Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander αντλία βενζίνης

Freelander αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 18 Ιαν 2006, 21:51

ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΕΕΕΕΕΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
Αντλία βενζίνης ξανά!
Ενώ ήμουνα σταματημένος στο φανάρι, χρ,χρ,χρ και σβήνει!!! Βρε αμάν, βρε νά μίζες, ξανά μίζες, τίποτα!
Ευτυχώς έχω πάντα μαζί μου το Hayns Manual.
Διάγνωση: ή ηλεκτρικά ή φίλτρο βενζίνης ή αντλία ή...
Ευτυχώς έχω παντα μαζί μου την προηγούμενη αντλία η οποία δουλεύει όταν είναι γεμάτο το ρεζερβουάρ.
Ευτυχώς έχω πάντα μαζί μου και ένα βαλιτσάκι με εργαλεία.
Manual + εργαλεία + ανταλακτικό = Άλλαξα αντλία στο φανάρι.....και έφυγα αλλά.....
Μόνο 30.000 χλμ γαμώτο από την προηγούμενη αλλαγή!!!
Στην αντιπροσωπεία ζητάνε 600 Γιούρια.
Στο Internet βρήκα με 350 € + μεταφόρικά (και πιθανόν ΦΠΑ)

Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια στην Land Rover, αυτή την εξαίρετη εταιρεία, για την ποιότητα των ανταλακτικών της...
Της εύχομαι να έχει την τύχη της Rover το ταχύτερο δυνατόν.

Βοήθειααααα
Ξέρει κανείς site για ανταλακτικά?
Έχει βάλει κανένας μεταχειρισμένη αντλία, και αν ναι πώς του βγήκε?
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Freelander αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2006, 12:03

λυπούμεθα για τα προβλήματα με τον ιπποποταμάκο

αλλά

σε παρακαλούμε μην εύχεσαι τέτοια τύχη στη ΛΡ.....έχει βγάλει εξαιρετικά μοντέλα (πιθανώς εξαιρουμένου στα σημεία του ΦΡ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιαν 2006, 17:42

Στέλιο γειά,

τιμή καλύτερη από αυτή που βρήκες (πρέπει να υπολογίσεις και τον ΦΠΑ και τα μεταφορικά) μάλλον δεν θα βρείς.

Η μεταχειρισμένη, και αν βρεθεί (που είναι δύσκολο), το πιθανότερο είναι να σου δημιουργήσει πολύ γρήγορα τα ίδια προβλήματα.

Θα σου πρότεινα να ελεγξεις τον μηχανισμό μέτρησης της στάθμης του ρεζερβουάρ. Ετσι όπως μου τα λες για την παλαιά σου αντλία (ότι λειτουργεί όταν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο) ίσως το πρόβλημα να μην αφορά την ίδια την αντλία αλλά τον αισθητήρα της στάθμης καυσίμου.

Κάνε μου τηλέφωνο σε παρακαλώ στο 22950 37637.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Ιαν 2006, 21:52

Στέλιο γειά.
Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου αλλά...
Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;
Δε λέω λάντροβερ είναι, και μάλιστα freelander προ 2000...
Όμως 2 αντλίες βενζίνης τόσο γρήγορα;;
Πού του κάνεις service;
Έχω την εντύπωση οτι η αντλία βενζίνης δεν είναι απο τα "αδύνατα" σημεία του αυτοκινήτου (βλ. φλάντζα, συνεκτικός συμπλέκτης, σκέτος συμπλέκτης κλπ) άν ήταν, πίστεψε με, θα το ξέραμε όλοι!!
Θα έλεγα να μην καταριόμαστε την εταιρία ολόκληρη για τα πάθη μας και... μην το μαλώνεις, μην το βρίζεις και μην το χτυπάς βρε αδελφέ, δεν φταίει αυτό.
Internetομάγαζα για ανταλλακτικά θα σου στείλω μερικά αλλά μου φαίνεται οτι η τιμή που βρήκες την αντλία είναι ήδη καλή.

Κουράγιο συνάδελφε και μη το βάζεις ποτέ κάτω.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2006, 22:38

ναι, συμφωνώ, είναι ύποπτο το ζήτημα με την αντλία, από τα ολίγα που έχω ακούσει για τον ιπποποταμάκο

(ααχ Γιώργο....ξέρεις εσύ....το θυμάμαι κάθε φορά που βλέπω το γκολφ.....)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 20 Ιαν 2006, 10:00

Αγαπητοί εν Land Rover Συνάδεφοι (ταλαιπωρημένοι και μή) σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και συγχωρέστε μου την υπερβολική πράγματι φρασεολογία η οποία προήλθε από την (δίκαια πιστεύω) αγανάκτησή μου.
Ακούστε λοιπόν (ή μαλλον διαβάστε..) το ιστορικό με τις αντλίες:
Η πρώτη αντλία έβγαλε 58.000 χλμ. Είχε εξαρχής πρόβλημα, ακουγόταν έντονα όταν γύρναγες το κλειδί και έπρεπε να την αλλάξω στην εγγύηση αλλά το αμέλησα...Ξεκίνησα λοπόν για ένα τριήμερο αφού τα φόρτωσα ΟΛΑ στο πορτ μπαγκάζ (μέχρι και το φουσκωτό...) Το μποτιλιάρισμα στη έξοδο απίστευτο!!! μου έσβησε λίγο πριν βγώ στην Εθνική Αθ.-Λαμίας. Μετά από λίγο ωστόσο, αφού μάλλον κρύωσε η αντλία, ξαναπήρε μπρός. Χαρά μεγάλη και ξαναξεκινάω. Μετά από λίγα χλμ όμως, πάνω στη γέφυρα από Αθ.-Λαμίας προς Αθ.-Κορίνθου μου ξανασβήνει! Μποτιλιάρισμα απίστευτο!! Το τί θα άκουσα δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι....μετά από λίγο αφού κρύωσε η αντλία ξαναπήρε. Απελπισμένος αποφασίσω να γυρίσω πίσω σιγά σιγά (ποιός να το ρυμουλκίσει αυτό το βάρος..) Αφού είχα σταματήσει σε βενζινάδικο, γεμίζω και το ρεζερβουάρ. Και δεν ξανάσβησε!
Δεν παραπονέθηκα λοιπόν ιδιαίτερα για την αντλία γιατί το περίμενα. Όταν την αλλάξαμε ήταν κυριολεκτικά καφέ. Καποιο βενζινάδικο πρεπει να μου έριχνε λάσπη. Έκτοτε δεν ξαναέβαλα βενζίνη απο πολύ φτηνο βενζινάδικο.
Για καλό και για κακό, αφού ήξερα οτι δουλεύει ακόμη, την πακετάρισα και την έριξα στο πορτ-μπαγκάζ, "έτσι για να βρίσκεται" ("Θεία Φώτιση" την είπαμε?)
Αυτή τη φορά όμως δεν ακουγόταν θόρυβος όταν γυρνούσα το κλειδί. Και όταν έβγαλα την αντλία ήταν πεντακάθαρη! Μου έκανε ωστόσο το εξής σύμπτωμα: μετά από 5-10 λεπτά λειτουργίας η μηχανή τρεμόπαιζε για τρία - τέσσερα δευτερόλεπτα και μετά ΟΚ. Έβαλα 100-στάρα βενζίνη να δώ αν έχει διαφορά, και πραγματι δεν ξανατρεμόπεξε για 500 χλμ. Αλλά τότε με άφησε τελείως. Δεν έπαιρνε μπρός με τίποτα. Και πάλι, (Νομος του Μέρφυ) σε φανάρι με ουρά τριών χιλιομέτρων που περνούσαν τρία αυτοκίνητα τη φορά. Πάλι ποιός ξέρει τι άκουσα....
Η μόνη μου (πολύ χλωμή) ελπίδα είναι μήπως φταίει το φίλτρο βενζίνης. το βρίσκω εντελώς απίθανο αλλά επειδή το έχω πάνω 34.000 χλμ θα δοκιμάσω
Παρένθεση: Η LR δίνει χρόνο αλλαγής για το φίλτρο 120.000 χλμ και εδώ μου το αλλάζανε καθε 20.000 χλμ.....
Πάντως αν είναι η αντλία σας υπόσχομαι να τη "σφάξω" και να στείλω εντυπώσεις και φωτογραφίες.
Τέλος, μου την έδωσε τρελά γιατί δυστυχώς μου αρέσει και το θέλω αλλά πλέον δεν μπορώ να το εμπιστευτώ...(σχέση με πορνη μου θυμίζει αυτή η ιστορία...) ΘΕΛΩ ΔΙΑΖΥΓΙΟΟΟΟΟ.... αλλά μετά βλέπω το RAV και τρέχω πίσω στην αγαπημένη μου...
Σιγά σιγά θα γεμίσω όλο το πορτ-μπαγκαζ με ανταλακτικά και εργαλεία και θα είμαι πλέον άνετος!

Όσο για την εταιρεία, παιδιά ας μή γελιόμαστε, είναι αναξιόπιστη! Δείτε εκτός του FR και το RR. Όπως επίσης είναι αλήθεια οτι τα LR είναι εξαιρετικής σχεδίασης και δυνατοτήτων αυτοκίνητα και πανέμορφα, γι΄αυτό και βασανιζόμαστε αλλιώς θα παίρναμε RAV ή Land Cruiser (μπρρρρ.....) και θα τελειώναμε.

Αλλά πόσο ακόμα?? (όχι άλλο κάρβουνοοοοοο!!!)

ΥΓ Γιώργο μετά το κάψιμο της φλάτζας τα service τα κάνω μόνος μου για να ξέρω τι γίνεται. Για μεγάλα πράγματα το πάω στη RolCar στη Μεσογείων (πολύ καλά παιδιά) και τώρα θα δοκιμάσω και τη RolCar στην Αργυρούπολη

ΚΡΑΤΑΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ....
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό vm » 20 Ιαν 2006, 12:26

Φίλε αν και δεν έχω εμπειρία από LR, το όλο θέμα όπως το παρουσιάζεις με τα τρεμοπαίγματα το είχα και εγώ σε δικό μου αμάξι, μέχρι και σβήσιμο αλλά όχι κάψιμο, αν και από ότι λες η πρώτη δεν σου κάηκε.

Λοιπόν, δες αν έχεις συναγερμό, αν ο συναγερμός συνδέεται με κάποιο τρόπο στο ρελέ της αντλίας ή ακόμη πιο δύσκολα αν πάει στον εγκέφαλο.
Στην δικιά μου περίπτωση αυτό ήταν, με το που τον απομονώσαμε από αντλία και εγκέφαλο όλα μια χαρά.

Και προφανώς σε αυτή την περίπτωση δεν φταίνε τα αυτοκίνητα ή οι εταιρείες αλλά οι συναγερμοί οι οποίοι στο 99% των περιπτώσεων δεν έχουν εργοστασιακή έγκριση αλλά αναγκάζονται και τους βάζουν γιατί τους θέλουν οι πελάτες. Τα εργοστάσια από ένα σημείο και μετά απάντησαν σε αυτή την απαίτηση με το immobilizer, που καλύπτει τις προδαιγραφές τους και περνά από τα διάφορα τεστ, αλλά εμείς επιμένουμε με συναγερμό.
...το καλύτερο είναι ότι όταν χτυπάει ο συναγερμός ή δεν τον ακούμε ή νομίζουμε ότι είναι του γείτονα...anyway.

Εύχομαι να είναι τόσο απλό και να λύσεις το προβλημά σου γρήγορα και εύκολα για να χαρείς το αμάξι σου.
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 21 Ιαν 2006, 11:36

Αποστέλω νεότερα (και πιο σκανδαλιστικά)

Άνοιξα και τη δεύτρη αντλία και την εξέτασα.
Αποτελέσματα:
Συγνώμη που θα στεναχωρήσω τους συναδέλφους ιδοκτήτες FR αλλά:

Η αντλία είναι πεντακάθαρη. Γύρισα ανάποδα το φίλτρο και έβγαλε πολλά γρέζια. Σύνδεσα σε τάση την τρόμπα (τον κινητήρα της) και δεν δούλευε. (Όταν τον γύρισα ανάποδα δόυλευε!). Προφανώς τα γρανάζια μέσα έχουν σχεδόν διαλυθεί. Πού είναι το ανησυχητικό της ιστορίας? Μα ακριβώς οτι τα γρανάζια φαγωθήκανε χωρίς εμφανή λόγο. Άρα? Μήπως ένα ακόμη ελλατωματικό ανταλακτικό?

Η προηγούμενη αντλία ήταν πράγματι μέσα στη λάσπη. Αλλά συνέχιζε να δουλεύει. Έκανα μια σκέψη: Αν δεν έχει "χαλάσει" η αντλία (αφου ο κινητήρας δουλέυει τί έχει χαλάσει?) αλλά απλώς είχε μπουκώσει το φιλτράκι εισαγωγής? Έβαλα το καθαρό φιλτράκι από τη δεύετρη αντλία και την πέρασα πάνω. Έκανα ήδη 50 χλμ. θα ενημερώσω για νεώτερα. Αλλά εδώ δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ αντιπροσωπεία ΜΕ ΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ (450 €) ??? μήπως έπρεπε απλώς να καθαρίσουν το φιλτράκι? Για την ΄κονόμα? (είναι τελικά τόσο καλά παιδιά?) Να μου πείς εδώ υπάρχουν καρδιοχειρουργοί που σε "σφάζουνε" χωρίς να χρειάζεται για την ΄κονόμα. Αλλά να το κάνουνε και απλοί υπάλληλοι για χάρη της εταιρείας? Με τί κίνητρο?

Και τώρα ετοιμαστείτε: Η LR προτείνει αλλαγή φίλτρου βενζίνης τα 200.000 χλμ. ( χαχαχαχα...καλό, αν η αντλία φτάσει τόσα βεβαια......) Στην αντιπροσωπεία τα αλλάζουν (λένε) κάθε 20.000 χλμ ( κόστος ~45€)γιατί δεν εμπιστεύονται τα ελληνικά πρατήρια και καλύτερα να αλλάζουμε φίλτρο παρά μετά από λίγο όλη την αντλία. Και τώρα το καλό: Η αντλία είναι ΠΡΙΝ το φίλτρο!!!!!!!!!!!!! Ναί συνάδελφοι, κλάψτε, κλάψτε για όλα τα φίλτρα που έχουμε πληρώσει...Και λέω πληρώσει γιατί ΔΕΝ τα έχουμε αλλάξει! Πώς μπορείτε να το διαπιστώσετε? Κοιτάξτε τις χρεώσεις ανταλακτικών στο Service. Για να αλλαχθεί το φίλτρο πρέπει να βγεί η αντλία. Αν όμως βγεί η αντλία τότε όταν ξαναμπεί θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί καινούργιο λαστιχένια δαχτυλίδι (~ 8€) . Σας το έχουνε χρεώσει αυτό? ή μόνο το φίλτρο? Εμένα μου χρεώνανε μόνο το φίλτρο. Και πραγματι αλλάζουνε το δαχτυλίδι όταν βγεί η αντλία. Όταν μου αλλάξανε την αντλία μου αλλάξανε και το δαχτυλίδι (και μου το χρώσανε φυσικά) Άρα.....κλάψτε σύντροφοι μαζί μου....

Νεότερα τώρα γαι τα ανταλακτικά. Βρήκα στην Ελλάδα ΟΕΜ αντλία με 380€ αλλά δυστυχώς (??) το προηγούμενο μοντέλο (WFX000110). Στο δίκτυο η καλύτερη τιμή που βρήκα είναι 388 € όλα μέσα για το νεώτερο WFX000130. Ποιό όμως είναι τελικά το ποιό αξιόπιστο? Το βέβαιο είναι οτι η προηγούμενη δεν έχει χαλάσει. Επίσης, η παλιότερη αντλία έχει μεγαλύτερο κινητήρα απο το νέο μοντέλο.

Τέλος, έψαξα το θέμα αντικατάστασης μόνο του κινητήρα της αντλίας (90-120€) αλλά ενώ γενικώς υπάρχουν, δεν υπάρχει για το Freelander λόγω υψηλής πίεσης λειτουργίας: 4,2 Bar ενώ τα περισσότερα είναι 3 Bar.

Με απασχολεί το θέμα της ύπαρξης ανταλακτικού στο πορτ μπαγκαζ (με έσωσε) Κρατάω πάλι την παλιά αγοράζοντας καινούρια,αγοράζω μόνο κινητήρα 3Bar και κανω πατέντα αν μείνω, αγοράζω μια μεταχειρισμένη να βρίσκεται, δεν ξέρω..) Στα μεταχειρισμένα δεν έψαξα ακόμη.

Πάντως όταν θέλετε ανταλακτικά ρίξτε μια ερώτηση και στο ανταλακτικάδικο της γειτονιάς σας. Θα εκπλαγείτε απο το τί έχουν και -κυρίως - τι μπορούν να σας φέρουν!

Και η τέλος η ειρωνία: Αφού τελικά δεν είχε χαλάσει η αντλία τότε δεν μου έχει χαλάσει τίποτε σε 6 χρόνια! (εξαιρουμένης της φλάτζας και της οροφής και του πίσω γρύλου και του συμπλέκτη)

Συγνώμην που σας κούρασα αλλά (μάλλον) θα επανέλθω με νεώτερα..
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες