από stelioskal » 20 Ιαν 2006, 10:00
Αγαπητοί εν Land Rover Συνάδεφοι (ταλαιπωρημένοι και μή) σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και συγχωρέστε μου την υπερβολική πράγματι φρασεολογία η οποία προήλθε από την (δίκαια πιστεύω) αγανάκτησή μου.
Ακούστε λοιπόν (ή μαλλον διαβάστε..) το ιστορικό με τις αντλίες:
Η πρώτη αντλία έβγαλε 58.000 χλμ. Είχε εξαρχής πρόβλημα, ακουγόταν έντονα όταν γύρναγες το κλειδί και έπρεπε να την αλλάξω στην εγγύηση αλλά το αμέλησα...Ξεκίνησα λοπόν για ένα τριήμερο αφού τα φόρτωσα ΟΛΑ στο πορτ μπαγκάζ (μέχρι και το φουσκωτό...) Το μποτιλιάρισμα στη έξοδο απίστευτο!!! μου έσβησε λίγο πριν βγώ στην Εθνική Αθ.-Λαμίας. Μετά από λίγο ωστόσο, αφού μάλλον κρύωσε η αντλία, ξαναπήρε μπρός. Χαρά μεγάλη και ξαναξεκινάω. Μετά από λίγα χλμ όμως, πάνω στη γέφυρα από Αθ.-Λαμίας προς Αθ.-Κορίνθου μου ξανασβήνει! Μποτιλιάρισμα απίστευτο!! Το τί θα άκουσα δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι....μετά από λίγο αφού κρύωσε η αντλία ξαναπήρε. Απελπισμένος αποφασίσω να γυρίσω πίσω σιγά σιγά (ποιός να το ρυμουλκίσει αυτό το βάρος..) Αφού είχα σταματήσει σε βενζινάδικο, γεμίζω και το ρεζερβουάρ. Και δεν ξανάσβησε!
Δεν παραπονέθηκα λοιπόν ιδιαίτερα για την αντλία γιατί το περίμενα. Όταν την αλλάξαμε ήταν κυριολεκτικά καφέ. Καποιο βενζινάδικο πρεπει να μου έριχνε λάσπη. Έκτοτε δεν ξαναέβαλα βενζίνη απο πολύ φτηνο βενζινάδικο.
Για καλό και για κακό, αφού ήξερα οτι δουλεύει ακόμη, την πακετάρισα και την έριξα στο πορτ-μπαγκάζ, "έτσι για να βρίσκεται" ("Θεία Φώτιση" την είπαμε?)
Αυτή τη φορά όμως δεν ακουγόταν θόρυβος όταν γυρνούσα το κλειδί. Και όταν έβγαλα την αντλία ήταν πεντακάθαρη! Μου έκανε ωστόσο το εξής σύμπτωμα: μετά από 5-10 λεπτά λειτουργίας η μηχανή τρεμόπαιζε για τρία - τέσσερα δευτερόλεπτα και μετά ΟΚ. Έβαλα 100-στάρα βενζίνη να δώ αν έχει διαφορά, και πραγματι δεν ξανατρεμόπεξε για 500 χλμ. Αλλά τότε με άφησε τελείως. Δεν έπαιρνε μπρός με τίποτα. Και πάλι, (Νομος του Μέρφυ) σε φανάρι με ουρά τριών χιλιομέτρων που περνούσαν τρία αυτοκίνητα τη φορά. Πάλι ποιός ξέρει τι άκουσα....
Η μόνη μου (πολύ χλωμή) ελπίδα είναι μήπως φταίει το φίλτρο βενζίνης. το βρίσκω εντελώς απίθανο αλλά επειδή το έχω πάνω 34.000 χλμ θα δοκιμάσω
Παρένθεση: Η LR δίνει χρόνο αλλαγής για το φίλτρο 120.000 χλμ και εδώ μου το αλλάζανε καθε 20.000 χλμ.....
Πάντως αν είναι η αντλία σας υπόσχομαι να τη "σφάξω" και να στείλω εντυπώσεις και φωτογραφίες.
Τέλος, μου την έδωσε τρελά γιατί δυστυχώς μου αρέσει και το θέλω αλλά πλέον δεν μπορώ να το εμπιστευτώ...(σχέση με πορνη μου θυμίζει αυτή η ιστορία...) ΘΕΛΩ ΔΙΑΖΥΓΙΟΟΟΟΟ.... αλλά μετά βλέπω το RAV και τρέχω πίσω στην αγαπημένη μου...
Σιγά σιγά θα γεμίσω όλο το πορτ-μπαγκαζ με ανταλακτικά και εργαλεία και θα είμαι πλέον άνετος!
Όσο για την εταιρεία, παιδιά ας μή γελιόμαστε, είναι αναξιόπιστη! Δείτε εκτός του FR και το RR. Όπως επίσης είναι αλήθεια οτι τα LR είναι εξαιρετικής σχεδίασης και δυνατοτήτων αυτοκίνητα και πανέμορφα, γι΄αυτό και βασανιζόμαστε αλλιώς θα παίρναμε RAV ή Land Cruiser (μπρρρρ.....) και θα τελειώναμε.
Αλλά πόσο ακόμα?? (όχι άλλο κάρβουνοοοοοο!!!)
ΥΓ Γιώργο μετά το κάψιμο της φλάτζας τα service τα κάνω μόνος μου για να ξέρω τι γίνεται. Για μεγάλα πράγματα το πάω στη RolCar στη Μεσογείων (πολύ καλά παιδιά) και τώρα θα δοκιμάσω και τη RolCar στην Αργυρούπολη
ΚΡΑΤΑΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ....