Φίλοι και ιδιαίτερα φίλε Παντελή,
Καταρχάς καλώς σας βρήκα όλους ευχαριστώ για το καλοσώρισμα...
Παντελή, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες για την αναλυτικότατη και γεμάτη επιχειρήματα απάντηση σου.
Διάβασα χτες βράδυ τις απαντήσεις καμιά 20αριά φορές.
Όπως έγραψα και στην αρχή δεν σας κρύβω οτι το αυτοκίνητο το πήρα γιατί μου έκανε "κλικ" παρόλο που κάποια πράγματα πάνω κάτω τα ήξερα. (Όχι βέβαια με τέτοιες λεπτομέρειες που ο Παντελής ανέφερε).
Απο την άλλη χτες βράδυ δεν κοιμήθηκα σχεδόν καθόλου σκεπτόμενος αυτο ακριβώς:
Aγοράζεις ένα αυτοκίνητο ρισκάροντας και με βάση το ρομαντισμό του "μαρέσει", χαίρεσαι την επιλογή σου και την επιπολαιότητα μικρή ή μεγάλη που κρύβει, μέχρι που διαβάζεις γραπτά και τεκμηριωμένα την ωμή πραγματικότητα...
Η γυναίκα μου, μου είπε χτες βλέποντας με να ξεφυσάω προβληματισμένος: ... "σταμάτα να σκέφτεσαι αρνητικά, δε μας έχει κάνει τίποτα το ιπποποταμάκι, ας το απολαύσουμε, άλλωστε γιαυτό χρεωθήκαμε γιαυτό το πήραμε.
Ζηλέυω τις γυναίκες.
Εχουν στατιστικά, πολύ μικρά ποσοστά αγχωτικών διαταραχών και αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων σε σχέση με τον αντρικό πληθυσμό.
Πάμε στο ζουμί τώρα,
21.000 για μένα γενικά είναι πολλά λεφτά και τα βγάζω με πολύ κόπο και σε πολύ μεγάλο διάστημα δουλεύοντας μαζί με τη σύζηγο, αλλα δυστυχώς τα freelander 2ετίας έχουν λίίίγο παραπάνω στην αγορά.
Mε 21.000 ανταλλαγή και διακανονισμό, δεν πλησιάζεις ούτε απέξω μοντέλα που αναφέρθηκαν όπως RAV, Maverick, XTrail... Είναι καλά, καλύτερα απο το ιπποποταμάκι που πήρα αλλα είναι και πολύ πιο ακριβά. όχι για μένα.
Ήθελα χώρους, 4 -5 πόρτες, εκτός δρόμου δυνατότητες κυρίως για αποκρυμνες βραχώδεις παραλίες που κατα προτίμηση να κρατάνε ψάρια , χωρίς τις φοβερές offroad απαιτήσεις (σημειώστε το αυτό plz) και ελκυστική εμφάνιση.
Ήθελα επίσης μελλοντική δυνατότητα έλξης (να και οι αισιοδοξίες) ώστε άν κάποτε μου κάτσει (κιαν σου κάτσει??) και πάρω ένα 4μετρο φουσκωτάκι να μπορώ αξιοπρεπώς να το πάρω μαζί μου και να το ρίξω εκει που θέλω.
Το αυτοκίνητο που πήρα ΔΕΝ έχει την εγγύηση αλλα και ΔΕΝ εχει πάει σε χώμα.
Βρήκα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και μιλήσαμε αρκετά απο στοιχεία του που υπήρχαν ξεχασμένα κάπου μέσα στο αυτοκίνητο (πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα έ Παντελή ?).
Το αυτοκίνητο ήταν δώρο, bonus παραγωγικότητας, παροχή στα στελέχη της επιχείρησης.
Φυλαγμένο στο γκαράζ και με ελάχιστες μετακινήσεις αφού ήταν και 2ο αυτοκίνητο (ψώνια, supermarket).
Το πήγα για έλεγχο στην επίσιμη αντιπροσωπεία αφού δέν έχω άκρες, που διασταύρωσε τα στοιχεία του αυτοκινήτου στο δίκτυο, ΠΡΙΝ την αγορά. Το μόνο που μου είπαν είναι οτι ίσως η τρόμπα νερού να εγκαταλείψει σύντομα τα εγκόσμια μαζί με το ψιλοσκουριασμένο τελικό καζανάκι, το κόστος αυτών φυσικά που μου ανέφεραν προσπαθώ να το ξεχάσω...
2.500 ευρά για τη βλάβη στο κεντρικό διαφορικό, είναι πολλά, πάρα πολλά και εύχομαι απο χτές στον καλό θεούλη να μη σκάσει κάτι τέτοιο στη καμπούρα μου γιατί θα βγώ στο κλαρί (Θεέ μου, με άκουσες χτές έτσι δεν είναι ? )
Απο κεί και μετά, δεν το σύγκρινα με τα Discovery Mpi πρώτης γενιάς και Discovery V8, δεν είναι για μένα δεν τα ξέρω, απλά δεν θα τα έπαιρνα.
Θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια, για 60 μήνες άλλωστε πρέπει να συμβιώσουμε έτσι κιαλλιώς.
Ελπίζω αυτη η συμβίωση ναναι αρμονική, αλλα ελπίζω και στη βοήθεια σας αφού για το παραμικρό δεν ξέρω που να πάω.
Όσο για τα τελευταια υπέρ του αυτοκινήτου καθόλου δε με απασχολούν αφού έχω κόψει το κάπνισμα 3 χρόνια τώρα και δεν είμαι καθόλου καπιτάλας.
Εκτός κι αν εννοείς οτι με τις αγορές που κάνω, θα ξαναρχίσω το κάπνισμα οπότε το όμορφο τασάκι θα βρεί έτσι κιαλλιώς χρηστικότητα...
Και πάλι σας ευχαριστώ.
Γιώργος
Αθήνα