Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander Νεα λάστιχα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2005, 10:41

Αγαπητοί φίλοι,

Φίλε free?lander όσον αφορά το τέστ του VC αν δεν γυρνάει καθόλου ο τροχός τότε μάλλον έχει κολλήσει η μονάδα και κανονικά θα πρέπει να αλλαχθεί.
Το πρόβλημα είναι ότι όπως φαίνεται η αντιπροσωπεία δεν γνωρίζει το τεστ και δεν υπάρχει επίσης ανταπόκριση για το συγκεκριμένο πρόβλημα τα συμπτώματα όμως του οποίου είναι γνωστά.
Πιό συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουν το πρόβλημα με την πρόωρη φθορά των διαφορικών αλλά σε συζήτηση που είχα με ανθρώπους της αντιπροσωπείας σε προσωπικό επίπεδο διεπίστωσα ότι πολύ απλά κανείς δεν γνώριζε ότι το πρόβλημα αρχίζει από το κεντρικό διαφορικό (VC προς άρση παρεξηγήσεων)
Επίσης δεν γνώριζαν και για το field τεστ (δηλαδή το εύκολο και γρήγορο να γίνει τεστ με την ανύψωση του τροχού)
Η πρότασή μου είναι να ζητήσεις από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θα πας να επικοινωνήσουν με το τεχνικό τμήμα της μητέρας εταιρείας και αν αρνηθούν να σου ελέγξουν το VC να υπογράψουν ότι στον έλεγχο που έγινε η μονάδα ήταν "κλειδωμένη", δεν την άλλαξαν και αναλαμβάνουν την ευθύνη και το κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για όποια ζημιά προκύψει σαν αποτέλεσμα της μόνιμα "κλειδωμένης" κατάστασης του VC. Aν έρθουν σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της μητέρας εταιρείας ή με κάποιον ορθά ενημερωμένο στο τεχνικό τμήμα της εδώ αντιπροσωπείας τότε σίγουρα θα τους επιβεβαιώσουν ότι το VC ΠΡΕΠΕΙ να κινείται έστω και με σχετική δυσκολία. Αυτή άλλωστε είναι και η μοναδική του εργασία.

Φίλε freelander,

Xωρις να επιθυμώ να σε ανησυχήσω το VC πρέπει να γυρίζει με σχετική δυσκολία αλλά χωρίς να εμφανίζει έντονα συμπτώματα ¨σκαλώματος" Βεβαίως αυτό έχει να κάνει αρκετά με την υποκειμενική αίσθηση αντίστασης και δύναμης/ροπής που κάθε άνθρωπος μπορεί να εφαρμόσει στον τροχή (ή στην μπάρα όπως πρότεινε ο Εγγλέζος). Πάντως ένα από τα αρχικά συμπτώματα ενός VC που τείνει να "κολλήσει" είναι το έντονο "σκάλωμα" κατά την περιστροφή του. Αυτά σύμφωνα με το field test.
Τώρα όσον αφορά το ίδιο το field test αυτό έχει γίνει για την ευκολία των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων. Η εφαρμογή του λεβιέ και περιστροφή του πίσω τμήματος κεντρικού άξονα είναι σαφώς πιό σίγουρη (καθώς καταργείται η πιθανότητα πλασματικών αποτελεσμάτων λόγω "κολλημένου" πίσω διαφορικού) αλλά είναι δύσκολο για έναν ιδιοκτήτη οχήματος να σηκώσει το Freelander του σε ανυψωτικό για να μπεί από κάτω.

Το ευκολότερο τεστ είναι αυτό την πορείας προς τα εμπρός (ή ακόμη καλύτερα πίσω καθώς αυτό εφαρμόζει ακόμη μεγαλύτερο στρεςς στο VC) αλλά εκεί μπαίνει και πάλι το υποκειμενικό θέμα της προσωπικής αίσθησης του δοκιμαστή οδηγού.
Επίσης το τέστ πορείας αφήνει μόνο τις περιπτώσεις πλήρους αστοχίας/"κολλήματος" του VC να φανούν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Μάιος 2005, 13:15

Παντελή, πιστεύεις οτι εκτός της κατάστασης που ένα VC λειτουργεί και ένα άλλο είναι κολλημένο, υπάρχει και μια ενδιάμεση κατάσταση;
Υπάρχει δηλαδή και μισοκολλημένος συνεκτικός που τείνει να κολλήσει ;

Λογικό ακούγεται, αλλα ξέρεις αν ισχύει κάτι τέτοιο;
Γιατί αν είναι έτσι, η όποια διάγνωση συζητάμε γίνεται εξαιρετικά δύσκολη και υποκειμενική.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2005, 13:29

Φίλε Freelander,

στο λεκτικό των οδηγιών για το έλεγχο με τον τροχό είναι σαφές ότι αν το VC "σκαλώνει" έντονα αν και γυρίζει, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Η προσωπική μου εμπειρία με συμπλέκτες συνεκτικής σύζευξης περιορίζεται σε αυτούς των Range Rover Classic με το κεντρικό διαφορικό της Borg Warner αλλά και εκεί έχει διαπιστωθεί πως συνήθως πριν "κλειδώσουν" εντελώς αρχίζουν και γίνονται προοδευτικά πιό σκληρά στην περιστροφή τους ανά μεριά.
Θεωρώ πολύ πιθανόν μιά και το εσωτερικό έχει σιλικόνη σε υγρή μορφή, αυτή να οξειδώνεται και σταδιακά να στερεοποιείται με αποτέλεσμα και την προοδευτική αύξηση του "κλειδώματος" μέχρι να σκληρύνει εντελώς και να "κλειδώσει" το διαφορικό κατά 100%.

Θα συμφωνήσω μαζί σου για το ότι αυτό δυσκολεύει τα πράγματα καθώς υπεισέρχεται το θέμα της υποκειμενικότητας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Green » 05 Μάιος 2005, 13:51

Πήγα κι εγώ να κάνω το test με την πίσω ρόδα που λέτε παραπάνω και είδα πως γυρίζει ελάχιστα δεξιά κι αριστερά. Δεν ξέρω αν εννοείτε πως πρέπει να κάνει ολόκληρη περιστροφή ή μεγάλο γύρισμα αριστερά ή δεξιά, εμένα γυρίζει πολύ λίγο. Θα ξαναδοκιμάσω κι άλλη φορά γιατί τώρα ήμουνα ντυμένος, αλλά νομίζω ότι δεν γυρίζει περισσότερο.

Υ.Γ. Μ' αρέσει που ξεκίνησα αυτή τη συζήτηση για λάστιχα!!!!!
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Μάιος 2005, 14:06

Σίγουρα ρευστή σιλικόνη βάζουν μέσα;
Έχω αρχίσει να πιστεύω οτι βάζουν ρευστή κόλλα...

Φίλε Green, δίκιο έχεις για λάστιχα ξεκινησες να ρωτήσεις και που φτάσαμε...
Και εγώ για ευθυγράμισση είχα πάει πριν 5 μήνες και να που έφτασα.

Φίλε Παντελή, αν μαζευτούμε καμιά 20αριά για συνεκτικούς συμπλέκτες, θα έχουμε καλύτερη τιμή; Δεν έχω ακούσει κάποιον να γλιτώσει.

Με τις υγείες μας.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2005, 14:10

Φίλε Green,

σε κανονικές συνθήκες θα πρέπει να μπορεί να κάνει πλήρεις περιστροφές (και όχι μόνο μία πλήρη περιστροφή ή μερική) καθώς στην ουσία το κεντρικό διαφορικό θα πρέπει να ενεργεί σαν διαφορικό ανοικτού τύπου (άρα όχι κλειδωμένο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2005, 15:00

Freelander έγραψε:Σίγουρα ρευστή σιλικόνη βάζουν μέσα;
Έχω αρχίσει να πιστεύω οτι βάζουν ρευστή κόλλα...

Φίλε Green, δίκιο έχεις για λάστιχα ξεκινησες να ρωτήσεις και που φτάσαμε...
Και εγώ για ευθυγράμισση είχα πάει πριν 5 μήνες και να που έφτασα.

Φίλε Παντελή, αν μαζευτούμε καμιά 20αριά για συνεκτικούς συμπλέκτες, θα έχουμε καλύτερη τιμή; Δεν έχω ακούσει κάποιον να γλιτώσει.

Με τις υγείες μας.


Φίλε Freelander,

μάλλον τζατζίκι θα πρέπει να έβαζαν μέσα. Για αυτό και "κόβει"
Σοβαρά τώρα το πρόβλημα από ότι φαίνεται μάλλον εντοπίζεται στο IRD παρά στο VC. Bλέπεις σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν μετά την αλλαγή του σχεδιασμού και των σχέσεων κορώνας πηνίου στο IRD από το 2001 και μετά τα φαινόμενα "κολλημένων" VC και χαλασμένων IRD ή πίσω διαφορικών έχουν μειωθεί δραστικά.

Οσον αφορά το θέμα μαζικής αγοράς VC ή ΙRD αυτό σίγουρα θα μπορέσει να κατεβάσει το κόστος χαμηλότερα.

Πάντως αν τυχόν χρειαστείς κάτι από τα δύο πές μου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 05 Μάιος 2005, 15:37

Αυτο ειναι γενικο προβλημα των διαφορικών σιλικόνης?
Συγκεκριμενα της ποιοτητας συλικoνης των freelander?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Μάιος 2005, 15:49

Νά μά τη μπαναγία ρε παιδιά, άμα μου κάτσει και αλλάξω συνεκτικό, τον παλιό θα τον πάω σε μηχανουργείο να τον ανοίξω, έτσι για να δώ τί σ@*#%@ έχει μέσα...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 05 Μάιος 2005, 17:11

pantg έγραψε:
Το να μπορούμε να βοηθήσουμε έστω και ένα φίλο με Freelander να αποφύγει τις ζημιές αυτές είναι άλλωστε και ένας από τους σκοπούς τόσο του forum αυτού όσο και του συλλόγου.



Ετσι από περιέργεια (γιατί βλέπω αρκετούς να είναι σε προστάδιο αλλαγής)σε τι τιμές κυμαίνονται το IRD και το VC αν χρειαστούν άλλαγμα; Μιλάω για τιμές αντιπροσωπείας καταρχήν και βλέπουμε.....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Μάιος 2005, 20:52

Φίλε Green, όπως καταλαβαίνεις οι τιμές αυτών των εξαρτημάτων που ανέφερες έχουν τρία μηδενικά στο τέλος...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 05 Μάιος 2005, 23:53

Παρά τις προσπάθειές μου νομίζω πως ο τροχός δεν γυρίζει. Πάντως στο test με την όπισθεν δεν δείχνει ούτε να κολλάει, ούτε να ζορίζεται. Τώρα, κύριος οίδε...
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό free?lander » 08 Μάιος 2005, 19:23

Kι εγω ξαναεκανα το τεστ ανασηκωσης του πισω τροχου και τα ιδια ...Γυριζει ελαχιστα μπρος πισω κατα 3-4 μοιρες και τιποτα αλλο ακομα και με ασκηση αρκετης ροπης στη ζαντα! Παντως με κινηση και ειδικα με οπισθεν και τερμα αριστερα ή δεξια δε το νιωθω να ζοριζεται..εκτος αν παντα ετσι ηταν -ψιλοκλειδωμενο- οποτε λογω υποκειμενικοτητας μου δειχνει οκ!
Εντελει δε νομιζω οτι με οσα ειπαμε μου ειναι ευκολο ή εφικτο να μεταβω στην αντιπροσωπεια εδω στην πολη μου και να τους πω μια ωραια πρωία οτι θελω ελεγχο στο VC και να μου το αλλαξουν μες στην εγγυηση κιολας...Ουτε βλεπω αποδοχη των του τεστ αποτελεσματων μιας και ισως ουτε το τεστ ξερουν ουτε το πως αντικειμενικα πρεπει το VC να λειτουργει ορθα!

Μήπως να καναμε μια ολιστικη επισκεψη για το θεμα τουτο στα κεντρικα της LR στην αθηνα αφου συγκεντρωθουμε οι ενδιαφερομενοι-οχι και λιγοι απο οτι βλεπω...?

ΒΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΣΙΛΙΚΟΝΑΤΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΑ!!!

Τα λεμε.__
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 28 Δεκ 2005, 23:08

Ρε παιδιά, για αυτό το τεστ έχω μια απορία: Αφου υποτίθεται λόγω διαφορετικού βήματος του εμπρος και πίσω διαφορικού ο συνεκτικός είναι μονίμως σε μερική εμπλοκή και στέλνει μονίμως 10% της ροπής πίσω. Πώς αυτό συμβιβάζεται με το να γυρνάει η πίσω ρόδα στο τεστ (βέβαια, με ακίνητο το αυτοκίνητο μάλλο η σιλικόνη δεν "πήζει" αλλά, ξέρω γω....)
ΥΓ "Freelander" είσαι φοβερός!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Ιαν 2006, 00:05

Καλή χρονιά, και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Θεωρητικά η μόνιμη εμπλοκή των πίσω τροχών ίσως να κάνει φαινομενικά αδύνατη την περιστροφή κάποιου σηκωμένου πίσω τροχού με ταχύτητα στο κιβώτιο.
Πρακτικά τώρα σε τεστ που έκανα πρίν και μετά την αλλαγή του συνεκτικού, μπορώ να σου πώ οτι με τον παλιό συνεκτικό συμπλέκτη, 2 άτομα είχαμε αγκαλιάσει τον τροχό και βάζοντας όλη μας τη δύναμη ίσα ίσα που καταφέρναμε να τον γυρίσουμε, ίσως βέβαια να μην είχε κολλήσει εντελώς αλλιώς δεν θα γυρνούσε ούτε με 22 άτομα.
Μετά την αλλαγή όμως, αν και με δυσκολία καταφέρνω μόνος να περιστρέφω τον τροχό πάντα όμως βρίσκοντας μεγάλη αντίσταση που είναι και λογικό από το ποσοστό εμπλοκής της πίσω κίνησης που σωστά αναφέρεις.
Σε καμία περίπτωση δεν έχω δεί, ακούσει, ή διαβάσει για πίσω τροχό που γυρίζει άνετα και χωρίς κόντρα.
Συνήθως στα μεγάλα συνεργεία όπως και στην αντιπροσωπεία οι ανυποψίαστοι πελάτες πάνε αφού ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι, αλλάζοντας είτε ολόκληρο το ξεχαρβαλωμένο σύστημα απο IRD και μετά, είτε το πίσω διαφορικό που συνήθως βουίζει.
Τα τεστ αυτά δεν τα γνωρίζουν και δεν τα συνιστούν, επίσημα τουλάχιστον, αν και όλα δείχνουν πως αποτελούν σωτήριο μέτρο πρόληψης ειδικά των παλιότερων μοντέλων..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες