Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δέν γλίτωσα...

Δέν γλίτωσα...

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Μαρ 2005, 21:22

Αν κάποια μέρα ξυπνήσετε και δείτε το δοχείο νερού μισοάδειο σε ένα Land Rover Freelander ενώ την προηγούμενη ήταν ΟΚ, ίσως και να το θεωρήσετε υπόθεση ρουτίνας...

Αν μετά απο μισή ώρα στο πρώτο συνεργείο ROVER που σταματήσετε, το δοχείο νερού έχει γίνει μάυρο απο το λάδι ενώ το λάδι μπέζ απο το νερό, μην το θεωρήσετε ρουτίνα.
Οπλιστείτε με υπομονή, ΚΟΥΡΑΓΙΟ και καλού κακού πάρτε και ένα δανειάκι, θα σας χρειαστεί.

Υπάρχει εξήγηση για όλα.

Και για τα γουργουρητά και για τις εξαερώσεις και για τις υγροποιήσεις και για τις κεφαλές και για τις προσμίξεις λαδιού-νερού-μετάλου καθώς και για το υγρό πύρ...

Σύντομα τελειώνω τη διατριβή που πολύ βασανιστικά άρχισα εδώ και 2 περίπου μήνες και θα σας δώσω τις εξηγήσεις μου για όλα τα παραπάνω.

Να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι, κάπως έτσι.

Προς το παρών χαιρετώ.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό cliff » 07 Μαρ 2005, 23:11

Τι να πω βρε φίλε, υπομονή :cry:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2005, 17:20

Φίλε freelander καλό κουράγιο.

Μήπως το Freelander σου είναι μαύρο και τρίπορτο?
μήπως συναντηθήκαμε την Δευτέρα το πρωί όταν ήσουν στο συνεργείο (ήμουν με το camel Discovery)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 08 Μαρ 2005, 18:12

To avatar σου τα λέει όλα!

Περαστικά και σου εύχομαι να είναι το τελευταίο πρόβλημα
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Μαρ 2005, 21:38

Στα πόσα Κχιλιόμετρα συνέβη το μοιραίον;
Τη συμπάθειά μου πάντως και καλό κουράγιο.....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μαρ 2005, 07:43

Φίλε tasos953 γειά,

υπάρχουν περιπτώσεις αυτοκινήτων ακόμη και με 30.000 χλμ που το έχουν παρουσιάσει.
Συνήθως η φλάντζα καίγεται γύρω στα 60.000.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 09 Μαρ 2005, 10:38

Αγαπητέ φίλε , καλό κουράγιο , καλή δύναμη και καλά ξεμπερδέματα . Μακάρι να είναι αυτή η τελευταία περιπέτεια που θα έχεις . Σε συμπονώ αμέριστα :( μιας που και εγώ είμαι σε φάση εξαετούς ξεχρεώματος του αυτοκινήτου μου . Αλήθεια εγγύηση έχει ακόμα ?
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Μαρ 2005, 12:27

Φίλοι του φόρουμ και της τετρακίνησης, ιδιοκτήτες Land Rover, Freelanderάδες νυν και μελλοντικοί καλή σας μέρα.
Τίς μέρες που πέρασαν μετακινούμενος με λεωφορεία και ταξί είχα το χρόνο να μαζέψω τα κομμάτια μου και πιο χαλαρός από έννοιες και περιττά χρήματα, είμαι εδώ!

60.000 χλμ έγραψε ο χιλιομετρητής προχτές και στη Landrover έχουν εφεύρει μια πολύ πρωτότυπη τεχνολογία για να σε προειδοποιούν να βάλεις το αυτοκίνητο στο συνεργείο για το μεγάλο service σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Βάζεις μπροστά, η μηχανή μπερδεύει στο ξεκίνημα, αν είστε επίμονος και παρόλα αυτά ξεκινήσετε, λίγο πιο κάτω το ρελαντί θα τρεμοσβήνει, αν είστε πιο ξεροκέφαλος και πατάτε γκάζι για να μή σβήσει το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να σας προειδοποιεί με διάφορους συριστικούς ήχους και περίεργους θορύβους που βγαίνουν από το καπώ.
Λίγο μετά, τα νερά ξαφνικά φεύγουν από το κύκλωμα ψύξης αλλά δεν στάζουν οπουδήποτε, (το freelander είναι φιλικό στο περιβάλλον) πέφτουν όλα μέσα στη μηχανή σας. Το ίδιο κάνουν και τα λάδια.
Έτσι λοιπόν και εγώ ειδοποιήθηκα με τον παραπάνω τρόπο μέσα σε λίγα λεπτά και έβαλα το freelanderάκι μου στο συνεργείο για μεγάλο service.

Παντελή μη ξεχάσω να πώ πως δεν είμαι αυτός με το μαύρο 2θυρο που βρεθήκατε στο συνεργείο.
Το δικό μου είναι 4θυρο και ολόκληρο μπέζ. Δηλαδή από το εξωτερικό χρώμα, τα δερμάτινα καθίσματα, το ταμπλώ, τώρα μέχρι και τα λάδια στο εσωτερικό της μηχανής...

Πάμε κατευθείαν στο ζουμί.

Κατασκευαστικά λάθη. Υπάρχουν και είναι αρκετά. Πολλά από αυτά έχουν αναφερθεί ήδη από άλλους πιο έμπειρους και καλό θα είναι να τα λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν, θα αναφερθώ σε όσα έχω μάθει διαβάζοντας και ψάχνοντας ανελέητα τον τελευταίο καιρό.

Φλάντζες και κυλινδροκεφαλές.
Τα freelander τις παίζουν στα δάχτυλα. Τις μασάνε!
Στην καλύτερη περίπτωση εντός της εγγύησης στη χειρότερη εκτός ή στα 60.000.
Γιατί όμως?
Ο ένας έυκολος λόγος είναι οτι το 1800άρι μοτέρ ζορίζεται υπερβολικά να κινήσει το παχύδερμο βαρύ αμάξωμα. Σωστό.
Άλλοι λόγοι ;
Στα μέσα της δεκαετίας του 80 οι γερμανοί μηχανικοί της BMW, κατασκευάζοντας τη σειρά 3 εντόπισαν πως στα πιο πολλά αυτοκίνητα τους, “άρπαζαν” οι φλάντζες από υπερβολική θερμοκρασία η οποία όμως ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Και ενώ στη ΒΜW αργότερα αυτό φαίνεται να διορθώθηκε, 2 δεκαετίες μετά λόγω συνεργασιών, εξαγοράσεων, συγχωνεύσεων και συμφωνιών των εταιριών, οι ίδιοι μηχανικοί ξαναχτυπούν κάνοντας το ίδιο λάθος στα freelander.
Δεν ξέρω αν ήταν, εσκεμμένο σαμποτάζ από μηχανικούς με περιβραχιόνια και αγκυλωτούς σταυρούς ή αν είχαν απωθημένα από τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο.
Γεγονός είναι πως ο θερμοστάτης όπως όλο το σύστημα ψύξης είναι κακοσχεδιασμένος με αποτέλεσμα να είναι τοποθετημένος σε λάθος σημείο μετρώντας τη θερμοκρασία νερού (αν έχει μείνει καθόλου νερό) και να ανοίγει σπανιότερα, ψύχοντας λιγότερο τη μηχανή απ’όσο θα έπρεπε. Το ίδιο στα 1.8 και στα V6…
Αυτό θα ήταν εύκολο να το αντιληφθεί κανείς στα όργανα του αυτοκινήτου του αν αυτά δούλευαν σωστά.
Στον εγκέφαλο, το σύστημα που ενεργοποιείται από την άυξηση της θερμοκρασίας για να πάει τη βελόνα θερμοκρασίας στα ”κόκκινα” και να ενημερώσει τον οδηγό, δεν λειτουργεί επίσης σωστά, με συνέπεια το αυτοκίνητο να βράζει κυριολεκτικά και η βελόνα θερμοκρασίας να είναι στη μέση.

Φίλοι freelanderάδες, έχετε δεί τη βελόνα να ξεπερνάει την μέση (normal) περιοχή ;
Aκόμη και μετά από ώρες μποτιλιαρίσματος στην πόλη ή από ώρες στο βουνό ;

Η βελόνα ανεβαίνει από τα χαμηλά, μέχρι εκεί. Στη μέση!
Η μόνη περίπτωση να ανέβει στα κόκκινα είναι όταν το αυτοκίνητο πλέον φλέγεται ή όταν το μοτέρ λιώνει αλλά και πάλι σε αυτή την περίπτωση η μηχανή σβήνει άρα το πρόβλημα γίνεται αντιληπτό και βέβαια τότε είναι αργά.

Γουργουρητό.
Δεν ήταν από τη χαρά του τελικά...
Έκανα εξαέρωσεις, τις έκανα σωστά και σύμφωνα πάντα με τα standards Π.Γ. * ο αέρας έφευγε από το κύκλωμα πάντα, αλλά μετά από 2-3 μέρες ξανά... Βάζεις μπροστά και ακούς νερά να γυρνάνε (πλατς πλουτς).
Το νερό βράζει στους 100 βαθμούς κελσίου και τείνει να εξαερωθεί. To γιατί βράζει σε αυτή τη θερμοκρασία το έχει εξηγήσει η φυσική, αλλά στο freelander και σε ένα κλειστό κύκλωμα όταν το νερό βράζει κατά λάθος, από λάθος αύξηση θερμοκρασίας, συμβαίνει αυτό που ο Κούρκουλος φώναζε στην ταινία Ορατότης Μηδέν :
“Ο ατμός δεν μπορεί να ξεφύγει! Σταματήστε το κάρβουνο... ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟOOoo... “

Και πάλι αέρας μέσα στο κύκλωμα, και πάλι σταγόνες παραφλού γύρω απο το μισοραγισμένο δοχείο νερού ψύξης. Μέχρι που στο τέλος η φλάντζα θα καεί, ή η κυλινδροκεφαλή θα ραγίσει, ή θα στραβώσει, το block του κινητήρα θα παρουσιάσει ρωγμή-σπάσιμο και πολύ λογικό αφού αυτό που ρέει στο εσωτερικό είναι πλέον υγρό πύρ..


Φίλοι ομοιοπαθέις, ανώνυμοι freelanderάδες, ξέρω οτι είμαστε πάρα πολλοί και παντού σε όλο τον κόσμο.
Aς πιαστούμε χέρι χέρι κάνοντας ένα μεγάλο κύκλο συμπαράστασης.
θα κάνω την αρχή:
«Με λένε Γιώργο και έχω Freelander! Είμαι εκτός εγγύησης.
Tο χρωστάω για τα επόμενα 4μισι χρόνια και πληρώνω πολλά για να το έχω εντάξει»

Σας χαιρετώ.



*Παντελής Γιαμαρέλλος. Πόσα ευχαριστώ να του πεί κανείς ;
Τελευταία επεξεργασία από Freelander και 14 Μαρ 2005, 21:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Μαρ 2005, 02:32

Φίλε freelander γειά,

σε ευχαριστώ πρώτα από όλα για τα καλά σου λόγια.
Δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ.

Το ευχάριστο για εμένα θα είναι να δώ να λύνεται το πρόβλημα το δικό σου και όσων έχουν στην κυριολεξία μπλέξει με το Freelander και τον κινητήρα 1.8 (το ίδιο συμβαίνει και στα επιβατικά Rover αλλά αυτά τώρα ανήκουν σε άλλο σπίτι)

Αν θυμάμαι καλά έχει ήδη ξεκινήσει νομική διαδικασία με αιτήσεις αποζημιώσεων από ιδιοκτήτες Freelander στην Αγγλία. Υπάρχει (και πάλι αν θυμάμαι καλά) μία νομική εταιρεία η οποία συγκεντρώνει δυσαρεστημένους πελάτες με προβλήματα στα μοτέρ και στο σύστημα μετάδοσης των Freelander τους και ή ετοιμάζεται ή έχει ήδη υποβάλει μηνύσεις στο εργοστάσιο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Μαρ 2005, 20:18

Φιλε Freelander,

αν χρειαστείς κυλινδροκεφαλή πες μου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Μαρ 2005, 21:09

pantg έγραψε:Φίλε freelander γειά,

σε ευχαριστώ πρώτα από όλα για τα καλά σου λόγια.
Δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ.

Το ευχάριστο για εμένα θα είναι να δώ να λύνεται το πρόβλημα το δικό σου και όσων έχουν στην κυριολεξία μπλέξει με το Freelander και τον κινητήρα 1.8 (το ίδιο συμβαίνει και στα επιβατικά Rover αλλά αυτά τώρα ανήκουν σε άλλο σπίτι)

Αν θυμάμαι καλά έχει ήδη ξεκινήσει νομική διαδικασία με αιτήσεις αποζημιώσεων από ιδιοκτήτες Freelander στην Αγγλία. Υπάρχει (και πάλι αν θυμάμαι καλά) μία νομική εταιρεία η οποία συγκεντρώνει δυσαρεστημένους πελάτες με προβλήματα στα μοτέρ και στο σύστημα μετάδοσης των Freelander τους και ή ετοιμάζεται ή έχει ήδη υποβάλει μηνύσεις στο εργοστάσιο.

Χαιρετώ


Ως δικηγόρο αλλά και νέο μέλος της κοινότητος Land Rover (DISCO 93) θα με ενδιέφερε πάρα πολύ μια τέτοια προοπτική!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 15 Μαρ 2005, 21:33

Χαιρετώ[/quote]

Ως δικηγόρο αλλά και νέο μέλος της κοινότητος Land Rover (DISCO 93) θα με ενδιέφερε πάρα πολύ μια τέτοια προοπτική! [/quote]
Σε καλωσοριζουμε στην κοινοτητα LR που μπορει να μεταφραστει και ως LR = ΛΑΘΟΣ ΡΕ στην μαλιαρη ελληνικη :P Δηλαδη εφυγες απο το ενα λαθος NIBA και ηρθες στο αλλο .Σημερα εισαι ο τριτος που ακουω οτι θα κανει το ιδιο λαθος. Θα σου χαριζα λοπον το τραγουδι <εισαι ενα λαθος στην ζωη μου> :alright:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Μαρ 2005, 07:52

Κομμμισάριε καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Καλό κουράγιο !!!!!!

Συνονόματε να σου πω ένα "σουξεδάκι" που έχω γράψει εδώ και χρόνια και πιστεύω ότι χαρακτηρίζει τους ιδιοκτήτες Land Rover....
"Δεν μαθαίνω απ' τα λάθη μου και
Δεν ελέγχω τα πάθη μου"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Μαρ 2005, 12:04

ωπ...τώρα μου τα λέτε αυτά...

ευτυχώς που κράτησα και τον αγριόνιβα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 17 Μαρ 2005, 13:14

firelord έγραψε:ωπ...τώρα μου τα λέτε αυτά...

ευτυχώς που κράτησα και τον αγριόνιβα!

:poked: :crazy: :alright: :huh:
:D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες