Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λοίπουν άλογα απο Freelander..Τι να κανω?

Λοίπουν άλογα απο Freelander..Τι να κανω?

Δημοσίευσηαπό Freelanderia » 07 Μάιος 2009, 00:28

Γεια σας συνάδελφοι κάτοχος freelander από το 2006 είμαι και μπορώ να πω ότι δεν έχω κανένα παραπονο…το αυτοκίνητο τα έχει δει όλα και ακόμα κρατά..
Το θέμα όμως που θέτω είναι ότι: δεν τραβαει….σε αρκετές ανηφόρες ζορίζεται και πρέπει η να έχω χιλιόμετρα, η πολύ συμπλεκταρισμα…
Είναι το 1800 και βλέπω ότι σερνεται…θελω να το πάω σε ρεκτιφιέ να το ανεβάσω τον κυβισμό, πια η γνώμη σας και γενικά τι να το κάνω να πάρει τα πάνω του ?
Ευχαριστώ!
(ΙΟΥΝΙΟΣ 06,80.000 ΧΛΜ)
Άβαταρ μέλους
Freelanderia
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 23:54
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Green » 10 Μάιος 2009, 15:11

Δυστυχώς δεν έχω να σου προτείνω κάτι, αλλά αν βρεις κάποια λύση, ενδιαφέρομαι κι εγώ...
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό drsonic21 » 10 Μάιος 2009, 15:51

Σκεψου για υπερσυμπιεστη αν θελεις μεγαλες διαφορες, καλο ειναι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο να εψαχνες για το 2,5 λιτρο μοτερ που πιθανως να βρεις μεταχειρισμενο στην ιδια τιμη με τον υπερσυμπιεστη αλλα θα προχωρησεις σε αλλαγες σαζμαν.Αυτα ειναι τα πιο τραβηγμενα σεναρια που πιθανων να περασαν και απο το δικο σου μυαλο και σε κατι τετοιο θα ρωτουσα εναν πολυ καλο μηχανικο.Αποψη μου σαν πρωην ιδιοκτητης τετοιου οχηματος ειναι να πειραξεις μονον τομεις που αφορουν την καλυτερη καυση ή φιλτρο ελευθερας ή εξατμιση κι αυτο γιατι ενας μετριας αποδοσης κινητηρας 1,8 λιτρων εχει να κουνησει αρκετα κιλα και η πολυ περισσοτερη δυναμη θα σου βγαλει προβληματα στην μεταδοση.Ελπιζω να βοηθησα λιγο
Άβαταρ μέλους
drsonic21
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 12:12
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη ή Αθηνα

Re: Λοίπουν άλογα απο Freelander..Τι να κανω?

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μάιος 2009, 13:45

Freelanderia έγραψε:Είναι το 1800 και βλέπω ότι σερνεται…θελω να το πάω σε ρεκτιφιέ να το ανεβάσω τον κυβισμό,

Μην βιαστείς να το πας για ρεκτιφιέ..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Λοίπουν άλογα απο Freelander..Τι να κανω?

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 14 Μάιος 2009, 14:23

κατα τη γνωμη μου το τελευταιο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι το ρεκτιφιε...αν θες να αυξησεις με αξιοπιστια τα κυβικα καλυτερα να βρεις ενα τροπετο η ενα μοτερ απο 2,5 και να το τοποθετησεις στο αυτοκινητο σου!!!αν δεν θες να μπεις σε αυτην την ιστορια και προτιμας να βελτιωσεις το δικο σου μοτερ μια απλη και συνηθισμενη λυση ειναι να αλλαξεις εισαγωγη,εξατμηση,να βαλεις προγραμμα κ τετοια πραγματα!!αν θες ομως μεγαλη διαφορα τοτε ο κομπρεσορας οπως εχει γραφτει και πιο πανω ειναι μια πολυ καλη και αξιοπιστη λυση!!!επισης ειναι συνηθισμενη σε αυτου του ειδους τα οχηματα!!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μάιος 2009, 15:29

Διαφωνώ με τις μετατροπές σε αυτόν ειδικά τον κινητήρα και σε αυτό το αυτοκίνητο εκτός και αν υπάρχει χρήμα και όρεξη για πειράματα.

Η πιθανή μετατροπή σε 2.5άρη κινητήρα KV6 είναι μετατροπή με έναν ίδιο σε αν-αξιοπιστία με τον 1800άρη (χιτώνια φλάντζες, ραγίσματα) συν ότι έχει τεράστια κατανάλωση και θέλει και διαφορετικά σασμάν...

Κάποιος φίλος του φορουμ (ο ChrisG) νομίζω που έβαλε τουρμπίνα πριν μερικά χρόνια απλά ράγισε το καπάκι του πιο γρήγορα απτο κανονικό έτσι άλλαξε μοτέρ και σε πρώτη ευκαιρία και αυτοκίνητο.
Υπάρχουν και σχετικά θέματα σε αυτό το φόρουμ τα τελευταία 4-5 χρόνια.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 14 Μάιος 2009, 17:01

η τουρμπινα σιγουρα θα προκαλεσει προβλιμα στον κινητηρα!!αυτοι οι κινητηρες δεν αντεχουν τουρμπισμα...η καλητερη και η πιο αξιοπιστη λυση που θα σου δωσει αρκετη δυναμη σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι ενα κιτ με κομπρεσορα (roots συνηθως βαζουν σε τετοιες περιπτωσεις) που θα δουλευει σε χαμιλη πιεση και δεν θα διμηουργησει προβλιμα στα μεταλα του μοτερ σου!!!αρκει να γινει μια μελετημενη και ολοκληρωμενη βελτιωση.....δηλαδι και λιγακι ακριβη!!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μάιος 2009, 19:15

Αναρωτιέμαι αν το έχει κάνει αυτό με τον κομπρέσορα κάποιος κάπου στον κόσμο σε φριλάντερ ωστε να μιλάμε για αξιοπιστία ή αν απλά συζητάμε για ένα πρωτότυπο πείραμα σε έναν χιλιοταλαίπωρο κινητήρα όπως ο συγκεκριμένος.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 14 Μάιος 2009, 20:18

οπως ειπα η συγκεκριμενη βελτιωση θα πρεπει να ειναι μελετημενη!!δεν μπορει να μπει απλα ενας κομπρεσορας και τελος!!χρειαζονται και καποια αλλα εξαρτηματα για να μπορεσει ο κινητηρας να δεχθει με ασφαλεια την παραπανω πιεση του κομπρεσορα χωρις να υπαρχουν προβλιμαα αξιοπιστιας!!!!αν ο κινητηρας δεν ειναι χιλιοσπασμενος και τα 80.000χλμ εχουν γινει με σωστη χρηση και σωστα ζεσταματα στα ξεκινηματα τοτε πιστευω οτι μπορει να εχει επιτυχια η μετατροπη!!αν οχι τοτε χρειαζετε ρεκτιφιε και ροικη στο καπακι....και φυσικα δεν μιλαω για αυξηση 100hp αλλα μικροτερη γυρω στα 50 -60 για να μην υπαρχουν προβληματα στην μεταδωση!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 15 Μάιος 2009, 10:04

Πριν κάποια χρόνια είχα συναντήσει σε κάποιο περιοδικό διαφήμιση για βελτίωση του κ - 1800 μας με αλλαγή εκκεντροφόρου, φίλτρου αέρος, πεταλούδας γκαζιού κτλπ...
Σίγουρα υπάρχει κάποιο light πακέτο μετατροπής στην αγορά χωρίς να μπούμε στην διαδικασία του turbo-kompressora αλλα εγώ το μόνο που θα έκανα ήταν η αλλαγή του φίλτρου αέρα και η αλλαγή εξάτμισης που ίσως να βοηθούσαν λίγο στη ροπή και στη δύναμη. Αντε το πολυ πολυ να του βαζα και 100αρα.
Άνοιγμα μηχανής-πειραγματα κτλπ μακριά απο εμάς.....
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 15 Μάιος 2009, 11:48

αυτο το κιτακι με την αλλαγη εκκεντροφορου,φιλτρου πεταλουδας κ τα υπολοιπα ακουγεται οτι πρεπει....σκετο ενα φιλτρο και μια εξατμιση σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα δεν θα δειξουν διαφορα παρα μονο ελαχιστη....ισως και ενα προγραμμα να βοηθουσε αλλα και παλλι η διαφορα μικρη θα ηταν....και φυσικα για ολλα αυτα που εχουμε πει εννοειται πως θα αυξηθει και η καταναλωση!!!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 15 Μάιος 2009, 12:21

Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 15 Μάιος 2009, 12:25

Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 15 Μάιος 2009, 14:54

Freelanderia έχεις εξετάσει το συνολικό κόστος τέτοιων μάλλον μεγάλων μετατροπών , σε σχέση με το προσδοκώμενο όφελος ; Εάν είναι να δώσεις 3-4 χιλ € για κάτι που δεν ξέρεις πόσο θα κρατήσει το ίδιο και τι επιπτώσεις θα έχει (που θα έχει !) στον κινητήρα σου , μήπως η πώληση του νυν και η αγορά άλλου καινούργιου δυνατότερου οχήματος θα ήταn προτιμότερη ;
Δεν είμαι φαν τέτοιων μετατροπών ειδικά με τα "σαϊνια μάστορες" στην Ελλάδα......
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Μάιος 2009, 11:23

συμφωνω

αν κανεις επιμενει σε Φρη1, τοτε Td4 και τσιπαρισμα

η ΒΜW τον Μ47 Td τον εβαζε σε 520 με κοντα στα 200 αλογα, στο Φρη1 το εχουν στα 120+/-
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης