Φίλοι, καταρχας χρονια πολλά σε όλους,
Παρατηρώ ειδικά στην άσφαλτο οτι η πολύ μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης με τις πολύ μεγάλες διαδρομές, σε συνδυασμό βέβαια και με την φυσιολογική φθορά κυρίως των αμορτισερ, κάνει τον ιπποπόταμμο μου να γέρνει υπερβολικά σε στροφές και φρεναρίσματα κάτι που όπως είναι λογικό φοβίζει και κουράζει ειδικά σε μεγάλες αποστάσεις.
Θα περίμενε κανείς να καταπίνει τουλάχιστον τις μικροανωμαλίες της ασφάλτου ή τις λογικού μεγέθους πέτρες του χωματόδρομου, κάτι που όμως δεν ισχύει και τόσο. (το διαπίστωσα χτες σε καλό χώμα)
Επειδη με ενδιαφέρει στην άσφαλτο το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πιο σφικτά και ασφαλέστερα αλλα να απορροφάει βέβαια και τις μικροανωμαλίες σε άσφαλτο και στρωτό και βατό αλλα μακρύ χωματόδρομο, (το παραπάνω σενάριο είναι φανταστικό), σκέφτομαι αλλαγή τουλάχιστον σε αμορτισέρ αν είναι απαραίτητο. (?)
Συνηθισμένος στο προηγούμενο ΙΧ μου (σαύρα), η μόνη λύση που ξέρω καλά αλλα όxι βέβαια σε L.R. και που δεν είναι καθόλου προσιτή οικονομικά, είναι λύση που περιλαμβάνει bilstein.
Nα πώ οτι σε πιο σκληρές καταστάσεις που η ταχύτητα εκ των πραγμάτων είναι μικρότερη και η οδήγηση προσεκτικότερη δε με νοιάζει να "κλοτσαει" και λίγο, στην άσφαλτο όμως θέλω να βελτιωθεί η συμπεριφορά.
Αναρωτιέμαι επίσης αν όλα τα freelander είναι τόσο μαλακά στην άσφαλτο?