Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ο γνωστός Άγγλος ασθενής...

Ο γνωστός Άγγλος ασθενής...

Δημοσίευσηαπό free??lander » 24 Οκτ 2010, 10:30

Έχω Freelander 1.8MY01 (8ετων)με 118.000χμ και με το ακόλουθο πρόβλημα: στις 4050-4150στρ/λ ανεξαρτητως ταχυτητας αυτοκινητου και σχεσης κιβωτιου -ακομα κι ακινητο- κανει φοβερο θορυβο και δονησεις απο κατω και μπροστα δεξια απο τη θεση οδηγησης...εχει γινει αδυνατη η μετακινηση με 4100στρ/λ στον κινητηρα και πχ μπορω να πηγαινω με 5η 120 η 150 χμ.ωρα αλλα οχι 140 αφου πριν και μετα τις 4000 περιπου στροφες ο θορυβος (συντονισμου?) σταματα...
Γνωριζω τα παντα (!) για ολα τα προβληματα ird,vcu,πισω διαφορικου κλπ που απτονται της μεταδοσης αλλα στα διαφορα συνεργεια που πηγα, κανεις εδω (Λαμια) δε φαινεται να γνωριζει απο αυτα και μου συστηνουν αλλαγη του προκαταλυτη και του χταποδιου εμπρος, του ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου, των βασεων στηριξης κινητηρα κλπ τρελα κι ανουσια ακομη και ολη την εξατμιση+καταλυτη...
Σηκωσα το αμαξι και ειδα οτι ο θορυβος μειωνεται -ακινητο-οταν κρατω και ασκω αρκετη δυναμη στη μεταδοση κοντα στο vcu.
Το αυτοκινητο εχει απωλεσει μαλλον το vcu εδω και 3-4 ετη αλλα οσες φορες πηγα εδω στην αντιπροσωπεια ειπαν οτι αυτο ποτε δε χαλα και δεν αλλαζει...!!! , μονο το ird εχουν αλλαξει σε καποια προ του 2000-01 αμαξια (ειχαν αλλη σχεση διαμοιρασης εμπρος-πισω και φορτιζοταν πολυ το πισω διαφορικο,το vcu εμπλεκοταν πολυ οποτε χαλουσε κ' το εμπρος ird...).
Tι μου συστηνετε να πραξω?
Αλλαγη στην αθηνα (Λυκόβρυση...εχω ηδη καλη εμπειρια απο εκει)μεσω αντιπροσωπειας ή παραγγελια απο διαδικτυο του vcu+dampers (και ισως των ird support mounting brackets+mass damper?) και τοποθετηση εδω απο τον Μαστρο...ή αλλιώς?

Προσμένω κάθε απάντησή σας κι ευχαριστω για το χρονο σας

Γ.Γ. / Λαμία
Άβαταρ μέλους
free??lander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Οκτ 2010, 10:01
Τοποθεσία: lamia

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 25 Οκτ 2010, 12:51

free??lander δεν ξέρω πολλά για το αυτοκίνητό σου, αλλά ξεκίνα απ' τα πιο απλά και οικονομικά. Αφού λες ότι το κάνει και ακίνητο σήκωσέ το σε μια ράμπα και προσπάθησε να δεις τι συντονίζει. Ελενξε τις βάσεις της μηχανής αν είναι καμμιά σπασμένη. Μήπως έχει ξεκολλήσει τίποτα από κάτω?
Σίγουρα θα υπάρχει λύση για το πρόβλημά σου.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 25 Οκτ 2010, 13:21

Και τη βάση στήριξης του IRD στη μηχανή για ράγισμα (υπάρχει τεχνική οδηγία γι΄αυτό)
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό free??lander » 25 Οκτ 2010, 21:45

Στέλιο σε ευχαριστώ, βρήκα την οδηγία που λες από τη μαμα εταιρεία και μετά από καλύτερο έλεγχο σε ράμπα, βρήκα ραγισμένη τη βάση (65Ε) που λες και αυτή εντελει συντόνιζε στις 4000στροφές/λ. Βέβαια επιμένω ότι ο συνεκτικός είναι κολλημένος αλλά οι μηχανικοί αρνούνται τέτοια θεώρηση (κάνει και 780Ε) οποτε θα προβω σε αλλαγη του ραγισμενου συνδεσμου μονο. Γιατι ραγισε ομως? Φορτιστηκε λογω του κολλημενου VCU? (βασει της οδηγιας της ΛΡ πρεπει να αλλαζει και ο απορροφητης κραδασμων που συνδεει ird με μεταδοση προς τα πισω αλλα δεν το ειδα να εχει κατι) . Αντιθετως το αντιβαρο του συνεκτικου ειναι ετοιμο να ξεκολλησει (σα δαχτυλιδι) και να φυγει πισω...αυτο κοστολογηθηκε στα 300Ε περιπου. Να το αλλαξω ή ειναι δωρον αδωρον? μηπως να το σπασω-κοψω και καταργησω? Να αλλαξω ολο το vcu?
Στο internet βρηκα μικροτερες τιμες αλλα ειναι και τα μεταφορικα...αγνωστου ποσου ακομα...
Μηπως να μην ψαχνομαι αφου ακουσα αλλους να εχουν αλλαξει σχεδον τα παντα και τελικα τα πραγματα να ακουγονται και να ειναι χειροτερα?

ΓΓ
Άβαταρ μέλους
free??lander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Οκτ 2010, 10:01
Τοποθεσία: lamia

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 27 Οκτ 2010, 09:09

1. Όχι, με το ράγισμα δεν έχει σχέση τίποτα, μάλλον το ίδιο το μέταλο. Θέλει κατά καιρούς (80.000 km) έλεγχο, όπως και η εμπρός βάση του πίσω διαφορικού και η βάση στήριξης του slave cylinder της τρόμπας του συμπλέκτη.
2. Σχετικά με το VCU: Στην αντιπροσωπία λένε παπαριές. Στα 118.000 κμ θέλει άλλαγμα. Εγώ το άλλαξα και είδα τεράστια διαφορά και στην οδική συμπεριφορά και στην κατανάλωση (-3lt/100Km). Χώρια που πρέπει να είχε "αρπάξει" και το IRD το οποίο επίσης άλλαξα προληπτικά και σταματήσε το βουητό. Στην αγγλία παίζει στις 350 λίρες =400 ευρά +ΦΠΑ =450 ευρά +μεταφορικά =530-550 ευρά.
3. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα γιατί δυστυχώς η αλητεία και η ασχετοσύνη στα συνεργεία πάει σύνεφο...Σε οποιαδήποτε εργασία πρέπει να είσαι παρών απο την αρχή μέχρι το τέλος αλλιώς κινδυνεύεις να φύγεις με άλλο κιβώτιο, άλλο VCU κλπ. Παίρνουν απο το αυτοκίνητο τα καλά ανταλλακτικά και βάζουν χαλασμένα για να τα μοσχοπουλήσουν και να τους ξαναεπισκεφτείς σύντομα...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό free??lander » 19 Σεπ 2011, 20:00

...κι επειδη το γνωστο εργο με τον "Αγγλο ασθενη" συνεχιζεται...οπως κι η ζωη αλλωστε...εχω μια απορια κια αναζητω λυση γνωμες και συστασεις.

Τα πραγματα εχουν ως εξης κι αφορουν τα μηχανικα μερη και συγκεκριμενα τον κινητηρα Freelander MY01 σειρας Κ 1.8 16v.
Πιο συγκεκριμενα, στα 130.000χμ στο κοντερ κι εδω και 3-4 μηνες παρατηρησα στο δοχειο υπερπληρωσης του ψυκτικου υγρου σταγονες απο λαδι και μια χημικη συμπεριφορα μαγιονεζας που ολοενα και χειροτερευε. Αν και νερα δεν εχανε το συστημα ψυξης, το πραγμα φωναζε απο μακρια για προβλημα φλαντζας ή ραγισμα κεφαλης. Στη διαρκεια των 3-4 αυτων μηνων και μαλλον λογω του λαδιου που κυκλοφορουσε παρεα με το πορτοκαλι υγρο μεσα στα κολαρα εκανε ενα απο αυτα και συγκεκριμενα αυτο που παει στο καλοριφερ να κανει ρωγμη και ετσι εχασα ολα τα υγρα σε μια καλοκαιρινη διαδρομη. Βεβαια ευτυχως το αντεληφθην πολυ γρηγορα αφου εχω απο 7-ετιας τοποθετησει αισθητηρα-οργανο θ νερου aftermarket μιας και το θερμιστορ της εταιριας (lucas?) ηταν εξ'αρχης για πεταμα (τα γνωστα δηλ. μονιμα στη μεση και ποτε στα κοκκινα ακομη κι αν υγρο πυρ κυκλοφορουσε εμπρος στη μηχανη).
Eπειτα απο τη μικρη αυτη αλλαγη υγρου και κολαρου και την απαραιτητη εξαερωη κινηθηκα για ενα 10ημερο ακομα.
Ακολουθως προεβην σε αλλαγη στη φλαντζα κυλινδροκεφαλης οπου προτιμησα να βαλω την κλασικη-παλια και οχι των πολλων επιστρωσεων αφου σε συνεργεια και καταστηματα ανταλλακτικων μου συνεστησαν ως καλυτερη τη συμπεριφορα της παλιας! Αλλη μια φορα που η εξελιξη δεν βελτιωσε κατι στην εταιρεια αφου το προβλημα ειχε αιτια αλλου και τη γνωριζουμε ολοι...
Ετσι το καπακι ανοιξε και αντικρυσαμε μια φλαντζα αθικτη εντελως με καμια εμφανη φθορα ή ρωγμη...Επισης το καπακι στο ρεκτιφιε και με ελεγχο συμπιεσης σε νερο πουθενα -2 φορες ηλεγχθη -δεν εβγαλε καποια φυσαλιδα ωστε να δικαιολογει την υπαρξη ρωγμης...
Αρα που ηταν το προβλημα?Ποιο βαθια στο καπακι ή ανοιγει η ρωγμη μεσα στο υγρο πυρ μονο των θερμων λαδιων?(ψυγειο λαδιου δεν εχει)
Ετσι με αρκετη απορια μηχανικου και δικη μου κι αφου αλλαξα ιμαντες και θερμοστατη μιας κι ηταν σε κακο χαλι αυτος και με 10 νεες βιδες μεταλλικες και νεο καπακι στο δοχειο υπερπληρωσης, ξαναδεσαμε το αμαξι...

Και τωρα η συμπεριφορα ειναι ως εξης...

αντι να δουλευει σε 100 βαθμους μες στην πολη και 95 περιπου εκτος σε εθνικη ο κινητηρας δειχνει πολυ πιο θερμος αφου εργαζεται σε 106-110 βαθμους στην πολη και μαλιστα οταν ανοιξω το A/C ωστε τα νωχελικα βεντιλατερ να περιστραφουν πιο γρηγορα τοτε πια ,αντιθετα με παλια, η θ ή ανεβαινει ή μενει σταθερη. Παλιοτερα ειχα βρει αυτη τη λυση για να πεφτει στην κινηση η θ...
Επισης το καθαρο πια πορτοκαλι υγρο ως δια μαγειας χανεται και ξαναεπιστρεφει οταν το αμαξι κρυωνει η οταν ανοιγω την ταπα...συνεχως γουργουριζοντας...Καποιο δε ποσο υγρου χανεται αλλα που? Εξαχνωνεται απο την νεα αρα σωστη ταπα στα 110Κpa?

Thanks για την υπομονη να αναγνωσετε την μακροσκελη μου αναφορα...


Γιώργος
Λαμία
///////
Άβαταρ μέλους
free??lander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Οκτ 2010, 10:01
Τοποθεσία: lamia

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 20 Σεπ 2011, 20:08

δεν έχω ακούσει από κανέναν να προτείνει τον παλιό τύπο φλάντζας του "Κ" ως καλύτερο από το νέο. Και είναι λογικό. Και μόνο να δεις πώς είναι η παλιά και πώς η καινούργια, καταλαβαίνεις τη διαφορά.
Η καινούργια είναι σαφώς πιο καλή.

Όσο για τη βάση του IRD κι εμένα μου είχε ραγίσει κάποτε (με τα ίδια συμπτώματα). Την κόλλησα (ηλεκτροκόλληση) με το σκεπτικό, αν ξανακοπεί, τότε και να την αλλάξω. Δεν έχει πάθει τίποτα, εδω και 40χχ
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 22 Σεπ 2011, 13:21

free??lander έγραψε:...Επισης το καθαρο πια πορτοκαλι υγρο ως δια μαγειας χανεται και ξαναεπιστρεφει οταν το αμαξι κρυωνει η οταν ανοιγω την ταπα


Άσ' το να δουλεύει μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ και κάνε εξαέρωση από τη μαύρη πλαστική τάπα που είναι επάνω στο λαστιχένιο σωλήνα, αυτόν που μπαίνει μέσα στην καμπίνα (στο καλοριφέρ δηλαδή). Λόγω του ότι είναι πλαστική, μην τη ζορίσεις στο σφίξιμο γιατι μπορεί να σπάσει. Αυτό προσπαθουν να αποφύγουν και οι μηχανικοί και δεν την αγγίζουν, αλλά κάνουν εξαέρωση από μια άλλη, μεταλλική, που είναι χαμηλότερα επάνω στη μηχανή.
Από εκεί όμως δεν γίνεται η εξαέρωση. Όλος ο αέρας από το κύκλωμα θα φύγει μόνο από το ψηλότερο σημείο που είναι η πλαστική τάπα.
Θα την αναγνωρίσεις από τα δόντια που έχει γύρω-γύρω, ακριβώς για να τη δουλεύεις με το χέρι.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Σεπ 2011, 14:20

Εφόσον η θερμοκρασία είναι κάπως ανεβασμένη απο το κανονικό της, αυτό σημαίνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα ψύξης.Δεν νομίζω οτι έχουμε να κάνουμε με αεροπαγίδα γιατι τότε η θερμοκρασία θα ανέβαινε συνεχώς.
Κάπου υπαρχει μια διαρροή, πολύ μικρή για να ανιχθευθεί αμέσως αλλα αρκετά σημμαντική για να ρίχνει την πίεση του συστήματος, δημιουργώντας και ψυλώτερη θερμοκρασία λειτουργίας.
Ενας σχολαστικός έλεγχος σε όλα τα κολάρα και σωλήνες για ίχνη υγρασίας όπως το ίδιο και στην αντλία του νερου, θα βοηθήσει στον εντοπισμό της ψιλοδιαρροής.
Θεωρώ ως δεδομένο οτι ο καινούριος θερμοστάτης είναι απολύτως ίδιος με τον παλιό και οτι στην πλήρωση του συστήματος με αντιψυκτικό ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία με το καλοριφερ στο φούλ για αρκετά λεπτά κλπ.
Να υποθέσω επίσης οτι έχει ¨πλυθεί" και όλο το σύστημα ψύξης πριν μπεί το καινούριο υγρό, καθότι με το απλό άδειασμα απο την στρόφιγγα ένα 30% του παλιού υγρού παραμένει στον κινητήρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Σεπ 2011, 14:38

...επίσης, απώλεια πίεσης και υγρού μπορεί να υπάρχει στην φλάντζα της εισαγωγής που είναι υδροψυχώμενη.Κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν και συνάδει με την "μαγιονέζα" που είχε αναφερθεί.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 22 Σεπ 2011, 23:13

Φίλε SUVord, o free??lander αναφέρει ότι το αντιψυκτικό χάνεται από το δοχείο, αλλά επανέρχεται. Αυτό μου λέει πως, κάπου στο κύκλωμα υπάρχει κενό (φούσκα) και όχι ότι χάνεται από διαρροή.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό SUVord » 23 Σεπ 2011, 09:50

Ναι φίλε μου...τα ίδια συμπτώματα απλώς τα ερμηνεύουμε διαφορετικά.
Εγώ το αποδίδω σε απώλεια πίεσης του συστήματος ψύξης.
Ασφαλώς και μπορεί να κάνω λάθος, οταν μάλιστα δεν έχω ουδεμία επαφή με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Αν υπάρχει κενό αέρα στο σύστημα, δεν θα επέφερε βρασμό στο κύκλωμα με τη θερμοκρασία να υπερβαίνει τους 120 βαθμούς Κελσίου;
Κάτι που χρειάζεται περισσότερη διυκρίνηση είναι:Το υγρό στο δοχείο οταν επανέρχεται, φτάνει στην ίδια στάθμη κάθε φορά ή ελάχιστα χαμηλώτερα;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 23 Σεπ 2011, 17:14

...οσο ν' αφορά το θερμοστάτη και το καπάκι του δοχείου διαστολής του αντιψυκτικού αν είναι aftermarket και όχι της Landrover δεν μπορούμε να είμαστε σωστοί στις εκτιμήσεις μας.Το ίδιο ισχύει και για το αντιψυκτικό καθότι δεν είναι όλα συμβατά μεταξύ τους.
Καλοί οι μαστρομήτσοι της γειτονιάς αλλα στην πλειοψηφία τους ...
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Σεπ 2011, 20:18

SUVord έγραψε:...οσο ν' αφορά το θερμοστάτη και το καπάκι του δοχείου διαστολής του αντιψυκτικού αν είναι aftermarket και όχι της Landrover δεν μπορούμε να είμαστε σωστοί στις εκτιμήσεις μας....


Σωστός
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Σεπ 2011, 20:25

SUVord έγραψε:...Καλοί οι μαστρομήτσοι της γειτονιάς αλλα στην πλειοψηφία τους ...


Και οι επίσημοι μαστρομήτσοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους, ίδιοι είναι.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης