Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander Νεα λάστιχα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιαν 2006, 09:29

Aγαπητοί φίλοι,

το τεστ με την περιστροφή του πίσω τροχού με πρώτη στο κιβώτιο και λυμένο το χειρόφρενο έχει γνωστοποιηθεί στην επίσημη αντιπροσωπεία, τόσο στο τμήμα ανταλλακτικών όσο και στον τεχνικό διευθυντή.
Το θέμα όμως έγκειται στο ότι ΣΠΑΝΙΑ οι μάστορες στα συνεργεία διαβάζουν τις ενημερώσεις που τους έρχονται τόσο από το εργοστάσιο όσο και από το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας.

Χαιρετώ και Καλή Χρονιά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pangelo » 02 Ιαν 2006, 13:39

Παιδία προς ενημέρωση έκανα και εγώ τον έλεγχο πριν από 10 μέρες περίπου, σηκώνοντας την πίσω ρόδα και έχοντας πρώτη στο κιβώτιο χωρίς χειρόφρενο. Το αποτέλεσμα ήταν να παραγγείλω από τον Παντελή συνεκτικό.

Και να σας πω και το άλλο πριν κάνω τον έλεγχο που μου είπε ο Παντελής και τον ευχαριστώ πολύ και δημόσιος, το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το μόνο που μου είπαν είναι ότι ίσως χρειαστεί να γίνει αλλαγή στο μπροστινό διαφορικό πολύ αργότερα γιατί βρήκαν κατά την αλλαγή των λαδιών ρινίσματα σιδήρου.

Μετά από όλα αυτά αναρωτιέμαι, αν δεν είχα δει ποτέ αυτό το Forum δεν γνώριζα τον Παντελή και δεν είχα διαβάσει πότε όλα αυτά που διάβασα σε αυτό εδώ το Forum τι θα είχε γίνει;

Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά σε όλους.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Ιαν 2006, 16:20

pangelo έγραψε:Μετά από όλα αυτά αναρωτιέμαι, αν δεν είχα δει ποτέ αυτό το Forum δεν γνώριζα τον Παντελή και δεν είχα διαβάσει πότε όλα αυτά που διάβασα σε αυτό εδώ το Forum τι θα είχε γίνει;

Θα πήγαινες μια μέρα στο συνεργείο και θα σου έλεγαν οτι πρέπει να αλλάξεις IRD, συνεκτικό συμπλέκτη, κανα-δυό άξονες, το πίσω διαφορικό και ένα σασμάν (μια που θα λυθεί όλο το σύστημα ευκαιρία είναι). Εναλλακτικά θα σου πρότειναν να το σκοτώσεις για καμιά 10αριά χιλιάδες ευρώ να γλιτώσεις.
Να πώς έχουν οι μάντρες τόσα πολλά και ερείπια..

Καλή χρονιά νάχουμε με υγεία, καλές διαδρομές και χωρίς ζημιές.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 03 Ιαν 2006, 01:53

Παιδιά καλή χρονιά σε όλους!
Στέλνω δύο αντικρουόμενα links για κουβέντα..
http://www.myfreelander.com/transprobs1.htm
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_29.html

Παρεπιπτόντως ..ΠΟΥ ακριβώς πρέπει να βάλουμε αυτή τη μπάρα για να προσπαθήσουμε να στρίψουμε τον άξονα? (ανήθικες απαντήσεις δεν θα ληφθούν υπόψη...)
Κάπου διάβασα οτι μπορείς να απεμπλέξεις το πίσω διαφορικό. Ξέρει κανείς πως γινεται αυτό?

ΥΓ μήπως το viscious coupling πρεπει πλέον να το λέμε vicious coupling
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Ιαν 2006, 09:19

Στέλιο γειά,
δεν είναι τόσο αντιφατικά τα άρθρα αυτά και ο λόγος είναι οτι ένα μικρό "σφίξιμο" στο στρίψιμο του τιμονιού με αργή ταχύτητα είναι φυσιολογικό σε όλα τα αυτοκίνητα με συνεκτικό συμπλέκτη και μόνιμη εμπλοκή 4κίνησης.
Όμως αν προσπαθήσεις να κάνεις το ίδιο με πλήρως "κουρντισμένο" σύστημα μετάδοσης λόγω κλειδωμένου συνεκτικού, είναι σα να θέλει το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου να στρίψει και το πίσω να θέλει να πάει ευθεία..

Όσο για τη μπάρα, οι άγγλοι λένε να τη χώσεις μέσα στο σταυρό του πίσω άξονα που συνδέει το συνεκτικό συμπλέκτη με το πίσω διαφορικό και να προσπαθήσεις έτσι να περιστρέψεις όλο το πίσω σύστημα!
Όμως αυτό το τελευταίο αν ΔΕΝ πετύχει ή σου ξεφύγει η μπάρα την ώρα που απελπισμένος σε μιά ύστατη προσπάθεια βάζεις όλη σου τη δυναμη παρακαλώντας το θεό να γυρίσει... αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αλλαγή ΚΑΙ του πίσω άξονα..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 05 Ιαν 2006, 12:15

Γιώργο, Παντελή, καλημέρα,

Έκανα το τεστ με την πίσω ρόδα αλλά δεν κατάφερα να την κουνήσω... :cry: Γράφτηκα σε γυμναστήριο και θα ξαναπροσπαθήσω σε δύο μήνες...
Άλλο σύμπτωμα τώρα: Σήκωσα όλο το αυτοκίνητο στα τεσσερα και πήγα να γυρίσω τη ρόδα. Κουνιέται όλο το διαφορικό και χτυπάει πάνω, στο πάτωμα. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί είδα κάποιες ελαστικές βάσεις, αλλά παλιά δεν χτύπαγε. Δεν είδα τίποτε σπασμένο αλλά.....ίσως έχουν φθαρθεί κάποιες βάσεις... Μακάρι να είχα κάνει το τεστ πολύ πιο νωρίς να ξέραμε περισσότερα...
Γιώργο το δικό σου είναι μεταγενέστερο του 2000 μοντέλο, δεν (υποτίθεται) οτι διορθώθηκε το πρόβλημα?
Παντελή μπορούμε να βρούμε από κάπου ποιές σειρές και μετά έχουν το νέο διαφορικό (το δικό μου είναι 4/2000)
ΑΛΛΑ γενικότερα έχω έναν προβληματισμό: ΕΧΕΙ νόημα με συχνές αλλαγές VC να προσπαθούμε να σώσουμε το IRD (αν είναι το παλιό με το διαφορετικό βήμα), ή μήπως να το αφήσουμε να πάει στα κομμάτια (όποτε ήθελε αυτό συμβεί) και να βάλουμε το καινούριο?
Πάντως και κάτι (τελειταίο) ρε παιδιά. Στο Internet στα διεθνή forums, δεν βρήκα πολλά παράπονα για τα διαφορικά ενω για το HGF άπειρα... Μήπως να προσπαθήσω περισσότερο??
Καλό: Δοκιμάστε αναζήτηση στο google για Head Gasket Failure!!! Νομίζω οτι μόνο του αυτό θα μπορούσε να κερδίσει δίκη κατά της Land Rover!!

Στέλιος
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Ιαν 2006, 15:11

Στέλιο γειά,
δε γλίτωσες τα συμπτώματα ούτε εσύ βλέπω, έχω αρχίσει να πιστεύω οτι είναι κολλητικό τελικά...
Το κακό ξεκινάει ακριβώς έτσι, από τις 3 πεταλωτές φτηνές βάσεις του πίσω διαφορικού, πατάς απότομα γκάζι και ακούς πίσω ένα "γκούπ" το οποίο φυσικά είναι το πίσω διαφορικό που κοπανάει στο πάτωμα. Αλλάζεις βάσεις διαφορικού και μετά απο λίγο πάλι τα ίδια.
Απο την αντιπρόσωπεία μου είχαν πεί θυμάμαι να αλλάζω πιο συχνά αυτές τις βάσεις.
τι να πεις...

Λοιπόν πράγματι εμένα είναι ΜΥ01 και μάλιστα 6/01 αλλά παρόλα αυτά ο συνεκτικός είχε κολλήσει άγνωστο απο πότε. Με τον καινούργιο έχω κάνει 20-25Κ και γυρίζει ακόμα μια χαρά (φτού σκόρδα).
Το οτι κολλάει ο συνεκτικός συμπλέκτης δεν ενοχοποιεί αυτόματα το IRD, άλλωστε ποιός ξέρει τι βάλανε οι άγγλοι μέσα πριν τον σφραγίσουν;;
Γενικά πάντως, επειδή και τα 2 αυτά εξαρτήματα είναι μαύρα κουτιά που δεν επισκευάζονται, δεν μπορεί να πεί κανείς με σιγουριά ποιό απο τα 2 είναι υπεύθυνο για τη βλάβη του άλλου, εκτός αν υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε.

Τέλος, ως τώρα δεν έχω ακούσει κάποιον να αλλάξει περισσότερη απο 1 φορά το συνεκτικό του συμπλέκτη, αν γίνουμε οι πρώτοι εσύ θα φταίς, στο λέω :lol:
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 05 Ιαν 2006, 16:52

Γιώργο στα πόσα λεφτά μπορούμε να βρούμε συνεκτικό? Θα δώ και στο Internet. Θέλω να είμαι έτοιμος όταν ρωτήσω την αντιπροσωπεία :lol:
Θα το πάω την άλλη Παρασκευή για το νέο θερμοστάτη (κλπ) και θα δώ και το θέμα με τα διαφορικά και τις βάσεις τους...

Θα πάρω τηλ και την αντιπρωσωπεία για το θέμα της CCU και του πίσω παραθύρου. Μήπως πρέπει να δημιουργήσουμε έναν όμιλο μηνυτών κατά της LandRover?

Στέλιος
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Ιαν 2006, 10:27

Στέλιο γειά χαρά,
Για τις τιμές συνιστώ το τρίπτυχο: Παντελής-ιντερνετ-αντιπροσωπεία (με αυτή τη σειρά).
Πάντα προσοχή καθώς αν ψωνίζεις μόνος, οι ιντερνετικές αγορές ανταλλακτικών κρύβουν κινδύνους.
Για τις τιμές της αντιπροσωπείας δεν θέλω να ξέρω, πάντα όταν μου έλεγαν ποσά, έψαχνα μια (ή και δύο) κοντινή καρέκλα και λίγο νερό.
Για τις μηνύσεις φυσικά και είμαι σύμφωνος, νομίζω όμως οτι αν φτιάχνεις μόνος και εκτός αντιπροσωπείας κάποια πράγματα (όπως εγώ) τίποτα δεν αποδεικνέιεται εύκολα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες