Μά τις χίλιες φλάντζες... μοντέλο 2000 και 47.000 χλμ ;;
Φίλε Green ο λεκές είναι σίγουρα αντιψυκτικό παραφλού;
Αν ναί, τότε φαίνεται πως όταν ζεσταθούν τα αντιψυκτικά ζουμιά και μεγαλώσει η πίεση τους κάποια ένωση ή κάποιο κολλάρο χάνει.
Με ζεστή τη μηχανή σου ρίξε μια προσεκτική ματιά στο κύκλωμα να δείς αν δακρύζει απο κάπου. Αν το εντοπίσεις πρέπει όπως είπε και ο Παντελής να ξαναπάς στο ίδιο εξουσιοδοτημένο να τους το δείξεις διαφορετικά αν περιμένεις να το εντοπίσουν, εχμ..
Όσο για την εκδοχή των γνωστών προβλημάτων με τις υπερθερμάνσεις έυχομαι να αποτελέσεις την εξαίρεση που θα επιβεβαιώσει τον δικό μας κανόνα, που θέλει παραδοσιακά τα αυτοκίνητα αυτής της ηλικίας κοντα στα 60.000χλμ να χάνουν παραφλού αλλά στα πλαίσια ανακύκλωσης αυτό να οδεύει οικολογικά στον κινητήρα ωστε να μην ρυπαίνει το περιβάλλον.
Για τον δείκτη θερμοκρασίας, όπως θα έχεις διαβάσει οι ενδείξεις του είναι πλασματικές για την ακρίβεια απ'όλο το φάσμα του οργάνου η βελόνα σταματά μόνο σε 3 κλίμακες: κρύο (σβηστή μηχανή), νορμάλ (στη μέση) και κόκκινη περιοχή (πυρκαγιά) στα ενδιάμεσα απλά προσπερνά άρα άν θέλεις όπως σωστά έχει ανακαλύψει σε δική του διατριβή ο φίλτατος doc Στέλιος (stelioskal) με περίπου 30 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο μπορείς να βάλεις ένα σένσορα που τοποθετείται στο πρώτο κολάρο μετα το δοχείο υπερχείλισης ωστε όταν αυτό αδειάσει απο υγρά κλείνει μια επαφή έτσι μπορείς να έχεις μια οπικοακουστική ένδειξη όπως led, buzzer, μπουρού, σειρήνα, mayday mayday κλπ