Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OYX!

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Νοέμ 2006, 10:17

σκ@τ@ στα μουτρα μας....εδω ο ανθρωπος το εψαξε, τα αλλαξε, τα ξανα-αλλαξε, τα ιδια Παντελακη μου (excuse the συνωνυμια!)....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Νοέμ 2006, 10:39

Είδε την δημοσίευση του Γιώργου (K σεριες) η τράπεζα και έσπευσε με δελτίο τύπου και ανακοίνωση το νέο
φλάντζoκυλινδροκεφαλoθερμοστάτoδάνειο..!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 15 Νοέμ 2006, 10:54

θα συμφωνήσω με την αγωγή.
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 15 Νοέμ 2006, 12:20

free?lander έγραψε:
... ενω για περισσοτερη ασφαλεια γνωσης της θ του κινητηρα, εθεσα ενα 2ο οργανο θερμοκρασιας
στο κινητηρα που μετρα (με θερμιστορ..) τη θ υγρου πραγματικα κι οχι μεταλλου οπως αλλα ανακριβεστερα...Ετσι παρατηρησα οτι μετα απο 10 περιπου λεπτα λειτουργιας, εχω θ=96-98 βαθμους και κατοπιν σε περιπτωσεις πιεσης ξεπερνα τους 104-106 οπου μαλλον ανοιγει ή κλείνει ο νεος θερμοστατης και ολα καλα,η βελονα πεφτει σε 93-96 βαθμους κλπ...



Θα μας πείς όμως πως και πού το συνέδεσες ή θα μας το κρατήσεις μυστικό?
Νομίζω φίλοι οτι πρέπει να συνεργαστούμε (σε επίπεδο γνώσεων) ώστε να ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ σε μια ΒΕΛΤΙΣΤΗ προσθήκη δεύτερου όργανου θερμοκρασίας (πιθανόν και με buzzerή led) που θα μπορούμε εύκολα να βάλουμε όλοι και να ησυχάσουμε.
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Νοέμ 2006, 12:51

stelioskal έγραψε:να ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ σε μια ΒΕΛΤΙΣΤΗ προσθήκη δεύτερου όργανου θερμοκρασίας (πιθανόν και με buzzerή led) που θα μπορούμε ε
ύκολα να βάλουμε όλοι και να ησυχάσουμε.

Αυτό το: "να ησυχάσουμε" τί το ήθελες Στέλιο;
Πιστέυεις αλήθεια οτι θα ησυχάσουμε ποτέ;;
Να το βάλουμε δέ λέω αλλά βλέποντας το συνέχεια στα κόκκινα δε νομίζω οτι θα ησυχάζουμε.

Για τα νομικά, βασικά θέλω πολύ κάποιος να πληρώσει κάποτε για μερικά απο αυτά που έχω τραβήξει τόσο εγώ όσο και άλλοι που ξέρω, αν και δε νομίζω οτι κάποια πράγματα που πέρασα πληρώνονται τελικά.
Το πρώτο που σκέφτομαι είναι οτι πρέπει σίγουρα να έχω στα χέρια μου αναλυτικά τιμολόγια ανταλλακτικών και εργασιών που πλήρωσα σε αυτή την τελευταία περιπέτεια. Εδώ ίσως σκαλώσει το πράγμα για ευνόητους λόγους, θα δούμε.

Παντελή, το θερμοστάτη φυσικά τον έχω γυμνό στα χέρια μου όπως και άλλα πολλά βαριά μηχανικά μέρη που έχουν "περισσέψει" κατα καιρούς.
Πώς νόμιζατε άλλωστε οτι απέκτησα τέτοιο επίπεδο τεχνογνωσίας;;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Νοέμ 2006, 16:27

Γιώργο που να δείς τί είχα μαζέψει (κάποια στιγμή τα πέταξα για να κάνω χώρο για τα καινούργια) τα τελευταία 13 χρόνια "γνωριμίας" και "εμπέδωσης" στην τεχνογνωσία των Landies.... (όπως και οι περισσότεροι από εμάς που μας αρέσει να σκαλίζουμε οι ίδιοι ή να φροντίζουμε τα "άντερά" μας)

Το τιμολόγιο αν το θέλεις μπορώ φυσικά να στο δώσω. Ομως δεν είναι στο όνομά σου και αυτό θα σου δημιουργήσει ίσως πρόβλημα αποδοχής του σαν παραστατικό αγοράς του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ανταλλακτικού.
Φυσικά και δεν υπάρχει επίσης πρόβλημα να σου βεβαιώσω ότι αγοράσθηκε για να δοθεί σε εσένα κατόπιν δικής εντολής και επιθυμίας για να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό σου. Αυτό νομίζω (firelord τα φώτα σου???) αρκεί αν θελήσεις να προχωρήσεις.

Σου είπα, αν μπορώ να βοηθήσω είμαι μαζί σου.

Ανεξάρτητα από τα επάνω αν θέλεις μετά την επομένη Πέμπτη μπορώ να το δω και προσωπικά για το θέμα του κολλημένου θερμοστάτη ιδίως την στιγμή που υπάρχει και το ανταλλακτικό που δημιούργησε το πρόβλημα από ότι φαίνεται.
Το να το πάρω και να το πάω στα κεντρικά για να το δεί ο τεχνικός διευθυντής είναι ότι πιό εύκολο. Το ίδιο και για τον διευθυντή του τμήματος ανταλλακτικών. Οποιος είναι πιό αρμόδιος.
Το συζητάμε σε 9 ημέρες και ότι αποφασίσεις ότι είναι καλύτερο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Νοέμ 2006, 21:32

Γιώργο (freelander) γειά,

σήμερα εντελώς τυχαία έπεσα επάνω (στην κυριολεξία) στον τεχνικό διευθυντή της Land Rover (KEΔΟ).

Πολύ γρήγορα (γιατί δεν προλαβαίνω τώρα να επεκταθώ) έχουμε τα εξής.

1. Ο θερμοστάτης ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ με την θερμοκρασία αλλά με την ΠΙΕΣΗ του συστήματος ψύξης. Οσο και να τον αφήσει κανείς σε καυτό νερό δεν πρόκειται να κουνηθεί χιλιοστό αν δεν υπάρχει ροή νερού ή ψυκτικού.
Αρα το τεστ του βρασίματος ήταν μη ορθό για τον συγκεκριμένο τύπο θερμοστάτη.
Για το λόγο αυτό (λειτουργία με την πίεση του συστήματος και όχι με την θερμοκρασία) και ονομάστηκε "Rover Pressure Relief Remote Thermostat"

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το άνοιγμα τρύπας ή τρυπών καθώς στην ουσία αυτό θα κάνει τον θερμοστάτη είτε να μην ανοίγει είτε το αυτοκίνητο να κινείται με πολύ πλούσιο μείγμα καθώς ο αισθητήρας του τσοκ (αυτός που αυξάνει το μείγμα όταν ο κινητήρας είναι κρύος) νομίζει ότι το αυτοκίνητο είναι κρύο καθώς υπάρχει ροή όταν δεν πρέπει. (άρα ο αισθητήρας στην ουσία μετράει πίεση και όχι θερμοκρασία πλέον????? <απορεία αυτής της στιγμής>)
Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στα V8 4.6 μοτέρ στα οποία οι μάστορες που δεν έχουν νεώτερη τεχνική κατάρτηση για την αντικατάσταση του θερμικού θερμοστάτη με τον θερμοστάτη ανακούφισης πίεσης. Και μετά δημιουργείται το θέμα με τα 4.6 που καταναλώνουν πάρα πολύ καύσιμο και έχουν πολύ πλούσιο μείγμα (και όλοι κατηγορούν τον εγκέφαλο, το injection και το airflow)



2. Το πρόβλημα των αυξημένων θερμοκρασιών και της ανακόλουθης ένδειξης του οργάνου θερμοκρασίας δημιουργείται τις περισσότερες φορές εξαιτίας της μη ορθής πληροφορίας στον αισθητήρα θερμοκρασίας που δίνει πληροφορία στο όργανο στο ταμπλώ.
Το σύστημα του Freelander έχει ΔΥΟ αισθητήρες. Ο ένας (πιό ψηλά τοποθετημένος και αυτός που μένει στην ουσία χωρίς νερό όταν πέφτει η στάθμη) είναι που δίνει την πληροφορία στο όργανο ενώ ο άλλος (χαμηλότερα) δίνει την πληροφορία στον εγκέφαλο.
Για να μην υπάρχει θέμα χαμηλής στάθμης η Land Rover πλέον δίνει δοχείο υπερχείλισης με ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ στάθμης ο οποίος δίνει πληροφορία στον εγκέφαλο ή στο όργανο.
Στα παλαιότερα αυτοκίνητα (πριν το facelift του 2004) το δοχείο, ο αισθητήρας και η καλωδίωσή τους καταλήγουν στο όργανο το οποίο σε περίπτωση πτώσης της στάθμης εκτοξεύει τον δείκτη θερμοκρασίας του οργάνου στο τέλος της διαδρομής του.
Στα αυτοκίνητα μετά το 2004 η καλωδίωση καταλήγει στον εγκέφαλο και ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο ταμπλώ.

Το σετ αυτό (δοχείο, αισθητήρας και καλωδίωση είτε προς το όργανο είτε προς τον εγκέφαλο) υπάρχει και γινεται αναβάθμιση σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.
Πληροφορίες για κόστη και διαθεσιμότητα αύριο ή μέχρι την Παρασκευή.

3. Το θέμα του ψυκτικού υγρού.
Το νέο πορτοκαλί ψυκτικό υγρό είναι οργανικό (αυτό το ξέρουμε).
Οταν συμπληρώνουμε υγρό πρέπει αυτό να γίνεται μέχρι σε αναλογία 50 - 50, δηλαδή 50% ψυκτικό υγρό και 50% ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ και όχι απιονισμένο ή απεσταγμένο.
Το οργανικό ψυκτικό υγρό στην ουσία ΤΡΕΦΕΤΑΙ από τα άλατα και τα οργανικά στοιχεία του νερού βρύσης. Αν βάλετε απιονισμένο ή απεσταγμένο το σκοτώνεται (δεν κάνω πλάκα)
ΑΥΤΟ δεν το γνώριζα και νομίζω ότι είναι σημαντικό.
ΕΠΙΣΗΣ

οταν γίνεται η αλλαγή από το παλαιού τύπου (πράσινο) ψυκτικό ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ του συστήματος ψύξης.
Καλά μέχρι εκεί.
ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΠΡΙΝ μπει το νεο ψυκτικό (οργανικό) να περαστεί στο σύστημα ψύξης και ένα ειδικό υγρό αδρανοποίησης/προετοιμασίας του συστήματος για το πορτοκαλί ψυκτικό. Κάτι που πολύ αμφιβάλω αν έχει γίνει στις περισσότερες φορές που η αλλαγή αυτή έγινε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, για να μην πω και στα περισσότερα εξουσιοδοτημένα ίσως.

Η ΜΗ χρήση του ειδικού αδρανοποιητικού υγρού/υγρού προετοιμασίας συνεπάγεται την πλήρη αχρήστευση του οργανικού υγρού και ακόμη χειρότερα την δημιουργία γλύτσας μέσα στο σύστημα ψύξης πράγμα που οδηγεί τελικά σε βούλωμα αρκετών διόδων κυκλοφορίας του υγρου και φυσικά στην άνοδο της θερμοκρασίας λειτουργίας.

4. Το θέμα των πεσμένων εμβολοχιτωνίων.
Αυτό προκαλείται όταν ο κινητήρας φτάσει σε θερμοκρασία κοντά στους 175 βαθμούς (δηλαδή όταν μείνει από ψυκτικό υγρό ή βουλώσει τμήμα του συστήματος ψύξης)
Στην θερμοκρασία αυτή το αλουμίνιο ναι μεν δεν λυώνει αλλά μαλακώνει κοντά στα επίπεδα του βουτύρου σε χλιαρή θερμοκρασία.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα λόγω της μηχανικής κίνησης του πιστονιού μέσα στο εμβολοχιτώνιο και φυσικά της βαρύτητας να σπρώχνεται το εμβολοχιτώνιο προς τα κάτω, να δημιουργεί κενό μεταξύ της κυλινδροκεφαλής, της φλάντζας και του εμβολοχιτωνίου και να δημιουργούνται τα γνωστά προβλήματα.

------------

Συμπέρασμα.

Προσοχή στην στάθμη (το ξέρουμε αυτό)
Προσοχή στην μίξη του οργανικού ψυκτικού υγρού ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ (προσωπικά δεν το ήξερα αυτό)
Προσοχή στον προσεκτικό και ΠΛΗΡΗ καθαρισμό του συστήματος ψύξης όταν (και άμα) γίνει η αλλαγή από το παλαιού τύπου στο νέο οργανικό ψυκτικό υγρό και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να γίνει χρήση και του αδρανοποιητικού υγρού προετοιμασίας (επίσης δεν το ήξερα, αν και είχα κάνει την αλλαγή αυτή στο AUDI μου πριν από χρόνια)
ΑΛΛΑΓΗ του ψυκτικού υγρού κάθε 2 χρόνια στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (ή 3 αν είναι η πρώτη αλλαγή σε αυτοκίνητο που αγοράσθηκε καινούργιο)
ΑΛΛΑΓΗ του ψυκτικού υγρού αν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -30 βαθμούς.


ΑΡΑΓΕ (προσωπική απορεία αυτής της στιγμής, δεν σκέφτηκα να το ρωτήσω) αν το αυτοκίνητο ανεβάσει σοβαρή θερμοκρασία και δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα πρέπει να αλλαχθεί και το ψυκτικό (υπάρχει δηλαδή κάποιο όριο και όσον αφορά την ανώτατη θερμοκρασία ή μόνο την κατώτατη που το οργανικό ψυκτικό υγρό στην ουσία πεθαίνει?)

Φίλε Γιώργο ελπίζω να βοήθησα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Νοέμ 2006, 21:45

αμαν...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Νοέμ 2006, 10:35

Λοιπόν, παίρνουμε μια κατσαρόλα τύπου χύτρα-ταχύτητος, ανοίγουμε μια τρυπα κατά προτίμηση στο πάνω μέρος, βάζουμε στην τρυπα τον θερμοστάτη, τοποθετούμε διπλα το ειδικό δοχείο υπερχείλισης, η πλεξούδα δεν χρειάζεται εδώ. ΚΑΙ........ελέγχουμε αν ανοίγει ο θερμοστάτης!!!!!! Γιώργο θα σε βαρέσει η γυναικα σου αν το κανεις αυτό στην κουζίνα της. Προτείνω μια πιο απλή λύση. Να πας και να σπάσεις το κεφάλι αυτουνού του ανωμαλου που έκατσε και σκαρφίστηκε όλο αυτό το κοκορέτσι και να του βάλεις εκεί που πρέπει τον θερμοστάτη ,αφού πρώτα τον πασαλείψεις με το ειδικό παραφλού το οποιο θα αναμείξεις κατά το ήμισυ με νερό βρύσης, μετά συνδέεις το επίμαχο σημείο με το δοχείο υπερχείλισης και βάζεις την μια άκρη τις πλεξούδας στην πρίζα και την άλλη στο στόμα του ψυχοπαθή σαδιστή εγγλέζου, από την πίεση που θα δημιουργήσει το άρρωστο στομάχι του θα γεμίσει το δοχείο και έτσι θα ξέρουμε αν ανοίγει και ο θερμοστάτης κάτω από τέτοια πίεση ..Μέχρι να διαβάσω όλο αυτό που έγραψε ο φίλτατος Παντελής, έπλεξα ένα πουλόβερ, φαντάσου τώρα να κάτσεις και να το κανεις στην πράξη!!!!! Σε μια εβδομάδα θα έχεις αλλάξει τα νερά του ιπποποτάμου. Ουφφφφ.... .
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Νοέμ 2006, 10:48

Παντελή γειά,
Τα νέα που μας φέρνεις είναι σημαντικά.
Να σχολιάσω μερικά πραγματάκια μόνο.

1. Ο συγκεκριμένος θερμοστάτης είναι γνωστό οτι ανοίγει με διαφορά πίεσης και όχι θερμοκρασίας, μή μένεις σε παρακαλώ στο τέστ του βρασμού, γιατί όπως είπα αυτό έγινε για ακαδημαϊκούς λόγους της περιέργειας του μάστορα κυρίως και της δικής μου.

Αν διαβάσεις μερικά από αυτά που έγραψα προσεκτικά θα δείς οτι με τη νέα κυλινδροκεφαλή, φλάντζα κλπ, στο αυτοκίνητο μου και τον κινητήρα επι μία ώρα αναμένο με τσίτα τα γκάζια, τα κολλάρα ήταν έτοιμα να σπάσουν από την πίεση αλλά ο θερμοστάτης ήταν κλειστός. Περίεργο δεν είναι;
Αυτός είναι και ο λόγος που τον βγάλαμε και τον σπάσαμε. Αυτός είναι και ο λόγος που τον αλλάξαμε με κάποιον που λειτουργεί, αυτός είναι και ο λόγος που ράγισε η κυλινδροκεφαλή μου. Αυτό το ανέφερες στον τεχνικό διευθυντή της ΚΕΔΟ; Αν ναι σε παρακαλώ πές μου τί σου είπε μιας και τον θερμοστάτη τον έχεις στα χέρια σου. Και μια που τον έχεις στα χέρια σου κοίτα και την μικρή τρυπούλα με τη μπίλια που έχει στο σώμα του απο το εργοστάσιο, κάτι που αντικρούει αυτά που σου είπε περί τρύπας..

Το να τσεκάρεις το νέο θερμοστάτη όσο βρίσκεται στο κέλυφος είναι εύκολο, μιας και όταν ανοίξει, το νερό περνάει απο μέσα του και όχι μέσω του bypass κυκλώματος. Έτσι μέσω του ψυγείου πιά κυκλοφορεί νερό απο την κάτω άκρη του. Αγγιζοντας λοιπόν το κάτω κολλάρο που συνδέεται με το ψυγείο καταλαβαίνεις αν έχει ανοίξει ή όχι σε πραγματικές συνθήκες.

2. Το όργανο θερμοκρασίας του φριλάντερ είναι γνωστό οτι λειτουργεί δείχνοντας 3 κλίμακες: COLD-NORMAL-HOT
Στην τελευταία κλίμακα (HOT) σπανιότατα πηγαίνει μιας και οι αισθητήρες που μετρούν όπως σωστά αναφέρεις θερμοκρασία νερού, τις περισσότερες φορές υπερθέρμανσης το νερό απλά έχει εξαφανιστεί. Με αυτόν το μαγικό τρόπο καίγεται ο κινητήρας ανενόχλητα και αβάδιστα ενώ το βελόνι του όργανου δείχνει NORMAL στη μέση...

Τα υπόλοιπα τα βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμα αν και καλό θα ήταν να μας τα έλεγε η ΚΕΔΟ πρίν τοποθετήσουμε το σετ θερμοστάτη που μας προμήθευσε και όχι μετά απο 3.000χλμ και ένα ραγισμένο καπάκι.

Θα χρησιμοποιούμε λοιπόν νεράκι βρύσης στο αραίωμα του ΟΑΤ αντιψυκτικού και όχι απιονισμένο που χρησιμοποιούσα ως τώρα εγώ τουλάχιστον. Το σύστημα έχει πλυθεί τόσο καλά με τόσες συχνές αλλαγές αντιψυκτικού που δε νομίζω οτι αποτελεί αυτό τουλάχιστον πρόβλημα.

Όσο για τα εμβολοχιτώνια δεν αμφέβαλα ποτέ οτι πέφτουν απο υπερβολική και χρόνια υψηλή θερμοκρασία λειτουργίας... όταν πέφτουν.
Αν και έχω την υποψία οτι με το πρόσχημα των πεσμένων εμβολοχιτωνίων έχουν κάνει χρυσές δουλειές οι εισαγωγείς ανακατασκευασμένων κινητήρων.

Παντελή ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Νοέμ 2006, 14:11

λεφτα με ουρες οι εισαγωγεις - ρεκτιφιατζιδες απο κινητηρες Ροβερ...

και μαλλον αδικαιολογητα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό free?lander » 22 Νοέμ 2006, 14:34

Λετε η λύση ,να είναι ενας αισθητήρας θερμοκρασίας ατμού κι οχι νερού μιας και το νερό με το αντιψυκτικό σε τόσο υψηλή πίεση -και θ- του κυκλώματος γίνονται ατμός?
Αλλά τι λέω...προσπαθούμε οι περισσότεροι να μετρήσουμε σωστά (βλ.θερμοκρασία) κάτι που λειτουργεί (όταν λειτουργεί..) με σχεδιαστικό και κατασκευαστικό σφάλμα! Απλά εμείς ,δε διορθώνουμε ,αλλά αναγνωρίζουμε το όποιο πρόβλημα ενσκύπτει ,αποδεχόμενοι τα τόσα λάθη της εταιρείας!?
Τέλος πάντων ,ευαισθησίες έχουν πολλά μηχανήματα, οπότε με λίγη προσοχή και υπομονή ευελπιστώ ότι μάλλον μπορεί κανείς να προλάβει υπερθερμάνσεις κι αστοχίες του κινητήρα...
'H μήπως όχι???

Φιλικά

free?lander
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Νοέμ 2006, 14:43

αναρωτιεμαι...δεν γινεται μοντα να μπει αλλο ψυκτικο συστημα επανω και να τελειωνει η ιστορια?

τοσες πατεντες εκει πραγματοποιουνται δηλαδη....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Νοέμ 2006, 15:51

Γιώργο (freelander) γειά και πάλι,

το θέμα του κολλημένου θερμοστάτη το έθιξα στον τεχνικό διευθυντή και μου ανέφερε απλώς ότι δεν έχει τύχει να ακούσει για κάτι αντίστοιχο άλλη φορά και μείναμε στο να του στείλω ή να το δώσω τον θερμοστάτη ΣΟΥ την επομένη φορά που θα βρεθούμε (ίσως και μέσα στην ερχομένη εβδομάδα)

---------

Η μικρή τρυπίτσα με την μπαλίτσα λειτουργεί ΦΡΑΖΟΝΤΑΣ την πίεση που ανοίγει κανονικά τον θερμοστάτη.
Ειναι μια βαλβίδα ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ που επιτρέπει να περάσει πίεση (ή νερό?) από την μεριά του κινητήρα ή της επιστροφής από τον κινητήρα (δηλαδή την μεριά που έχει τις δύο εισαγωγές το κάλυμα του θερμοστάτη) αλλά ΟΧΙ από την μεριά που ανοίγει ο θερμοστάτης.
Ετσι λοιπόν στην ουσία βοηθά να υπάρχει πίεση από την μεριά που πρέπει και όχι απο την αντίθετη.

----------

Για το θέμα του οργάνου θερμοκρασίας και του κιτ δοχείου συστολής/διαστολής με αισθητήρα στάθμης και την ειδική καλωδίωση που στο συνδέει είτε στο όργανο είτε στον εγκέφαλο έχουμε τα εξής.

Δοχείο και καλωδίωση για πριν το 2004, PDA500360 & YMQ501260, 51 Eυρώ

Δοχείο και καλωδίωση για μετά το 2004, PDA500400 & YMQ501270, 59 Ευρώ.

Ολα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα.

Η τεχνική πληροφορία για πρόταση αναβάθμισης στα αυτοκίνητα πελατών έχει δοθεί εδώ και καιρό.

Προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε το εργοστάσιο να έχει κάνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και ΔΩΡΕΑΝ την αναβάθμιση αυτή.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Νοέμ 2006, 16:03

firelord έγραψε:αναρωτιεμαι...δεν γινεται μοντα να μπει αλλο ψυκτικο συστημα επανω και να τελειωνει η ιστορια?

Πετάς όλα αυτά και βάζεις ένα κανονικό σύστημα ψύξης από ένα ΚΑΝΟΝΙΚΌ αυτοκίνητο. Τέλος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες