Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OYX!

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Νοέμ 2006, 10:35

Εγώ έχω ακριβώς το ανάποδο "πρόβλημα", δουλεύω στους 62-68 βαθμούς λόγο του φτωχού μίγματος που έχω και μέχρι να ζεσταθεί τρώω το κρύο της πολικής αρκούδας. Το θερμόμετρο μου είναι αξιόπιστο μετρημένα. Στέφανε δεν χρειάζεται να έχεις διπλούς ανεμιστήρες, ένα καλο όργανο, δυο τρύπες 4mm στον θερμοστάτη, έναν διακόπτη του ανεμιστήρα μέσα στην καμπίνα και όλα καλά. Τώρα αν βαριέσαι να πατάς ένα κουμπί μπορείς να βάλεις ένα ποτεσιομετρο στο καλώδιο της βαλβίδας που δίνει εντολή στον ανεμιστήρα το οποιο θα ρυθμίσεις μονο μια φορα και θα παίρνει μπρός ο ανεμιστήρας όταν πρέπει.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Landless » 14 Νοέμ 2006, 11:23

"Το αποτέλεσμα ήταν οτι το εργοστασιακό οργανάκι παρέμενε στους 88 βαθμούς, ελάχιστα κάτω απο την μέση δηλαδή, ενώ στο εξτρά οργανάκι όταν άνοιγε ο θερμοστάτης ήταν στους 88 βαθμούς και μετά αναλόγως πόσο το ζόριζα μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ πήγαινε στους 110 βαθμούς.Το εργοστασιακό οργανάκι σε όλη αυτή την πορεία παρέμενε σταθερό και ελάχιστα κάτω απο την μέση. "

Καλημέρα,

νομίζω πως η Rover γενικότερα είχε τέτοια πολιτική με τους δείκτες θερμοκρασίας, να μην ανησουχούν δηλαδή τους οδηγούς.
Θυμάμαι το 214 του πατέρα μου, χειμώνα - καλοκαίρι 2 λεπτά αφότου ξεκινούσες ο δείκτης ανέβαινε στη μέση και παρέμεινε εκεί. Μόνο μία φορά έφυγε λίγο πάνω από τη μέση και αυτό ήταν μετά από μια γρήγορη ανάβαση στο Πήλιο, φορτωμένο και κατακαλόκαιρο. Πάντως φλάντζα έκαψε πολλά χρόνια μετά από αυτό.

Από την άλλη τα Landies σειράς 1 και 2 δεν είχαν καν δείκτη θερμοκρασίας! Μόνο δείκτη βενζίνης και αμπερόμετρο!
Και απ' όσο θυμάμαι δεν είχαν χαζά προβλήματα με θερμοκρασίες.

Τελικά η πρόοδος είναι κάτι σχετικό...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 14 Νοέμ 2006, 11:33

stefanbalik έγραψε:Φίλε Freelander καλημέρα,

Εδώ και κανένα χρόνο περίπου έβαλα δεύτερο οργανάκι θερμοκρασίας νερού στο δίσκο μου.
Το αποτέλεσμα ήταν οτι το εργοστασιακό οργανάκι παρέμενε στους 88 βαθμούς, ελάχιστα κάτω απο την μέση δηλαδή, ενώ στο εξτρά οργανάκι όταν άνοιγε ο θερμοστάτης ήταν στους 88 βαθμούς και μετά αναλόγως πόσο το ζόριζα μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ πήγαινε στους 110 βαθμούς.Το εργοστασιακό οργανάκι σε όλη αυτή την πορεία παρέμενε σταθερό και ελάχιστα κάτω απο την μέση.
Επειδή όπως καταλαβαίνεις,ε μου φάνηκε λίγο περίεργο, πήγα και το τσέκαρα να δω ποιο είναι το σφάλμα.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν οτι το εξτρά οργανάκι που είχα βάλει να είναι αυτό που λέει την όλη αλήθεια με απώλεια 3ων βαθμών.

Ετσι αποφάσισα να βάλω ακόμη δυο βεντιλατέρ τα οποία ξεκινούν στους 97 βαθμούς, για να δροσίζεται ποιο εύκολα το δισκο.


Χαιρετώ


Φίλε Στέφανε μπορείς να μας πείς που το σύνδεσες το δεύτερο όργανο?
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Landless » 14 Νοέμ 2006, 11:54

pantg έγραψε:Αγαπητοί φίλοι,

τώρα όσον αφορά την στροφή της LR στις τενίστριες και το life style τί να σας πω.

Ολοι οι άνθρωποι που αγαπάμε την μάρκα για αυτό που ήταν τους έχουμε κράξει.

Τα χρήματα όμως είναι πολύ πιό δυνατό επιχείρημα και μέχρι στιγμής οι τενίστριες και το Life Style έχουν φέρει κουβάδες με λεφτά στα ταμεία της Land Rover (ουσιαστικά της Ford).
Tα αυτοκίνητα με image και ακριβές τιμές αφήνουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα φθηνά αυτοκίνητα δράσης ή περιπέτειας.

Ενδεικτικό είναι ότι για πρώτη φορά στα χρονικά από συστάσεως της Land Rover φέτος η εταιρεία δεν έκανε πρόταση για να συμπεριληφθεί στα εργοστάσια που θα κάνουν προτάσεις για τα νέα ελαφρά στρατιωτικά οχήματα του Βρεταννικού Στρατού.
Ακόμη και οι Ισπανοί με το Santana έκαναν προσφορά. Η Land Rover δεν έκανε καν προσφορά έστω και με το Wolf. Εκριναν ότι δεν άξιζε να εξελίξουν ειδικό κινητήρα καθώς ο 300Tdi δεν καλυπτει πλέον τις προδιαγραφές καυσαερίων και ο TD5 έχει πολλά ηλεκτρονικά και ευαίσθητα σε παρεμβολές και συστήματα "τύφλωσής" τους (αντίμετρα κλπ)

Η απλή λύση ήταν η χρήση του κινητήρα IVECO που φοράνε τα Santana αλλά ούτε καν αυτό δεν θέλησαν να κάνουν.

Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

Η LR σιγά σιγά μετατρέπεται σε εταιρεία Image και lifeStyle.
Αυτό το λέγαμε σοβαρά από το 1997 όταν άλλαξε (λόγω της BMW) και η πολιτική marketing του Camel Trophy και έβαλαν και special tasks με μαγείρεμα, πλέξιμο, λύσιμο σταυρολέξου, ζώδια κλπ κλπ (αστειεύομαι αλλά το καγιάκ και το ποδήλατο τί σχέση είχαν με τη λάσπη και τα διαφορικά?)

(αντε τώρα λέω τον πόνο μου .........

Χαιρετώ



Πέστα χρυσόστομε!!!!!

Μεγάλωσα με "γιαγιάδες" σειράς 2Α της ΔΕΗ να με πηγαινοφέρνουν σχολείο και ένιωθα σεβασμό γι' αυτά τα ασυνήθιστα οχήματα που δεν μοιάζαν με τίποτε άλλο, δεν κολούσαν ακόμα και με 40 πόντους χιόνι, ανέχονταν ένα σωρό άσχετους και σαδιστές οδηγούς και η μόνη συντήρηση που τους γινόνταν ήταν αλλαγή λαδιών στα ... 40.000 χιλιόμετρα.

Ε, μετά φυσικό ήταν να έχω στους τοίχους του φοιτητικού μου δωματίου αφίσες από Camel Trophy με Defender χωμένα στη λάσπη ως τα παράθυρα. Και φυσικά δεν μπορώ να περιγράψω την απογοήτευση μου καθώς το Camel Trophy (και η εταιρία δυστυχώς) πήρε την κατεύθυνση που αναφέρει ο Παντελής.

Προσωπική μου άποψη βεβαίως αλλά τα Land Rover που ήξερα σταμάτησαν με το Disco...
Όταν πρωτοείδα το LR3 από πίσω πλαϊνή γωνία το πρώτο πράγμα που αναρωτήθηκα ήταν αν αυτό είναι κανένα καινούργιο Hummer...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Νοέμ 2006, 13:50

Φίλε stelioskal,

Αρχικά είχαμε πεί να συνδεθούν και τα δύο μαζι, σε ένα καλώδιο.
Μετά όμως είδαμε οτι δουλεύει το εργοστασιακό με αντίθετη πολικότητα σε σχέση με το εξτρά.

Ετσι συνδέαμε μια το ένα μια το άλλο στο ίδιο πάντα σημείο. Τα δοκιμάσαμε με όλους τους δυνατούς τρόπους μέχρι να βγεί το συμπέρασμα που ανέφερα πρίν. Και μετρημένες οι θερμοκρασίες με ειδικό όργανο που μετράει θερμοκρασία υγρού.
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2006, 14:54

Freelander έγραψε:Στέφανε σευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, σε κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι έτσι κιαλλιώς αφού η υποστήριξη που έχω γύρω γύρω είναι αστεία.

Παντελή έχουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο πέραν της πλάκας που γίνεται έτσι κιαλλιώς με τα παλιοφριλάντερ που καίνε φλάντζες και κυλινδροκεφαλές;
Σαν σύλλογος LR που προμηθευτήκαμε το συγκεκριμένο σετ θερμοστάτη ίσως;

Αλλαγή κυλινδροκεφαλής σε αυτοκίνητο με αναβαθμισμένο κύκλωμα ψύξης η αντιπροσωπεία μου είπε οτι ΔΕΝ εχει ξανασυμβεί και με ρώτησε πού και ποιός το έβαλε. (λογικό)
Απο πού στην ευχή ήρθε αυτό το σετ θερμοστάτη που βάλαμε το καλοκαίρι;

Καλά κάνω και το ψάχνω ή να πληρώσω τα 1700 ευρώ και να το βουλώσω;



Γιώργο γειά,

το σετ θερμοστάτη σου αγοράστηκε στις 27.6.2006 στις 8:45:32" με τον αριθμό τιμολογίου 0059259 της ΚΕΔΟ Α.Ε. (δηλαδή της αποκλειστικής αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων Land Rover για την Ελλάδα)

Τα ανταλλακτικά της αντιπροσωπείας καλύπτονται από 12 μήνες εγγύησης ΜΟΝΟ αν τοποθετηθούν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Αν τοποθετήσεις ανταλλακτικό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο η χρέωση του ανταλλακτικού φυσικά γίνεται με την τιμή λιανικής.

Αυτό το οποίο θα σου πρότεινα, αν θέλεις να το διερευνήσουμε περαιτέρω, είναι να κρατήσεις τον θερμοστάτη και το πλαστικό του κέλυφος και να δώσουμε τα εξαρτήματα αυτά στον αρμόδιο στην αντιπροσωπεία για να μας πούν πού μπορεί να οφείλεται το ότι κόλλησε ο θερμοστάτης.
Σε αστοχία υλικού ή σε κάποιον άλλο εξωγενή παράγοντα (πχ είδος αντιψυκτικού που χρησιμοποιήθηκε)
Αν θέλεις με πολύ μεγάλη μου χαρά να το κυνηγήσουμε μαζί. Το πρωτότυπο τιμολόγιο το έχω αν σου χρειαστεί.

Κοίταξες αυτό που σου πρότεινα για την κατεύθυνση ροής του ψυκτικού υγρού? Αν δηλαδή ο συγκεκριμένος θερμοστάτης πρέπει να είναι κλειστός στις υψηλές θερμοκρασίες για να πηγαίνει το νερό προς το ψυγείο (αντίθετα από τα κανονικής ροής συστήματα που ανοίγει ο θερμοστάτης για να έρθει νερό από το ψυγείο και να κρυώσει το μοτέρ)

-----------

Ανεξάρτητα με τον θερμοστάτη σε ποιόν κύλινδρο είχε αρπάξει η φλάντζα?
Στον κύλινδρο αυτό ελέγξατε με τον Πέτρο αν έχει πέσει το εμβολοχιτώνιο προς τα κάτω ή έχει έστω και ελάχιστο τζόγο?

Σύμφωνα με τις πρόσφατες ενδείξεις τελικά το πρόβλημα εστιάζεται περισσότερο στα εμβολοχιτώνια που γλυστράνε προς τα κάτω ή στο μπλόκ που διαστέλεται και αφήνει τα εμβολοχιτώνια να "παίζουν" όταν ζεσταθεί πολύ το μοτέρ.
(αυτό το έχουμε συζητήσει και παλαιότερα αν θυμάσαι σε άλλη θεματική ενότητα)

Πες σε παρακαλώ στον Πέτρο να το ελέγξει και ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ να αλλάξετε και τις βίδες. (την φλάντζα κεφαλής του την έδωσα ήδη)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Νοέμ 2006, 15:55

pantg έγραψε:Σύμφωνα με τις πρόσφατες ενδείξεις τελικά το πρόβλημα εστιάζεται περισσότερο στα εμβολοχιτώνια που γλυστράνε προς τα κάτω ή στο μπλόκ που διαστέλεται και αφήνει τα εμβολοχιτώνια να "παίζουν" όταν ζεσταθεί πολύ το μοτέρ.


Παντελή, οι δικές μου πιο πρόσφατες ενδείξεις λένε πως αν κολλήσει ο καινούργιος θερμοστάτης που έβαλες για να σώσεις τον κινητήρα σου, αλλάζεις κυλινδροκεφαλή ή κινητήρα.

Πίστεψε με επειδή έχω αρχίσει και κουράζομαι πλέον, δε δίνω δεκάρα για τους λόγους που κόλλησε ο νέος θερμοστάτης και δεν επιθυμώ σε αυτή τη χρονική στιγμή να κάνω δωρεάν κάποιου είδους διατριβή (πάλι) με την ΚΕΔΟ δέιχνοντας τους ότι έμεινε απο το θερμοστάτη που μας πούλησαν που αν είδες πιο πάνω γράφω οτι σπάσαμε το πλαστικό καβούκι για να πάρουμε το θερμοστάτη ώστε να επιβεβαιώσουμε αν πράγματι είναι κολλημένος.
Πολύ περισσότερο τώρα που κιεσύ επιβεβαιώνεις οτι δεν καλύπτομαι από κανενός είδους εγγύηση και όλοι είναι καλυμένοι.
Οπότε τί να συζητάμε τώρα, τί να τα κάνω τα τιμολόγια και τί να διεκδικήσω;
Είμαι απλά κάποιος που έβαλε το γνήσιο σετ θερμοστάτη κάποτε σε κάποιο συνεργείο κάποιου και μετά κάηκε η μηχανή του.
Πλήρωνε και μή ερεύνα.

Η κυλινδροκεφαλή ήδη αλλάχτηκε.
Μαζί φυσικά με φλάντζα, βίδες, όλες τις τσιμούχες, μπουζί 2-3 φορές αντιψυκτικά, λάδια, φίλτρα και λοιπά ψιλοπράγματα που κάνουν 1700 ευρώ. Τζάμπα...

Η φλάντζα δυστυχώς δεν φάνηκε πού και άν έχει αρπάξει, η κεφαλή είχε ρήγμα και τα εμβολοχιτώνια φαίνονται εντάξει. Αν δεν είναι θα το μάθω σύντομα και θα σας πώ.
Επίσης αν κολλήσει και αυτός ο θερμοστάτης τώρα πιά ξέρω...
Δεν καλύπτομαι από κανενός είδους εγγύηση για όλα όσα ήδη άλλαξα αφού δεν αλλάχτηκαν σε εξουσιοδοτημένο και θα πληρώσω... ένα "Κ" * ολόκληρο...


*Ο καθένας συμπληρώνει ότι νομίζει
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2006, 17:53

Γιώργο γειά και πάλι,

επαναλαμβάνω ότι αν θέλεις έχω κάθε διάθεση να διερευνήσω προσωπικά το θέμα με το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας, ή τουλάχιστον να τους το θέσω υπόψη και να ζητήσω να μας ενημερώσουν.

Το θέμα του εξωτερικού θερμοστάτη θα το κοιτάξω και μόνος μου κάποια στιγμή (αυτή την εποχή όπως σου έγραψα ήδη δυστυχώς δεν μπορώ να το κοιτάξω με άνεση χρόνου).

Μου έγραψες ήδη και το έχω διαβάσει ότι βράσατε στην κυριολεξία τον θερμοστάτη και έμεινε κλειστός.
Αυτό όμως που σε ρώτησα και θα ήθελα να επιβεβαιώσουμε είναι αν όντως ο θερμοστάτης ΠΡΕΠΕΙ να μείνει κλειστός επειδή το κύκλωμα ροής του ψυκτικού στα Freelander δουλεύει ανάποδα.

Αν όντως ΠΡΕΠΕΙ να μένει κλειστός τότε δεν έφταιγε ο θερμοστάτης.

Στο λέω αυτό όχι γιατί αν όντως ο θερμοστάτης ΕΠΡΕΠΕ να είναι κλειστός τότε ίσως κάτι άλλο να έφταιγε και όχι η θερμοκρασία του μοτέρ σου.

Δώσε μου λίγο χρόνο να του δούμε μήπως και είναι έτσι.

Αν όμως ο θερμοστάτης πρέπει να ΑΝΟΙΓΕΙ και ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ τότε γιατί να μην κάνουμε κάτι με την αντιπροσωπεία ή το εργοστάσιο?
Στο κάτω κάτω της γραφής για να μάθουμε αν ήταν όντως αστοχία υλικού ή έφταιγε κάτι άλλο. (τί αντιψυκτικό είχες? Πότε είχε αλλαχθεί? Κανονικά θα πρέπει να το είχες αλλάξει το καλοκαίρι που τοποθετήθηκε και το κιτ του θερμοστάτη ε?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό free?lander » 14 Νοέμ 2006, 19:15

Γεια και χαρα

παλιοτερα αν θυμαστε ειχα προβει σε προληπτικη αλλαγη συστηματος ψυξης και ταυτοχρονη αλλαγη κυλινδροκεφαληs κλπ μιας και ειχαν βρει καποιο εμβολοχιτωνιο χαμηλωτερα καποια χιλιοστα...Βεβαια οταν πηγα στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο εννοειται ,οτι συμπτωμα δεν υπηρχε κανενα..Παντως μου αλλαξαν δωρεαν ολα αυτα, με δικη τους προταση την τελευταιa μερα ισχυος της εγγυησης και μπραβο στην ΚΕΔΟ γι'αυτο.
Απο τοτε και μετα ενα πια χρονο, ολα βαινουν καλως ,ενω για περισσοτερη ασφαλεια γνωσης της θ του κινητηρα, εθεσα ενα 2ο οργανο θερμοκρασιας
στο κινητηρα που μετρα (με θερμιστορ..) τη θ υγρου πραγματικα κι οχι μεταλλου οπως αλλα ανακριβεστερα...Ετσι παρατηρησα οτι μετα απο 10 περιπου λεπτα λειτουργιας, εχω θ=96-98 βαθμους και κατοπιν σε περιπτωσεις πιεσης ξεπερνα τους 104-106 οπου μαλλον ανοιγει ή κλείνει ο νεος θερμοστατης και ολα καλα,η βελονα πεφτει σε 93-96 βαθμους κλπ...

Τα λεμε λοιπον
free?lander
Lamia._
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Νοέμ 2006, 19:54

Παιδιά τα αλουμινένια μοτέρ δεν πρέπει να ξεπερνάνε τους 78 βαθμούς κελσίου.
Γιατί έτσι.
Το αλουμίνιο είναι ζωντανό υλικό και περπατάνε τα μόρια του .
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Νοέμ 2006, 21:48

Παντελή, δεν καταλαβαίνω την ερώτηση με το ανάποδο κύκλωμα ψύξης μάλλον έχω χαζέψει δεν ξέρω, μου έχουν τύχει και πολλές ακριβές βλάβες τελευταία... Υπάρχει θερμοστάτης που πρέπει να είναι κλειστός όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 100C και τα κολάρα κοντεύουν να εκραγούν απο την πίεση;;;
Δύο τέτοιους ξέρω ο ένας ήταν αυτός που έκανε τον Κούρκουλο να φωνάξει "οχι άλλο κάρβουνο" ο άλλος ήταν αυτός που πήραμε απο την ΚΕΔΟ.

Λοιπον άλλη μια φορά, ο θερμοστατης ΔΕΝ άνοιγε ποτέ ακόμα και μετά απο 1 ώρα με αναμένη τη μηχανή και τσίτα τα γκάζια. ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ.
Ο καινούργιος που βάλαμε ΑΝΟΙΓΕΙ. Απλό δεν είναι; Ας ξεπεράσουμε το τεστ με τα ζεστά νερά τις πετσέτες και τη μαμή, μιλάω σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας μέσα στο καβούκι του με τη μηχανή να ζεματάει.
Εκεί λοιπόν έπρεπε να ανοίξει, ακριβώς όταν η υψηλή θερμοκρασία δημιουργήσει διαφορά πίεσης στα τοιχώματα του, εκεί που ο καινούργιος ανοίγει όπως πρέπει.

Για το αντιψυκτικό βρε Παντελή τί με ρωτάς; Μόνο τον τελευταιο χρόνο χαλάσαμε 20 λίτρα για προληπτικές εξαερώσεις, στην αλλαγή IRD (μιας και το IRD ψύχεται απο τη μηχανή... άν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πια τη λέξη ψύχεται) και εννοείται πρόσφατα στην αλλαγή σετ θερμοστάτη.
Φυσικά και πάντα κόκκινο ΟΑΤ οργανικό.
Άλλωστε το έχω προτείνει τόσες φορές σε κατόχους φριλάντερ εδώ μέσα από αυτο το φόρουμ, λές στο δικό μου αυτοκίνητο να έβαζα πράσινο;

Για τα υπόλοιπα τώρα, εγγύηση είπαμε δεν έχουμε, ποιόν θα κυνηγησουμε; Την ΚΕΔΟ;
Ωραία συμφωνώ απόλυτα ας τους ενημερώσουμε λοιπόν οτι ο θερμοστάτης που μας έδωσαν τις προάλλες με τα παραστατικά τάδε και τοποθετήθηκε στο μαγαζί του μαστροΠέτρου, κόλλησε και έστειλε το καπάκι μου στον παράδεισο.
Λες να συγκινηθούν και να μου το πληρώσουν ;
Οτι χρειαστείς τα στοιχεία μου τα ξέρεις.

Σε καλό μας... σε λίγο θα με πιάσει και μένα νευρικό γέλιο...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 22:36

α ρε Γιωργακο τι σουμελλε να τραβας....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 15 Νοέμ 2006, 04:07

:alright: :alright: :alright:

Καλή δύναμη Γιώργο , πονάει η καρδιά μου και μόνο που τα ακούω όλα αυτά που τύχαν :( :(
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Νοέμ 2006, 08:11

Γιώργο γειά,

χθες το βράδυ έριξα και πάλι μιά ματιά στο site που περιγράφει την λειτουργία κλπ κλπ του θερμοστάτη.
για ευκολία σου είναι εδώ

http://web.tiscali.it/elise_s1/index.htm

--------

Το θέμα της κατεύθυνσης ροής δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι, αυτό όμως που δείχνει να έχει σημασία είναι το θέμα της ύπαρξης ροής για να ανοίξει ο θερμοστάτης αλλά κυρίως για να κλείσει το κύκλωμα ροής ψυκτικού από την παράκαμψη του ψυγείου (bypass) και να φέρει κρύο ψυκτικό ΜΟΝΟ από το ψυγείο απευθείας

ΑΥΤΟ βέβαια δεν έχει σημασία την στιγμή που επιβεβαιώνεις ότι είχατε δοκιμάσει το θερμοστάτη και δεν άνοιγε επάνω στο αυτοκίνητο και μετά ο νέος θερμοστάτης ανοιξε κανονικά.

Ο Πέτρος ή εσύ έχετε κρατήσει το θερμοστάτη που βγάλατε από το πλαστικό του καβούκι?
Αν ναι θα ήθελες να τον στείλουμε στην ΚΕΔΟ για ενημέρωσή τους και να το δούμε παραπέρα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Νοέμ 2006, 10:07

Συγγνώμη ρε μάγκες, δηλαδή αν έβαζε τον θερμοστάτη ο βοηθός του βοηθού του μάστορα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο αυτός δεν θα κόλλαγε? Εγώ σαν χαζός κάνω μια χάζι ερώτηση. Η τους θερμοστάτες τους βάζουν οι διευθυντές του συνεργείου? Κανε τους μια αγωγή ρε και ζητα τα λεφτά σου . Θα την κερδίσεις την υπόθεση. Το ξαναλέω ότι αυτό με τα εξουσιοδοτημένα με νομο της E.E. δεν υφίσταται από το 1984. Αν το επικαλούνται τότε αυτό λέγεται εκβιασμός.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες