Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander Αμορτισέρ - Ανάρτηση

Freelander Αμορτισέρ - Ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό Freelander » 27 Δεκ 2004, 12:59

Φίλοι, καταρχας χρονια πολλά σε όλους,
Παρατηρώ ειδικά στην άσφαλτο οτι η πολύ μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης με τις πολύ μεγάλες διαδρομές, σε συνδυασμό βέβαια και με την φυσιολογική φθορά κυρίως των αμορτισερ, κάνει τον ιπποπόταμμο μου να γέρνει υπερβολικά σε στροφές και φρεναρίσματα κάτι που όπως είναι λογικό φοβίζει και κουράζει ειδικά σε μεγάλες αποστάσεις.
Θα περίμενε κανείς να καταπίνει τουλάχιστον τις μικροανωμαλίες της ασφάλτου ή τις λογικού μεγέθους πέτρες του χωματόδρομου, κάτι που όμως δεν ισχύει και τόσο. (το διαπίστωσα χτες σε καλό χώμα)
Επειδη με ενδιαφέρει στην άσφαλτο το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πιο σφικτά και ασφαλέστερα αλλα να απορροφάει βέβαια και τις μικροανωμαλίες σε άσφαλτο και στρωτό και βατό αλλα μακρύ χωματόδρομο, (το παραπάνω σενάριο είναι φανταστικό), σκέφτομαι αλλαγή τουλάχιστον σε αμορτισέρ αν είναι απαραίτητο. (?)

Συνηθισμένος στο προηγούμενο ΙΧ μου (σαύρα), η μόνη λύση που ξέρω καλά αλλα όxι βέβαια σε L.R. και που δεν είναι καθόλου προσιτή οικονομικά, είναι λύση που περιλαμβάνει bilstein.

Nα πώ οτι σε πιο σκληρές καταστάσεις που η ταχύτητα εκ των πραγμάτων είναι μικρότερη και η οδήγηση προσεκτικότερη δε με νοιάζει να "κλοτσαει" και λίγο, στην άσφαλτο όμως θέλω να βελτιωθεί η συμπεριφορά.
Αναρωτιέμαι επίσης αν όλα τα freelander είναι τόσο μαλακά στην άσφαλτο?
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 27 Δεκ 2004, 14:16

Αααααα, ακόμη δεν το πήραμε και αρχίσαμε τις μετατροπές ??? :hothot:

Όταν για κάποια φεγγάρια είχα ένα freelander ως εταιρικό το οποίο και το είχα ταξιδέψει αρκετά σε άσφλατο, μου φαινόταν σαν καρτ σε σχέση με τα range rover που είχα μέχρι τότε.

Δεν θα έλεγα ακριβώς ότι βουλιάζει στις στροφές, αλλά πάντα σε σχέση με άλλα Land Rovers, μην ξεχνάς ότι δεν είναι forester....

Bilstein (κίτρινα) φοράω στο 90αρι μου και παρότι στρίβει μπούνια, δεν θα τα ξαναβάλω ποτέ σε κανένα Land.
Ειναι πολύ σκληρά για τα μέτρα μου και για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Έχουν το πλεονέκτημα στην άσφαλτο, αλλά πιστεύω ότι θα χάσεις πολύ στο χώμα.

... η 2-σεντς γνώμη μου πάντα .........
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 27 Δεκ 2004, 17:45

ΜΗΝ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ...ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ!!!!
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΡΙΛΑΝΤΕΡ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ....ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΜΠΙΛΣΤΑΙΝ......ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΦΙΚΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΠΑΝΑΝΕ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 28 Δεκ 2004, 09:35

φιλε freelander σου προτεινω να σκεφτεις την λυση της αντιπροσωπειας καθως η εμπειρια μου απο το καινουριο ειναι οτι η μαμισια ειναι παρα πολυ καλη και στην ασφαλτο αλλα και στο χωμα. Τα Bilstein ειναι καλα και σκληρα κα κρατανε το αυτοκινητο καλα στον δρομο αλλα αν θες να πας εκτος δρομου θα νοιωσεις να σου πεφτουν στα νεφρα. :P Να σημειωσω πως δεν εχω εμπειρια απο το freeby με bilstein αλλα απο το defender :wink:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 28 Δεκ 2004, 10:07

ChrisG έγραψε:φιλε freelander σου προτεινω να σκεφτεις την λυση της αντιπροσωπειας καθως η εμπειρια μου απο το καινουριο ειναι οτι η μαμισια ειναι παρα πολυ καλη και στην ασφαλτο αλλα και στο χωμα. Τα Bilstein ειναι καλα και σκληρα κα κρατανε το αυτοκινητο καλα στον δρομο αλλα αν θες να πας εκτος δρομου θα νοιωσεις να σου πεφτουν στα νεφρα. :P Να σημειωσω πως δεν εχω εμπειρια απο το freeby με bilstein αλλα απο το defender :wink:


Τόσο περίεργος είμαι ή έχουνε γονατίσει τα μαμίσια ;;
Chris δηλαδή εσένα δεν πέρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές;
Eμένα ακόμα και στην ευθεία με άσφαλτο και λίγο φορτωμένο, το αυτοκίνητο θυμίζει καράβι στις μικροανωμαλίες, θα χαρακτήριζα την επαναφορά των αμορτισέρ κακή, αργή και επαναλαμβανόμενη (ειι οοπ....ειιιιιιι οοοππ) :roll: Ντάξει δε λέω είχα συνηθίσει σε ανάρτηση-καρότσι αλλα αυτό παραείναι. Θυμίζει λίγο πολύ ένα καράβι (με κάτι ναύτες παλιούς πειρατές...)
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 28 Δεκ 2004, 10:51

Yπάρχει ανάρτηση της Old Man Emu που το σηκώνει σχεδόν 2 εκατοστά, βελτιώνει την άνεση και την συμπεριφορά εκτός δρόμου, χωρίς θυσίες στην άσφαλτο.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 29 Δεκ 2004, 12:29

="FreelanderΤόσο περίεργος είμαι ή έχουνε γονατίσει τα μαμίσια ;;
Chris δηλαδή εσένα δεν πέρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές;
Eμένα ακόμα και στην ευθεία με άσφαλτο και λίγο φορτωμένο, το αυτοκίνητο θυμίζει καράβι στις μικροανωμαλίες, θα χαρακτήριζα την επαναφορά των αμορτισέρ κακή, αργή και επαναλαμβανόμενη (ειι οοπ....ειιιιιιι οοοππ) :roll: Ντάξει δε λέω είχα συνηθίσει σε ανάρτηση-καρότσι αλλα αυτό παραείναι. Θυμίζει λίγο πολύ ένα καράβι (με κάτι ναύτες παλιούς πειρατές...)


Δεν νομιζω πως εισαι περιεργος απλα μαλλον ηρθε η ωρα τους για αλλαγη,
για να καταλαβεις το δικο μου ακομα και με mud και ψηλωμενο 4 cm (αποστατες Bearmach) :twisted: :twisted: συμπεριφερεται μια χαρα στον δρομο. Αν καταλαβα καλα εσυ θελεις να φτιαξεις την συμπεριφορα του στην ασφαλτο και οχι τοσο στο χωμα, θεωρω λοιπον πως η λυση ΟΜΕ δεν συνισταται στην περιπτωση σου, με αυτην τη λυση ουσιαστικα αποκτας ενα εντελως διαφορετικο οχημα για εκτος δρομου....αλλα με σχετικα μεγαλες κλισεις στο δρομο (βεβαια με καλυτερη αποσβεση). Εγω στην θεση σου θα πηγαινα στην αντιπροσωπεια και θα ζητουσα για Test drive το καινουριο freelander. Αν οι αναρτησεις του σε καλυπτουν τοτε πας και τις βαζεις. Αν δεν σου κανουν ή ειναι ακριβες τοτε κατι θα βρουμε...... :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 29 Δεκ 2004, 13:03

http://www.muddyoval.com/forum/viewforum.php?f=6&sid=e33017681d146ec8b7b37844f302deaa

Φιλε freelander αυτο ειναι ενα καλο forum για τα Ηιppo βεβαια τα περισσοτερα ειναι V6 αλλα θα δεις διαφορα και θα βρεις λυσεις σχεδον σε ολα τα ζητηματα που αφορουν το συγκεκριμενο μοντελο.

http://www.freelanderliving.com/stories/category.asp?fldCategory=ProjectFreelander

εδω θα βρεις διαφορες μετατροπες για το Freeby
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες