Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δοκιμή "πίσω τροχού" σε Freelander....(παλι)

Δοκιμή "πίσω τροχού" σε Freelander....(παλι)

Δημοσίευσηαπό gdod » 11 Οκτ 2006, 12:04

Καλημέρα. Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχει πολυσυζητηθεί...αλλά τέλος πάντων.

Αποφάσισα λοιπόν χωρίς να έχω κάποιες ενδείξεις αναφορικά με κάποιο πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης να πραγματοποιήσω τη φημισμένη δοκιμή με τον ανυψωμένο πίσω τροχό... Πες απο περιέργεια, πες από την ανάγκη να επιβεβαιώσω το αξιόμαχο του συνεκτικού συμπλέκτη...

1η λοιπόν στο κιβώτιο, λύσιμο χειροφρενου, τοποθέτηση γρύλου και σήκωμα πίσω αριστερού τροχού. Όλα καλά ως εδώ και έτοιμοι για τη μεγάλη δοκιμή... Του κακου όμως... γυρίζει πολύ έυκολα για πολύ λίγες μοίρες (μπρος πίσω σα να ρολάρει αλλά όχι διάκενο, η κίνηση μεταφέρεται στη μετάδοση) και μετά δύναμη αλλά μόνο ζόρισμα του πίσω υποπλαισίου του ημιαξονίου και της μετάδοσης...πιο πολύ δύναμη... τίποτα. Σταματάω λοιπόν φοβούμενος μην προξενιθεί κάποια ζημια και απογοητευμένος επαναφέρω το ιπποπαταμάκι και στα τέσσερα πόδια του.

Συγκεκριμένα 42.000 Km περίπου (2005) αλλά χωρίς καμία υπόνια για πρόβλημα στη μετάδοση. Έκανα και τη δοκιμή με τέρμα κομμένο τιμόνι και όπισθεν και στρίβει μόλις αφήσω συμπλέκτη χωρίς καν να πατήσω γκάζι...

Αναρωτιέμαι λοιπόν, έκανα λάθος στη διαδικασία της δοκιμής, έχει το αυτοκίνητο πρόβλημα, ή τα ιπποποταμάκια υιοθετούν την αγγλική αντίληψη περί μοναδικότητας του κάθε μοντέλου (χαχα)...??



Υ.Γ. : Τωρα που το θυμήθηκα το μόνο παράπονο από τη μετάδοση το έχω από το συμπλεκτη που από τα 20.000km και μετά στο ξεκίνημα και εαν πατιναριστεί ακούγεται ένας ανατριχιαστικός θόρυβος όμοιος σε ήχο σαν να ολισθαίνουν δυο μεταλλικές επιφάνειες χωρίς λιπαντική ουσία. Aπο δύο συνεργεία που είπαν ότι δεν είναι τίποτα... και όντως ο θόρυβος συνεχίζει αλλά χωρίς παρατράγουδα πέρα από αναπάντεχη αλλαγή αντλίας συμπλέκτη (ξαφνικά...) στα 30.000Km... (κ@τ@ραμένη ασφάλεια του πεντάλ...)
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 11 Οκτ 2006, 12:17

εμένα πάντως που μου ξαναέσπασε η "ασφάλεια" (=κόντρα) του πεντάλ (σε ένα μόλις χρόνο ξανά) του έβαλα ένα ξύλινο τάκο να μην μου έρχεται ο συμπλέκτης στη μούρη και από τοτε συνεχίζω έτσι κι όσο πάει....
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Οκτ 2006, 12:33

Κανονικά ο τροχός πρέπει να γυρίζει με δυσκολία και σιγά σιγά γυρνώντας τον με τα χέρια. Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει όσες φορές δοκιμάζω εγώ.

Εναλλακτικά κάνε το εξής: Σκύψε απο κάτω και κόλλησε 2 κομματάκια μονωτική ταινία στην ίδια ευθεία του συνεκτικού συμπλέκτη όπως στη φωτογραφία παρακάτω. Ένα πάνω στο κέλυφος του και ένα πάνω στο μικρό του κομμάτι που συνδέεται με τον μπροστά άξονα.
Βάλε μπροστά προχώρα για μερικές δεκάδες μέτρα και κάνε στην άκρη, ξαναπέσε απο κάτω να δείς αν τα 2 κομματάκια μονωτικής ταινίας έχουν αλλάξει θέση στην ευθεία που τα είχες κολλήσει. Αν πράγματι έχουν αλλάξει θέση και δεν είναι πλέον ευθυγραμμισμένα ο συνεκτικός σου γυρνάει. Αν είναι ακόμα στην ίδια ευθεία μάλλον έχει κολλήσει εντελώς, κάτι που ΔΕ νομίζω... Τσέκαρε και τη θερμοκρασία του αγγίζοντας τον μετά απο μια καλή βόλτα. Λογικά πρέπει να ζεσταίνεται λιγάκι και να μην είναι η αίσθηση απο ένα κρύο σίδερο.

Όσο για τα αυτάκια του συμπλέκτη... πρόκειται πράγματι για καταπληκτικής ποιότητας υλικό.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gdod » 11 Οκτ 2006, 13:08

Σωστός Freelander!! Θα το κάνω και αυτό και θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα....

Τελικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι οι Άγγλοι επιτηδες έχουν κάνει το αυτοκίνητο να εμφανίζει τα προβληματάκια του με σκοπό στο τέλος να ξέρουμε τα πάντα για το πως λειτουργεί το αυτοκίνητο. Για το καλό μας... Σαν ένα δια βίου εκπαιδευτικό σεμινάριο σε μηχανολογία αυτοκινήτου (με πληρωμένα έξοδα όμως μόνο για 3 χρόνια...).

όσο για το συμπλέκτη... τα playmobil έχουν όντως πιο ανθεκτικά υλικά

Για το θόρυβο που αναφέρω στο συμπλέκτη έχετε καμιά ιδεα? τον έχει παρατηρήσει κανένας άλλος?
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Οκτ 2006, 14:39

Σαν το τραγούδι του Μηλιώκα: Για το καλο μου.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Οκτ 2006, 18:38

Γιώργο (freelander) γειά,

Εξαιρετική ιδέα η μονωτική στο VCU.

Με την άδειά σου θα την διαβιβάσω και στους υπολοίπους φίλους που ρωτούν.

Να προτείνω και το διορθωτικό υγρό σαν εναλλακτική ιδέα αντί για την μονωτική που μπορεί να φύγει αν είναι πολύ βρώμικο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Οκτ 2006, 20:51

Παντελή, έχεις την άδεια μου να το πείς και να το γράψεις σε όσους περισσότερους κατόχους φριλάντερ γνωρίζεις και μπορούν να βοηθηθούν απο αυτό.
Η γραμμή με διορθωτικό υγρό (μπλάνκο) θα είναι πολύ δύσκολο να σβηστεί αργότερα και στα επόμενα τεστ θα είναι πρόβλημα αφού θα μπερδεύει, ενώ το καλό με τη μονωτική είναι οτι κάνεις τη δοκιμη σου, χαίρεσαι (ελπίζω) και την αφαιρείς μετά εύκολα.


Γιώργος Κ.
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Οκτ 2006, 09:27

Γεια σου ρε Γιώργαρε. Σωστός ο Παίχτης. =D>
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Οκτ 2006, 18:40

Γιώργο γειά,

το blanco βγαίνει πανεύκολα από το μέταλλο αν το ξύσεις με το νύχι σου.
Αλλά δεν βγαίνει με την ταχεία περιστροφή ή αν βραχεί από νερά.

Το πρότεινα γιατί την παλιά καλή (ή και κακή λόγω έλλειψης ειδικών εργαλείων) εποχή πριν έρθουν τα μηχανήματα ζυγοστάθμισης κεντρικών αξόνων και οι ενεργοί ζυγοσταθμιστές αν τύχαινε να έχουμε πρόβλημα κραδασμών σε κεντρικούς κάναμε ακριβώς αυτό το κόλπο και αρχίζαμε τα βάλε-βγάλε για να δούμε πού θα σταματήσουν τα τρέμουλα. (τον καιρό που είχα το Niva που όσοι είχαν ξέρουν οτι έχει πρόβλημα με κραδασμούς από τους κεντρικούς μέχρι που βρέθηκαν οι ενεργοί ζυγοσταθμιστές)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Οκτ 2006, 18:49

Υπήρχε και το κόλπο με τον κολιέ και το μολύβι από ζυγοστάθμιση ζάντας.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 15 Οκτ 2006, 21:09

Το τέστ με το σηκωμένο τροχό το έχω κάνει και εγώ. Δεν μπόρεσα με τίποτα να γυρίσω τον τροχό. Σήμερα που έκανα το τέστ με το αυτοκόλλητο ήταν επιτυχημένο και μου έδειξε ότι δεν είναι κολλημένος. Έχω 145.000km και δεν έχω πρόβλημα με τα διαφορικα μου. Υπάρχει περίπτωση να είναι μισοκολλημένος????

145.000 km WITH NO HGF :dude: :dancing:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Οκτ 2006, 13:47

φριAndrew, πιστεύω οτι ο τροχός σου μπορεί να γυρνάει αλλά με δυσκολία.
Πολύς κόσμος πιστεύει οτι αν βάλεις λίγη παραπάνω δύναμη θα γύρίσει ομαλά ο τροχός, όμως η αλήθεια είναι οτι για να τον γυρίσεις με γυμνά χέρια πρέπει να τον αγκαλιάσεις, (προαιρετικά να του ψιθυρίσεις) και βάζοντας πραγματικά δύναμη στρωτά και όχι απότομα να προσπαθήσεις να τον κυλίσεις πολύ αργά.
Μάλιστα όσο γυρνάει ο τροχός, μπορούμε να κρυφοκοιτάμε και τον συνεκτικό συμπλέκτη απο κάτω ο οποίος γυρίζει και αυτός.

Πάντως επειδή πράγματι το τεστ του τροχού με τα χέρια είναι λίγο δύσκολο και γεννά αμφιβολίες εγώ κάνω το τεστ όπως έχω ξαναγράψει βγάζοντας απο το σηκωμένο τροχό το στρογγυλό καπάκι στη μέση της ζάντας και βάζοντας εκεί στο παξιμάδι του μουαγιέ του ημιαξονίου ένα μεγάλο καρύδι.
Στην τρύπα του καρυδιού βάζω ένα μεταλλικό σωλήνα ή λοστό για λαβή και έτσι γυρνάω όλο το καρύδι μαζί με τον τροχό. Άνετα και σίγουρα.
Θα προσπαθήσω την άλλη εβδομάδα να τραβήγω ένα βιντεάκι ή μερικές φωτογραφίες με τη διαδικασία καθότι ως γνωστόν μια εικόνα χίλιες λέξεις.

Το τέστ με τα 2 σημάδια στην ευθεία του συνεκτικού έχει νόημα αν γίνει μετά από μερικές δεκάδες μέτρα και όχι μετα απο ολόκληρη βόλτα χιλιομέτρων καθώς έτσι ακόμη κιαν είναι ας πούμε μισοκολλημένος, θεωρητικά τα 2 κομμάτια ταινίας θα αλλάξουν θέση μεταξύ τους κάποια στιγμή από τη δύναμη της μετάδοσης.



freeandrew έγραψε:145.000 km WITH NO HGF :dude: :dancing:


Χαχα αυτό είναι πολύ καλό!!! :lol:
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gdod » 19 Οκτ 2006, 16:48

Καλησπέρα! Πραγματοποίησα την πρότυπη δοκιμή της μονωτικής ταινίας και... όλα καλά με το συνεκτικό τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Κομπλέ λοιπόν και many thanks Freelander για την ιδεά σου.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Οκτ 2006, 19:29

Μπράβο συνάδελφε, χάρηκα πραγματικά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Οκτ 2006, 19:44

Έφυγε η κατάρα, αποτινάξαμε το κακό το μάτι. Κουφάλα Μητσοτάκη δεν πιάνουν πια τα μαγια σου. Ούτε τα Φριλανδερ δεν χαλάνε πια. Εύγε gdod .
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες