Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ZHTEITAI FREELANDER με ντιστριμπιτερ. ΔΙΔΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ κάλυμα.

ZHTEITAI FREELANDER με ντιστριμπιτερ. ΔΙΔΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ κάλυμα.

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2006, 22:38

Αγαπητοί φίλοι Freelanderάδες,

ο προμηθευτής μας με αδιαβροχοποιητικά σετ για τους V8 και τετρακύλινδρους κινητήρες για "γιαγιάδες" έφτιαξε μόλις και αδιαβροχοποιητικό κάλυμα για τα Freelanders.

Mου έστειλε λοιπόν μαζί με την τελευταία μαζική παραγγελία για τα V8 και 4κύλινδρα και δύο καλύματα για Freelander με ντιστριμπιτέρ.

Το ένα βρήκε ήδη το δρόμο του για το αυτοκίνητο ενός φίλου αλλά το δεύτερο ζητά στοργή και προδέρμ.

Οποιος ενδιαφέρεται το λέει. Μόνη επιβάρυνση τα έξοδα αποστολής αν δεν θέλει να έρθει από τον Ωρωπό ή να συναντηθούμε κάπου στην Αθήνα όταν κατέβω προς αυτά τα μέρη.
Το ενδεικτικό κόστος για τα αδιαβροχοποιητικά είναι γύρω στα 45 με 50 Ευρώ και αυτό δίνεται τσάμπα (τιμή για αυτό υπολογίζω γύρω στα 35 Ευρώ αν η ανταπόκριση και τα σχόλια των testers θα είναι θετική και τελικά υπάρξει κανονική παραγωγή του)

Θα συνοδεύεται φυσικά και από οδηγίες στα ελληνικά και φωτογραφίες για τοποθέτηση σε V8 (αλλά όλα τα ντιστριμπιτέρ είναι ίδια)

Χαιρετώ
pantg
 

ZHTEITAI FREELANDER με ντιστριμπιτερ. ΔΙΔΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ κάλυμα.

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2006, 03:54

ποιος ξέρει κάτι για μπλόκε διαφορικό για discovery MPI? την γνώμη σας και τα φώτα σας παρακαλώ..δεν πάει άλλο αγανάκτησα, είναι και 2 τόνους το παλιόπραμα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2006, 04:30

NTΡΙΝ ΝΤΡΙΝ 22950 37637 και 6944 579911.

1, To καλύτερο που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι μπλοκέ αυτόματης εμπλοκής ΚΑΙ κατ' επιλογή εμπλοκής σε μία μονάδα ΜΑΖΙ ΜΕ ενισχυμένα ημιαξόνια. Υπάρχει για εμπρός και για πίσω άξονα. Κόστος στα 1800 Ευρώ το πίσω και στα 1900 το εμπρός

2, Αλλη επιλογή είναι μπλοκέ αυτόματης εμπλοκής και κατανομής ροπής.
1250 Ευρώ το ένα ή 2400 τα δύο (ένα εμπρός και ένα για πίσω)

3, Αλλη επιλογή μπλοκέ κατ' επιλογή με ενισχυμένα ημιαξόνια.
1400 Ευρώ το πίσω και 1500 το εμπρός.

Μετά οι πολυμασημένες τσίχλες των ΑRB και των Detroits. Kαλές και σχετικά φθηνές έως φθηνές αλλά ό'τι πληρώνεις παίρνεις.

Για το 1 θα μπορείς να διαβάσεις την διαδικασία τοποθέτησης και κριτική/παρουσίαση σε επόμενο τεύχος περιοδικού καθώς το πρώτο σετ ήδη είναι στο δρόμο για να μπεί σε αυτοκίνητο.
Το 2 είχε τοποθετηθεί σε αγωνιστικό που απλώς άφησε ξερό πολύ κόσμο με το πώς πήγαινε και πού. Μετά ο ιδιοκτήτης του το πούλησε για να πάρει Gwagen και το αυτοκίνητο αγοράστηκε από δεσποινίδα οδηγό. (κρίμα....)

Το 3 είναι στην ουσία το 1 αλλά χωρίς το πρόσθετο διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης αλλά με ελεύθερο διαφορικό (ενισχυμένο όμως σε σχέση με το απλό της Land Rover) το οποίο εμπλέκεται κατ' επιλογή 100%

Για τα ARB και τα Detroit τα έχουμε πει τόσες φορές που δεν θέλω να ξαναπιάνω το χώρο αναφερόμενος σε αυτά.
Τα λέμε από τηλεφώνου αν θέλεις και άλλες πληροφορίες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2006, 20:17

τότε θα πρέπει να μαζέψω μερικά λεφτά. με βλέπω κατά το καλοκαίρι γιατί τώρα έχω μια άλλη προτεραιότητα. ενδιαφέρον θα ήταν κάτι μεταχειρισμένο. μια άλλη ερώτηση: φίλος βρήκε MPI του 97 με 38.000 klm. δέρμα 2 set ζαντολάστιχα εργάτη με 13.800 euro από έναν τύπο ο οποιος έκανε με αυτό ταξίδια στην εθνική! να το πάρει η να κοιτάζαμε κάτι σε 93 μοντέλο? τον ενδιαφέρει μονο το εκτος δρόμου και όχι το SUVλάκι. αν ναι τι να προσέξει σε αυτό το μοντέλο? είναι αλήθεια ότι έχουνε σε προσφορα σαζμάν καινούρια? το δικό μου τρίζει την δεύτερη ταχύτητα όταν είναι παγωμένο, όταν ζεσταθεί είναι ok. αν είναι καλή η τιμή να πάρο καινούριο η να επισκευάσω το υπάρχον.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2006, 21:09

Φίλε Disco γειά,

Μεταχειρισμένο μπλοκέ θα βρεις πιό δύσκολα από το να κερδίσεις το Lotto. Αρα προσπάθησε καλύτερα να κερδίσεις το Lotto. Aν γίνει αυτό δεν θα χρειάζεται να βρεις και μεταχειρισμένο μπλοκά τελικά.

Αν ο φίλος σου θέλει αυτοκίνητο για offroading τότε ένα Disco 1993, 1994 θα είναι καλύτερο γιατί θα το βρεί πιό φθηνά, δεν θα έχει τις αντιστρεπτικές, έχει πολύ απλούστερα ηλεκτρικά, πιό λίγα ηλεκτρονικά, ελαφρώς πιό κοντές σχέσεις μετάδοσης (οι οποίες δίνουν καλύτερη αίσθηση ροπής).

Εξαρτήματα προετοιμασίας και βελτίωσης υπάρχουν τα ίδια και για τα δύο μοντέλα οπότε δεν υπάρχει κάτι θετικότερο για να προτιμήσει.

Το νεώτερο έχει καλύτερα φώτα και καλύτερη αίσθηση στο κιβώτιο ταχυτήτων.

------

Οσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων το έψαξα και όντως υπάρχει σαφώς καλύτερη τιμή αυτή τη στιγμή στα κιβώτια νεώτερης γενιάς τα οποία ταιριάζουν και στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Τιμή δεν μπορώ να σου πω ανοικτά αλλά όντως συμφέρει ίδιως αν αναλογιστείς ότι αφορά ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και όχι ανακατασκευής εξάρτημα. Πάρε τηλ. ή στείλε μήνυμα για να τα πούμε ακριβώς. (6944 579911)

Για το τρίξιμο της δευτέρας στο δικό σου θα σου πρότεινα να κοιτάξεις πρώτα το φίλτρο λαδιού του κιβωτίου (αν έχεις LT77 δηλαδή με την όπισθεν δίπλα στην πρώτη ταχύτητα)

Στην τιμή πάντως που το δίνουν αξίζει να το αλλάξεις και να μην επισκευάσεις το δικό σου.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 25 Φεβ 2006, 02:18

Πόσο το δίνουν παιδιά; Δε μπορουμε να το πούμ στον αέρα;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό disco » 25 Φεβ 2006, 02:58

θανξ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2006, 04:20

Φίλε discoverer,

τα θέματα γνησίων ανταλλακτικών πρέπει να τυχαίνουν ειδικής μεταχείρισης καθώς οι τιμές αυτές ορίζονται έτσι ώστε να μπορούν να αφήνουν περιθώρια αρκετά ώστε όχι μόνο να συντηρούνται αλλά να έχουν και λογικό κέρδος τα συνεργεία.

Από την άλλη όλοι εμείς οι ιδιοκτήτες θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιό συμπιεσμένη τιμή.

Καθόσον λοιπόν τα δύο αυτά είναι κατά τι αλληλοσυγκρουόμενα καλό είναι να μην βγαίνουν όλα στον αέρα ανοικτά.

Αν θέλεις και ενδιαφέρεσαι προσωπικά πες μου. Σαν μέλος του συλλόγου και ιδιοκτήτης Landy έχεις άλλωστε κάθε δικαίωμα για καλύτερες τιμές (αυτό είναι και ιδρυτικός σκοπός του συλλογου μας άλλωστε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Φεβ 2006, 19:07

Ξερω οτι εχουμε ξεφυγει αρκετα απο το θεμα..
Στο δικο μου (http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2697.html) εχω βαλει detroit truetrac, πιστευω το καλυτερο value for money, για ενυσχιμενα ημιαξονια σε mpi δεν νομιζω να χρειαζεσαι, εκτος και αν κανεις πολυ σκληρο off-road ή βαλεις locker και το σπας.
Pantg σε αυτο το site και ειδικα σε αυτη την ενοτητα δεν εχει πολυσυζητηθει το θεμα των διαφορικων και μαλλον θα πρεπει να επαναλαβεις πολλα!
Σιγουρα το τηλεφωνο ειναι καλλυτερο παιδια.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες