Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ FREELANDER MY01...

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Σεπ 2005, 20:19

firelord έγραψε:
free?lander έγραψε:1. αραγε στο μελλον αν σταθω ατυχος και δεν αντιληφθω εγκαιρα τυχον προβλημα,μπορω αν χρειαστει να αλλaξω κινητηρα να βαλω τον διλιτρο ντηζελ TD4 ή μόνον τον Κ σειράς 1.8- αν βεβαια εχει στοκ?

2. Ισχυει εγγύηση 1 έτους για τα αντaλλακτικά που θα αλλάξω ή ισχύει μόνο η 3ετής εγγύηση?


όχημα εισηγμένο εν Ελλάδι ως βενζινοκίνητο ΔΕΝ δύναται να μετατραπεί σε diesel, αν επιθυμείς ντήζελ πρέπει να πάρεις καινούργιο ή μεταχειρισμένο εκ του εξωτερικού (όπου αν έχει γίνει μετατροπή από βενζίνη σε ντήζελ αυτό δεν είναι πρόβλημα)

αναβάθμιση σε κυβικά βενζίνης μόνον κατά 25% επάνω και συνοδεία μηχανολογικής έκθεσης (πιθανώς να σε τρέχουν στο Ελληνικό)

στο τιμολόγιο πρέπει να αναγράφεται η προσφερόμενη εγγύηση, συνήθως ενιαύσια, αν δεν αναγράφεται να απαιτήσεις να την αναγράψουν χειρόγραφα και να σου σφραγίσουν το τιμολόγιο.


Ο αγαπητός Firelord έχει δίκιο και στις τρεις απαντήσεις του .
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Σεπ 2005, 08:47

φίλε free?lander γειά,

θα έλεγα πως η βελτίωση που θα γίνει στο αυτοκίνητό σου θα πρέπει λογικά να αυξήσει την τιμή μεταπώλησης παρά να την μειώσει.

Την φλάντζα της Lotus πολύ αμφιβάλω αν θα δεχτούν από την Land Rover να την τοποθετήσουν στο αυτοκίνητό σου καθώς είναι ακόμη εντός εγγυήσεως και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τα γνήσια εργοστασιακά ανταλλακτικά.

Τώρα όσον αφορά την διάρκεια της εγγυήσεως αφού το αυτοκίνητό σου καλύπτεται ακόμη από την εγγύηση αγοράς του (36 μήνες) τότε αυτή και ακολουθεί το όχημα μέχρι την λήξη της.
Η εγγύηση 12 μηνών για τα ανταλλακτικά και την εργασία ισχύει ανεξάρτητα από την εγγύηση αγοράς του οχήματός σου αλλού ούτως ή άλλως υπερκαλύπτεται από αυτή (από την εγγύηση αγοράς των 36 μηνών δηλαδή)

Πάντως καλό είναι στο βιβλίο επισκευών και συντήρησης του αυτοκινήτου σου να αναφερθεί ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ η εργασία που θα γίνει και να αναφερθεί ΡΗΤΑ ότι καλύπτεται από την εγγύηση αγοράς αλλά και ανταλλακτικών και εργασίας (καλύτερα να φυλάς τα ρούχα σου....)

-----------

φίλε freelanderas μάλλον πρέπει να ετοιμάζεσαι πάλι (δυστυχώς)

-----------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό free?lander » 17 Σεπ 2005, 22:10

Eυχαριστώ όσους βοήθησαν με τις απαντήσεις τους, κι όσον αφορά τα της εγγύησης 1 έτους για τα αναβαθμισμένα ανταλλακτικά ,ρώτησα την ΚΕΔΟ ΑΕ και μου αποκρίθηκαν ότι εφόσον εντός εγγύησης γίνονται οι τροποποιήσεις δεν ισχύει το 1 έτος ,εκτός αν περιμένω να λήξει η εργ. εγγύηση και πληρώσω όλη την τροποποίηση οποτε και έχω τοτε την εγγύηση.
Οσο για την φλάντζα από Lotus το αφήνω γι'αργότερα όταν σε επικείμενες βλάβες δε θα΄χω εγγύηση πια.
Επισης κανόνισα την τροποποίηση να την κάνω στον Γκαμπλέτσα στην Αθήνα (στο Σπ.Κολιτσίδα...) που θεωρω οτι εχουν τρομερη -κυριολεκτικα και μεταφορικα - εμπειρια σε τετοια συμβαντα.
Και ενας τελευταιος υπολογισμος - απολογισμος της 3-ετους συμβιωσης μου με το freebie /

Aγοράσθηκε καινούριο στο τέλος του 2002 (μοντελο ΜΥ01 -εχει φλας πορτοκαλί ...) δίνοντας 32500€ και με διακανονισμό οπότε κόστισε συνολικα περί τα 35000€.Σημερα που εκανα μια βόλτα ανιχνευτική για να δω την αξία του - λόγω απαξιωσης 3 ετων και τοσου ντορου για κλεισιμο -εξαγορα ροβερ,hgf κλπ. - ειδα οτι οι ελαχιστοι που το επαιρναν -κυριως μαντρες - το κοστολογησαν 19~20.000€ (!?!~`?§&*!@) ενω κανεις μα κανεις δεν το δεχεται ως ανταλλαγη για να αγορασω ετερο καινουριο!!!!!!
Ετσι η μικρη "χασουρα" μου ειναι περι τα 16000€! δηλαδη το κοστος χρησης του φριλαντερ ειναι 5300€ / χρονο μονο χωρις να υπολογισει κανεις εξοδα ασφαλισης,τελων,σερβις,καυσιμου....
Δηλαδη μονο για να το εχω ακινητο θελω 6000€ το χρονο η 16€/μερα!!!
Σχεδον οσο κανει να το νοικιαζα απο εταιρια μερα παρα μερα...
Τελος παντων,με τοση απωλεια € οτι και να μου συμβει, αφου τωρα αναγκαστικα θα το κρατησω, και παρολο που μου προσδιδει πιοτερο αγχος παρα ευχαριστηση ,δε βλεπω να ξεπερνω σε κοστος βλαβων στο μελλον την τοση απωλεια χρηματων αν το εδινα σημερα!
Ετσι αν σκεφτει κανεις οτι επρεπε να πουλιεται περι τα 26000€ ,με τα 7000€ της διαφορας μεχρι και μηχανη καινουρια αγοραζω και καμια δεκαρια φλαντζες ή καπακι (φτου! χτυπα ξυλο...)
Πάντως σημερα που οδηγησα ή ξαναοδηγησα μερικα -ολα περιπου -τα μοντελα της αγορας αρχισα να ξανασυμπαθω την συμπεριφορα του φριλαντερ μου...ειναι οπως και με τις γυναικες μας, θελουμε των διπλανων μας αλλα δοκιμαζοντας τες (τεστ ντραιβ...) αναγνωριζουμε την αξια της δικης μας...(Ευτυχως που η γυναικα μου δε μπαινει στο φορουμ...αντε να την πεισω οτι αστειευομουν!)


Οταν εχω νεωτερα τα ξαναλεμε./
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2005, 12:56

για τους γενναίους ιδιοκτήτες Free(?)lander, μια νέα διαφημιστική προσέγγιση
Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό free?lander » 28 Σεπ 2005, 16:47

ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΣ ΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ ,ΓΙΑ ΤΑ FREELANDER ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΝΕΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ-ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ - ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙ 1.8 ΣΕΙΡΑΣ Κ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣ POWERTRAIN!!!

KAI NA TΩΡΑ ΤΑ ΝΕΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΨΥΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΌ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΘΑΥΜΑΤΟΣ Η ΚΕΔΟ ΑΕ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΕ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΙ ΟΡΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ 3 ΧΡΟΝΩΝ...
ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ -ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ- ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΩΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 8/2001 ,ΟΠΟΤΕ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΟΤΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ -ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΧΕΔΟΝ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ - ΑΦΟΥ ΕΛΕΓΧΟΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ Ψ.ΥΓΡΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΗΝ ΚΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ,ΕΝΩ Η ΒΕΛΟΝΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Ή ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΚΟΥΝΗΤΗ ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΦΟΡΤΙΟΥ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ....
ΠΑΝΤΩΣ ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΧΙΤΩΝΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ ΛΟΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ... Κ Ι Ν Η Τ Η Ρ Α... ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.......ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.....

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΟΚ,ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΟΥ ΛΗΓΕΙ ΣΕ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ Ο ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΜΟΥ!
ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ,ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ -ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ-
ΤΟΥ 2005 ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ (ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ?)...
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑ ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο "ΝΕΟΣ" ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΣ -Ως ΜΠΛΟΚ- ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΟΤI Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ -43000kM! MONO... - .
EΠΕΙΣΘΗΝ ΟΜΩς ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑΝΑΙ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ...
ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ Κ.Π.ΓΙΑΜΑΡΕΛΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ ,ΚΑΠΩΣ ΗΣΥΧΑΣΑ ΣΧΕΤΙΚΑ...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΑ ΧΙΛ. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ Η ΘΑΥΜΑ!!!


ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΦΡΙΛΑΝΤΕΡ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΟΝΤΕΛΟ -ΤΟΠ ΜΟΝΤΕΛ- ΜΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ...
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΣΑ ΚΟΡΝΙΖΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!
ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΟΠΩς ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ...ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΘΕΛΟΥΝ ΞΥΛΟ....ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ(?)...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩς Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΕΔΟ ΑΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ...ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ως ΕΛΛΗΝΕς ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΝΟΟΥΜΑΣΤΕ...ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΨΥΧΡΟΥΣ ΚΙ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ ΧΑΖΟΕΓΓΛΕΖΟΥΣ!!!

ΣΤΑΜΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ,ΘΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΥΧΟΝΤΕΣ ΦΙΛΟΣΑΞΩΝΕΣ...

TA ΞΑΝΑΛΕΜΕ

FREE ?????? LANDER..............................................................
MALLON DESMIOLANDER PARA FREELANDER??????
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό Freelander » 29 Σεπ 2005, 10:30

free?lander έγραψε:ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΑ ΧΙΛ. ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ Η ΘΑΥΜΑ!!!

ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΟΠΩς ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ...ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΘΕΛΟΥΝ ΞΥΛΟ....ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ(?)...


Τα σέβη μου φίλε free?lander και με γειά ο νέος σου κινητήρας.

Ήθελα πραγματικά να σου ευχηθώ να μην σου ξαναχαλάσει κάτι,
αλλά διαπιστώνω πώς... δεν σου χάλασε στα αλήθεια κάτι.

Κάνω λάθος ή η αντικατάσταση του κινητήρα έγινε απλά προληπτικά ;
H οργή σου κατα του εργοστασίου και των άγγλων, τελικά πηγάζει απο ζημιές του δικού σου αυτοκινήτου ή των άλλων;
Είχα μείνει με την εντύπωση που το δικό σου freebie δεν είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα ώς τώρα και πως ανήκεις στους τυχερούς ευχαριστημένους κατόχους που δεν έχουν λόγους να "κυνηγήσουν" όπως λές την εταιρία.



Xαιρετώ

Γιώργος
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό free?lander » 02 Οκτ 2005, 20:46

Φίλε FREELANDER γεια χαρα,

όντως έχεις δίκιο ότι οσον αφορά τον κινητήρα ,δε με αφησε στο δρομο ουτε ειχε παρουσιασει-εξωτερικα τουλαχιστον - ακομα ενα απο τα γνωστα προβληματα...Ομως λιγο είναι να ξεκινας για προληπτική αλλαγή συστήματος ψύξης και φλάντζας κι εντελει να σου αλλαζουν τον κινητήρα μιας και βρεθηκε ελαττωματικός σε ενα του χιτωνιο στα 42000Κμ μονον? Αν ειναι αυτη θετικη δραση για την εταιρεια τοτε μαλλον διαφωνουμε!
Επαναλαμβανω οτι εχω μεινει εκπληκτος απο τη θετικοτατη αντιδραση της εδω αντιπροσωπειας - ΚΕΔΟ Α.Ε.- ομως επιμενω -εστω και κυριως παρατηρωντας προβληματα αλλων- οτι οι Αγγλοι στην POWERTRAIN
θέλουν καποιο χερι ξύλο...Τοσα χρονια αναμασουν μεθοδους ανουσιες για γνωστα προβληματα ή εθελοτυφλούν...
Θεωρω οτι θα μπορουσαν να πραξουν λιγα παραπανω ή να αποδεχθουν πιο πολλα για τα οσα στο διαδικτυο διατυμπανιζουν ατυχεις ιδιοκτητες LR.

Tα λέμε,χαιρετώ

ΔΕΣΜΙΟ-LANDER / NOT FREE?LANDER
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Οκτ 2005, 10:13

ε κάντε λοιπόν μια κίνηση εξωδικαστική στην αρχή, για πραγματικά ελλατώματα

(πχ μείωση τιμήματος - παράταση της εεγγυήσεως)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 31 Δεκ 2005, 22:36

Γειά σε όλους!
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το νέο θερμοστάτη:http://web.tiscali.it/elise_s1/
ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ στο αντιψυκτικό!!! ΜΟΝΟ οργανικά! Λόγω πολύ μακριών βιδών-μπουζονιών κατά τη θέρμανση και διαστολή τους περνάει αντιψικτικό στη φλάντζα και την καταστρέφει!
Ερώτηση: γνωρίζουμε περίπτωση με τον νέο θερμοστάτη, τη νέα φλάντζα, το νέο δοχειο διαστολής, τη νέα τάπα και χρήση αποκλειστικά μόνο οργανικού αντιψυκτικού, που να έκαψε φλάτζα, και αν ναι, στα πόσα χλμ? Μήπως πρέπει να εντάξουμε στο service των 60.000 χλμ ΚΑΙ την αλλαγή φλάντζας??(κόστος 450 € χώρίς αλλαγή μπουζονιών- 600 € μέ αλλάγή)
Υπάρχει (Παντελή) κάποιος "Κατάσκοπος" μηχανικός LR να μας πεί αν το καπάκι με τον σένσορα στάθμης από RR είναι κατάλληλο για FR? και εννοώ βέβαια και άν βιδώνει αλλά και -κυρίως- αν λειτουργούν στην ίδια πίεση. Το να αντιληφθείς ΕΓΚΑΙΡΑ απώλεια ψυκτικού μπορεί να σε γλιτώσει από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!!
Τέλος, όπως μπορείτε να δείτε στο http://www.myfreelander.com/overview.htm το πίσω παράθυρό κατεβαίνει λόγω bug στο software της CCU και θέλει αλλάγή. Έχει κανένας γνώση πως το αντιμετωπίζει η εδώ αντιπροσωπεία?
Παρεπιπτόντως, κουφάθηκα με αυτά που άκουσα για τη νέα αντιπροσωπεία! Μακάρι τα παιδιά αλλά αν έχουν να υποστηρίξουν "κουλό" προιόν είναι θέμα χρόνου να μαζευτούν αλλιώς θα φαλιρήσουν.
Εχω αποφασίσει να κρατήσω το FR μου!! Όταν δουλεύει ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!! και δεν πρόκειται να το δώσω για 10.000 €
Πάντως ρε παιδιά, πέρα από το θέμα
της φλάτζας (άλλαξα καπάκι)
της οροφής (χάλασε έξι φορές - την εγκατέλειψα, εξ΄άλλου είναι ψιλοάχρηστη)
και του πίσω παραθύρου (μου έχει ανοίξει δίς παρκαρισμένο αλλά ευτυχώς μόνο σε βροχή!!)
έχω αλλάξει μόνο:
μια τρόμπα συμπλέκτη,
Στα 85.000 χλμ η οποία σημειωτέων ΔΕΝ χάλασε απλώς σπάσανε κάποια "αυτάκια" που συγκρατούν την επαναφορά (όχι ή ασφάλεια) και μου ήρθε ο συμπλέτης στη μούρη. Έβαλα ένα ξύλινο τάκο να σταματάω την επαναφορά και συνέχισα. Έφτιαξα τα "αυτάκια" και τον έχω στο πορτ μπαγκαζ για κάθε ενδεχόμενο!
Μια αντλία βενζίνης
Να πώ την αλήθεια αυτή είχε πρόβλημα εξ΄αρχής και μου είχανε πεί να την αλλάξουμε στη εγγύηση αλλά το αμέλλησα..
Έχω κάνει τη εξής εκτίμηση πάντως: Αν βγάζει με τον νέο θερμοστάτη και φλάτζα έστω και 80.000 χλμ τότε με δύο πρλοληπτικές αλλαγές φλάντζας (2x 500 €) βγάζεις 160.000 km -περίπου 8 χρόνια ακόμη.
ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ ΓΙΑ 10.000 €!!!
Άψογη θέση οδήγησης (bucket καθίσματα) - μεγάλοι χώροι
Ξεκούραστη ανάρτηση
Εξαιρετικά συστήματα τετρακίνησης (HDC, φρενάρισμα του τροχού που ολισθαίνει, ουσιασική τετρακίνηση- τα βλέπω κάθε χριστούγενα να δουλεύουν 'ολα άψογα στη χιονισμένη-παγωμενη Φλώρινα)
Ικανότατος κινητήρας - χαμηλά η ροπή - ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ! (καλά ντέ!)
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΣΑ - ΕΞΩ!! Ναί, είναι πολύ σημαντικό για μένα να μου αρέσει το αυτοκίνητο που οδηγώ!

Στοιχεία: Μοντέλο 2000, 91.000 χλμ, το "σκοτώνω" για 23.000€
:twisted: :twisted: :twisted:
ΥΓ Ξέρει κανένας πως εισάγονται στο κείμενο αυτά τα (#%&**%$@) icons?
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Ιαν 2006, 00:27

stelioskal έγραψε:Έχω κάνει τη εξής εκτίμηση πάντως: Αν βγάζει με τον νέο θερμοστάτη και φλάτζα έστω και 80.000 χλμ τότε με δύο πρλοληπτικές αλλαγές φλάντζας (2x 500 €) βγάζεις 160.000 km -περίπου 8 χρόνια ακόμη.
ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ ΓΙΑ 10.000 €!!!

Χωρίς να βάζω στοίχημα, έχω την αίσθηση οτι μετα τις απαραίτητες αλλαγές στα σημεία αυτά του κινητήρα και με σωστή συντήρηση και παρακολούθηση δύσκολα θα κάψει ξανά φλάντζα.

Ούτε εγώ το δίνω για 10.000€ ή 15.000€ αυτό το αυτοκίνητο.
Προτιμώ να το κρατήσω άλλα 20 χρόνια και όταν πιά διαλυθεί και δεν βρίσκονται ανταλλακτικά να προχωρήσω στην περίφημη λύση του κοτετσιού.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιαν 2006, 09:05

Aγαπητοί φίλοι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους,

αν τελικά μπορέσει κανείς να αισθανθεί σίγουρος για τα μηχανικά και ασφαλής από την γενική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του και του αρέσει και αισθητικά τότε γιατί να το αλλάξει???

Συμφωνώ απολύτως. Αν τα ιπποποταμάκια έχουν δέσει μαζί σας και εσείς μαζί τους σίγουρα δεν αξίζει τον κόπο να αλλαχθούν με κάτι άλλο για το οποίο πάλι θα πρέπει να μαθαίνεις κανείς τα χούγια, τις ιδιαιτερότητες και τις ευαισθησίες τους. Αφήνω και το γεγονός ότι πολύ δύσκολα βρίσκει κανείς άλλη μάρκα αυτοκινήτων που να έχει τόση υποστήριξη από άλλους ιδιοκτήτες. (εκτός ίσως από τα AUDI και τις BMW αλλά στο εξωτερικό, ή τα SUZUKI και ίσως τα Jeep εδώ στην Ελλάδα)

Χαιρετώ και πάλι Καλή Χρονιά σε όλους
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 06 Ιαν 2006, 21:15

I am Freelander 1.8(model June 2000) owner from Taiwan. I had experienced head gasket failure and replaced new thermostat.
I try to figure out what cause the head gasket failure, so I had installed some sensors to monitor the water, oil temperature. The followings are my test results.
1. If air condition is on (the fan is starting), the water temperature keeps 90 degree Centigrade.
2. If air condition is off (the fan stop), the water temperature may rise to 110 degree Centigrade during traffic in rush hour, then the fan starting at low speed and when water temperature is up to 115 degree Centigrade, by then the fan rotates at high speed. (Regarding to the You also )
3. Driving on the highway (no matter the air condition is on or off), the tachometer is over 3000rpm at 100km per hour speed for 2 hours. The water temperature almost keeps at 90 degree Centigrade due to the force convection of heat transfer, but oil temperature will rise up to 110 Centigrade and driving longer the oil temperature higher.
From test result, the followings are my opinions:
1. If air condition is off, the water temperature may rise up to 110 degree Centigrade and above, then the fan starts, it’s to late to cool down the engine. The coolant is almost boiling (hot spots), this is one of the reasons causes the head gasket overheating.
2. When driving on the highway, oil temperature will rise up to 110 Centigrade and above. The oil is almost decomposed by high temperature, this is a possible reason causes the head gasket overheating. (Suggestion: oil cooler is needed. I had installed an oil cooler and run well, the oil temperature keeps at 80-90 degree Centigrade, some severe condition the oil temperature rise to 100 degree Centigrade. )
I hope that my test results will help to solve the freelander problem and ask Land Rover to modify faults.

David
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό free?lander » 28 Ιαν 2006, 08:04

Geia kai xara se olous

epeita apo 5.000km me th nea -anakataskeyhs - mhxanh poy allax8hke sta 42000km exw na tsekarw ta akoloy8a mazi me kapoies apories...

1.h 8ermokrasia toy kinhthra fainetai na einai pio mikrh,ki ayto to symperainw oxi apo ton axrhsto deikth alla me thn ais8hsh anoigontas to kapw...
2.o kinhthras fainetai na leitoyrgei ligo pio a8oryba alla mono sto relanti ,meta kai eidika apo tis 4000rpm skoyzei me traxy asxhmo hxo,xeirotera apo prin.
3.kapoia osmh moy erxetai sthn kampina mallon apo to antiphktiko organiko yliko...na anhsyxhsw?
4.to prohgoymeno portokali ygro, apaitei mikrosymplhrwsh ka8e ~1000km,telos pantwn h sta8mh sto doxeio aposympieshs dyskola einai efikto na sta8eropoih8ei...
5.h katanalwsh epese ligo,apo ta 11.6 phge sta 11.2 l/100km.Logiko mallon afoy o neos pros strwsimo kinhthras den piezetai pros to paron-den perasa tis 4000rpm sta 5000 prwta km opws moy synesthsan...
6.oi syntonismoi plastikwn eidika apo to pisw meros ayksh8hkan eidika meta tis 3800rpm...
7.akoyw kapoion hxo periergo -gkoup?- apo pisw aristera mallon alla de mporw na apofan8w poy ofeiletai...kamia idea? anarthsh,metadosh...?
8.synexizw na xamhlwnw ka8e ligo kai ligaki to radio-cd na dw ti neo akoygetai pali kapoy sto amakswma!!!Bebaia me to vol. terma ola kala...
9.meta apo 3,5 xronia exw na dhlwsw oti oson afora tis kontes sxeseis metadoshs toy freelander,mporei na'nai kales ektos ,alla mes sthn polh fainetai na xreiazotan kapoia sxesh peripou ,metaksy 2as-3hs afoy me 2h sxesh sto kibwtio skoyzei gia na pas ikanpoihtikh taxythta ,enw me 3h xtypa o kinhtras-peirakia?- kai genika trizei oloklhro,systhma metadoshs plastika k.l.p. logw xamhlvn strofwn rpm tou kinhthra kai omologoymenws mikrhs rophs poy exei...Symbainei kai se alloys arage ayto 'h exw apokleistikothta ?

ayta,kai anamenw apokriseis,
sto epaneipein...
bye

free ? lander...
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό free?lander » 28 Ιαν 2006, 08:17

A!

exw ki ena teleytaio xoui poy 8a to ksexnaga.Oriste loipon kai to yp.ari8m./

10/. Otan o kinhthras sbhnei ,sxedon panta akoygetai gia kapoia sec enas hxos san koxlasmos ygroy kapoy empros sto hfaisteio...kinhthra h8ela na pw! na anhsyxhsw kai pali?


mallon de moy erxetai allo apo ta polla xougia toy sto proskhnio...

ta leme loipon

free ? lander[/b]
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιαν 2006, 21:39

Φίλε free?lander γειά,

σε παρακαλώ γράψε τις απορείες σου στο ελληνικά.

Tα Greeklish ειναι κουραστικά και δεν αφήνουν το νόημα των γραπτών σου να φανεί.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες