Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ε ναι λοιπόν, το αγόρασα!

Ε ναι λοιπόν, το αγόρασα!

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Δεκ 2004, 14:28

Φίλοι μου γειά σας.
Όπως ήδη καταλάβατε είμαι κάτοχος ενός Freelander.
Έγινα μάλλον, εδώ και 2 εβδομάδες.
Είμαι γενικά άσχετος στο θέμα 4Χ4 και έψαξα 1-2 μήνες για να βρώ ενα καλομεταχειρισμένο SUV που να με πηγαίνει εκεί που δεν μπορεί ένα συμβατικό ΙΧ αλλα και να έχει τους χώρους που χρειάζομαι μιας και θα είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο και όχι δεύτερο μόνο για χρήση offroad.
Το συγκεκριμένο που αγόρασα είναι μοντέλο 2002 και ελέγχθηκε εξωνιχιστικά πριν αγοραστεί μιας και ο διακανονισμός (θηλιά) που έβαλα δεν αφήνει περιθώριο για χοντρές βλάβες.

Tώρα.. χμμμ... Απόσα έχω διαβάσει και εδώ αλλα και αλλού, πριν, αλλα και μετά την αγορά, έχω καταλάβει τί παίζει και πως το freelander θεωρείται τουλάχιστον Β' class SUV...Σωστά;
Δεν πτοούμαι όμως. :)
Το αγόρασα (αντάλλαξα) σε πολύ καλή τιμή και με λίγα χλμ και ήδη άρχισα τις βόλτες.
Καταλαβαίνω τα υπερ και τα κατά (που θεωρητικά είναι περισσότερα) του αυτοκινήτου αλλα σε αυτή την τιμή ούτε κατα φαντασία δεν θα έπαιρνα κάτι καλύτερο. Κοινώς άπλωσα το σεντόνι μέχρι εκεί που φτάνουν τα πόδια μου.
Ήδη πήγα σε μέρη που δεν είχα φανταστεί με σχετική ευκολία και αυτο με ευχαριστεί ιδιαίτερα παρόλα όσα λέγονται και γράφονται εναντίον.
Το μόνο που χρειάζεται σχετικά άμεσα είναι καινούργια λάστιχα και μια προστασία για τη ρεζέρβα η οποία είναι εκτεθιμένη και ασφαλισμένη με μόνο 3 απλά μπουλόνια.
Καινούργια λάστιχα απότι εχω καταλάβει είναι ψιλο-χοντρο-ακριβά στην κατηγορία, τα εργοστασιακά είναι michelin 195-80-15. και σε σχέση με την μαλακή ανάρτηση σε ανοιχτό δρόμο θυμίζει λίγο πολύ φορτηγό.
Mη σας ζαλίσω απο τώρα, θάθελα να διαβάσω τα σχόλια και τις προτάσεις σας τα οποία βρίσκω πάντα πολύ ενδιαφέροντα.


Γιώργος
Αθήνα
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Δεκ 2004, 18:15

Μεγεία!