Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΛΙΟΡΟΦΗ FREELANDER-ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

ΗΛΙΟΡΟΦΗ FREELANDER-ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσίευσηαπό J.KAL » 04 Φεβ 2005, 13:26

ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΝΧΩΡΙΣΤΕΜΟΥ
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΑΘΗ.
ΕΧΩ FREELANDER ΜΟΝΤ.99 ΚΑΙ ΕΧΩ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ "ΠΗΔΑΕΙ" ΔΟΝΤΙΑ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ-ΝΤΗΖΕΣ ΤΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ.
ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ.
ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 5 τεμ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΒΑΣΗ ΜΟΤΕΡ Κ.Λ.Π.
ΠΛΗΡΟΝΩ ΜΟΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ?
ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΩ ΣΤΟΝ Γ.ΤΖΩΡΤΖΗ ΣΤΑ ΓΛΗΚΑ ΝΕΡΑ ΑΛΛΑ ΛΥΣΗ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.
ΣΥΕΡΓΕΙΟ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΗΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΔΥΚΤΙΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΑ FREELANDER?
ΚΑΠΟΙΟΣ JIMYS SERVISE ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
J.KAL
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 12:48
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Φεβ 2005, 13:41

Φίλε και συνάδελφε landroverά J.Kal καλώς όρισες στο forum,

Για το πρόβλημα που έχεις με το μοτέρ και τα γρανάζια άσε μου λίγο χρόνο να ψάξω περισσότερο.
Το πρόβλημα πάντως ακούγεται σαν περισσότερο συνδεδεμένο με αυξημένες τριβές παρά με προβληματικό γρανάζι. Να προτείνω να περάσεις με σπρέυ γραφίτη τις γλύστρες της ηλιοροφής. (όχι σιλικόνη, γράσσο ή λάδι καθώς αυτά το μόνο που κάνουν είναι να μαζεύουν σκόνη και να επιδεινώνουν τα πράγματα)
Σπρέυ γραφίτη μπορείς να αγοράσεις από οποιοδήποτε καλό κατάστημα ηλεκτρονικών. Προσοχή μόνο γιατί λερώνει εξαιρετικά εύκολα ταπετσαρίες, υφάσματα κλπ και αφήνει λεκέδες.

Οσον αφορά το συνεργείο κάνε μου ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 για να πούμε γενικότερα καθώς τέτοιες συστάσεις ή προτάσεις για αποφυγή ΔΕΝ επιτρέπεται να γίνονται δημοσίως για ευνοήτους λόγους διαφήμισης ή δυσφήμισης και τις πιθανές νομικές επιπλοκές κλπ.

Θα χαρώ να σε ακούσω.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 04 Φεβ 2005, 15:02

Καλως ηλθες φιλε J.Kal :D :D

Ευτυχως το δικο μου δεν εχει ηλεκτρικη οροφη αλλα Manual :P

Οσον αφορα τα συνεργεια τι να πουμε ? :-x :-x Εγω παντως απο την μικρη μου εμπειρια στο ενα που πηγα δεν ξαναπαω γιατι οι τυποι την εχουν δει καπως και αν δεν εχεις τουλαχιστον Range δεν σου δινουν σημασια (τουλαχιστον σε μενα) και στο δευτερο οι τιμες τους ηταν εξωφρενικες, αν και πιστευω οτι ειναι καθορισμενες απο τα κεντρικα. Αποτελεσμα... θα παω να παρω ενα Service manual για το freeby και θα το παλευω μονος μου...οτι μπορω τουλαχιστον. :wink: :wink: :wink:

καλη τυχη :wink: :wink:
Εικόνα
Για να περνάμε καλά
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 04 Φεβ 2005, 15:07

Φιλε J.Kal αν μπορεις γραφε με μικρα...τα κεφαλαια χρησιμοποιουνται για να...φωναζουμε :twisted: αν και απο οτι βλεπω εχεις καθε λογο να το κανεις :roll: :roll:
Εικόνα
Για να περνάμε καλά
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Φεβ 2005, 12:34

Καλημέρα.
Πέντε φορές αλλαγή μοτέρ ?? :shock: :shock:
Μήπως συμβαίνει όντως κάτι άλλο; Τη χρησιμοποιείς τόσο συχνά;
Βέβαια οτι και να πεί κανείς αυτό είναι απλά απαράδεκτο.
Αν δεν μπορούν οι Άγγλοι να φτιάξουν μια ηλιοροφή που να ανοίγει και το κυριότερο... να ξανακλείνει, ας σταματήσουν να τη βάζουν.

Μου τα έιχαν πεί και μένα πριν το πάρω και ήταν απο τα πράγματα που έλεξχα άπειρες φορές.
Τώρα θα μου πείς, αμα είναι να χαλάσει... θα χαλάσει και μάλιστα όταν δεν πρέπει. Ναί, εκείνη τη καλοκαιρινή μέρα που θα συννεφιάσει ξαφνικά και θα πέσει η πρώτη μπόρα της χρονιάς...
Για τους επίσημους τους εδώ ελάχιστα ξέρω, αλλα με μια πρώτη επαφή που είχα, την ίδια εντύπωση με τον ChrisG σχημάτισα και εγώ.
Iπποπόταμοι ενός κατώτερου θεού...
Ευτυχώς έχουμε PCs και ιντερνετ.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 06 Φεβ 2005, 20:34

απο μεσαιες τριβες τη γυνετε τις εχεις αλλαξει :?: την αντλια βενζηνης περιπου στα 40000 χιλ.με 50000. απο δισκο τη λες :?: οσο για την ηλιοροφη και εγω ειχα αλλαξη τους οδηγους με ενησχημενους , ειχα του 99 μοντελο και το πουλησα το 2000 :wink:
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό cliff » 07 Φεβ 2005, 22:37

Τι γίνεται με αυτά τα Freelander βρε παιδιά :!:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό Freelander » 08 Φεβ 2005, 11:19

cliff έγραψε:Τι γίνεται με αυτά τα Freelander βρε παιδιά :!:


E, τί γίνεται ;
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Φεβ 2005, 22:34

μήπως το οτι χαλάνε λίγο πιό συχνά από όσο θα έπρεπε?

(ευτυχώς που έβαλε η BMW το χέρι της...... <εδώ είναι που γελάμε μέχρι δακρύων>)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Φεβ 2005, 11:19

Υπερβολές...
Νομίζω οτι μάλλον τα πρώτα ιπποποταμάκια βιάστηκαν να βγούν για κάποιους λόγους που μόνο η μαμά τους ξέρει, βγήκαν πρόωρα και έβγαλαν κάπως "έντονα" όλες τις παιδικές ασθένειες...
Στα δεύτερα που ενηλικιώθηκαν πιά μετα το 2002, απλά έμειναν κάποιες κακές συνήθειες όπως π.χ. να πίνουν συχνά πολύ νερό, με αποτέλεσμα να πνίγονται, να ζαλίζονται, να έχουν καούρες και τα βράδια να ροχαλίζουν...
Eμ έτσι είναι αυτα τα αμφίβια, λαίμαργα ζώα, τί να τα κάνουμε; μπαίνουν μεν μέσα στη λίμνη, αλλά πίνουν τη μισή 8)
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2005, 10:01

η θεραπεία μία

ALKA SELZER για το φούσκωμα μετά το φαγητό.
Ή μία σοδίτσα μαζί με την βενζίνη όταν το "ταϊζετε" (πλάκα κάνω)

Η land Rover (σοβαρά τώρα) είναι πασίγνωστο ότι αφήνει αρκετά πράγματα να της ξεφεύγουν στα καινούργια μοντέλα. Αλλωστε στο πρώτο Range Rover της πήρε μόνο 25 χρόνια για να βγάλει σωστό. Και μετά το άλλαξε. Εκει τα έκανε μπάχαλο και για το λόγο αυτό άλλαξε μοντέλο μετά από 7 χρόνια μόνο (πραγματικά οι Γερμανοί αποφάσισαν ότι για να βελτιωθεί το P38 όσο έπρεπε για να γίνει αξιόπιστο και ανταγωνιστικό θα απαιτούσε περισσότερα χρήματα από το να σχεδιασθεί εξ' αρχής και να κατασκευαστεί το τωρινό μοντέλο L320). Kαι τώρα οι Αμερικάνοι το επανασχεδιάσαν, αλλαξαν κινητήρες, ηχομόνωση, ηλεκτρονικά κλπ.

Τι να πείς?????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Green » 15 Φεβ 2005, 15:47

Ομοιοπαθής. Εχω Freelander του 1999. Εχω αλλάξει δύο φορές την ηλιοροφή, την πρώτη ένα μήνα μετά τη ληξη της εγγύησης και τη δεύτερη το καλοκαίρι. Γενικά αποφεύγω να την ανοίγω, ουσιαστικά δεν την ανοίγω ποτέ. Το πρόβλημα είναι εκ γεννετησ του αυτοκινητου. Δοξα τω θεω, μέχρι τώρα δεν μου'χει βγάλει άλλες βλάβες.
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Green » 14 Μαρ 2007, 00:26

Για τρίτη φορά, η οροφή χάλασε. Ανοιξε και μόλις πήγα να την κλείσω η μια ράγα πήγε στραβά, το μοτέρ άρχισε πάλι να "πηδάει" και η προφή έμεινε μισάνοιχτη. Τελικά ύστερα από πολύ προσπάθεια κατάφερα να την κλείσω, αλλά το σκέφτομαι πολύ να την ξαναφτιάξω. Δεν μπορώ να πληρώνω συνέχεια για κάτι το οποίο με μαθηματική ακρίβεια θα ξαναχαλάσει.... :x :x :x
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Μαρ 2007, 09:55

pantg έγραψε:
Η land Rover (σοβαρά τώρα) είναι πασίγνωστο ότι αφήνει αρκετά πράγματα να της ξεφεύγουν στα καινούργια μοντέλα.

Τι να πείς?????

Χαιρετώ


Στα παλιά, μοντέλα όλα ήταν τέλεια! :shock:

Δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Μαρ 2007, 10:57

3θυρο Freebie, χειροκίνητη και αποσπώμενη ηλιοροφή σε δύο κομμάτια...Ε δε νομίζω κι αυτή να μπορεί να βγάλει κάτι... :D :D ε; ε; :roll:


Δε θα έλεγα ότι το Freelander βγήκε και τόσο βιαστικά καθώς το project ξεκίνησε το '89 (τα λέω καλά Παντελή; ) και το CB40 -πρωτότυπο του Freelander- δημιουργήθηκε το '93. Άρα η BMW το βρήκε. Και φυσικά οι πανέξυπνοι και πάντα αποτελεσματικοί Ιάπωνες είχαν -μέσω της συνεργασίας τους με τη ROVER- προλάβει να αρπάξουν την ιδέα και να εξελίζουν πολύ πιο γρήγορα το CRV. Δλδ σ' αυτούς γιατί δε βγήκαν τόσες "παιδικές ασθένειες" ;

Απλά είναι Αγγλική προχειρότητα. Νομίζω.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες