Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

"Λεκές" κάτω από το freelander

"Λεκές" κάτω από το freelander

Δημοσίευσηαπό Green » 27 Μαρ 2006, 11:37

Γυρίζοντας την παρασκευή από δουλειά ανακάλυψα οτι το δοχείο ψυκτικού είχε αδειάσει εντελώς. Πήγα αμέσως σε συνεργείο - εξουσιοδοτημένο βέβαια - όπου μου άλλαξαν το κάτω κολλάρο, το γέμισαν με ψυκτικό, μέτρησαν την πίεσή του και έφυγα μετά από 2,5 ώρες, πληρώνοντας 75 ευρώ. Από τότε κάθε πρωϊ, το αυτοκίνητο αφήνει το "λεκέ" του όπου είναι παρκαρισμένο, ενώ η στάθμη στο δοχείο ψυκτικού κατεβαίνει αργά, αλλά σταθερά. Είναι μοντέλο 2000 με 47.000 χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 28 Μαρ 2006, 21:51

Φίλε χωρίς να ξέρω τι μπορεί να είναι ( θα σου δώσουν απαντήσεις ο Γιώργος και ο Παντελής φαντάζομαι ) , ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2449.html
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Μαρ 2006, 08:34

Φίλε green,

αν θέλεις διάβασε σε παρακαλώ τα σχετικά που ο φίλος mprizolas αναφέρει στο μήνυμά του.
(φίλε mprizolas ευχαριστώ για την αναφορά της θεματική ενότητας)

Μιά και ανέφερες τό ότι μπήκε χέρι μάστορα (ή βοηθού μάστορα) στο αυτοκίνητο ρίξε μία πιό προσεκτική ματιά στα κολλάρα και στους σφιγκτήρες τους (κολλιεδάκια) μήπως κάποιο δεν έχει σφιχθεί αρκετά ή δεν έχει "κάτσει" σωστά και στάζει.

Πάντως για να είσαι απολύτως καλυμένος ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΧΕΡΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ αλλά ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ που σου άλλαξαν το κολλάρο. Αλλωστε αφού πήγες σε εξουσιοδητημένο και τοποθετήθηκε γνήσιο ανταλλακτικό σε καλύπτει εγγύηση έτους για την εργασία και το ανταλλακτικό.

Και όπως έχει ήδη αναφερθεί πολλές φορές και από πολύ κόσμο ΠΡΟΣΟΧΗ στην στάθμη του ψυκτικού υγρού και ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο δείκτη θερμοκρασίας.

Αλήθεια, μήπως αξίζει να βάλει κανείς έναν ξεχωριστό συμπληρωματικό δείκτη θερμοκρασίας με δικό του αισθητήρα στο κολλάρο εξαγωγής του ψυκτικού από τον κινητήρα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Μαρ 2006, 10:28

Μά τις χίλιες φλάντζες... μοντέλο 2000 και 47.000 χλμ ;; :roll: :roll:
Φίλε Green ο λεκές είναι σίγουρα αντιψυκτικό παραφλού;
Αν ναί, τότε φαίνεται πως όταν ζεσταθούν τα αντιψυκτικά ζουμιά και μεγαλώσει η πίεση τους κάποια ένωση ή κάποιο κολλάρο χάνει.
Με ζεστή τη μηχανή σου ρίξε μια προσεκτική ματιά στο κύκλωμα να δείς αν δακρύζει απο κάπου. Αν το εντοπίσεις πρέπει όπως είπε και ο Παντελής να ξαναπάς στο ίδιο εξουσιοδοτημένο να τους το δείξεις διαφορετικά αν περιμένεις να το εντοπίσουν, εχμ..
Όσο για την εκδοχή των γνωστών προβλημάτων με τις υπερθερμάνσεις έυχομαι να αποτελέσεις την εξαίρεση που θα επιβεβαιώσει τον δικό μας κανόνα, που θέλει παραδοσιακά τα αυτοκίνητα αυτής της ηλικίας κοντα στα 60.000χλμ να χάνουν παραφλού αλλά στα πλαίσια ανακύκλωσης αυτό να οδεύει οικολογικά στον κινητήρα ωστε να μην ρυπαίνει το περιβάλλον.

Για τον δείκτη θερμοκρασίας, όπως θα έχεις διαβάσει οι ενδείξεις του είναι πλασματικές για την ακρίβεια απ'όλο το φάσμα του οργάνου η βελόνα σταματά μόνο σε 3 κλίμακες: κρύο (σβηστή μηχανή), νορμάλ (στη μέση) και κόκκινη περιοχή (πυρκαγιά) στα ενδιάμεσα απλά προσπερνά άρα άν θέλεις όπως σωστά έχει ανακαλύψει σε δική του διατριβή ο φίλτατος doc Στέλιος (stelioskal) με περίπου 30 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο μπορείς να βάλεις ένα σένσορα που τοποθετείται στο πρώτο κολάρο μετα το δοχείο υπερχείλισης ωστε όταν αυτό αδειάσει απο υγρά κλείνει μια επαφή έτσι μπορείς να έχεις μια οπικοακουστική ένδειξη όπως led, buzzer, μπουρού, σειρήνα, mayday mayday κλπ
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 30 Μαρ 2006, 14:40

Ξαναπήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο, το γνωστό που πηγαίνω στη Μεσογείων, και αυτή τη φορά μου άλλαξαν το μεταλλικό σωλήνα, μου έκαναν εξαέρωση και έφυγα (με 180 ευρώ!) Φαίνεται να πηγαίνει καλά, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως όταν ξεκινάω ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ανεβαίνει αμέσως στη μέση όπως παλιά, αλλά καθυστερεί λίγο. Αφού την πρώτη φορά νόμιζα πως είχε χαλάσει και δεν θα ανέβαινε ποτέ.... Και έχω την εντύπωση πως δείχνει ελάχιστα πιο χαμηλή τη θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό disco » 30 Μαρ 2006, 20:13

καλο ακούγεται, φτύσε το να μην το ματιάσεις. να χαίρεσαι αν ανεβαίνει αργά η θερμοκρασία, αρκεί να σταματα σε ένα ικανοποιητικό σημείο! Αν δεις την θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω από το επιθυμητό άνοιγε και το καλοριφέρ με τον ανεμιστήρα του για να κερδίσεις χρόνο και χαμηλή θερμοκρασία. για έκτακτη ανάγκη μιλάμε ε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 30 Μαρ 2006, 20:26

σε τέτοια περίπτωση άνοιγε και τα παράθυρα να μην γίνεις τρωτός από νηστικούς.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες