Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

freelander PROBLEM....AGAIN

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 23 Δεκ 2004, 12:15

xontros έγραψε:
IKE έγραψε:Μοιάζει και πιθανό μιας και με την τουρμπίνα που λες ίσως να κουνήθηκε κάτι και να χάνει απο εκεί.

Τουρμπίνα :?: :?: :?:


ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ...????ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!!!ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ...........ΕΝΑ ΑΠΛΟ 1800 ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.....ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΑΝΝΙΑΤΙΚΑ....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Δεκ 2004, 19:04

ChrisG γειά σου,

τελικά θα με κάνεις να πω για το πρόβλημα με τις φλάντζες και τις κυλινδροκεφαλές των 1800, πράγμα το οποίο δεν ήθελα όταν μιλούσα με τον Freelander.

Mιά και το αυτοκίνητό σου είναι στην εγγύηση να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ την αλλαγή της κυλινδροκεφαλής. Να σου αλλάξουν επίσης ΚΑΙ ΟΛΕΣ τις βίδες που συνδέουν την κυλινδροκεφαλή με τον κορμό του κινητήρα καθώς οι βίδες αυτές δεν μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν στο μοτέρ αυτό.
Αν μπορείς να είσαι παρών στην τοποθέτηση της κυλινδροκεφαλής και να βεβαιώσεις ότι χρησιμοποιούν καινούργιες βίδες.

Να απαιτήσεις επίσης να δοθεί ΓΡΑΠΤΗ επέκταση της εγγύησης για την κυλινδροκεφαλή ΚΑΙ την φλάντζα για έναν ακόμη χρόνο. ΟΛΑ τα γνήσια ανταλλακτικά που τοποθετούνται από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έχουν εγγύηση 12 μηνών άρα θα πρέπει να σου δοθεί η χρονική επέκταση για την συγκεκριμένη βλάβη και τα ανταλλακτικά πουθα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή της.

Τώρα αν θέλεις να μην σου ξανασυμβεί υπάρχει τρόπος να μειώσεις αισθητά τις πιθανότητες με ένα πρόσθετο που χρησιμοποιείται κυρίως για την επισκευή ραγισμάτων σε κυλινδροκεφαλές και μπλοκ σε V8 και πετρελαιοκινητήρες και έχει δουλέψει μέχρι τώρα πολύ καλά σε διάφορες περιπτώσεις.

Χαιρετώ, περαστικά το Freeby σου και Καλά Χριστούγεννα σε όλους
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Δεκ 2004, 19:35

edited
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιαν 2005, 13:45

Φίλοι, μια που είχατε πιάσει κεφαλο-φλατζοκουβέντες, όταν αλλάξεις φλάτζες, παραφλού κλπ, το σύστημα ψύξης χρειάζεται εξαέρωση, υπάρχει βαλβίδα για αυτή τη δουλειά; ή η όποια εξαέρωση γίνεται αυτόματα στα freelenda?
Κάθε φορά που βάζω μπροστά αλλα όταν το αυτοκίνητο είναι πολλές ώρες κρύο και ακίνητο, ακούγονται έντονα για λίγα δευτερόλεπτα τα υγρά που γυρνάνε στη μηχανή, κάτι που εμένα μου λέει οτι υπάρχει και αέρας μέσα.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 13 Ιαν 2005, 17:16

Απο την εμπειρια μου θεωρω πως ειναι απαραιτητη η εξαερωση μετα απο αλλαγη φλαντζας...κτλ
Η εξαερωση γινεται απο μια πλαστικη βιδα που βρισκεται στο πισω μερος της μηχανης πανω σε ενα σωληνακι το οποιο ειναι στηριγμενο στην μονωση κατω απο το ταμπλω (θεωρητικα) :roll:
Δεν ξερω πως γινεται η διαδικασια αλλα αν πας σε ενα συνεργειο θα στο κανουν σε 5 λεπτα.
Ελπιζω να βοηθησα !!!
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιαν 2005, 10:01

καλημέρα σε όλους,

και φυσικά να μην ξεχάσεις την ενιαία σταθερά της εξαέρωσης του συστήματος ψύξης του κινητήρα δηλαδή να έχεις ανοικτό το καλοριφέρ του οχήματος όταν κάνεις την εξαέρωση έτσι ώστε να φύγουν οι μπουρμπουλήθρες (να τα λέμε και με την εύθυμη ορολογία) και από εκεί.
Αυτό θεωρητικά δεν χρειάζεται σε αυτοκίνητα που έχουν σύστημα θέρμανσης με ζεστό αέρα αλλά προσωπικά το έχω δεί να κάνει διαφορά (στο audi που στενάζει ανάμεσα από τις καμήλες)

Το γουργουρητό πάντως είσαι σίγουρος ότι δεν οφείλεται στην αντλία νερού? αν θυμάμαι καλά στην άλλαξαν, αλλά σίγουρα έχουν τεντώσει το λουρί όσο πρέπει? Μήπως το παράκαναν και θα τρέχεις μετά για διάφορα ρουλεμάν, τεντωτήρες κλπ? Ρίξε μιά ματιά στο λουρί σου σε παρακαλώ και αν έχει λιγότερο από ένα πόντο τζογο με πίεση από το δάκτυλό σου τότε μάλλον στο έχουν παρατεντώσει. Κλασσικό πρόβλημα με τα συνεργεία καθώς το παρατεντώνουν έτσι ώστε αφού "κάτσει" να μην χρειάζεται να το ξανατεντώνουν (όπως κανονικά χρειάζεται μετά από καμμιά δεκαριά ώρες λειτουργίας ή περίπου 150 με 200 χλπ απόστασης αν βάλεις καινούργιο λουρί.)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 26 Ιαν 2005, 21:49

Χμμ.. Παντελή νομίζω πέτυχε η εξαέρωση, την έκανα χτες τελικά γιατί έλειπα ταξιδάκι αρκετές μέρες. Πρέπει να τις κέρδισα τις μπρουρμπουλήθρες, τουλάχιστον ακουστικά (Σταμάτησε το πλατς πλουτς)
Οι ιμάντες φαίνονται οκ έβαλα δάχτυλο χτές και η μικρούλα αλλα ανησυχητική πτώση της στάθμης των νερών, μάλλον ήταν κάπου στο συνδυασμό: αντλία νερού-φλάτζα-αέρας στο ψυγείο.
Εγώ και ο ιπποποταμάκος, σας ευχαριστούμε για τις οδηγίες.
Σύντομα θα σας πώ και τα μέχρι τώρα συμπεράσματα μου απο τη τρίμηνη σχέση μου μαζί του.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 15 Φεβ 2005, 19:24

καλησπέρα παιδιά, σαν νέο μέλος του φόρουμ θα ήθελα να απευθύνω κάποιες ερωτήσεις για το freelander...
ειμαι κατοχος ενός frl του ΄99 εχει γράψει 60000 και εχω ως τωρα συναντήσει τα εξης προβλήματα:
-έκαψε φλαντζα στα 48000...αλλαγή κολλάρου εχανε υγρα ψυγείου κτλπ
-μασαει σαν τσιχλες τα τακακια...(θα μου πείτε ειναι και θέμα οδηγού...ας υποθέσουμε οτι κινούμαι στον μέσο όρο...κα8ε 8000 αλλαγή????)
-αντλία νερού άλλαξα
-2 φορές έσπασε ο συμπλέκτης (το υδραυλικο σύστημα...ήμαρτον να βάζουν μια τοσο δα πλαστική βάση για τον συμπλέκτη...)
αυτα τα αντιμετώπισε το συνεργείο...
τα καθημερινά προβλήματα εχουν ως εξής:
-μικρές κηλίδες λαδιού εκει όπου παρκάρω
-ενα κροτάλισμα από την εξάτμιση κυριως κατα τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται εντονότερο (λόγω αύξησης της θερμοκρασίας κατι τρέχει με τους θαλοβαμβακες???)
-σταγονίδια εκτοξεύπνται κατα την χρήση του a/c
-αλλαγή δισκόφρενων στα 60000??????
και ερωτώ τον "γιατρό" :D μήπως μπορεί να μου πεί που ίσως να οφείλονται τα καθημερινά αυτά προβλήματα...και αν κάποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει τίποτε ανάλογο?
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Φεβ 2005, 21:45

Γειά σου freelanderas,

πρώτα από όλα καλώς όρισες στο forum.

Eχουμε και λέμε.

"""έκαψε φλαντζα στα 48000""""
Σταθερά που είναι τα Land Rover στα προβληματάκια τους ε????
Τουλάχιστον στην άλλαξαν στην εγγύηση?
Τώρα είναι εντάξει?



"""""...αλλαγή κολλάρου εχανε υγρα ψυγείου κτλπ"""""
Πρόσεχε την στάθμη του νερού και καλό θα ήταν προληπτικά να αλλάξεις και τον θερμοστάτη.


"""""-μασαει σαν τσιχλες τα τακακια...(θα μου πείτε ειναι και θέμα οδηγού...ας υποθέσουμε οτι κινούμαι στον μέσο όρο...κα8ε 8000 αλλαγή????) """""
Ακου εκεί, θέλει να πατάει και φρένο !!!!!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ (να κάνουμε και λίγο χιούμορ, αν μου επιτρέπεις)
Τι μάρκα τακάκια χρησιμοποιείς? Aftermarket ή γνήσια?
Εχεις δοκιμάσει τα kevlar?
Ζήτησε πάντως να σου κάνουν και έναν έλεγχο στις δαγκάνες μήπως και κολλάνε τα πιστονάκια και δεν επιστρέφουν με αποτέλεσμα τα τακάκια να σου φρενάρουν το αυτοκίνητο ακόμη και όταν δεν πατάς φρένο.

""""-αντλία νερού άλλαξα"""""
Στάζει καθόλου? Σου έκανε θόρυβο και την άλλαξες? Αλλάχθηκε πρίν, μαζί ή μετά την αλλαγή της φλάντζας?



""""""-2 φορές έσπασε ο συμπλέκτης (το υδραυλικο σύστημα...ήμαρτον να βάζουν μια τοσο δα πλαστική βάση για τον συμπλέκτη...) """"""
και πώς αλλιώς θα χάλαγε για να χρειάζεται να πηγαίνει στο συνεργείο και να πουλάει η BMW (συγγνώμη η Land Rover επί εποχής BMW) ανταλλακτικά????

"""""αυτα τα αντιμετώπισε το συνεργείο... """"""
Το θέμα είναι ποιός τα πλήρωσε όμως.......



""""τα καθημερινά προβλήματα εχουν ως εξής:
-μικρές κηλίδες λαδιού εκει όπου παρκάρω
"""""
Μην ανησυχείς. Μαρκάρει την περιοχή του. Σαν τους σκύλους, τις γάτες, τους λύκους. Ετσι και οι ιπποπόταμοι...... και τα Land Rover
Οι κηλίδες από πού προέρχονται από το κιβώτιο ταχυτήτων/IRD?
Aν ναι καλά θα είναι να ελέγχεις την στάθμη των λαδιών εκεί.
Αν είναι από το κάρτερ μήπως δεν στο έσφιξαν καλά όταν βάλανε χέρι στο μοτέρ?


"""""-ενα κροτάλισμα από την εξάτμιση κυριως κατα τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται εντονότερο (λόγω αύξησης της θερμοκρασίας κατι τρέχει με τους θαλοβαμβακες???) """"""
Ο καταλύτης είναι εντάξει?

""""-σταγονίδια εκτοξεύπνται κατα την χρήση του a/c""""""
Μήπως μπορείς να ρίξεις μία ματιά στα σωληνάκια της υπερχείλισης στον συγκεντρωτήρα του μεταλλάκτη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (σε απλά ελληνικά εκεί που συγκεντρώνονται τα νερά στο air condition μέσα στην καμπίνα των επιβατών.) αν έχουν βουλώσει τα σωληνάκια μπορεί να σου κάνει αυτές τις αηδιούλες.

""""""-αλλαγή δισκόφρενων στα 60000??????"""""""""
Δεν είπαμε να ΜΗΝ φρενάρεις?
Σοβαρά τώρα τα δισκόφρενα που χρησιμοποιείς είναι γνήσια ανταλλακτικά ή aftermarket?
Τι είδους οδήγηση κάνεις? Κατεβαίνεις τις κατηφόρες με ταχύτητα ή νεκρό και φρένο?
Τα φρένα σού "ανάβουν" εύκολα?

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Για τα φρένα σου υπάρχει θεραπεία. Δες τα πιστονάκια και υπάρχει πιθανότητα και τα υλικά τριβής και δίσκοι να μην είναι συμβατοί με τον τρόπο που οδηγείς και να θέλεις κάτι ανθεκτικότερο.
Για το A/C δες τα σωληνάκια που σου είπα.
Για την φλάντζα να είσαι προσεκτικός με τις θερμοκρασίες, να ελέγχεις την στάθμη του νερού, να αλλάξεις τον θερμοστάτη καλού-κακού, και αν θέλεις υπάρχει και το ειδικό "ζουμί" που χρησιμοποιούμε και για τα μοτέρ με ραγίσματα στο μπλόκ, κυλινδροκεφαλές ή ψιλοκαμμένες φλάντζες και μέχρι τώρα έχει δείξει μόνο θετικά αποτελέσματα τόσο σε μαντεμένιους πετρελαιοκινητήρες όσο και σε αλουμινένια V8.
Για τα σταξίματα κάνε, αν γίνεται, έναν έλεγχο για το από πού χάνει.

Τα προβλήματα οφείλονται στους Γερμανούς. Τελεία και παύλα.


Χαιρετώ και ελπίζω να βοήθησα.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 16 Φεβ 2005, 15:05

Πρώτα από όλα θέλω να σε ευχαριστήσω για την ολοκληρωμένη σου απάντηση...μου έδωσε να καταλάβω πολλά :wink:
Σήμερα το πήγα συνεργείο (πρέπει να σου πω ότι έπαψα να το πηγαίνω στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία γιατί περα από το τρομερό κόστος δεν με ικανοποίησε η εξυπηρέτηση)
οι συμπληρωματικές δηλώσεις μου :D έχουν ως εξής:
-Εγγύηση γιοκ στην τριετία του έγραψα τα 48000 όπου και έκαψε φλάντζα όποτε και επισκευάστηκε με ίδια κεφάλαια :evil:
-Κυρίως επιλέγω τα γνήσια ανταλλακτικα για τα τακάκια (στο συνεργείο μου λένε οτι έχουν πια αλλάξει τα υλικά παρασκευής τους -αμίαντο κ.α- και δεν ήταν όπως παλιά...τα kevlar αξίζουν???? όσο για τα δισκόφρενα φοράει ή μάλλον μέχρι το απόγευμα θα φοράει της μάνας του
-για την εξάτμιση δεν είναι ο καταλύτης στάνταρ 8) υπάρχει περίπτωση να είναι κανένα καζανάκι????
-Η αντλία αλλάχτηκε μετά την φλάντζα....μια ωραία πρωία είχε πλημμυρίσει ο τόπος...ούτε λόγος για εγγύηση...
-τις κατηφόρες τις κατεβαίνω με ταχύτητα...ααα τώρα που το θυμήθηκα άσε που κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να σφίγγω το χειρόφρενο...έχει τύχει να με πάρει πίσω σε κατηφόρα :evil:
-τα λάδια τα χάνει μπροστά και όχι από το κιβώτιο...λες να χει λασκάρει καμμιά τσιμούχα???
-για τα δισκόφρενα έχεις να προτείνεις κάτι...να πω την αλήθεια λίγο μικρά μου φαίνονται...φοράω 17αρες ζάντες χωράει να βάλω κάτι μεγαλύτερο ή να επιλέξω τήν πεπατημένη και να πάρω ότι δώσει η αντιπροσωπεία????
Σ'ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια και τις συμβουλές είναι λίγο το να σου πω ότι απλά είναι χρήσιμα
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Φεβ 2005, 20:09

Φίλε Freelanderas γειά και πάλι,

Μακάρι να μπορώ να βοηθώ. Αλλωστε και εγώ αν δεν είχα την συμπαράσταση παλαιοτέρων από εμένα LandRoverάδων στην αρχή θα τα είχα παρατήσει σίγουρα.

----

Οσον αφορά τα φρένα σου πές μου σε παρακαλώ τις διαστάσεις ή τους κωδικούς ανταλλακτικών (τους γνήσιους της Land Rover) που αυτή τη στιγμή φοράει το αυτοκίνητό σου.
Υπάρχει σετ μεγαλυτέρων δίσκων αλλά εξαρτάται από το αν τους φοράει ήδη το αυτοκίνητό σου.
Αν μου δώσεις τους ζητούμενους αριθμούς ανταλλακτικού θα μπορέσω να σου πω αν μπορούν να μπούν οι μεγαλύτεροι στο αυτοκίνητό σου.
Το ότι φοράς τις 17άρες ζάντες είναι πολύ καλό γιατί αυτό μας αφήνει χώρο για τις μεγαλύτερες δισκόπλακες, αν δεν τις φοράς ήδη.

Από τακάκια και δίσκους υπάρχουν καλύτερης ποιότητας και τρυπημένοι και αεριζόμενοι.

Τα τακάκια KEVLAR είναι πολύ καλά και έχουν και το συμπληρωματικό καλό ότι δεν βγάζουν και τόσο πολύ σκόνη με την χρήση τους.

-----

Για την εξάτμιση για δες μήπως τυχόν έχει αρχίσει να ξεκολλάει το καζανάκι από τον σωλήνα. Μήπως της έχεις ρίξει και καμμιά "σφαλιαρίτσα" εκτός δρόμου?

-----

Για τα σταξίματα κάνε ένα καλό πλυσιματάκι κάτω στην μηχανή και δες πού θα "δακρύσει". Κάτι με κάνει να πιστεύω πως θα είναι στο κάρτερ ή και στην τάπα αλλαγής των λαδιών στο κάρτερ.

----

Χαρά μου να τα λέμε και ελπίζω το ιπποποταμάκι να είναι πολύ καλά από εδώ και πέρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 18 Μάιος 2005, 15:33

Καλησπέρα φίλοι μου,
λοιπόν σκοπός της εν λόγω καταχώρησης είναι η προβλημάτων συνέχεια με το freelander(μοντ. 99, 1.8, 5θ, java black,63000Κ)....
1) αν και αυτή την περίμενα...αντλεία βενζίνης αλλάθηκε προ μηνός...έτσι για να έχει δουλειά ο κόσμος...
2) Συνέβη προ εβδομάδος.... ενώ κατέβαινα την ανώμαλη ειδική της λεωφ. Αλεξάνδρας! ακούω ένα μικρό κρότο και ξαφνικά όλη η καμπίνα του οδηγού με κατεύθυνση από το μοτερ άρχισε να δονάται με σφοδρότητα...τι έπαθε?
μια βάση μηχανής έσπασε με αποτέλεσμα να μετακινηθεί ανεπαίσθητα αλλά με σοβαρές συνέπειες το μοτερ...και λέω που να το πάω και σε τίποτα βουνοπλαγιές...θα μου μείνει εκεί όπως κατι μικρά ξωκλήσσια στις βουνοκορφές...
3) όταν μπαίνω σε στροφή με χαμηλή ταχύτητα και εως ότου ανεβάσει στροφές ακούω ενα "μπούκωμα" στην εξάτμιση...σαν διακεκομμένη εξαγωγή της αέριας μάζας της καύσης...που να οφείλεται άραγε...?
Αυτά προς το παρόν...θα τα πούμε αργότερα από το "μέτωπο".
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

Δημοσίευσηαπό IKE » 03 Ιουν 2005, 19:21

Aπο τον BLLAND:

ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΦΡΕΕΛ... ΦΕΒ 2005 & ΕΧΩ 12000 ΧΙΛ.
ΣΤΙΣ 2300 ΣΤΡ. ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΝΤΙΖΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ (ΣΩΛΗΝΑΚΙ) 2 ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΣ ΣΦΥΓΚΤΗΡΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΗΧΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ. :( ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ 2, 3 ΣΦΥΓΚΤΗΡΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ! :?
ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ, Η ΕΞΑΡΣΗ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (20-30 ΧΙΛ) ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΞΕΡΟ ΗΧΟ ΜΕ ΤΡΙΞΗΜΟ ΣΑΝ ΝΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ & ΠΙΣΩ. :( ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ (Η ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΤΑΡΑ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΠΟΝΑΣ!) :( ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ Η ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ (ΕΧΩ 3ΠΟΡΤΟ)? :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιουν 2005, 10:29

Φίλε ΙΚΕ,

διαβίβασε σε παρακαλώ στον BLLAND,

να είναι προσεκτικός με τα tie-raps μηπως και τα σφίξει πολύ ή κάνει την ντίζα να έχει αυξημένες εσωτερικές αντιστάσεις και τριβές και του κοπεί ή του κολλήσει κάποια στιγμή.

Οσον αφορά το τρίξιμο η εικασία για την σκληρή οροφή δεν φαίνεται και απίθανη. Ας δοκιμάσει να βάλει λίγη ταλκ στα λάστιχα και τα πλαστικά εκεί που πατάει σε τμήματα του αμαξώματος ή σε άλλα πλαστικά.
Πάντως αν τον ενδιαφέρει βρίσκουμε και πάνινες μαλακές οροφές μεταχειρισμένες (σχεδόν καινούργιες δηλαδή) για να μπορεί να την βγάλει τώρα το καλοκαίρι.

------

Φίλε freelanderas έχουμε κάποια νέα από το μέτωπο????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 04 Ιουν 2005, 11:33

φίλε pantg,
αυτό το τρίξιμο (σαν να πέφτεις σε κρεββάτι με σκουριασμένους σουμιέδες!) το έχω κι εγω. Βασικά δεν του έδωσα και μεγάλη βασή καθώς με απασχολούσαν άλλα :( που μου έκανε ο hippo. Οροφή δεν έχω επομένως πιστεύω ότι μάλλον οφείλεται στην ανάρτηση δυστυχώς...τώρα τι μπορεί να έχει υποστεί δεν ξέρω...πάντως πέρα από πεζοδρόμια δεν καβαλάει..στο χώμα ζήτημα 2 φορες να το έχω πάει διαφορετικά οτι χώμα φέρνει η βροχή διαβαίνει :razz: επομένως δύσκολα να πεις ότι έχω ξεζουμίσει τις αναρτήσεις.
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης