Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ε ναι λοιπόν, το αγόρασα!

Ε ναι λοιπόν, το αγόρασα!

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Δεκ 2004, 14:28

Φίλοι μου γειά σας.
Όπως ήδη καταλάβατε είμαι κάτοχος ενός Freelander.
Έγινα μάλλον, εδώ και 2 εβδομάδες.
Είμαι γενικά άσχετος στο θέμα 4Χ4 και έψαξα 1-2 μήνες για να βρώ ενα καλομεταχειρισμένο SUV που να με πηγαίνει εκεί που δεν μπορεί ένα συμβατικό ΙΧ αλλα και να έχει τους χώρους που χρειάζομαι μιας και θα είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο και όχι δεύτερο μόνο για χρήση offroad.
Το συγκεκριμένο που αγόρασα είναι μοντέλο 2002 και ελέγχθηκε εξωνιχιστικά πριν αγοραστεί μιας και ο διακανονισμός (θηλιά) που έβαλα δεν αφήνει περιθώριο για χοντρές βλάβες.

Tώρα.. χμμμ... Απόσα έχω διαβάσει και εδώ αλλα και αλλού, πριν, αλλα και μετά την αγορά, έχω καταλάβει τί παίζει και πως το freelander θεωρείται τουλάχιστον Β' class SUV...Σωστά;
Δεν πτοούμαι όμως. :)
Το αγόρασα (αντάλλαξα) σε πολύ καλή τιμή και με λίγα χλμ και ήδη άρχισα τις βόλτες.
Καταλαβαίνω τα υπερ και τα κατά (που θεωρητικά είναι περισσότερα) του αυτοκινήτου αλλα σε αυτή την τιμή ούτε κατα φαντασία δεν θα έπαιρνα κάτι καλύτερο. Κοινώς άπλωσα το σεντόνι μέχρι εκεί που φτάνουν τα πόδια μου.
Ήδη πήγα σε μέρη που δεν είχα φανταστεί με σχετική ευκολία και αυτο με ευχαριστεί ιδιαίτερα παρόλα όσα λέγονται και γράφονται εναντίον.
Το μόνο που χρειάζεται σχετικά άμεσα είναι καινούργια λάστιχα και μια προστασία για τη ρεζέρβα η οποία είναι εκτεθιμένη και ασφαλισμένη με μόνο 3 απλά μπουλόνια.
Καινούργια λάστιχα απότι εχω καταλάβει είναι ψιλο-χοντρο-ακριβά στην κατηγορία, τα εργοστασιακά είναι michelin 195-80-15. και σε σχέση με την μαλακή ανάρτηση σε ανοιχτό δρόμο θυμίζει λίγο πολύ φορτηγό.
Mη σας ζαλίσω απο τώρα, θάθελα να διαβάσω τα σχόλια και τις προτάσεις σας τα οποία βρίσκω πάντα πολύ ενδιαφέροντα.


Γιώργος
Αθήνα
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Δεκ 2004, 18:15

Μεγεία!
Καλοτάξιδο και καλο-λάσπωτο!
Οχι δεν είναι Β-class, (απλά έχει κάποια μικρο ηλεκτρικά προβληματάκια εγγλέζικης φύσεως)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 06 Δεκ 2004, 18:36

To freelander δεν είναι B class απλώς είναι πολύ ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν το βρήκες σε καλή τιμή καλά έκανες και το αγόρασες, καλοτάξιδο :D
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 06 Δεκ 2004, 18:56

IKE έγραψε:To freelander δεν είναι B class απλώς είναι πολύ ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν το βρήκες σε καλή τιμή καλά έκανες και το αγόρασες, καλοτάξιδο :D



Τι β κλαση? ποιο το Φριλαντερ??? το μονο προβλημα ειναι οτι περισευανε μοτερ 1800 απο τα ροβερ και οι ηλιθιοι Αγγλοι οπως μια ζωη αλλωστε καναν την μ.....α να τα βαζουν χωρις να βαλλουν εστω το παλιο 2.0λιτρο του Ντισψο με τα 126 αλλογα αλλα ροπατα αλλογα......μονο αυτο λειπει στο Φριλαντερ......για σκεψου Φριλαντερ 1800 και 160 αλλογα του MG....

ΚΑΙ εγω αυτο θα επαιρνα!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Δεκ 2004, 19:30

Φίλοι να πώ καταρχάς πως οι απαντήσεις σας αποτελούν ευχάριστη έκπληξη για μένα, αφού όποιον ρωτούσα πρίν την αγορά του Freelander μου έλεγε μακρυάάάά "Θα σου χαλάσει το ένα θα μείνεις απο το άλλο, καίει πολύ χαλάει για πλάκα" κλπ...
Για να φανταστείτε πριν το πάρω επειδή με έιχαν τρομοκρατήσει με τα ηλεκτρικά, ανοιγόκλοινα παράθυρα, ηλιοροφή και πίσω τζάμι σα παλαβός στην έκθεση για βεβαιωθώ οτι είναι ΟΚ... τι να λέμε τώρα.
Τελικά δεν άκουσα κανέναν. Το αυτοκίνητο μου άρεσε, μου έκανε κλικ η ιπποποταμίσια φάτσούλα του ας πούμε, και επειδή το είχα καβαλήσει μια φορά σε βουνό και πήγαινε πολύ καλά, το πήρα..
Άσε που έχει και ένα άθικτο δερμάτινο σαλόνι στα χρώματα του εσωτερικού και ένιωσα κάπως όταν μπήκα μέσα. Με κέρδισε.


Έχω άπειρες απορίες αλλα σε πρώτη φάση θάθελα να μου προτείνετε λάστιχα.
Απο μια γρήγορη έρευνα βρήκα Michelin και Uniroyal σε τιμή κοντα στα 470 και για πιο φθηνα μου πρότειναν τα cooper (??) κοντα στα 350 γιούρος.
τί λέτε ?
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 07 Δεκ 2004, 20:03

Ta cooper είναι πολύ καλά, πάρτα!

Αν θες πες μας και πόσο το αγόρασες. :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Δεκ 2004, 20:48

Το αυτοκίνητο το πήρα 21Κ με πολύ παζάρι. (23+ ζητούσε)
--
Cooper λες ε;
O τύπος που μου τα πρότεινε δεν φάνηκε αετονύχης αλλα ούτε και πολύ σχετικός και μια που η τιμή μου φάνηκε πολύ καλή είπα να σας ρωτήσω.
Το μοντέλο λέγεται Discoverer AST II και ανήκει στη σειρά economy (που αλλού)... Το βρήκα στο site της cooper:
http://www.coopertires.com/us/en/suvSegment.asp
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 09 Δεκ 2004, 10:46

Κατ αρχήν καλτάξιδο και καλολάσπωτο !

Το φριλαντερ δεν είναι κακό.
Πολύς κόσμος (και εγώ μεταξύ τους) κατηγορήσαμε το μικρό λαντ ρόβερ όταν πρωτοβγήκε και το οδηγήσαμε και γκρινιάξαμε αρκετά.

Αλλά κάναμε ένα μεγάλο λάθος: Το συγκρίναμε με άλλα λαντ ρόβερ (range - discos πιο πολύ) κάτι που είναι λάθος, καθότι είναι τελείως διαφορετικό προϊόν.
αν το δεις σαν SUV - που είναι - και όχι σαν "4Χ4 παντός εδάφους" - που δεν είναι - πρόκειται για ένα πολύ ικανό όχημα.
Ικανότερο από πολλούς ανταγωνιστές του...

Αυτό το λάστιχο δεν το ξέρω, αλλά γενικά τα cooper δεν είναι άσχημα.
Μην "πριζωθείς" με mud terrain και λοιπά, ένα (ή 2) σετ αλυσίδες θα σε βγάλουν από τα ζόρια αν χρειαστεί...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Δεκ 2004, 18:48

Φίλε Freelander καλώς ήλθες στην αδελφότητα των landroverάδων,

Στη συνέχεια αυτά που θα σου γράψω θα σε κάνουν να χαρείς αλλά θα σε στεναχορήσω κιόλας.

Αρχίζουμε με τα δυσάρεστα για να μείνει η καλή αίσθηση στο τέλος.

1. 21.000 Ευρώ είναι ΠΟΛΛΑ για το αυτοκίνητο που αγόρασες ιδίως αν το συγκρίνεις με το τί θα μπορούσες να πάρεις πάλι σε Land Rover και σε καλύτερη/μεγαλύτερη κατηγορία. Με τα λεφτά αυτά θα μπορούσες να αγοράσεις δύο Discovery Mpi πρώτης γενιάς ή ένα Discovery V8 σειράς 1Α. Μόνη περίπτωση για την οποία ΙΣΩΣ να αξίζουν τα λεφτά αυτά είναι αν το όχημα που αγόρασες συνοδεύεται με εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών (δες παρατήρηση 2 πιό κάτω γιατί)
(αλήθεια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης γιατί το πούλησε? Ηταν μήπως κυρία που το πρόσεχε και ποτέ δεν το πήγε εκτός ασφάλτου? )

2. Το Freelander ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ στο σύστημα μετάδοσής του. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα εμφανές στα αυτοκίνητα μέχρι το 2001. Πιό συγκεκριμένα το σύστημα μετάδοσης δεν μοιράζει την κίνηση έτσι όπως θα έπρεπε με αποτέλεσμα να εφαρμόζονται σε αυτό δυνάμεις που καταπονούν το "κεντρικό διαφορικό" (ΙRD) και τον μηχανισμό συνεκτικής σύζευξης (VC). Το πρώτο σύμπτωμα είναι η αυξημένη και ανομοιογενής φθορά των ελαστικών μεταξύ των δύο αξόνων. Μετά αρχίζουν οι κραδασμοί και στο τέλος έρχεται το βουητό. Υπάρχει επίσης αρκετές φορές και πρόβλημα (το οποίο οφείλεται στο πρώτο θέμα που είπαμε πιό πάνω) με την μονάδα ζυγοσταθμιστή του μηχανισμού συνεκτικής σύζευξης ή ΜΣΖ/VC (στην ουσία ένα λαστιχένιος τροχός μπροστά από τον ΜΣΖ.
To κόστος αντικατάστασης ενός IRD ξεπερνά τα 2.000 με 2.200 Ευρώ (τα δίνει προσφορά η Land Rover λόγω αυξημένης ζήτησης, δεν κάνω πλάκα το λέω σοβαρά καθώς η παλαιά τους τιμή έφτανε τα 3.000 παρά κάτι ευρώ).
Το VC αυτή τη στιγμή ΔΕΝ είναι διαθέσιμο σαν ανταλλακτικό (λόγω έλλειψης). Ο ζυγοσταθμιστής αν θυμάμαι καλά είναι περίπου στα 400 κάτι ευρώ (αλλά μπορεί να θυμάμαι και λάθος καθώς έχει περάσει χρόνος που έφερα έναν για ένα μέλος του συλλόγου) και πάλι δεν βρίσκεται εύκολα.

3. Λόγω χαμηλού ύψους το Freelander βρίσκει πολύ εύκολα κάτω και κυρίως στο πίσω καζανάκι της εξάτμισης και στα πλαινά μαρσπιέ και πίσω ψαλίδια της ανάρτησης.

4. Μακρυά από τα σέτ ψηλώματος της ανάρτησης καθώς δημιουργούν πρόβλημα στα ημιαξόνια. Αν θέλεις ντε και καλά να το ψηλώσεις να είσαι πολύ προσεκτικός στο πόσο ύψος να του δώσεις και σίγουρα όχι παραπάνω από 1". Για τον λόγο αυτό και ΔΕΝ υπάρχουν ψηλότερα αμορτισέρ.

5. Προσοχή στο σύστημα του αυτόματου κατεβάσματος του παραθύρου της πίσω πόρτας. (αν χαλάσει το σύστημα δουλεύει και με εξαρτήματα από BMW cabrio)

6. Προσοχή στον συμπλέκτη καθώς έχουν την τάση να τον καίνε.

7. Προσοχή στο μοτέρ καθώς έχει την τάση να "αρπάζει" την φλάντζα κεφαλής.
-------

ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

1. Το Freelander ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ στο χώμα ακόμη και στο σοβαρό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι βρίσκει σχεδόν παντού από κάτω. ΑΝ ΟΜΩΣ το θωρακίσεις (ποδιές και προστατευτικά ιδίως για τα σημεία που σου έγραψα στο 4. των αρνητικών) δεν θα έχεις προβλήματα. Το έχω δοκιμάσει εκτενώς σε ΣΟΒΑΡΗ πίστα όπου ακολούθησε χωρίς πρόβλημα/κολλήματα κλπ άλλα αυτοκίνητα (Defender 110 και Discovery 200/300 Τdi Camel Trophy και Defender 110 TD5 G4). Το αυτοκίνητο ήταν βεβαίως και αυτό Camel Trophy και είχε το πλήρες σετ προστασίας των κάτω μηχανικών μερών και εξάτμισης. Και ήταν πετρέλαιο (άρα δεν είχε για το λόγο αυτό πρόβλημα στα βαθιά νερά που περνάγαμε).

2. Για τα ηλεκτρικά του κινητήρα υπάρχει σετ αδιαβροχοποίησης.

3. Η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου γενικά είναι καλή και αντέχει στο χρόνο χωρίς να εμφανίζει ιδιαίτερα προβλήματα (εκτός των πιό πάνω αναφερομένων)

4. Ειναι αξιοπρεπέστατο στο δρόμο και μπορείς άνετα και σχετικά φθηνά να του δώσεις έως και 30 περίπου άλογα ακόμη και αρκετή ροπή για να το νιώθεις πιό ευκολοοδήγητο στα προσπεράσματα αλλά και στην κίνηση (άσε που σώζεις και τον συμπλέκτη σου καθώς δεν χρειάζεται να τον πατινάρεις)

5. Επιδέχεται βελτιώσεων και στα φρένα του πάλι με λογικό κόστος (αν δεις ότι ξεπερνάς τα όριά τους, πράγμα που καλό θα είναι να μην κάνεις με ένα SUV)

6. Εχει ωραίο τασάκι.

7. Είναι Land Rover άρα θεωρείσαι αυτομάτως πλούσιος καπιταλίστας και αντικείμενο εκμετάλλευσης από φίλους και εχθρούς , γνωστούς και αγνώστους, γείτονες και ξένους, πρώην και νύν γκόμενες, παιδιά δικά σου και εξώγαμα κλπ.

8. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RANGE ROVER P38A (αυτό εύχεσαι να το αγοράσει ο χειρότερος εχθρός σου. Τέτοια κατάρα ή μάλλον ΚΑΤΑΡΑ με κεφαλαία!!!!)

------

Οσον αφορά τα λάστιχα δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά σκέψου πως το λάστιχο είναι αυτό που κρατά το αυτοκίνητο, εσένα και την οικογένειά σου σταθερούς στο δρόμο και στην ουσία όλα αυτά στηρίζονται σε εμβαδόν ίσο με τέσσερεις παλάμες. Η επιλογή σου να είναι τέτοια ώστε οι παλάμες αυτές να μην ανοίξουν κάποια στιγμή τα δάκτυλά τους και σε "μουτζώσουν" (συγγνώμη για το θάρρος/θράσος, αλλά καταλαβαίνεις ότι το λέω σαν καλοπροαίρετη συμβουλή)

------

Συγγνώμη αν σε στεναχώρησα αλλά προτιμώ οι φίλοι και γνωστοί μου (το ξέρουν άλλωστε εκείνοι) να ακούν αυτό που πρέπει και να μην τους χαϊδεύω τα αυτιά με αυτό που θέλουν να ακούνε.

Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι πάντα στη διάθεσή σου και ελπίζω το Freeby σου να είναι άλλη μία από τις πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Δεκ 2004, 20:39

pantg έγραψε:Φίλε Freelander καλώς ήλθες στην αδελφότητα των landroverάδων,

Στη συνέχεια αυτά που θα σου γράψω θα σε κάνουν να χαρείς αλλά θα σε στεναχορήσω κιόλας.

Αρχίζουμε με τα δυσάρεστα για να μείνει η καλή αίσθηση στο τέλος.

1. 21.000 Ευρώ είναι ΠΟΛΛΑ για το αυτοκίνητο που αγόρασες ιδίως αν το συγκρίνεις με το τί θα μπορούσες να πάρεις πάλι σε Land Rover και σε καλύτερη/μεγαλύτερη κατηγορία. Με τα λεφτά αυτά θα μπορούσες να αγοράσεις δύο Discovery Mpi πρώτης γενιάς ή ένα Discovery V8 σειράς 1Α. Μόνη περίπτωση για την οποία ΙΣΩΣ να αξίζουν τα λεφτά αυτά είναι αν το όχημα που αγόρασες συνοδεύεται με εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών (δες παρατήρηση 2 πιό κάτω γιατί)
(αλήθεια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης γιατί το πούλησε? Ηταν μήπως κυρία που το πρόσεχε και ποτέ δεν το πήγε εκτός ασφάλτου? )

2. Το Freelander ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ στο σύστημα μετάδοσής του. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα εμφανές στα αυτοκίνητα μέχρι το 2001. Πιό συγκεκριμένα το σύστημα μετάδοσης δεν μοιράζει την κίνηση έτσι όπως θα έπρεπε με αποτέλεσμα να εφαρμόζονται σε αυτό δυνάμεις που καταπονούν το "κεντρικό διαφορικό" (ΙRD) και τον μηχανισμό συνεκτικής σύζευξης (VC). Το πρώτο σύμπτωμα είναι η αυξημένη και ανομοιογενής φθορά των ελαστικών μεταξύ των δύο αξόνων. Μετά αρχίζουν οι κραδασμοί και στο τέλος έρχεται το βουητό. Υπάρχει επίσης αρκετές φορές και πρόβλημα (το οποίο οφείλεται στο πρώτο θέμα που είπαμε πιό πάνω) με την μονάδα ζυγοσταθμιστή του μηχανισμού συνεκτικής σύζευξης ή ΜΣΖ/VC (στην ουσία ένα λαστιχένιος τροχός μπροστά από τον ΜΣΖ.
To κόστος αντικατάστασης ενός IRD ξεπερνά τα 2.000 με 2.200 Ευρώ (τα δίνει προσφορά η Land Rover λόγω αυξημένης ζήτησης, δεν κάνω πλάκα το λέω σοβαρά καθώς η παλαιά τους τιμή έφτανε τα 3.000 παρά κάτι ευρώ).
Το VC αυτή τη στιγμή ΔΕΝ είναι διαθέσιμο σαν ανταλλακτικό (λόγω έλλειψης). Ο ζυγοσταθμιστής αν θυμάμαι καλά είναι περίπου στα 400 κάτι ευρώ (αλλά μπορεί να θυμάμαι και λάθος καθώς έχει περάσει χρόνος που έφερα έναν για ένα μέλος του συλλόγου) και πάλι δεν βρίσκεται εύκολα.

3. Λόγω χαμηλού ύψους το Freelander βρίσκει πολύ εύκολα κάτω και κυρίως στο πίσω καζανάκι της εξάτμισης και στα πλαινά μαρσπιέ και πίσω ψαλίδια της ανάρτησης.

4. Μακρυά από τα σέτ ψηλώματος της ανάρτησης καθώς δημιουργούν πρόβλημα στα ημιαξόνια. Αν θέλεις ντε και καλά να το ψηλώσεις να είσαι πολύ προσεκτικός στο πόσο ύψος να του δώσεις και σίγουρα όχι παραπάνω από 1". Για τον λόγο αυτό και ΔΕΝ υπάρχουν ψηλότερα αμορτισέρ.

5. Προσοχή στο σύστημα του αυτόματου κατεβάσματος του παραθύρου της πίσω πόρτας. (αν χαλάσει το σύστημα δουλεύει και με εξαρτήματα από BMW cabrio)

6. Προσοχή στον συμπλέκτη καθώς έχουν την τάση να τον καίνε.

7. Προσοχή στο μοτέρ καθώς έχει την τάση να "αρπάζει" την φλάντζα κεφαλής.
-------

ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

1. Το Freelander ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ στο χώμα ακόμη και στο σοβαρό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι βρίσκει σχεδόν παντού από κάτω. ΑΝ ΟΜΩΣ το θωρακίσεις (ποδιές και προστατευτικά ιδίως για τα σημεία που σου έγραψα στο 4. των αρνητικών) δεν θα έχεις προβλήματα. Το έχω δοκιμάσει εκτενώς σε ΣΟΒΑΡΗ πίστα όπου ακολούθησε χωρίς πρόβλημα/κολλήματα κλπ άλλα αυτοκίνητα (Defender 110 και Discovery 200/300 Τdi Camel Trophy και Defender 110 TD5 G4). Το αυτοκίνητο ήταν βεβαίως και αυτό Camel Trophy και είχε το πλήρες σετ προστασίας των κάτω μηχανικών μερών και εξάτμισης. Και ήταν πετρέλαιο (άρα δεν είχε για το λόγο αυτό πρόβλημα στα βαθιά νερά που περνάγαμε).

2. Για τα ηλεκτρικά του κινητήρα υπάρχει σετ αδιαβροχοποίησης.

3. Η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου γενικά είναι καλή και αντέχει στο χρόνο χωρίς να εμφανίζει ιδιαίτερα προβλήματα (εκτός των πιό πάνω αναφερομένων)

4. Ειναι αξιοπρεπέστατο στο δρόμο και μπορείς άνετα και σχετικά φθηνά να του δώσεις έως και 30 περίπου άλογα ακόμη και αρκετή ροπή για να το νιώθεις πιό ευκολοοδήγητο στα προσπεράσματα αλλά και στην κίνηση (άσε που σώζεις και τον συμπλέκτη σου καθώς δεν χρειάζεται να τον πατινάρεις)

5. Επιδέχεται βελτιώσεων και στα φρένα του πάλι με λογικό κόστος (αν δεις ότι ξεπερνάς τα όριά τους, πράγμα που καλό θα είναι να μην κάνεις με ένα SUV)

6. Εχει ωραίο τασάκι.

7. Είναι Land Rover άρα θεωρείσαι αυτομάτως πλούσιος καπιταλίστας και αντικείμενο εκμετάλλευσης από φίλους και εχθρούς , γνωστούς και αγνώστους, γείτονες και ξένους, πρώην και νύν γκόμενες, παιδιά δικά σου και εξώγαμα κλπ.

8. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RANGE ROVER P38A (αυτό εύχεσαι να το αγοράσει ο χειρότερος εχθρός σου. Τέτοια κατάρα ή μάλλον ΚΑΤΑΡΑ με κεφαλαία!!!!)

------

Οσον αφορά τα λάστιχα δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά σκέψου πως το λάστιχο είναι αυτό που κρατά το αυτοκίνητο, εσένα και την οικογένειά σου σταθερούς στο δρόμο και στην ουσία όλα αυτά στηρίζονται σε εμβαδόν ίσο με τέσσερεις παλάμες. Η επιλογή σου να είναι τέτοια ώστε οι παλάμες αυτές να μην ανοίξουν κάποια στιγμή τα δάκτυλά τους και σε "μουτζώσουν" (συγγνώμη για το θάρρος/θράσος, αλλά καταλαβαίνεις ότι το λέω σαν καλοπροαίρετη συμβουλή)

------

Συγγνώμη αν σε στεναχώρησα αλλά προτιμώ οι φίλοι και γνωστοί μου (το ξέρουν άλλωστε εκείνοι) να ακούν αυτό που πρέπει και να μην τους χαϊδεύω τα αυτιά με αυτό που θέλουν να ακούνε.

Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι πάντα στη διάθεσή σου και ελπίζω το Freeby σου να είναι άλλη μία από τις πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.


Χαιρετώ





Τωρα μαλιστα !!!!περιμενεις να σου πει και ευχαριστω..........δεν κρατιωσουνα και απλα να του πεις καλοταξιδο και καλες βολτες οπως εμεις!.....................εγω θα πηγαινα και θα πλακωνα τον πωλητη που μου το φορτωσε!!!!!!!και για 21.000παρακαλω.....μετα το μηνυμα σου...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Δεκ 2004, 22:48

εγω πιστευω οτι ολα τα οχηματα μπορει να εχουν καποιο κατασκευαστικο λαθος αυτο δεν σημαιμαινει οτι ειναι για πεταμα .Θα ηθελα να ρωτησω δε τον συναδελφο pantg να πει ενα οχημα που δεν εχει καποιο λαθος και ειναι καλυτερο στα suv :santa: :santa: :santa:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Δεκ 2004, 23:10

discoman έγραψε:εγω πιστευω οτι ολα τα οχηματα μπορει να εχουν καποιο κατασκευαστικο λαθος αυτο δεν σημαιμαινει οτι ειναι για πεταμα .Θα ηθελα να ρωτησω δε τον συναδελφο pantg να πει ενα οχημα που δεν εχει καποιο λαθος και ειναι καλυτερο στα suv :santa: :santa: :santa:


Εγω θα ήθελα να μου πείς εσύ κάποιο κατασκευαστικό λάθος που έχουν τα RAV, forester, xtrail, crv κλπ
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Δεκ 2004, 23:48

κανενα για μενα απο οσα γνωριζω και τα προτιμω μονο για το turbo του φορεστερ κατι παραπονα εχω ακουσει
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό alp » 10 Δεκ 2004, 09:49

pantg έγραψε:8. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RANGE ROVER P38A (αυτό εύχεσαι να το αγοράσει ο χειρότερος εχθρός σου. Τέτοια κατάρα ή μάλλον ΚΑΤΑΡΑ με κεφαλαία!!!!)

Χαιρετώ



:lol: :lol: :lol: δεν μπορουσες να το πεις καλύτερα...

αλήθεια έχεις κανένα νέο σχετικά με το δικό μου ???
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Δεκ 2004, 10:26

Ας τα πιάσουμε ένα - ένα.

Φίλε iperodigos,

Τα καλά πρέπει να λέγονται αλλά ακόμη περισσότερα τα κακά. Αλλωστε όπως λέμε για οτι η αυτογνωσία είναι καλή έτσι πρέπει και να βοηθούμε (όσο μπορούμε και όσο μας επιτρέπεται) να βοηθούμε και τους άλλους στο να την αποκτήσουν αν μας το ζητούν (όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση)

Μία ακριβή αγορά δεν είναι ποτέ απαραίτητα και μία καλή αγορά. Το αντίθετο μάλιστα, όταν συνοδεύεται από την αρμόζουσα και πρέπουσα υποστήριξη μετά την πώληση (το επι το αγγλικότερο "after sales support")


Φίλοι ΙΚΕ, discoman και iperodigos,

To οτι το Freelander έχει προβλήματα εσείς και εγώ και μερικοί ακόμη που ασχολούνται με τα Landies μπορεί να το γνωρίζουμε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστο. Αλλωστε, όπως γράφει και ο discoman, όλα τα αυτοκίνητα έχουν "κουσούρια" (που λέει και ο Χριστόδουλος). Απλώς τα συγκεκριμένα για κάθε όχημα τα ξέρουν όσοι ασχολούνται με τον κάθε τύπο και μάρκα αυτοκινήτου εκτός πλέον και αν γίνει βούκινο στην αγορά γενικότερα κάποιο τεράστιο πρόβλημα.

Πάντως σαν επιλογή για την κατηγορία των μικρών SUV το Freelander είναι από τις καλύτερες. Και σαφώς πιστεύω πως σε καμμία κατηγορία αυτοκινήτων δεν υπάρχει το απολύτως καλύτερο όχημα. Ολα έχουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους.

Αλλωστε το αυτοκίνητο είναι για εμάς τους άντρες σαν τη γυναίκα. Αν σου κάνει "κούκου" δεν πάει να έχει και τα χειρότερα ελαττώματα στο ηλιακό σύστημα....... εσύ θέλεις ΑΥΤΟ/Η και τίποτα άλλο. ΄

------

Φιλε alp,

πωλείται και ένα Range Rover Classic 300Τdi.
To θέμα δεν είναι αν μπορεί να πουληθεί ένα Range Rover αλλά αν μπορεί να βρεθεί αγοραστής για αυτό.
Δυστυχώς δεν έχω κάποιο νέο σχετικά με αυτό.


Σας χαιρετώ όλους
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες