Καλημέρα. Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχει πολυσυζητηθεί...αλλά τέλος πάντων.
Αποφάσισα λοιπόν χωρίς να έχω κάποιες ενδείξεις αναφορικά με κάποιο πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης να πραγματοποιήσω τη φημισμένη δοκιμή με τον ανυψωμένο πίσω τροχό... Πες απο περιέργεια, πες από την ανάγκη να επιβεβαιώσω το αξιόμαχο του συνεκτικού συμπλέκτη...
1η λοιπόν στο κιβώτιο, λύσιμο χειροφρενου, τοποθέτηση γρύλου και σήκωμα πίσω αριστερού τροχού. Όλα καλά ως εδώ και έτοιμοι για τη μεγάλη δοκιμή... Του κακου όμως... γυρίζει πολύ έυκολα για πολύ λίγες μοίρες (μπρος πίσω σα να ρολάρει αλλά όχι διάκενο, η κίνηση μεταφέρεται στη μετάδοση) και μετά δύναμη αλλά μόνο ζόρισμα του πίσω υποπλαισίου του ημιαξονίου και της μετάδοσης...πιο πολύ δύναμη... τίποτα. Σταματάω λοιπόν φοβούμενος μην προξενιθεί κάποια ζημια και απογοητευμένος επαναφέρω το ιπποπαταμάκι και στα τέσσερα πόδια του.
Συγκεκριμένα 42.000 Km περίπου (2005) αλλά χωρίς καμία υπόνια για πρόβλημα στη μετάδοση. Έκανα και τη δοκιμή με τέρμα κομμένο τιμόνι και όπισθεν και στρίβει μόλις αφήσω συμπλέκτη χωρίς καν να πατήσω γκάζι...
Αναρωτιέμαι λοιπόν, έκανα λάθος στη διαδικασία της δοκιμής, έχει το αυτοκίνητο πρόβλημα, ή τα ιπποποταμάκια υιοθετούν την αγγλική αντίληψη περί μοναδικότητας του κάθε μοντέλου (χαχα)...??
Υ.Γ. : Τωρα που το θυμήθηκα το μόνο παράπονο από τη μετάδοση το έχω από το συμπλεκτη που από τα 20.000km και μετά στο ξεκίνημα και εαν πατιναριστεί ακούγεται ένας ανατριχιαστικός θόρυβος όμοιος σε ήχο σαν να ολισθαίνουν δυο μεταλλικές επιφάνειες χωρίς λιπαντική ουσία. Aπο δύο συνεργεία που είπαν ότι δεν είναι τίποτα... και όντως ο θόρυβος συνεχίζει αλλά χωρίς παρατράγουδα πέρα από αναπάντεχη αλλαγή αντλίας συμπλέκτη (ξαφνικά...) στα 30.000Km... (κ@τ@ραμένη ασφάλεια του πεντάλ...)