Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 18 Μάιος 2011, 22:45

Καλησπέρα

Παρακολουθώ εδώ και καιρό, όλα τα φόρουμ του είδους σχετικά με τα Landrover και ότι μπορώ να βρω σχετικά με το θέμα.

Παρόλο, που έχω διαβάσει αρκετά για τα freelander, έχω αναπτύξει σαδομαζοχιστικές τάσεις και όσο περισσότερα αρνητικά διαβάζω για τα freelander τοσο πιο πολύ το θέλω. (love at first sight)

Επειδή λοιπόν το μόνο που με κρατάει πλέον είναι η πώληση του τωρινού μου κουβά, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το οποίο δεν μπορώ να βρω ακριβή πληροφορίες.

Ποίες είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο Freelander, μετά το 2004 πέρα από το fecelift.

Τι συμβουλές θα μου δίνατε σχετικά με την αγορά του? Τι πρέπει να προσέξω και πως? (πχ. IRD,VCU,Διαφορικά κτλ)

Να συμπληρώσω ότι το μόνο offroad που έχω κάνει είναι με το γαιδούρι του παππού μου όταν ήμουν πιτσιρικάς και πηγαίνοντας στη Μουρτερή στην Ευβοια για μπάνιο (με τον τωρινό κουβά) όπου και ξεκίνησε και η συζήτηση για αγορά 4χ4.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 28 Μάιος 2011, 19:01

Φιλε Savic7uk καλωσορισες.
Για να παρεις απαντηση στο πρωτο σου ερωτημα -ως προς τις αλλαγες του καινουργιου απο το παλιο- θα πρεπει καποιος να τα εχει παρει και τα δυο, οπότε και θα ηξερε να σου πει πολλα. Αυτο ομως ειναι καπως δυσκολο. Μια αλλαγη που ξερω εγω, ειναι στο κυκλωμα υψηλης τασης. Το παλιο εχει εναν κεντρικο πολλαπλασιαστη και στη συνεχεια μηχανικο-περιστροφικο διανομεα για να δωσει ρευμα στα μπουζι, ενω το καινουργιο εχει ηλεκτρονικο διανομεα και στη συνεχεια απο εναν επισης ηλεκτρονικο πολλαπλασιαστη πανω απο καθε μπουζι.
Η διαφορα τους ειναι η εξης: μπορει ο περιστοφικος διανομεας να φθειρεται και να θελει αλλαγη καθε 3-4 χρόνια (αναλογα με τα χλμ που κάνεις), ειναι ομως φθηνος και οποιοδηποτε μαγαζι με ανταλλακτικα, εχει μερικα καπακια και ραουλα να περιμενουν. Για τη διαθεσιμοτητα και το κοστος των επιμερους πολλ/των του καινουργιου δεν ξερω. Εγω εχω το παλιο, βλεπεις.
Όποιο, ομως, και να παρεις, να προσεξεις το VCU. Με τη χρηση αυτο "ξεραινεται" και τεινει να δωσει στο πισω τμημα του κεντρικου αξονα τις ιδιες στροφες με το μπροστινο. Αυτο, λογω του διαφορετικου βηματος του πισω διαφορικου, εχει εχει επιπτωσεις στις βασεις του (τις καταπονει μεχρι που σπαει καποια), και μακροχρονια στα γραναζια του (φθειρονται περισσοτερο και αποκτουν τζογο).
Ενας τροπος να διαπιστωσεις αν το VCU ΔΕΝ ειναι στα καλα του, ειναι να παρεις το αυτ/το και να πας σε μια χωματινη αλανα. Αν κάνεις στροφες με "κομμενο" ολο το τιμονι, ο πισω ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ τροχος θα ψιλοσπιναρει. Αν στο εδαφος εχει γαρμπιλι, ακομα καλυτερα. (προϋποθεση να βρεθει η αλανα και καποιος που να κοβει το ματι του για να παρακολουθει τον τροχο, καθως θα κάνεις τις... φουρλες σου).
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 28 Μάιος 2011, 20:35

Σε ευχαριστώ workshop_rover και για το καλωσόρισμα αλλά και για την απάντησή σου.

Ο λόγος για τον οποίο ρωτάω είναι γιατί απ'οτι έχω διαπιστώσει, κάθε φορά που κάποιος αναφέρει ότι θέλει να αγοράσει freedo, όλοι του λένε για τα προβλήματα του τα οποία ομολογουμένως είναι πολλά, κανένας όμως δεν διευκρινίζει εάν τα προβλήματα στα οποία αναφέρονται αφορούν όλα τα μοντέλα freelander ή κάποιας χρονολογικής περιόδου. όπως '98 - 2002. Για παράδειγμα απ' όσο γνωριζω στα μοντέλα μετά το 2003 έχουν αλλαχτεί τα ηλεκτρικά από την Bosch.

Διαβάζω για παράδειγμα, παλικάρια να ζητάνει πληροφόριες για το 2006 και του λένε "μακριά γιατι εγώ που είχα του '98 μου έβγαλε χίλια δύο προβλήματα".

Συνεπώς, καταλαβαίνεις και για ποιό λόγο άνοιξα το τόπικ. Ενδιαφέρομαι για freedo, του 2006, αλλά πουθενά δεν έχω δεί (ή τουλάχιστον δεν έχω διαπιστώσει), αναφορές στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου. Το πόστ σου είναι μια αρχή μπας και βγάλω μια άκρη.
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 30 Μάιος 2011, 01:17

Απ' οσα εχω δει, ειμαι ισως ο μόνος που λεει καλα λογια για το free. Αν εξαιρεσεις ηλιοροφη, φλαντζα κεφαλης και VCU (η πρωτη φτιαχνεται αν πιανει το χερι σου και δεν ξαναχαλαει, η δευτερη αλλαζεται με τη νεα και ενισχυμενη και, η τριτη... περιμενεις να χαλασει), δεν ειχα άλλα σοβαρα προβληματα.
Να εχεις υποψη σου οτι τα περισσοτερα τα δημιουργουν οι ανευθυνοι "μηχανικοι" κι ας ειναι εξουσιοδοτημενοι.
Και ακομα, οτι μόνο μηχανη που δεν υπαρχει, δεν βγαζει βλαβες.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Ποιές αλλαγές έγιναν στα Freelander μετά το 2004?

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 30 Μάιος 2011, 22:32

Ερώτηση: Εάν βάλεις μικρότερο θερμοστάτη και/ή μεγαλύτερο ψυγείο θα κάνεις καθόλου δουλειά με τις θερμοκρασίες? Γιατί απ'όσο έχω καταλάβει ένα από τα βασικά του θέματα αφορά την θερμοκρασία ή κάνω λάθος?

Γενικά υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις από πλευράς προστασίας/ενίσχυσης μηχανής, vcu έτσι ώστε να μειώσεις τις πιθανότητες φθοράς?
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 31 Μάιος 2011, 13:20

Το ψυγειο ειναι μεγαλο και δεν εχει προβλημα. Πολλοι προτεινουν αλλαγη ολων των σωληνωσεων του συστηματος ψυξης με ενα πιο εξελιγμενο που εχει βγει (για τα παλια μοντελα). Οπως ηδη σου ειπα, δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα ολα αυτα τα χρονια. Αν ομως ειχα, θα εψαχνα να βρω βαλβιδα του βεντιλατερ, για να το ενεργοποιει σε λιγο χαμηλοτερη θερμοκρασια.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 31 Μάιος 2011, 13:39

Με τον κινητηρα ο,τι και να κανεις, χαμενος θα βγεις. Ποιος θα εφαρμοσει πατεντες που πιθανον να υπαρχουν, χωρις παρενεργειες; Οι 117 ιπποι του 1,8Κ ειναι αρκετοι αν δεν εισαι γκαζακιας. Ετσι κι αλλιως, δεν ειναι αυτοκινητο αγωνων αυτο. Επιπλεον, στο χωμα δε χρειαζεσαι και μεγαλη ιπποδυναμη, ενω τα δυσκολα περασματα αντιμετωπιζονται ανετα με την πρωτη σχεση που ειναι πολυ "κοντη".
Στο δρομο με τερμα γκαζι πιανεις τα 180.

Για το συμπλεκτη σιλικονης δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις τιποτα. Απλα περιμενεις να χαλασει. Και οταν γινει αυτο, παραγγελνεις εναν απο Αγγλια με τα μισα λεφτα και τον βαζεις μόνος σου
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 01 Ιουν 2011, 09:21

Γενικά πιστεύεις ότι αξίζει μια αγορά freedo? Δεν μιλάω για θέμα γούστου, αλλά εάν κάνει αυτά που πρέπει και αν θα είσαι κάθε μέρα με την ψυχή στο στόμα.

Για να ξεκαθαρίσω και λίγο τι ακριβώς ψάχνω: Καθημερινά κάνω το πολύ 10 χιλιόμετρα αφού η δουλειά μου είναι δίπλα. Μένω γλυκά νερά και δεν κατεβαίνω κέντρο (όταν πάω, χρησιμοποιώ μετρό).

Σχεδόν κάθε ΣΚ φεύγω για Εύβοια και πιο συγκεκριμένα Κονίστρες στην Κύμη. Καλοκαίρι για μπάνιο από καρόδρομους, και το χειμώνα καμιά ψιλό εξόρμηση σε βουνό. Τίποτα extreme. Βέβαια έχω μπλέξει και με κάτι Δισκο μανιακούς τελευταία και δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτό.

Επίσης κουβαλάω και δυο γομάρια σκυλιά συν τη προίκα της γυναίκας κάθε φορά που φεύγουμε για ταξιδάκι.

Πιάνουν τα χέρια μου αν και έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με μηχανικά και δεν ξέρω και ιδιαίτερα πράγματα.

Ενδιαφέρομαι για freedo από 2005 και μετά με facelift. Αξίζει?
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 01 Ιουν 2011, 23:21

Για τη χρηση που αναφερεις, το free ειναι υπεραρκετο. Ακομα και με τους disco-maniacs να μπλεξεις, δεν θα χασεις ευκολα την αξιοπρεπεια σου. Μπορει το disco να ειναι πολυ ικανοτερο, το free ομως ειναι ελαφρυ. Αυτο, σε συνδυασμο με τα ηλεκτρονικα του βοηθηματα και το διαφορετικο βημα του πισω διαφορικου, το κανουν να περναει απ' οπου του επιτρεπει το υψος του απο το εδαφος. Και κατι ακομα. Στο χιονι δεν παιζεται.
Τα γομαρακια θα στριμωχτουν λιγο.

Ομως εδω πρεπει να σου πω να μην επηρεαστεις απο τα λεγομενα μου και προχωρησεις στην αγορα. Λαβε υποψη σου ο,τι εχεις ακουσει μεχρι τωρα και μετα αποφασισε. Υπαρχουν μεγαλες διαφορές στο πώς βλεπει ο καθενας το ιδιο θεμα.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 02 Ιουν 2011, 09:47

workshop_rover σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου και τις απαντήσεις σου.

Τι να κάνω που το έχω ερωτευτεί όπως ανέφερα και στο πρώτο μου post. Έχω ακούσει τα χειρότερα, εδώ και 1,5 χρόνο που το ζαχαρώνω, και ακόμα εξακολουθώ να το θέλω. Είμαι άξιος της μοίρας μου θα μου πεις αλλά όλα τα άλλα απλά δεν συγκρίνονται .

Κάποια στιγμή, και επειδή άκουσα τα χείριστα, είπα ας δω και κάτι άλλο.
Στα 1800 δεν βρήκα τίποτα άλλο. Ανέβηκα στα 2000cc. Forester, Xtrail.

Άρχισα να ψάχνω τα πάντα.

Forester 2.0lt ατμοσφαιρα
+ Σχετικά ευρύχωρο (χαμηλό αλλά μακρύ πορτμπαγκάζ)
+ Γρήγορο και σταθερό στην άσφαλτο
+ Καλό εσωτερικό
+ Αξιόπιστος Κινητήρας
+ Έχει κοντές
+ Ελαφρύ

- 2.0λτ (με ότι αυτό συνεπάγεται)
- Έξοδα Συντήρησης
- Χαμηλό
- μεταχειρισμένα με πολλάααα χιλιόμετρα.
- Σχετικά άσχημο εξωτερικά
- Χαμηλή θέση οδήγησης
- πίσω γωνία διαφυγής


Xtrail
+ Ευρύχωρο
+ Ψηλό
+ Σταθερό

- 2.0λτ (με ότι αυτό συνεπάγεται)
- Άσχημο
- Ποιότητα εσωτερικού
- Service
- Δεν έχει κοντές


Επίσης, γενικά εάν αρχίσεις να ψάχνεις site για συγκεκριμένες μάρκες, θα διαπιστώσεις ότι όλα έχουν τα προβλήματά τους. Όπως είπες και εσύ μόνο μηχανή που δεν υπάρχει δεν βγάζει βλάβες.

Ισχύει και το γεγονός, πως όταν ψάχνεις στα φόρουμ για να δείς πιθανά προβλήματα του αυτοκινήτου να βρεις τα προβλήματα (αφού αυτό ψάχνεις).

Άσε που αφού είχα αρχίσει να ψάχνω forester, subaru, ξανα έπεσε το μάτι μου σε ένα freedo και μου έτρεχαν τα σάλια πάλι.

Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, που έχει ξανά τεθεί σαν ερώτηση αλλά δεν απαντήθηκε ποτέ (καθαρά για εμπλουτισμό εγκυκλοπαιδικών γνώσεων).

Όλοι όσοι τα έχετε εδώ γνωρίζατε για τα προβλήματα του, (Freelander), και εάν ναι γιατί το πήρατε?
Εγώ βλέπω ότι προσπαθώ να πουλήσω το δικό μου και έχει χιλιαδυο ίδια που δεν πουλιούνται ( και εμένα δεν έχει βγάλει το παραμικρό και και και....) ενώ τα 10 - 15 freelander που πηγαινοέρχονται τα καλά με το που έρχονται φεύγουν.

Έτσι μου έρχεται να βάλω τετρακίνηση στο Aclass μου και λάστιχα mud και να ησυχάσω (mmm δεν ειναι κακό τωρα που το σκέφtομαι) . Θα έχω ένα μικρό Unimog.
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 02 Ιουν 2011, 12:24

Οταν το φθινωπορο το '99 παρηγγειλα το free μου, δεν ηξερα τιποτα απο ο,τι ακουγοταν (αν ακουγοταν τοτε). Το ειδα, μου αρεσε και το πηρα. Το ιδιο θα εκανα και αν ακουγα τα χειροτερα. Συνηθως αγοραζω με την καρδια και οχι με το μυαλο. Δε με πειραξε ουτε που το περιμενα 5,5 μηνες. Ηταν μια γλυκεια αναμονη.
Τελευταια απεκτησα και ενα defender 90SW Puma που προσπαθω να το κανω αυτοκινητο απο μπουλντοζα (μαλλον) που ειναι. Αν χρησιποποιουσα το μυαλο μου γι' αυτην την αγορα, σιγουρα δεν θα το επαιρνα. Θα προτιμουσα καποιο αλλο που ειναι ετοιμο αυτοκινητο για χρηση, με ενα σωρο καλουδια, εσωτερικα και εξωτερικα.
Γι' αυτο σου λεω, δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος για ακολουθησεις το παράδειγμά μου.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Ιουν 2011, 14:24

Αυτο που θελει να σου πει ο Δημητρης (workshop rover) ειναι οτι για να παρεις Λαντ ροβερ πρεπει να εισαι αρωστος να εχεις κατι,σαν να πουμε να εισαι μαζοχα κλπ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Ιουν 2011, 14:25

Αυτο που θελει να σου πει ο Δημητρης (workshop rover) ειναι οτι για να παρεις Λαντ ροβερ πρεπει να εισαι αρωστος να εχεις κατι,σαν να πουμε να εισαι μαζοχα κλπ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 02 Ιουν 2011, 14:48

Κοίτα το ότι είμαι άρρωστος και έχω μια τάση στο μαζοχισμό μου το λένε από μικρό, όπως επίσης και ότι είμαι επιρρεπής στη μακακία. Ακόμα προσπαθούν να το εξηγήσουν. Οι κτηνίατροι που με εξέτασαν σηκώνουν τα πόδια ψηλά.

Αλλά νιώθω μια ακαταμάχητη έλξη όταν βλέπω αυτό το διάολο, σαν να μου λένε μην πατήσεις εκεί γιατί έχει καρφιά και γυαλιά και ξαφνικά σου βγαίνει από μέσα το "Πρέπει να πατήσω,δεν κρατιέμαι. Και πρέπει να πατήσω ξυπόλητος. Ντουυυυ"

Ότι νάναι. Δεν περνάει η ώρα στο γραφείο.
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Savic7uk » 02 Ιουν 2011, 15:46

Όπως είχε πεί και ο discoman παλιά "...το feeling φιλε μου το feeling αυτο ειναι"
Άβαταρ μέλους
Savic7uk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Μάιος 2011, 22:14
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες