεν ξέρει τίποτα μάλλον.



Y.Γ. Μαυροχρήστο αδελφέ!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 09:43

Αγαπητέ Παντελή δεν ήταν μούργα ήταν γκρί λάσπη πετρωμένη, με το νύχι να φανταστείς δεν έβγαινε. Τελικά μου τρύπησε το ψυγείο του καλοριφέρ που είνα χάλκινο απο εκεί πιστεύω δημιουργήθηκε το πρόβλημα της ηλεκτρόλυσης μιας και ο κινητήρας είναι μαντέμι - αλουμίνιο. Anyway άγνωστες οι βουλές της Suzuki :roll:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 09:48

Freelander έγραψε:Καλημέρα, καλό μήνα.
Παντελή πολύ χρήσιμες οι χημικές λεπτομέρειες για το παραφλού και το φαινόμενο της μούργας που έδωσε ο τεχνικός διευθυντής της ΚΕΔΟ Α.Ε.
Αν μάλιστα ο θερμοστάτης που μας είχε δώσει λειτουργούσε και όπως έπρεπε ίσως να έσωζα τον κινητήρα μου μιας και το κύκλωμα ψύξης μου ήταν καθαρό. Αλλά υποθέτω πως γι'αυτό το φαινόμενο δεν ξέρει τίποτα μάλλον.



Y.Γ. Μαυροχρήστο αδελφέ!



Γιώργο όντως ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ αναφερθεί ξανά θέμα κολλημένου θερμοστάτη τέτοιου είδους και για το λόγο αυτό μου ζήτησε να του τον στείλω (πράγμα που θα γίνει από Δευτέρα μιά και θα περάσω από εκεί και θα του τον αφήσω στα χέρια του)
Θέλω να ελπίζω ότι θα έχουμε νέα του αφού τον δεί.
Σου είπα ότι θα το ψάξουμε και αυτό θα γίνει.


Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες