Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ABS Freelander

ABS Freelander

Δημοσίευσηαπό paliadim » 02 Νοέμ 2005, 01:00

Αγαπητοι φιλοι,
Στο συνεργειο για να διαπιστωθουν θορυβοι και η λειτουργια του βοηθητικου διαφορικου του Freelander model 1998, σηκωθηκε στον αερα και δωθηκε κινηση στους τροχους. Ο εγκεφαλος ομως με αυτη την ενεργεια καταλαβε βλαβη στο ABS και το εθεσε εκτος λειτουργιας. (τα τρια κιτρινα λαμπακια (ABS TC Hill descent) ειναι μονιμα αναμενα.
Μηπως γνωριζει καποιος κανενα κολπακι ετσι ωστε να γινει reset στις βλαβες του ABS χωρις να παει το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?
Ευχαριστω παρα πολυ

paliadim
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Νοέμ 2005, 09:52

Καλημέρα συνάδελφε.
Τί τεστ ήταν αυτό με το αυτοκίνητο στον αέρα σε κίνηση;

Εάν είναι όντως συσσώρευση λαθών απο τους αισθητήρες του ABS (αυτό σου εύχομαι) δοκίμασε κάτω απο το καπώ στα καλώδια στη μέση, υπάρχει ένα κονεκτοράκι που συνδέεται με τον εγκέφαλο του ABS αποσυνδέστε το για 30 δεύτερα, το ίδιο και τον πόλο της μπαταρίας.
Μετά το reset θα κατέβει το πίσω τζάμι της 5ης πόρτας μην ανησυχήσεις είναι φυσιολογικό. Δοκίμασε το, μάλλον θα σε γλιτώσει απο την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Νοέμ 2005, 14:55

Φίλε paliadim γειά,

μήπως έγινε κάτι λάθος στο τεστ για το VC?
O τρόπος που γίνεται το τεστ είναι με την μία ρόδα στον αέρα, με επιλεγμένη στο κιβώτιο την πρώτη ταχύτητα (άρα το μοτέρ ΔΕΝ λειτουργεί και δεν έχουμε ανοικτά τα ηλεκτρικά) και κυρίως στο ότι γυρίζουμε την ρόδα ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.

Αν έχει κρατήσει κάποιον κωδικό λάθους ΣΥΝΗΘΩΣ αυτός σβύνεται με την αποσύνδεση της μπαταρίας (προσοχή στο να έχεις κρατήσει κωδικούς ασφαλείας για στερεοφωνικά κλπ)

Φίλε Freelander ευχαριστώ για την επισήμανση του θέματος με το πίσω τζάμι. Αν θυμάμαι καλά είναι διαδικασία αυτορύθμισης του τζαμιού της πίσω πόρτας έτσι ώστε να ανοίγει λίγο μόνο του κλάσμα του δευτερολέπτου πριν ανοίξει η πίσω πόρτα για να μην "κολλάει" στην περιμετρική τσιμούχα (του πίσω τζαμιού με το αμάξωμα)
Το τέστ αναφέρεται στον έλεγχο της καλής λειτουργίας του κεντρικού διαφορικού (VC) το οποίο και συνήθως ευθύνεται για τις βλάβες στο IRD και στις βάσεις του πίσω διαφορικού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Νοέμ 2005, 15:34

Χαιρετώ και πάλι,
Παντελή, ο λόγος που ρώτησα για το συγκεκριμένο τεστ, είναι γιατί ο φίλος paliadim αναφέρει πως σήκωσαν το αυτοκίνητο για να δοκιμάσουν το "βοηθητικό διαφορικό" (βοηθητικό σασμάν μάλλον) και όχι το VC το οποίο απότι είδα έχει ήδη τεσταριστεί και διαγνωστεί σε προηγούμενο θέμα με τίτλο "κεντρικό διαφορικό".

Πραγματικά βρίσκω περίεργο και ίσως λίγο (?) ριψοκίνδυνο οποιοδήποτε τέστ με τη μηχανή αναμένη, ταχύτητα στο κιβώτιο και το αυτοκίνητο ψηλά.

Για το πίσω τζάμι είναι ακριβώς όπως λές, διαδικασία αυτορύθμισης.

Τα σέβη μου

Γιώργος
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Νοέμ 2005, 18:17

φίλε Freelander γειά,

έχεις δίκαιο. Δεν πρόσεξα ότι ο φίλος paliadim αναφερόταν στο IRD και όχι στο VC.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό paliadim » 03 Νοέμ 2005, 00:03

Αγαπητοι φιλοι, δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται μια τετοιου ειδους δοκιμη (και παλιοτερα και σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο) για διπαστωση θορυβων κλπ. Σημερα για θορυβους στο IRD.Και τις προηγουμενες φορες ειναι συσωρευση λαθων απο τους αισθητηρες του ABS αλλα αποσυνδεοντας μονο την μπαταρια δεν γινεται reset. Φιλε Freelander σε ευχαριστω για την πληροφορια για αποσυνδεση καλωδιων. Θα το δοκιμασω.

Χαιρετω

Paliadim
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Νοέμ 2005, 14:45

Φίλε Paliadim, μη ξεχάσεις να μας πείς και τί συμπεράσματα βγάλατε απ'αυτό το τεστ του IRD, τότε και τώρα. Πολύ ενδιαφέρον.

P.S. Πάντως τις λεξούλες που έχω βάλει στην υπογραφή μου, βλέπω και εσύ τις έχει πιάσει όλες μιά-μία... :D
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 04 Φεβ 2006, 04:49

Φίλε paliadim,

Δεν μας είπες όμως τι έγινε με τα λαμπάκια και μας κρατάς σε αγωνία.....(μόλις απέκτησα το ίδιο πρόβλημα.... :( )
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Land_over » 31 Ιούλ 2008, 14:48

ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ...ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.

ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΕΜΑ... ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ABS KAI TO .TC.:


1) ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΤΖΑ - ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΚ
2) ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ - ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΟΚ
3) ΗΛΙΟΡΟΦΗ - ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ ΠΑΛΙ ΧΑΛΑΣΕ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΑΜΑΝ ΠΙΑ!!!

ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ...ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ - ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 EURO.

ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:

ΠΡΟΒΛΗΜΑ TC KAI ABS LED LIGHT ON (TRACTION CONTROL KAI ABS ΑΝΑΒΟΥΝ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΗΝΕΧΩΣ)

ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΣΚΟΝΗ Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΙ Η ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ!!!)

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΗΜΑ ΤΟ ABS ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ 600 ΕΥΡΩ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΑΚΡΗΒΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΗΣΩ? ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΩ? ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ?

ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΛΗΜΑ TC KAI ABS ΝΑ ΠΕΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΓΚΡΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ-ΚΑΛΩΔΙΟ.ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ TC KAI ABS.

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ RESET ΑΠΟΣΥΝΔΕΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ABS....KAI ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.

ΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΣΤΗ LANDROVER KAI ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΑΠΟ 500 ΕΩΣ 1000 ΕΥΡΩ.

ΓΙΑΥΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΑΚΡΗΒΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΗΣΩ - ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ LANDROVER KAI TA 1000 EURO.
Άβαταρ μέλους
Land_over
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 17:32

Δημοσίευσηαπό Freelander » 31 Ιούλ 2008, 15:29

Tο λαμπάκι HDC σου ανάβει και αυτό;
Ρίξε μια ματιά στο αρχείο που σου στέλνω.
Μπορεί να φταίει ο διακόπτης των φρένων ή ο κίτρινος διακόπτης του HDC

Οι αισθητήρες του ABS βρίσκονται χωμένοι ένας σε κάθε εσωτερικό μέρος κάθε τροχού μέσα στο μουαγιέ, είναι δηλαδή συνολικά 4. Για να τους διακρίνεις θα βρείς ένα μικρό μαύρο καλωδιάκι στην εσωτερική μεριά του κάθε τροχού, τράβηξε τους έξω προσεκτικά με μια πένσα, καθάρισε τους και ξανά μέσα.
Άλλος λόγος που μπορεί να ανάβουν τα λαμπάκια είναι να είναι πολύ σφιχτή η ντίζα του γκαζιού, μήπως έβαλε κανείς χέρι εκεί;

Καλή τύχη.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Land_over » 31 Ιούλ 2008, 17:47

ναι αναβουν και τα τρια leds.

ωραια θα παω να βγαλω τους αισθητηρες και θα επιστρεψω...

Για να δουμε θα γλητωσουμε την LD?

thanks
Άβαταρ μέλους
Land_over
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 17:32

Δημοσίευσηαπό Land_over » 31 Ιούλ 2008, 18:17

Λοιπον θα παω στην landrover να κανουν ελεγχο απλα.Να μου πουν που ειναι το προβλημα,θα τους ζητησω και το διαγνωστικο(δεν θα κανω service)...και μετα θα κοιταξω να καθαρησω τους αισθητηρες.
Άβαταρ μέλους
Land_over
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 17:32

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Αύγ 2008, 07:55

Φίλε land over καλημέρα και καλό μήνα σε όλους μας,

μην ξεχάσεις να ελέγξεις και το καλώδιο που πηγαίνει στον διακόπτη ενεργοποίησης του hill descent control (τον κίτρινο)

Eχει αναφερθεί πολλές φορές (ιδίως στα αυτοκίνητα με το πρώτης γενιάς εσωτερικό) το να είναι το καλωδιάκι πιό κοντό από όσο χρειάζεται και να βγαίνει από την θέση του.

Χαιρετώ και περαστικά στο ιπποποταμάκι σου
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Land_over » 01 Αύγ 2008, 09:41

Καλημερα,
Φιλε pantg το καλωδιο HDC ειναι και αυτο στον διακοπτη του φρενου? Η πρεπει να κοιταξω μπροστα στη μηχανη? Παντως ευχαριστω για την βοηθεια και του freelander και την δικη σου.
Άβαταρ μέλους
Land_over
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 17:32

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Αύγ 2008, 10:26

Το καλώδιο του HDC ξεκινά από τον κίτρινο διακόπτη στο λεβιέ που σου είπα.
Αλλά αφού θα πάς στην αντιπροσωπεία της LR μη βάλεις χέρι θα τα ελέγξουν όλα αυτοί.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες