Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κολπάκια για Freelander

Κολπάκια για Freelander

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2005, 16:26

Φίλοι με Freelanders σας έχω ένα κολπάκι για έλεγχο των ηλεκτρονικά συνδεδεμένων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου σας.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση ΙΙ.

* Πατήστε και κρατήστε πατημένο το διακόπτη για τους φανούς ομίχλης.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση off.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση ΙΙ

* Aπελευθερώστε τον διακόπτη των φανών ομίχλης.

Θα πρέπει να ακουστεί ένα "μπιπ" το οποίο σημαίνει ότι έχετε αρχίσει την διαδικασία αυτοελέγχου των ηλεκτρονικών παρελκομένων.

Πρέπει να ολοκληρώσετε την διαδικασία έναρξης σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Μόλις ξεκινήσει η διαδικασία υπάρχει δυνατότητα test με δική σας ενεργοποίηση των εξαρτημάτων (Input Test) και μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου (Output Test).

Το input test απλώς ενεργοποιεί το "μπιπ" κάθε φορά που πιέζετε έναν διακόπτη που είναι συνδεδεμένος με τον εγκέφαλο των παρελκομένων (πχ τα φώτα ομίχλης)

Το output test ενεργοποιείται από τον διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος.


Αν πατήσετε τον διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος πολλές φορές θα κάνει κύκλο και θα ενεργοποιήσει/ελέγξει ο'τιδήποτε ελέχγεται από τον κεντρικό εγκέφαλο παρελκομένων (πχ κόρνα, συναγερμό, φώτα ομίχλης, κατεβασμα πίσω τζαμιού για άνοιγμα πόρτας, πλήρες κατέβασμα πίσω τζαμιου κλπ)

Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.
Το τεστ αυτό μπορεί να μην λειτουργεί σε αυτοκίνητα πριν το 2002, αλλά δεν το πιστεύω.

Μου το έστειλε φίλος με Freelander και δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες αλλά μπορώ να ρωτήσω αν χρειαστεί κάποιος κάτι.

Να σας πω επίσης ότι ο ίδιος φίλος πουλάει και μία μεταχειρισμένη αλουμινένια ολόκληρη ποδιά για Freelander, κατασκευής της Mantec ακριβώς ίδια με αυτήν που είχαν τα Freelander του Camel Trophy και του G4. Eιναι μεταχειρισμένη (έχει δηλαδή τις γρατζουνιές της) αλλά είναι ίσια και στηρίζεται σε ήδη υπάρχοντα σημεία στήριξης.
Τιμή καινούργια πάνω από 500 Ευρώ συν μεταφορικά από Αγγλία.
Την δίνει στα 350 Ευρώ συν μεταφορικά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 17 Ιαν 2005, 17:11

ΦΤΟΥ !!!!!

Το freebie μου δεν εχει προβολεις ομιχλης :evil: :evil: :evil:

Μολις πριν απο 10 ημερες παρηγγειλα απο την Mantec την συγκεκριμενη ποδια μεσω του Ιταλου αντιπροσωπου (500 ευρω με τα μεταφορικα) την περιμενω απο μερα σε μερα.... :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alp » 19 Ιαν 2005, 10:21

αυτό το τεστ μπορεί να γίνει και σε 90 V8 ?


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Κολπάκια για Freelander

Δημοσίευσηαπό alp » 19 Ιαν 2005, 10:24

pantg έγραψε:Αν πατήσετε τον διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος πολλές φορές θα κάνει κύκλο και θα ενεργοποιήσει/ελέγξει ο'τιδήποτε ελέχγεται από τον κεντρικό εγκέφαλο παρελκομένων (πχ κόρνα, συναγερμό, φώτα ομίχλης, κατεβασμα πίσω τζαμιού για άνοιγμα πόρτας, πλήρες κατέβασμα πίσω τζαμιου κλπ)




ΦΤΟΥ και ξαναφτου ! :evil:

κορνα , συναγερμος, φωτα ομιχλης, κατεβασμα πισω τζαμιου για ανοιγμα πορτας και πληρες κατεβασμα πισω τζαμιου..... ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.....

εεε, μηπως γιατι δεν εχει ? :(
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Freelander » 26 Ιαν 2005, 21:59

Tς! ούτε εμένα έχει προβολάκια ομίχλης μπροστά. Παντελή δεν εννοείς τον διακόπτη των πίσω ομίχλής έ;

(Και το ήθελα αυτό το σετάκι για τα μπροστινά ομίχλης. Μπήκαμε στη πρίζα για έξοδα πάλι. Για να κάνουμε και το τεστ όχι τίποτα άλλο...)
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 01 Ιουν 2005, 11:19

φίλε pantg,
σε ένα από τα θέματα έκανες αναφορά για κάποιο κολπάκι που δύναται να προσδώσει +30 στην ιπποδύναμη του freelander... επειδή μ ενδιαφέρει η ιδέα αυτή θα σου ζητούσα αν μπορείς να ανφέρεις τι είδους μετατροπή είναι αυτή καθώς και το κόστος της. Παράλληλα επαφίομαι στις άκρως διευρυμένες γνώσεις σου για μία ακόμη απορία... ως κατοχος ενός frl 99 θα ήθελα να σε ρωτήσω αν υπάρχει πίσω ποδιά (για την εξάτμιση) όπως βλέπω να φοράνε τα καινουργια και αν υπάρχει εαν είναι επαχθής τόσο η προμήθεια όσο και η εγκατάσταση της.
Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

ΠΟΔΙΑ ΠΙΣΩ?

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 02 Ιουν 2005, 18:53

freelanderas έγραψε:φίλε pantg,
σε ένα από τα θέματα έκανες αναφορά για κάποιο κολπάκι που δύναται να προσδώσει +30 στην ιπποδύναμη του freelander... επειδή μ ενδιαφέρει η ιδέα αυτή θα σου ζητούσα αν μπορείς να ανφέρεις τι είδους μετατροπή είναι αυτή καθώς και το κόστος της. Παράλληλα επαφίομαι στις άκρως διευρυμένες γνώσεις σου για μία ακόμη απορία... ως κατοχος ενός frl 99 θα ήθελα να σε ρωτήσω αν υπάρχει πίσω ποδιά (για την εξάτμιση) όπως βλέπω να φοράνε τα καινουργια και αν υπάρχει εαν είναι επαχθής τόσο η προμήθεια όσο και η εγκατάσταση της.
Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων


ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ fREELANDER (ΦΕΒ 2005). ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΙΣΩ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΚΡΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ (ΠΟΔΙΑ) ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ (ΕΛΥΣΑ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΟΔΙΑ Η ΓΚΡΙ Η ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ).
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Re: Κολπάκια για Freelander

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 02 Ιουν 2005, 18:56

pantg έγραψε:Φίλοι με Freelanders σας έχω ένα κολπάκι για έλεγχο των ηλεκτρονικά συνδεδεμένων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου σας.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση ΙΙ.

* Πατήστε και κρατήστε πατημένο το διακόπτη για τους φανούς ομίχλης.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση off.

* Γυρίστε το διακόπτη της μίζας στη θέση ΙΙ

* Aπελευθερώστε τον διακόπτη των φανών ομίχλης.

Θα πρέπει να ακουστεί ένα "μπιπ" το οποίο σημαίνει ότι έχετε αρχίσει την διαδικασία αυτοελέγχου των ηλεκτρονικών παρελκομένων.

Πρέπει να ολοκληρώσετε την διαδικασία έναρξης σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Μόλις ξεκινήσει η διαδικασία υπάρχει δυνατότητα test με δική σας ενεργοποίηση των εξαρτημάτων (Input Test) και μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου (Output Test).

Το input test απλώς ενεργοποιεί το "μπιπ" κάθε φορά που πιέζετε έναν διακόπτη που είναι συνδεδεμένος με τον εγκέφαλο των παρελκομένων (πχ τα φώτα ομίχλης)

Το output test ενεργοποιείται από τον διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος.


Αν πατήσετε τον διακόπτη του κεντρικού κλειδώματος πολλές φορές θα κάνει κύκλο και θα ενεργοποιήσει/ελέγξει ο'τιδήποτε ελέχγεται από τον κεντρικό εγκέφαλο παρελκομένων (πχ κόρνα, συναγερμό, φώτα ομίχλης, κατεβασμα πίσω τζαμιού για άνοιγμα πόρτας, πλήρες κατέβασμα πίσω τζαμιου κλπ)

Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.
Το τεστ αυτό μπορεί να μην λειτουργεί σε αυτοκίνητα πριν το 2002, αλλά δεν το πιστεύω.

Μου το έστειλε φίλος με Freelander και δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες αλλά μπορώ να ρωτήσω αν χρειαστεί κάποιος κάτι.

Να σας πω επίσης ότι ο ίδιος φίλος πουλάει και μία μεταχειρισμένη αλουμινένια ολόκληρη ποδιά για Freelander, κατασκευής της Mantec ακριβώς ίδια με αυτήν που είχαν τα Freelander του Camel Trophy και του G4. Eιναι μεταχειρισμένη (έχει δηλαδή τις γρατζουνιές της) αλλά είναι ίσια και στηρίζεται σε ήδη υπάρχοντα σημεία στήριξης.
Τιμή καινούργια πάνω από 500 Ευρώ συν μεταφορικά από Αγγλία.
Την δίνει στα 350 Ευρώ συν μεταφορικά.

Χαιρετώ

Η ΠΟΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ Η ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ?
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 02 Ιουν 2005, 19:02

Άν είναι όπως τα λέει ο φίλος BLLAND είναι απαραίτητη. Να την βάλεις οπωσδήποτε, ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να σου προκαλέσει η επαφή με τα αγριόχορτα και τα λουλούδια...... :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιουν 2005, 10:43

Aγαπητοί BBLAND και freelanderas,

αν θέλετε κάνετέ μου ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 ή e-mail στο pantg@otenet.gr για να συζητήσουμε τα πράγματα που θέλετε για τα αυτοκίνητά σας.

Το θέμα της αύξησης ιπποδύναμης έχει να κάνει με πιό ελεύθερο φίλτρο αέρος, αλλαγή στο πρόγραμμα του ECU του κινητήρα, πιό ελεύθερη εξάτμιση και αν θέλει κανείς να προχωρήσει και άλλο και σε βελτίωση της κυλινδροκεφαλής.

Για ποδιές προστασίας υπάρχουν τόσο για εμπρός σε αντικατάσταση της πλαστικής μπαίνει μεταλλική όσο και για την προστασία του πίσω διαφορικού και του τεποζίτου καυσίμων αλλά και για την εξάτμιση. Μάλιστα η ποδιά της εξάτμισης έχει και κανονικό σημείο αγκύρωσης για πίσω ή για τοποθέτηση κοτσαδόρου (με αφαιρούμενη μπίλια τύπου receiver hitch όπου μπορεί να μπεί και φορητός εργάτης)

Οπως έγραψα και σε άλλη καταχώρηση υπάρχουν όλα το θέμα είναι τί θέλετε και βασικά να μπορέσουμε να κρατήσουμε το κόστος χαμηλά κάνοντας μία παραγγελία και όχι πολλές φορές τα ίδια πράγματα.

--------

Φίλε freelander

Oι οδηγίες που μου έχουν δώσει και σας γνωστοποίησα αναφέρουν τον διακόπτη για τα εμπρός φώτα ομίχλης/προβολάκια.
Αν δεν έχει και τα θέλεις υπάρχουν και μπορούμε να τα βρούμε.

--------

Φίλε tasos953,

Καλά τα αγριόχορτα και τα λουλούδια. Σκέψου τι έχει να γίνει αν πέσουμε σε τσουκνίδες και αγκάθια (χιχιχιχιχιχι)

Πάντως πλάκα στην πλάκα το 1.8 έχει μία ευαισθησία στα χτυπήματα εμπρός καθώς υπάρχει ένα σωλήνας νερού που βρίσκεται πολύ χαμηλά και αν σπάσει το αυτοκίνητο λέει χαίρεται και φυσικά δεν χαίρεται ο οδηγός και αυτός που πληρώνει επισκευές.

-----------

ΟΛΟΙ ΣΑΣ οι Freelanderάδες να ελέγχεται ΣΥΧΝΑ την στάθμη του ψυκτικού υγρού σε ψυγείο κινητήρα και να κάνετε εξαερώσεις. ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ το όργανο θερμοκρασίας. Εχει τσακωθεί με την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής και θέλει να της διώχνει από το αυτοκίνητο και να μπαίνει καινούργια. Μερικές φορές τσακώνεται και με την κυλινδροκεφαλή ή και ολόκληρο το μπλόκ. Προσοχή λοιπόν. Και προσοχή και στην τάπα του τεπόζιτου του ψυκτικού υγρού. Πολλές φορές κολλάει ανοικτή και χάνει υγρά.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες