από Freelander » 13 Δεκ 2005, 22:36
Φίλε Λεωνίδα, ονειρεύομαι ένα freelander το οποίο δεν θα καίει φλάντζα κυλινδροκεφαλής, δεν θα κολλάει ο συνεκτικός του συμπλέκτης, δεν θα χαλάνε τα γρανάζια και τα ρουλεμάν του σασμάν κύριου και βοηθητικού, η ηλεκτρική ηλιοροφή του θα κλείνει πάντα οταν το θέλω και το πίσω τζάμι θα ανεβοκατεβαίνει κανονικά με το πάτημα του διακόπτη και μόνο.
Αν το freelander αυτό κυκλοφορεί, είναι το καλύτερο. Πάρτο!
5-6 πράγματα σχετικά μιας και έχω το πρό facelift, ΜΥ01 και έχω πληρώσει ήδη αρκετά. Αυτό το μοντέλο και το τωρινό, λίγο διαφέρουν.
Η αίσθηση, οι χώροι και οι δυνατότητες του αυτοκινήτου αυτού όταν λειτουργεί σωστά είναι το κάτι άλλο για την κατηγορία που ψάχνεις.
Αν μπεί στα χιόνια και στα δύσκολα θα βγεί και ας μήν έχει αργές σχέσεις. (τάδε έφη Γιώργος)
Είναι λιγάκι χαμηλό και βρίσκει εύκολα γιαυτό όμως υπάρχουν και ποδιές.
Έχει αρκετά πανάκριβα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία φιλοδοξούσαν και φιλοδοξούν να επικρατήσουν αυτούσια ή παραλαγμένα σε όλα τα μοντέλα.
Τα συστήματα αυτά κάνουν δουλειά, και στα χέρια ενός καλού οδηγού κάνουν καλή δουλειά αρκεί φυσικά να λειτουργούν σωστά και να μην κάνει κανείς ταρζανιές.
Σίγουρα αποτέλεσε μεταβατικό στάδιο για τη LandRover και ίσως μέχρι ένος σημείου και πείραμα, η γερμανική τελειότητα της BMW έβαλε το χέρι της και έκανε αισθητή την παρουσία της, άλλωστε είναι γνωστό οτι τα πρώτα αυτοκίνητα πριν το 2000 είχαν λάθος σχέσεις στα διαφορικά με αποτέλεσμα πανάκριβες βλάβες, που τιμωρούν για να μην πώ σταυρώνουν τους ανυποψίαστους, μετά το 2001 μάλλον διορθώθηκε αισθητά αυτό και σύμφωνα με την Land Rover τα καινούργια είναι (άκουσον άκουσον)και αξιόπιστα!
Πάρα πολλοί -ίσως οι πιο πολλοί- κάτοχοι το έχουν αγοράσει στο παρελθόν για λάθος λόγους ίσως για αυτό που γράφει στο καπώ και το οδηγούν-μεταχειρίζονται λάθος. Η ρημάδα η κατηγορία βλέπεις τραβάει λάθος κόσμο, όμως ένα suv απο τη LandRover πάντα είναι διαφορετικό.
Ειδικά το 1800 έχει... λιγάκι άσχημο όνομα στην αγορά, οι πιο πολλές μάντρες μεταχειρισμένων έχουν απο ένα και η τιμή μεταπώλησης του δυστυχώς είναι για κλάματα.
To freelander είναι σα μικρό παιδί, ιδιαίτερο αυτοκίνητο σε όλα του.
Αν πιστέυεις οτι θα το πηγαίνεις κάθε 20.000 χλμ στην ελληνική αντιπροσωπεία και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ξέχασε το.
Θα σηκώσεις μανίκια, θα ανακατέψεις πετρέλαια θα πέσεις απο κάτω να δείς τί τρίζει, θα λερωθείς, θα κάνεις πατέντες, θα πάρεις τον pantg τηλέφωνο, θα παραγγείλεις καλούδια θα το ευχαριστηθείς αν σου αρέσει και θα δεθείς μαζί του.
Όπως όλες οι σημαντικές προσωπικότητες έχει φανατικούς φίλους και εχθρούς.
Στη λίστα των εχθρών, εκτός απο τους καμμένους κατόχους της αξιοπιστίας, συμπεριέλαβε αυτούς που νόμιζαν οτι αγόρασαν camel trophy edition και τους έμεινε στα χέρια, αυτούς που δεν το έχουν οδηγήσει ποτέ και απλά άκουσαν, διάβασαν και διαδίδουν τις φήμες, καθώς και πολλούς λαντροβερίστες οι οποίοι δεν θέλουν ούτε να το βλέπουν γιατί τους χαλάει το image του πραγματικού απόλυτου off-road μηχανήματος.
Είναι αρκετά ακριβό για την αγορά της κατηγορίας και σκέψου πως αν το αγοράσεις ίσως και να το παντρευτείς, υπάρχει και η λύση της χρονομίσθωσης και του leasing που έχει το πλεονέκτημα πώς ότι και αν συμβεί θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Η καλή του έκδοση δεν είναι η 1.8 αλλα η 2λιτρη turbodiesel και η 2.5 V6.
Eκεί όλα λειτουργούν καλύτερα. Τι περίεργο!
Αυτά μου ήρθαν τώρα στο μυαλό, εύχομαι καλή αναζήτηση και όπως έλεγε κάποτε και ο Βούρος: "Eσύ αποφασίζεις".
Mέλος ελληνικού TataClub