Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υποψήφιος αγοραστής Freelander

Υποψήφιος αγοραστής Freelander

Δημοσίευσηαπό lpat2001 » 13 Δεκ 2005, 19:30

Καλησπέρα σε όλους

Μετά απο πολλές βόλτες σε αντιπροσωπείες πήγα και είδα και στην Εκθεση αυτοκινήτου το Freelander.Μπορώ να πώ ότι ήταν το μόνο που μου άρεσε τόσο πολύ και ήταν τόσο δυναμικό σαν σχήμα και πρακτικό σαν χώρους και κινητήρα (1800κ.ε. άρα λιγότερα τέλη).
Οι μόνες μου ενστάσεις είναι τα εδώ posts με τις πάμπολλες βλάβες που κυριολεκτικά με τρόμαξαν και μ έκαναν να νομίζω ότι πρόκειται για το Yugo των 4x4.
Σε μια βόλτα μου σε αντιπροσωπεία στην Μεταμόρφωση μου είπαν ότι όντως τα μοντέλα προ facelift είχαν προβλήματα επειδή η μαμα BMW δεν ενδιαφέρονταν και έκοβε προυπολογισμό αλλα τώρα είναι όλα ΟΚ...(αν και είμαι βέβαιος ότι δεν έγινε και Honda)

Σκέφτομαι σοβαρα την αγορά του και δεν είμαι ο 4x4 τρελλαμένος Απλά το χωριό μου είναι στην Πινδο και μου αρέσει να τριγυρνάω σε δασικούς δρόμους χωρίς να φοβάμαι μήπως βρώ κάτω σε νεροφαγώματα.Κατα τα άλλα το θέλω για γενική χρήση και κυριως ταξίδια αλλα όχι για μέσα στην πόλη όπου έχω ένα μικρό Opel.

Θα θελα τις γνώμες σας ως χρήστες τόσο σε θέμα αντιπροσωπείας όσο και σε θέματα αξιοπιστίας του facelift μοντέλου όπως και για θέματα θορύβου και άνεσης σε ταξίδι.
Επίσης αν έχει κάποιος ακούσει που μπορώ να βρώ τεστ drive αυτοκίνητο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους σας

Λεωνίδας
Άβαταρ μέλους
lpat2001
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Δεκ 2005, 19:19
Τοποθεσία: Marousi

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 13 Δεκ 2005, 19:56

Το συντομότερο ανέκδοτο!!!!!!!
Αξιοπιστία Freelander!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Σίγουρα δεν κινδυνεύεις να "βρείς" στους δασικούς δρόμους της Πίνδου!
Με το να "βγείς" δέν ξέρω τί γίνεται!!!!!!!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Δεκ 2005, 22:36

Φίλε Λεωνίδα, ονειρεύομαι ένα freelander το οποίο δεν θα καίει φλάντζα κυλινδροκεφαλής, δεν θα κολλάει ο συνεκτικός του συμπλέκτης, δεν θα χαλάνε τα γρανάζια και τα ρουλεμάν του σασμάν κύριου και βοηθητικού, η ηλεκτρική ηλιοροφή του θα κλείνει πάντα οταν το θέλω και το πίσω τζάμι θα ανεβοκατεβαίνει κανονικά με το πάτημα του διακόπτη και μόνο.
Αν το freelander αυτό κυκλοφορεί, είναι το καλύτερο. Πάρτο!

5-6 πράγματα σχετικά μιας και έχω το πρό facelift, ΜΥ01 και έχω πληρώσει ήδη αρκετά. Αυτό το μοντέλο και το τωρινό, λίγο διαφέρουν.

Η αίσθηση, οι χώροι και οι δυνατότητες του αυτοκινήτου αυτού όταν λειτουργεί σωστά είναι το κάτι άλλο για την κατηγορία που ψάχνεις.
Αν μπεί στα χιόνια και στα δύσκολα θα βγεί και ας μήν έχει αργές σχέσεις. (τάδε έφη Γιώργος)
Είναι λιγάκι χαμηλό και βρίσκει εύκολα γιαυτό όμως υπάρχουν και ποδιές.
Έχει αρκετά πανάκριβα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία φιλοδοξούσαν και φιλοδοξούν να επικρατήσουν αυτούσια ή παραλαγμένα σε όλα τα μοντέλα.
Τα συστήματα αυτά κάνουν δουλειά, και στα χέρια ενός καλού οδηγού κάνουν καλή δουλειά αρκεί φυσικά να λειτουργούν σωστά και να μην κάνει κανείς ταρζανιές.
Σίγουρα αποτέλεσε μεταβατικό στάδιο για τη LandRover και ίσως μέχρι ένος σημείου και πείραμα, η γερμανική τελειότητα της BMW έβαλε το χέρι της και έκανε αισθητή την παρουσία της, άλλωστε είναι γνωστό οτι τα πρώτα αυτοκίνητα πριν το 2000 είχαν λάθος σχέσεις στα διαφορικά με αποτέλεσμα πανάκριβες βλάβες, που τιμωρούν για να μην πώ σταυρώνουν τους ανυποψίαστους, μετά το 2001 μάλλον διορθώθηκε αισθητά αυτό και σύμφωνα με την Land Rover τα καινούργια είναι (άκουσον άκουσον)και αξιόπιστα!

Πάρα πολλοί -ίσως οι πιο πολλοί- κάτοχοι το έχουν αγοράσει στο παρελθόν για λάθος λόγους ίσως για αυτό που γράφει στο καπώ και το οδηγούν-μεταχειρίζονται λάθος. Η ρημάδα η κατηγορία βλέπεις τραβάει λάθος κόσμο, όμως ένα suv απο τη LandRover πάντα είναι διαφορετικό.
Ειδικά το 1800 έχει... λιγάκι άσχημο όνομα στην αγορά, οι πιο πολλές μάντρες μεταχειρισμένων έχουν απο ένα και η τιμή μεταπώλησης του δυστυχώς είναι για κλάματα.

To freelander είναι σα μικρό παιδί, ιδιαίτερο αυτοκίνητο σε όλα του.
Αν πιστέυεις οτι θα το πηγαίνεις κάθε 20.000 χλμ στην ελληνική αντιπροσωπεία και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ξέχασε το.
Θα σηκώσεις μανίκια, θα ανακατέψεις πετρέλαια θα πέσεις απο κάτω να δείς τί τρίζει, θα λερωθείς, θα κάνεις πατέντες, θα πάρεις τον pantg τηλέφωνο, θα παραγγείλεις καλούδια θα το ευχαριστηθείς αν σου αρέσει και θα δεθείς μαζί του.
Όπως όλες οι σημαντικές προσωπικότητες έχει φανατικούς φίλους και εχθρούς.
Στη λίστα των εχθρών, εκτός απο τους καμμένους κατόχους της αξιοπιστίας, συμπεριέλαβε αυτούς που νόμιζαν οτι αγόρασαν camel trophy edition και τους έμεινε στα χέρια, αυτούς που δεν το έχουν οδηγήσει ποτέ και απλά άκουσαν, διάβασαν και διαδίδουν τις φήμες, καθώς και πολλούς λαντροβερίστες οι οποίοι δεν θέλουν ούτε να το βλέπουν γιατί τους χαλάει το image του πραγματικού απόλυτου off-road μηχανήματος.

Είναι αρκετά ακριβό για την αγορά της κατηγορίας και σκέψου πως αν το αγοράσεις ίσως και να το παντρευτείς, υπάρχει και η λύση της χρονομίσθωσης και του leasing που έχει το πλεονέκτημα πώς ότι και αν συμβεί θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Η καλή του έκδοση δεν είναι η 1.8 αλλα η 2λιτρη turbodiesel και η 2.5 V6.
Eκεί όλα λειτουργούν καλύτερα. Τι περίεργο!

Αυτά μου ήρθαν τώρα στο μυαλό, εύχομαι καλή αναζήτηση και όπως έλεγε κάποτε και ο Βούρος: "Eσύ αποφασίζεις".
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 14 Δεκ 2005, 19:13

Λεωνίδα,
Όλα τα παραπάνω είναι σωστά.
Αλλά.....!
Ο τρόπος που αγόρασα το δικό μου Freelander (όπως ίσως και των περισσοτέρων αγοραστών) ήταν το όνομα και η εξωτερική εμφάνιση (τραβάει σαν μαγνήτης το άτιμο).Ήξερα όλα τα παραπάνω που αναφέρει ο φίλος "Freelander" αλλά όλα τα ξένα περιοδικά έλεγαν ότι το καινούργιο έχει αλλαξει σε 700 σημεία.Το δικό μου είναι 3πορτο 1.8 μοντέλο 2005 με τη νέα μάσκα με χιλ μεχρι τώρα 25000 (δηλ. τίποτα).Μέχρι στιγμής δεν έχει δημιουργήσει κάτι σοβαρό! λέω σοβαρό διότι είμαι "ψείρας" και με το παραμικρό τρέχω στο συνεργείο.Ότι μου έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα δεν ήταν άξιο λόγου. Η αλήθεια έιναι ότι όπως του φερθείς θα σου φερθεί. Χώμα ναι αλλά όχι με το στυλ του "Ράλλι Ακρόπολις" και με χίλια!!!!! Είναι γεγονός ότι σε πάει παντού σε χώμα και σε άσφαλτο με πολύ καλή καβάλα!!!! Ταξίδια πολύ άνετα.Βέβαια τώρα θα προτιμούσα το μεγαλύτερο ή το ντίζελ (αν όμως είχα τα χρήματα και μόνο!).Το 1.8 πάει πολύ καλά αλλά επειδη είμαστε ανικανοποίητοι καταλαβαίνεις!!!Αν το αγοράσεις θα το λατρέψεις αυτό είναι σίγουρο!!!!Αν περιμένεις για το καινούργιο (τέλος 2006) το σίγουρο είναι ότι μοιάζει στην όψη με το σημερινό πάρα πολύ αλλά οι δυνατότητές του θα είναι μεγαλύτερες (βλέπε Discovery) αλλά και η τιμή του μάλλον τραβηγμένη (2.5 κυβικά και πάνω).
Σκέψουτο λοιπόν και...........καλορίζικο!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό lpat2001 » 16 Δεκ 2005, 15:08

Παιδιά σας ευχαριστώ θερμά για τις γνώμες σας και τον χρόνο σας

Απ ό,τι βλέπω το συγκεκριμένο αμάξι με τις βλάβες και τα μικρομεγάλα προβλήματά του είναι σίγουρα κάτι με προσωπικότητα και απ ό,τι βλέπω υπάρχει και μια μορφή συναισθήματικού δεσίματος μ αυτό......

Τα σχόλια σας μ έβαλαν σε σκέψεις και όπως και να χει είναι σίγουρα διαφωτιστικά!!!!!!!!!!!!!!!

Καλες 4χ4 βόλτες

Λεωνίδας
Άβαταρ μέλους
lpat2001
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Δεκ 2005, 19:19
Τοποθεσία: Marousi


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron