Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ FREELANDER MY01...

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ FREELANDER MY01...

Δημοσίευσηαπό free?lander » 10 Σεπ 2005, 22:19

Είμαι κάτοχος ενός LR Freelander MY01 kατασκευασμένου πριν τον 8ο 2001,δηλαδή πριν την τροποποίηση από την εταιρεία που αφορά στο πρόβλημα υπερθέρμανσης και το κάψιμο φλάντζας κυλινδροκεφαλής.
Αν και δεν εχει -χτύπα ξύλο-κάποιο πρόβλημα ως τώρα το αυτοκίνητο -εχει 43000χλμ- σκέφτομαι να προβώ σtην τροποποίηση που συστήνει η εταιρεία από τις 22/8/01 για τα αυτοκίνητα σαν το δικό μου με VIN μεταξύ 1Α300000 -1Α324161 ( Technical Bulletin 0026/cds ref L8665bu) που αφορά αλλαγή θερμοστάτη και κολάρων κίνησης του ψυκτικού υγρού (δείτε επισυναπτόμενη φωτο...).Βέβαια η εταιρεία συστήνει το παραπάνω σε επικείμενη βλάβη ή ένδειξη αυτής,όπως είναι η απώλεια ψυκτικού υγρού,η ανάμιξη λαδιού-αντιψυκτικού,οι διαρροές κι η υπερθέρμανση ,οπότε αναρωτιέμαι αν πρέπει να προβώ στην τροποποίηση ή μήπως κάνω χειρότερη τη ψύξη στον κινητήρα με τον καινούριο αυτό θερμοστάτη...?
Δεν ξερω αν εχει ισχύ, αλλά κάπου διάβασα ότι το πρόβλημα HGF (καψιμο φλάντζας κεφαλής) καταπολεμάται αν πάντοτε (!) με την εκκίνηση του κινητήρα ανοίγουμε το AC όπότε ο κινητήρας γρήγορα έρχεται σε Θ λειτουργίας και ξυπνά από τον λήθαργο το θερμοστάτη...Γενικώς απαγορεύονται οι μικρές συχνές βόλτες με μικρή ταχύτητα άνευ κλιματισμού...
Μήπως αποτελεί μπαρούφα?

Αναμένω καθοδήγηση από την εμπειρία ή γνώση σας./
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2005, 12:07

Φίλε free?lander γειά,

διαβασμένο σε βλέπω και αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο.
Αν βρισκόμουν στη θέση σου θα προτιμούσα να προχωρήσω στην βελτίωση του συστήματος ψύξης συμφωνα με την τεχνική οδηγία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
----

Τώρα για το θέμα του κλιματιστικού λογικό ακούγεται λόγω του μεγαλυτέρου φόρτου (απαιτήσεων για παραπάνω έργο) να ζεσταίνεται πιό γρήγορα το μοτέρ, ισως.
Από την άλλη πλευρά αυτό το πιό γρήγορο ζέσταμα όμως μήπως τελικά επιδρά αρνητικά?

Μήπως όμως υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ συστήματος του air condition με τον θερμοστάτη?
Ειναι ο θερμοστάτης στο Freelander και ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά ενεργοποιούμενος ή μόνο θερμικά?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό free?lander » 11 Σεπ 2005, 17:03

Eχαριστώ pantg για τη γοργή σου απόκριση,και απ΄ότι φαίνεται θα προβώ στην συγκεκριμένη τροποποίηση στο θερμοστάτη.Οσον αφορά τώρα για το ενημερωμένος που λες οτι είμαι,δεν ξέρω τελικά αν είναι και τόσο θετικό να φτάσει κανείς να αποκτά εξειδικευμένες γνώσεις περί των μηχανικών συστημάτων του αυτοκινήτου μόνο και μόνο για να κρατήσει στη ζωή τον κινητήρα ενός μάλλον προβληματικού αυτοκινήτου!
Για τις ηλεκτρονικές βέβαια γνώσεις με βοηθά η ειδικότητά μου κι οι γνώσεις μου,όμως μηχανικός αυτοκινήτων ούτε είμαι ούτε θέλω να γίνω για τον παραπάνω λόγο...Πάντως μου φαίνεται πως ο θερμοστάτης έχει μόνο θερμική διέγερση,ενώ υλοποιήσεις με ηλεκτρονική διέγερση ή με αισθητήρα πίεσης ,έχω απαντήσει σε εξωτικά lotus & caterham.
Πάντως από θεωρητικής πλευράς,σκεφτόμουν ότι με το να τοποθετήσει κανείς ένα sensor θερμοκρασίας κι έναν στάθμης υγρών στο δοχείο του αντιψυκτικού θα μπορούσε να προλάβει τυχούσα απώλεια ψ.υγρού -θα ηχούσε buzzer- άρα και την υπερθέρμανση του κινητήρα.Ισως κάνω λάθος ,αλλά μάλλον το RR έχει τέτοιο σύστημα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να προβώ σε τέτοια επέμβαση σε freelander?
Tέλος είδα κάπου στο διαδίκτυο ότι κάποιοι ανοίγουν 1-2 οπές -με τρυπάνι!-στο σώμα του θερμοστάτη οπότε έτσι ακόμα κι αν είναι κλειστός ενώ δε θα΄πρεπε ,ρεει λιγο υγρό στο κινητήρα για ψύξη...Ετσι όμως ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλή θ αρα όχι ιδανικά...
Τεράστιο πάντως το κεφάλαιο HGF ,οσο και η πατεντολογία αντιμετώπισής του.
Τα λέμε...
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό free?lander » 11 Σεπ 2005, 17:05

Eχαριστώ pantg για τη γοργή σου απόκριση,και απ΄ότι φαίνεται θα προβώ στην συγκεκριμένη τροποποίηση στο θερμοστάτη.Οσον αφορά τώρα για το ενημερωμένος που λες οτι είμαι,δεν ξέρω τελικά αν είναι και τόσο θετικό να φτάσει κανείς να αποκτά εξειδικευμένες γνώσεις περί των μηχανικών συστημάτων του αυτοκινήτου μόνο και μόνο για να κρατήσει στη ζωή τον κινητήρα ενός μάλλον προβληματικού αυτοκινήτου!
Για τις ηλεκτρονικές βέβαια γνώσεις με βοηθά η ειδικότητά μου κι οι γνώσεις μου,όμως μηχανικός αυτοκινήτων ούτε είμαι ούτε θέλω να γίνω για τον παραπάνω λόγο...Πάντως μου φαίνεται πως ο θερμοστάτης έχει μόνο θερμική διέγερση,ενώ υλοποιήσεις με ηλεκτρονική διέγερση ή με αισθητήρα πίεσης ,έχω απαντήσει σε εξωτικά lotus & caterham.
Πάντως από θεωρητικής πλευράς,σκεφτόμουν ότι με το να τοποθετήσει κανείς ένα sensor θερμοκρασίας κι έναν στάθμης υγρών στο δοχείο του αντιψυκτικού θα μπορούσε να προλάβει τυχούσα απώλεια ψ.υγρού -θα ηχούσε buzzer- άρα και την υπερθέρμανση του κινητήρα.Ισως κάνω λάθος ,αλλά μάλλον το RR έχει τέτοιο σύστημα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να προβώ σε τέτοια επέμβαση σε freelander?
Tέλος είδα κάπου στο διαδίκτυο ότι κάποιοι ανοίγουν 1-2 οπές -με τρυπάνι!-στο σώμα του θερμοστάτη οπότε έτσι ακόμα κι αν είναι κλειστός ενώ δε θα΄πρεπε ,ρεει λιγο υγρό στο κινητήρα για ψύξη...Ετσι όμως ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλή θ αρα όχι ιδανικά...
Τεράστιο πάντως το κεφάλαιο HGF ,οσο και η πατεντολογία αντιμετώπισής του.
Τα λέμε...
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Σεπ 2005, 11:31

Φίλε Free?lander γειά.
Τι να πρωτοπεί κανείς για το κεφάλαιο αυτό ε;
Ανήκει και το δικό μου αυτοκίνητο στη κατηγορία των αριθμών σασί κατασκευής 2001 που ανέφερες με τη μόνη διαφορά βέβαια οτι εγώ το έχω περάσει το κακό στα 60.000 το χειμώνα που μας πέρασε.
Υποτίθεται οτι μια απο τις αλλαγές που έκανε η LR το 2001 στα freelanders εκτός απο τις νέες 6άκτινες ζάντες, τα λευκά φλας τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων, του συστήματος μετάδοσης και άλλα εξωτικά, ήταν και η αναβάθμιση του κυκλώματος ψύξης. (έτσι πίστευα και εγώ).
Κανείς δεν ξέρει ακριβώς και με σιγουριά όμως τι είδους αναβάθμιση ήταν αυτή και άν περιλαμβάνει και την αλλαγή των κολάρων του σχεδίου, αφού εδώ τα συνεργεία που ασχολούνται με LandRover έχουν μοντέλα μέχρι και του 2004 με καμένες φλάντζες ! (Του 2005 τα βγάζω απέξω μιας και ακόμα δεν έχουν κάνει τα απαιτούμενα χιλιόμετρα, θα δείξει)
Άρα ότι κι αν έκαναν σίγουρα δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Ο θερμοστάτης με το «καβούκι» του θέλει αλλαγή πάντως. Σίγουρα!
Είχα τσεκάρει το ρυθμό και τις συνθήκες που λειτουργούσαν τα 2 βεντιλατέρ με τον παλιό και μετά με το νέο θερμοστάτη. Καμία σχέση. Φυσικά θεωρώ περιττό να πώ οτι το όργανο θερμοκρασίας είναι απλά διακοσμητικό αφου μόλις 2 λεπτά μετα την εκκίνηση της μηχανής πάει στη μέση και μένει εκεί ακίνητο για πάντα! Αυτό το ξέρεις και εσύ φαντάζομαι.

Πρόσφατη ιστορία: Κάποιος ιδιοκτήτης καινούργιου Freelander ΜΥ 2005 που γνώρισα πρόσφατα παρατήρησε οτι το όργανο θερμοκρασίας δούλευε πολύ διαφορετικά από τα δικά μας. Συγκεκριμένα έβλεπε συνεχώς ανεβασμένη την θερμοκρασία (πάνω από τη μέση) και μάλιστα μερικές φορές που έμπλεκε στην κίνηση της πόλης ο δείκτης πήγαινε στα κόκκινα. Απώλεια ψυκτικού ή άλλες παρενέργειες δεν είχε, άλλωστε είχε κάνει μόλις μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Τις φυσιολογικές κατά πολλούς αυτές ενδείξεις του οργάνου τις αντιμετώπισε η αντιπροσωπεία που επισκέφτηκε με... αντικατάσταση της βαλβίδας του οργάνου ώστε να δείχνει πάντα normal.
(Πώς το κάνανε αυτό οι άνθρωποι; )
Ίσως δηλαδή ο άνθρωπος είχε επιτέλους ένα εργοστασιακό σωστό όργανο μέτρησης θερμοκρασίας και οι μάστορες του βάλανε το παλιό που τα δείχνει όλα καλά...
Για τα κολάρα δεν έχω να πώ κάτι, το σχέδιο που βρήκες το είχα διαβάσει παλιότερα αλλά μου φαίνεται λίγο πατέντα για να είμαι ειλικρινής και ύστερα πρέπει να ξέρεις να το κάνεις καλά.
Εγώ αυτά που έκανα και πάντα προαιρετικά, είναι αντικατάσταση θερμοστάτη, αντλίας νερού και δοχείου νερού με νέα τάπα καθώς το παλιό είχε μετατραπεί σε χύτρα ταχύτητας.
Φυσικά στο νέο δοχείο νερού έχω γράψει: “Δεν Ξεχνώ”, το ελέγχω σε εβδομαδιαία βάση πρίν και μετά τα μεγάλα ταξίδια και πάντα αφήνω τον κινητήρα στο ρελαντί για μερικά λεπτά μετά από δύσκολα και πολλά χιλιόμετρα. Με όλα αυτά έχω φτάσει τα 80.000 χλμ χωρίς το παραμικρό.
Το αιρ-κοντίσιον το ανοίγω ελάχιστα και ποτέ όταν η μηχανή είναι κρύα. Στόχος άλλωστε δεν είναι να ζεστάνουμε τη μηχανή γρηγορότερα αλλά να την ψύξουμε αποτελεσματικότερα.
Όσο για την προσθήκη επιπλέον οργάνων μέτρησης στάθμης υγρών και θερμοκρασίας, είναι μια καλή ενέργεια αλλά έχω τη γνώμη οτι από τη στιγμή που σε ένα freelander αρχίζει και κατεβαίνει η στάθμη του ψυκτικού σε σημείο που να γίνεται αντιληπτή είτε με το μάτι είτε με κάποιο όργανο, είναι θέμα χρόνου η επίσκεψη στο συνεργείο για αντικατάσταση φλάντζας. (στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μην ξεχνάμε και τα ραγισμένα μπλόκ και κεφαλές).

Μιας και το δικό σου δεν έχει φτάσει ακόμα τα 60.000 χλμ και επειδή μάλλον θα είσαι εκτός εγγύησης καλό θα είναι να αλλάξεις και εσύ κάποια ή όλα από τα παραπάνω σε ένα καλό συνεργείο και να έχεις το νού σου.
Χαιρετώ και σου εύχομαι πραγματικά να γλιτώσεις τα γνωστά τρεχάματα: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1784.html
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό free?lander » 12 Σεπ 2005, 12:42

Φίλε Freelander η παραπάνω αλλαγή -τροποποίηση στο κύκλωμα ψύξης αποτελεί όχι πατέντα αλλά σύσταση της εταιρείας -κανε search in google for technical bulletin 0026 kai 0036 with cds.ref numbers L8665bu & L8935bu... - αφού σε ολα τα μετά τον 9ο /2001 αυτοκίνητα είναι πια γεγονός.Βέβαια ούτε κι εγώ ξέρω αν πράγματι λειτουργεί πιο καλά αλλά στηρίζομαι στη διαδικτυακή κοινή γνώμη που δε λαθεύει...Πάντως ο νέος θερμοστάτης που είναι μπροστά και αποτελεί τμήμα κολαρων και σωλήνων,θεωρώ ότι θα λειτουργει πιο καλά από τον κρυμένο και πίσω, παλαιό...Και να φανταστείτε ότι - όπως έμπειρος εμπιστος μηχανικός που εκμυστηρεύθηκε - σε κάποια φριλαντερ πριν το 2001 η γραμμή παραγωγής με σκοπό τη βελτίωση της ψύξης έβαλε τον θερμοστάτη πίσω από τη μηχανή χωρίς όμως να αφαιρέσουν τον ήδη υπάρχοντα εμπρός κάτω δεξιά που είχαν και τα αρχικα -1996 -MGF!!!!Τι να πει κανένας για την εταιρεία....Εβαζαν για καιρό 2 θερμοστάτες και στηριζόσουν στην ελάχιστη πιθανότητα να ανοίξουν ταυτοχρόνως κι οι 2 ώστε να ρέει το ψ.υγρό και να ψύξει τον κινητήρα.Βεβαια συνηθως εντος κινητήρα ξαναανακαλύπταν οι δυστυχείς ιδιοκτήτες το υγρό πυρ!Οσο για την αδρανή κι ακούνητη βελόνα του δείκτη θερμοκρασίας μάλλον αποτελεί κάποιο από τα ηλεκτρονικά θαύματα -θερμιστορ?-της Lucas Electronics?...
Eγώ προσωπικά ποτέ δεν την κοιτάζω αλλά προτιμώ να ανοίξω το καπώ να δω μην κι εχει εξαχνωθεί ο κινητήρας!!!
Ηδη πάντως παρήγγειλα τα απαιτούμενα και μες στην εβδομάδα θα προβώ στην αλλαγή με κόστος συνολικά περί τα 150 €.Βεβαια εχω αποστειλει επιστολή στην ΚΕΔΟ και ζητώ να μου πληρώσουν τα αναταλλακτικά κι εγώ την εργασία ,κι οταν-ή αν - μου απαντήσουν θα σας ενημερώσω._Η εγγύηση μου λήγει 1/10/2005...

----------------------------------------
Απαιχτοι πάντως αυτοί οι Εγγλέζοι...
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Σεπ 2005, 12:58

free?lander έγραψε:Απαιχτοι πάντως αυτοί οι Εγγλέζοι...

Το συγκεκριμένο πρόβλημα μυρίζει και Γερμανία πάντως.
Ειδικά ο συνδυασμός Βρετανών - Γερμανών αποδείχτηκε οτι σκοτώνει.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Σεπ 2005, 13:36

free?lander έγραψε:Φίλε Freelander η παραπάνω αλλαγή -τροποποίηση στο κύκλωμα ψύξης αποτελεί όχι πατέντα αλλά σύσταση της εταιρείας

Φίλε free?lander δεν εννοώ οτι είναι πατέντα του μάστορα της γειτονιάς απλά οτι γενικότερα αποτελεί πατέντα ακόμα και αν την προτείνει η LandRover.
Ύστερα έχει σημασία το ποιός θα στο φτιάξει.
Αν πάντως είχε λυθεί τόσο απλά το πρόβλημα γιατί και τα μετέπειτα του 01 freelanders έχουν το ίδιο πρόβλημα;
Κατανοώ την προσπάθεια της εταιρίας να παρουσιάσει ένα Technical bulletin με το συγκεκριμένο θέμα μετά απο τόση φασαρία που γίνεται παγκοσμίως, αλλα φοβάμαι οτι είναι περισσότερο πολύπλοκο και μεγαλύτερο απότι φαίνεται.
Πριν μερικά χρόνια έλεγαν οτι ο λόγος που έκαιγαν φλάντζες ήταν πως η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη απο κράμα μετάλλου διαφορετικό απο του κορμού, με αποτέλεσμα διαφορετικής συμπεριφοράς στις θερμοκρασίες που την πλήρωνε η ενδιάμεση φλάντζα (λογικό) και οι ιδιοκτήτες βεβαίως. Αυτό ξεπεράστηκε κατασκευάζοντας και τα 2 απο το ίδιο κράμμα, το πρόβλημα όμως δε λύθηκε ούτε τότε. Μετά το ρίξαμε στα κολάρα... Τι να πείς.
Παλεύουμε με ματζούνια και ματόχαντρα να λύσουμε τα μάγια των κατασκευαστών.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό free?lander » 14 Σεπ 2005, 19:09

Tελικά η κεντρική εταιρεία ΚΕΔΟ Α.Ε. όχι μόνο δέχθηκε την πρότασή μου να πληρώσει τα απαιτούμενα ανταλλακτικά για την ως άνω τροποποίηση αλλά και την εργασία.Μάλιστα μου συνέστησαν ότι αφού θα γίνει η αλλαγή αυτή στο σύστημα ψύξης καλό θα είναι να αλλαχθούν οι φλάντζες του κινητήρα με νέες καλύτερων προδιαγραφών παρόλο που το αυτοκίνητο δεν εχει -ακόμα -δείξει δείγματα HGF! Eτσι δέχθηκα ,και το μόνο πρόβλημα είναι ότι η αλλαγή πρέπει να γίνει πολύ σύντομα ώστε να θεωρηθεί εντός εγγύησης.Επίσης η εταιρία εδώ στη Λαμία που συνεργάζονταν στα service με την ΚΕΔΟ διέκοψε συνεργασία οπότε πρέπει να μεταβω στον πιο κοντινό μου αντιπρόσωπο.Ειχα 3 εναλλακτικές λύσεις (Γκαμπλέτσας στην Αθηνα,Χαλκίδα,Λάρισα) κι επέλεξα την τελευταία(έκανα άραγε καλά?).Αυτο που δε γνωρίζω είναι αν δικαιούμαι 1 έτος εγγύησης για τα ανταλλακτικά που θα αλλαχθούν...
Ακόμα πρέπει να πω ότι από τα κεντρικά μου αποφάνθηκαν ότι πολύ λίγο βοηθά η νέα διαδρομή κολάρων του ψυκτικού κι ο νέος θερμοστάτης στο γνωστό πρόβλημα,διότι το κυρίως πρόβλημα έγκειται στην κακή φλάντζα την οποία απλά βελτιώνουν -όσο μπορούν.(Πάντως η lotus μπουχτισμενη απο τα τοσα hgf κατασκεύασε δική της φλάντζα ,στην τιμή των 50λιρών).

Πάντως πρέπει να πω πως η απόκριση -αντίδραση της ΚΕΔΟ ΑΕ με εξέπληξε...

Γεια Χαρά./
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό free?lander » 14 Σεπ 2005, 19:10

Tελικά η κεντρική εταιρεία ΚΕΔΟ Α.Ε. όχι μόνο δέχθηκε την πρότασή μου να πληρώσει τα απαιτούμενα ανταλλακτικά για την ως άνω τροποποίηση αλλά και την εργασία.Μάλιστα μου συνέστησαν ότι αφού θα γίνει η αλλαγή αυτή στο σύστημα ψύξης καλό θα είναι να αλλαχθούν οι φλάντζες του κινητήρα με νέες καλύτερων προδιαγραφών παρόλο που το αυτοκίνητο δεν εχει -ακόμα -δείξει δείγματα HGF! Eτσι δέχθηκα ,και το μόνο πρόβλημα είναι ότι η αλλαγή πρέπει να γίνει πολύ σύντομα ώστε να θεωρηθεί εντός εγγύησης.Επίσης η εταιρία εδώ στη Λαμία που συνεργάζονταν στα service με την ΚΕΔΟ διέκοψε συνεργασία οπότε πρέπει να μεταβω στον πιο κοντινό μου αντιπρόσωπο.Ειχα 3 εναλλακτικές λύσεις (Γκαμπλέτσας στην Αθηνα,Χαλκίδα,Λάρισα) κι επέλεξα την τελευταία(έκανα άραγε καλά?).Αυτο που δε γνωρίζω είναι αν δικαιούμαι 1 έτος εγγύησης για τα ανταλλακτικά που θα αλλαχθούν...
Ακόμα πρέπει να πω ότι από τα κεντρικά μου αποφάνθηκαν ότι πολύ λίγο βοηθά η νέα διαδρομή κολάρων του ψυκτικού κι ο νέος θερμοστάτης στο γνωστό πρόβλημα,διότι το κυρίως πρόβλημα έγκειται στην κακή φλάντζα την οποία απλά βελτιώνουν -όσο μπορούν.(Πάντως η lotus μπουχτισμενη απο τα τοσα hgf κατασκεύασε δική της φλάντζα ,στην τιμή των 50λιρών).

Πάντως πρέπει να πω πως η απόκριση -αντίδραση της ΚΕΔΟ ΑΕ με εξέπληξε...

Γεια Χαρά./
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2005, 12:57

Φίλε free?lander γειά,

χαίρομαι ιδιαίτερα που έχεις θετική εντύπωση από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας.
Ειναι μάλλον πλέον γεγονός μία θεαματική μεταστροφή της αντιμετώπισης που έχει η εταιρεία προς τους ιδιοκτήτες και πιστεύω πως αυτό θα πρέπει να χαροποιεί όλους εμάς τους ιδιοκτήτες Land Rover.

Τώρα όσον αφορά το μέρος που θα γίνει η εργασία στο αυτοκίνητό σου ίσως να ήταν πιό φρόνιμο να διαλέξεις την μακρύτερη οδό της επισκεψης κάποιου εξουσιοδοτημένου συνεργείου στην Αθήνα.
Δεν έχω έχω προσωπική γνώση του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στην Λάρισα (φίλε Spartacus τα φώτα σου παρακαλώ?) αλλά σίγουρα στην Αθήνα θα πρέπει λόγω μεγαλυτέρου αριθμού πωληθέντων αυτοκινήτων να υπάρχει ίσως πιό μεγάλη εξοικείωση με το μοντέλο του αυτοκινήτου σου.
Βεβαίως όμως μπορείς να ρωτήσεις και στην Λάρισα άν έχουν ξανακάνει τέτοια επισκευή/αναβάθμιση.

Κράτα μας ενήμερους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό free?lander » 15 Σεπ 2005, 21:30

Μάλλον δίκιο έχετε,τώρα που το ξανασκέφτομαι βλέπω σαν πιο έμπειρη την αντιπροσωπεία στην Αθήνα,οπότε εκεί θα μεταβώ.Βέβαια παρόλη την μη αναμενόμενη -που με εξεπληξε ευχάριστα-απόκριση της εταιρείας ,μέσα μου νιώθω αρκετά καχύποπτος αφού για να πληρώνουν και μάλιστα πιο πάνω από όσα ζήτησα ,καποιο λακκο --και μάλιστα μεγάλο --έχει η φάβα!!!
Εχω όμως αρκετές απορίες:
1. αραγε στο μελλον αν σταθω ατυχος και δεν αντιληφθω εγκαιρα τυχον προβλημα,μπορω αν χρειαστει να αλλaξω κινητηρα να βαλω τον διλιτρο ντηζελ TD4 ή μόνον τον Κ σειράς 1.8- αν βεβαια εχει στοκ?

2. Ισχυει εγγύηση 1 έτους για τα αντaλλακτικά που θα αλλάξω ή ισχύει μόνο η 3ετής εγγύηση?

3.θα είναι εμφανης η τροποποιηση που θα κανω η οχι? Αν χρειαστει να το μεταπωλησω δε θα ηθελα να ριξω ετσι κι αλλο την τιμη του με δεδομενη την απαξιωση του ,λογω τοσου ντορου...Αντε να πεισεις τον αγοραστη οτι προληπτικα αλλαξες οτι αλλαξες κι οχι λογω βλαβης!

4.Υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης της φλαντζας made by lotus για καλύτερα αποτελέσματα?

5.Αραγε ο θερμοστατης που θα μου αλλαξουν ειναι ο γνωστος PRT (pressure relief thermostat) που ανοιγει με αλλαγη πιεσης η θαναι ο κλασικος θερμοκρασιας? Λεγεται οτι ο λειτουργων με πιεση εχει πολυ πιο καλα αποτελεσματα αφου εισαγεται πια σε καθε lotus and mgf and freelander(?).

Αναμένω απάντηση από την εμπειρία σας και υπόσχομαι να σας κρατήσω ενήμερους για την μελλοντικη τροπη των πραγματων...
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 16 Σεπ 2005, 15:06

ωχ!master caution...φίλε παντέλή και λοιποί συνφορουμίστες διαβασα κάτι που μ έχει αναστατώσει σε τρομερό βαθμό σε σχέση με την απώλεια ψυκτικού υγρού... στο freelander μου μοντ.99 άλλαξα φλάντζα προ διετίας στα 48.000 χλμ άλλαξα αντλία νερού δοχείο και τάπα ψυγείου και προ εβδομάδος παρατήρησα κάτι ανησυχητικό... το φυγεί0 σχεδόν άδειο από ψυκτικό( αν και παρατηρώ συνήθως ενδελλεχώς την ροη λειτουργίας του οχήματος δεν παρατήρησα καμμία διαρροή μόνο κάποιοε σπασμωδικές μιροβυθίσεις {αυξητικά} των στροφών) υπάρχει περίπτωση για εκ νέου head gasket failure???την παρούσα στιγμή βρίσκομαι στα 65Κ...
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Σεπ 2005, 15:18

freelanderas έγραψε:υπάρχει περίπτωση για εκ νέου head gasket failure???την παρούσα στιγμή βρίσκομαι στα 65Κ...

Δυστυχώς υπάρχει.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Σεπ 2005, 19:18

free?lander έγραψε:1. αραγε στο μελλον αν σταθω ατυχος και δεν αντιληφθω εγκαιρα τυχον προβλημα,μπορω αν χρειαστει να αλλaξω κινητηρα να βαλω τον διλιτρο ντηζελ TD4 ή μόνον τον Κ σειράς 1.8- αν βεβαια εχει στοκ?

2. Ισχυει εγγύηση 1 έτους για τα αντaλλακτικά που θα αλλάξω ή ισχύει μόνο η 3ετής εγγύηση?


όχημα εισηγμένο εν Ελλάδι ως βενζινοκίνητο ΔΕΝ δύναται να μετατραπεί σε diesel, αν επιθυμείς ντήζελ πρέπει να πάρεις καινούργιο ή μεταχειρισμένο εκ του εξωτερικού (όπου αν έχει γίνει μετατροπή από βενζίνη σε ντήζελ αυτό δεν είναι πρόβλημα)

αναβάθμιση σε κυβικά βενζίνης μόνον κατά 25% επάνω και συνοδεία μηχανολογικής έκθεσης (πιθανώς να σε τρέχουν στο Ελληνικό)

στο τιμολόγιο πρέπει να αναγράφεται η προσφερόμενη εγγύηση, συνήθως ενιαύσια, αν δεν αναγράφεται να απαιτήσεις να την αναγράψουν χειρόγραφα και να σου σφραγίσουν το τιμολόγιο.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες