Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΛΙΟΡΟΦΗ FREELANDER-ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 14 Μαρ 2007, 12:10

Η Λυση είναι μια!!!Αν χαλάσει μην τη φτιάχνεις. Η δίκη μου χάλασε απο τον τρίτο χρόνο και απο τότε την έχω σαν φεγγίτη. Με τα χρήματα που θα χαλάς για την ηλιοροφή καλύτερα να τα χρησιμοποιήσεις σε άλλο μέρος του αυτοκινήτου.
Το ερώτημα είναι αν κάποτε θα βγει ένας βελτιωμένος μηχανισμός?????Μετα απο 5χρονια??? Η' ΠΟΤΕ.......
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μαρ 2007, 12:11

Green έγραψε:Για τρίτη φορά, η οροφή χάλασε. Ανοιξε και μόλις πήγα να την κλείσω η μια ράγα πήγε στραβά, το μοτέρ άρχισε πάλι να "πηδάει" και η προφή έμεινε μισάνοιχτη. Τελικά ύστερα από πολύ προσπάθεια κατάφερα να την κλείσω, αλλά το σκέφτομαι πολύ να την ξαναφτιάξω. Δεν μπορώ να πληρώνω συνέχεια για κάτι το οποίο με μαθηματική ακρίβεια θα ξαναχαλάσει.... :x :x :x


Υπάρχει λύση για την ηλιοροφή ωστε να μην ξαναχαλάσει ποτέ:

Η-λ-ε-κ-τ-ρ-ο-κ-ο-λ-η-σ-η
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Μαρ 2007, 12:14

νομιζω οτι υπαρχει μια εταιρια στην Αθηνα με aftermarket ηλιοροφες, δεν θυμαμαι επωνυμια...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μαρ 2007, 12:29

Πάντως απο τη Λαντ Ροβερ και τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά μην περιμένετε λύση.
Την τελευταία φορά πριν κανα χρόνο στην RollCar μας είπαν οτι καλό είναι όσο δουλεύει ακόμη η ηλιοροφή να αφαιρέσουμε την ασφάλεια απο την ασφαλειοθήκη ωστε να μην πατηθεί ποτέ το κουμπί που την ανοίγει, ακόμα και κατα λάθος...
Ο Στέλιος είχε βρεί σε μαγαζί στην Αθήνα after market όπως λέει και ο Λόρδος με κόστος 600 εως 1000 ευρά και εγγύηση 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά. Μόνο που θέλει κοψίματα αφού αλλάζει και το τζάμι.

Καλή ηλιοροφή πάντως είναι η κλειστή ηλιοροφή.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Μαρ 2007, 13:13

Freelander έγραψε:Την τελευταία φορά πριν κανα χρόνο στην RollCar μας είπαν οτι καλό είναι όσο δουλεύει ακόμη η ηλιοροφή να αφαιρέσουμε την ασφάλεια απο την ασφαλειοθήκη ωστε να μην πατηθεί ποτέ το κουμπί που την ανοίγει, ακόμα και κατα λάθος...


Αυτή τώρα είναι αντιμετώπιση Επίσημης Αντιπροσωπείας ρε γμτ; Τελικά το έχει το όνομα της Rolcar...
Σήμερα με πήραν τηλ. από την Αθήνα να επιβεβαιώσουν την διεύθυνσή μου για να μου στείλουν κάτι έντυπα από την LR. Δε μπορεί το ένα να είναι Ερωτηματολόγιο για το After Sales;;; :twisted:


Freelander έγραψε:Καλή ηλιοροφή πάντως είναι η κλειστή ηλιοροφή.


Έλα τώρα, έχει και η "ανοιχτωσιά" τη γλύκα της! Ειδικά αν βγεί και το πίσω κοβούκλιο... :D :D
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μαρ 2007, 14:37

GALILAIOS έγραψε:Έλα τώρα, έχει και η "ανοιχτωσιά" τη γλύκα της! Ειδικά αν βγεί και το πίσω κοβούκλιο... :D :D

Μπά. Η κουρούπα μου είναι ευαίσθητη στον αέρα και στην έκθεση στον ήλιο. Aσε που όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Όταν με ρωτάνε για την ηλιοροφή τους λέω πόσο άχρηστο αξεσουάρ είναι...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μαρ 2007, 17:27

Γιώργο τουλάχιστον η δική σου όταν κλείσει καλά δεν βάζει νερά.

Στα Discovery που βάζει και νερά, εκεί να δείς........

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Μαρ 2007, 18:59

Πράγματι. Είχα συναντήσει μια βροχερή μέρα σε ένα συνεργείο ένα disco του οποίου ο ιδιοκτήτης αφού με συνεχάρη θερμά για την επιλογή μου σε τετρακίνητο, μου εξήγησε για ποιό λόγο έχει πάντα μέσα στο αυτοκίνητο σε ετοιμότητα δύο μεγάλες ομπρέλες...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Μαρ 2007, 19:01

pantg έγραψε:
Στα Discovery που βάζει και νερά, εκεί να δείς........

Χαιρετώ


Όχι, δεν μπάζει νερό!

Ούτε χαλάει ο μηχανισμός (μανουαλ γαρ).

Σκυλί η οροφή. 8)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 14 Μαρ 2007, 19:51

Σε όποιο συνεργειο και να πας, τα ιδια θα σου κανουν. Αλλαγες μοτερ και μηχανισμων μεχρι που να πεις "μπιρ αλλαχ".
Θελει χερι η ηλιοροφη του Freelander φιλε μου. Επικοινωνησε αν θελεις, να σου πω ποιες λυσεις βρηκα για το προβλημα του "πηδηματος των δοντιων" καθως και για να μην σπαει το πλαστικο εξαρτημα που δεχεται τη δυναμη της ντιζας προκειμενου να ανοιξει η οροφη.
(ή και να σου δειξω τα εν λογω εξαρτηματα, αν βρεθεις καποια στιγμη προς τα μερη μου).
Εχω δημοσιευσει καποια σχεδια εδω, αλλά δεν τα βρηκα τωρα που εψαξα, παρα μόνο το κειμενο.

Εγραψα, τότε (6-7-2006), μεταξυ των αλλων:

>>>...καποια στιγμη λοιπον, αποφασισα να δω γιατι σπανε αυτες οι ρημαδες.
Πηρα τους παλιους μηχανισμους και αρχισα να τους ψαχνω. Διαπιστωσα οτι η κατασκευη τους ειναι τοσο πολυπλοκη και τοσο ευτελης, που αναρωτιομουν, πώς ενας λαος που ανηκει στο G8 παραγει τετοια προϊοντα.
Ψαχνοντας, λοιπον, βρηκα τρεις αιτιες που ευθυνονται για το συγκεκριμενο μας βασανο.
1. Η κακη εφαρμογη των μερων του κυριως μηχανισμου -με τους διαφορους μοχλους, γλιστρες και γραναζια, που δυσκολευει πολυ τη λειτουργια του. Αντιμετωπισα το προβλημα με πολλα... ανοιξε - κλεισε με το χερι, με τροχισμα των πλαστικων που "εβρισκαν" πανω στην αλουμινενια γλιστρα, και με λεπτοτερο λιπαντικο.
2. Το μικρο κομματι πλαστικου οπου πιανει η ντιζα για να θεσει το μηχανισμο σε κινηση, και που σπαει ευκολα (εδω δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα), και
3. το προβλημα που δημιουργει η ιδια η ντιζα στην επαφη της με το γραναζι του μοτερ.

Αναμεσα στις σπειρες της ντιζας εχουν τυλιξει ενα τριχωτο κορδονι για να συγκρατει λιπαντικο. Αυτες οι τριχουλες, με τη χρηση, κοβονται σε πολυ μικρα κομματακια και μαζι με το λιπαντικο σαν πηχτη λασπη, μαζευονται αναμεσα στα δοντια του γραναζιου. Με τον καιρο σκληραινει, και αναγκαζει τη ντιζα να μην παταει καλα. Καποια στιγμη η ντιζα "καβαλαει" δοντια και τοτε ειναι που ακουγεται αυτο το φοβερο "κρρρρ" πανω απο την πλαφονιερα και βλεπουμε την ηλιοροφη μας να εχει ανοιξει μονοπαντα και, πολυ πιθανο, να εχει σπασει το μηχανισμο.
Αφαιρεσα τα κορδονια, εσφιξα λιγο το λαμακι σε σχημα "Π" που συγκρατει τις ντιζες (εκατερωθεν του γραναζιου) και τις ψεκασα με γρασο για αλυσιδες -που κολλαει-.
Το αποτελεσμα δεν ειναι εμφανες, αλλα σιγουρα ολα δουλευουν πολυ πιο ευκολα.
Αυτα, για οποιον φιλο συνεχιζει να ανοιγει την οροφη του, και τα βρισκει αξια λογου να ασχοληθει με τη βελτιωση της.
Εγω εξακολουθω να μην την ανοιγω<<<

Στο παρον και παλι.
Απο τοτε μεχρι τωρα, δεν αντεξα στον πειρασμο να ανοιγω την οροφη όποτε το χρειαζομαι, αντεχει ομως αυτη.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μαρ 2007, 19:52

Freelander έγραψε:Πράγματι. Είχα συναντήσει μια βροχερή μέρα σε ένα συνεργείο ένα disco του οποίου ο ιδιοκτήτης αφού με συνεχάρη θερμά για την επιλογή μου σε τετρακίνητο, μου εξήγησε για ποιό λόγο έχει πάντα μέσα στο αυτοκίνητο σε ετοιμότητα δύο μεγάλες ομπρέλες...


Για το λόγο αυτό ακριβώς και η Land Rover έχει στην γκάμα των αξεσσουάρ της και πολύ όμορφες ΜΕΓΑΛΕΣ ομπρέλες (περιέργως αν και οι καμήλες μου ΔΕΝ έχουν ηλιοροφές έχω δύο ομπρέλες. Α ναι αν και ΔΕΝ έχουν ηλιοροφές μπάζουν νερά όταν βρέχει. <από τις τρύπες στην οροφή για να στηρίζεται η σχάρα οροφής στο rollcage και από τις επάνω γωνίες του μπαρμπριζ>)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 14 Μαρ 2007, 19:53

Κατι που ξεχασα...

Αν κρινεις πως αυτα που προτεινω ειναι σωστα, τοτε επεμβαινεις.

Χαιρετω
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Μαρ 2007, 19:58

Να προσληφθεί επείγοντος, ο Φίλος workshop_rover , στο τμήμα ερευνας και εξέλιξης της Λ.Ρ. .

Θυμάμαι της φωτογραφίες, που δημοσίευσε τότε.

Η εργασία ήταν άψογη!

Ευγε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 14 Μαρ 2007, 20:08

Φιλε disco, αν απο κατασκευης απεφευγαν να βαλουν το τριχωτο απο συνθετικο υλικο κορδονι και αντικαταστουσαν το πλαστικο μερος που δεχεται ολη τη δυναμη με μεταλλικο, η ηλιοροφη δεν θα χαλουσε ποτε.
Ειμαι σιγουρος γι' αυτο.
Οχι πως το σκεφτηκα μόνο εγω αυτο και οχι οι τεχνικοι της L.R.
Δεν ξερω ομως γιατι επελεξαν αυτη τη λυση
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 15 Μαρ 2007, 07:38

pantg έγραψε:
Για το λόγο αυτό ακριβώς και η Land Rover έχει στην γκάμα των αξεσσουάρ της και πολύ όμορφες ΜΕΓΑΛΕΣ ομπρέλες (περιέργως αν και οι καμήλες μου ΔΕΝ έχουν ηλιοροφές έχω δύο ομπρέλες.


Α!!...γι' αυτό όταν είδα την μια καμήλα στον Σπύρο, είχες μέσα μία ομπρέλα θαλάσσης;
Μήπως είναι πιο πρακτικό να πάμε σε έναν τεντά να μας φτιάξει μία εσωτερική τέντα; :lol:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες