Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βιντεάκι FREELANDER2

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Φεβ 2007, 10:41

Να προτιμήσεις το πετρέλαιο, οποιο από τα δυο κι αν διαλέξεις.

Δεν κρύβω ότι θα σκεπτόμουν σοβαρά την εκδοχή του L.C.90
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2007, 12:38

ΠΡΟΔΟΤΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό diamond » 08 Φεβ 2007, 12:45

δείχνει ιδιαίτερο καλό για SUV με παραπάνω του μέσου όρου off-road δυνατότητες αλλά η τιμή είναι όντως "ζόρικη" ειδικά αν το entry level μοντέλο με το 2,2 diesel δεν έχει terrain response. H τιμή στην Αγγλία για το 2,2 GS σε αντιστοιχία βγαίνει γύρω στα 37Κ €.
Πάντως από marketing οι Άγγλοι πρέπει να σκίζουν γιατι όπου και να ψάξεις στο νετ όλο θετικά σχόλια έχουν, άσε που το ψήσισαν και SUV της χρονιάς
Είμαι στη έρευνα αγοράς για ένα όχημα τέτοιων δυνατοτήτων αλλά περιμένω να το δω και live
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Φεβ 2007, 12:54

Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν έχω πραγματική εμπειρία από LC.

Ακούω όμως παράπονα και για την ΤΟΥΟΤΑ τα τελευταία χρόνια.

Μην κοιτάτε που εμείς ξέρουμε όλα τα τα προβλήματα των landrover μας και τα δημοσιοποιούμε επίσης.

Φίλος που δούλευε μηχανικός στην Τοyota είχε να πει για πολλά και περίεργα προβλήματα και σ' αυτούς.

Δεν αμφισβητώ την γιαπωνέζικη αξιοπιστία, έχω και ευρωπαικά και γιαπωνέζικα μηχανάκια πάνω από 20 χρόνια, τα φτιάχνω μόνος μου και βλέπω τις διαφορές...

Αλλά είναι και αυτή η ρημάδα η αίσθηση. Ενας γνωστός στην περιοχή μου είχε πάρει ένα disco 3.9 του 96. Αυτό με την χειρότερη ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σχετικά με αυτά που διαβάζω στο δίκτυο. Ηταν όπως μου είπε κάθε βδομάδα στο συνεργείο. Το πούλησε και πήρε LC 90 μακρύ. Κάθε φορά που με βλέπει με το disco "κλαίει". Γιατί του λέω, αφού είχες τόσα προβλήματα και έχεις πάρει ένα τόσο καλό αυτοκίνητο.

Δεν είναι μου λέει σαν το disco στο δρόμο, καμμία σχέση στο "περπάτημα".

Εγώ μετά τι να πώ, εντάξει μία γνώμη είναι και ο άνθρωπος δεν είναι πολύ ψαγμένος με αυτοκίνητα, ούτε fun του off-road, αλλά το δυνατό και αξιόπιστο LC δεν τον "γεμίζει" σε σχέση με το αδύναμο-προβληματικό landrover.

Aβυσσος...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2007, 14:12

Αυτό που λέει ο << φίλος>> με το LC είναι αλήθεια. Έχω το 110 15 χρόνια, και στο διάστημα αυτό έχω μπει σε πάμπολα τετρακίνητα. Από Νίβα και τζίπ, μέχρι ΚΙΑ, LC, Pinin, VW Synchro, Ford ranger , Vitara και δεν συμμαζεύεται. Η αίσθηση που σου δίνει στο δρόμο, είναι τελείως διαφορετική από όλων των άλλων , που παρεπιπτόντως μοιάζουν μεταξύ τους. (Εξαιρείται το Νίβα) Και δεν μιλάω για το θέμα της άνεσης που όντως είναι παρασάγγας μπροστά ( ΩΧ , τι ήταν αυτό, σφαλιάρα?) αλλά για το πώς καταπίνει τις διάφορες ανωμαλίες. Μετατρέπει την κλασσική ελληνική άσφαλτο , σε αούτομπαν. Αν μπεις δε σε χωράφι οργωμένο με μονόυνο, νομίζεις ότι είσαι σε χόβερ – κράφτ, ειδικά αν πηγαίνεις λίγο γρήγορα. Τώρα θα μου πεις τι δουλειά έχεις μέσα στο χωράφι, ε αυτό είναι άλλη ιστορία.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Φεβ 2007, 14:38

Αγαπητέ Δράκο,

τα αυτοκίνητα που αναφέρεις δεν είναι της κατηγορίας - μεγέθους των 110-disco.

Δεν έτυχε και δεν έχω επιδιώξει να μπώ σε LandCruiser, αλλά θεωρώ ότι σε έναν απλό χρήστη θα πρέπει τουλάχιστον να φαίνεται άνετο αλλά και στιβαρό. Η αλήθεια είναι ότι με παραξένεψε αυτή η άποψη, όταν μπώ θα σας πώ...

Σε ξένα χωράφια επίσης δεν μπαίνω ποτέ, ελπίζω το ίδιο και εσύ, σε πραγματικά κακοτράχαλους δρόμους το απολαμβάνω πραγματικά.

Φίλοι μου - άσπονδοι - που πολλές φορές κορόιδεψαν για τα μικροπροβλήματα, χαρακτήρησαν το 110 σαν παγοθραυστικό την μία και σαν τανκς την άλλη μπαίνοντας μέσα κατευθείαν στην βόλτα από άλλα μικρότερα 4χ4. Ένας άλλος μάλιστα που μου είχε σούρει τα απίστευτα για τον ενθουσιασμό μου κλπ, κλπ, ο οποίος είναι ο guru του εντούρο της παρέας και τρομερός γνώστης αλλά και απόλυτος και γκρινιάρης, υποκλίθηκε, άκουσον - άκουσον ναι βγήκε έξω και υποκλίθηκε όταν μπήκε μέσα την πρώτη φόρα σε δύσκολη off-road βόλτα με το disco...

Αχ, ωραίες στιγμές και συγκινήσεις που μας αποζημιώνουν για όλες τις ευρωπαικές ασθένειες...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 08 Φεβ 2007, 14:45

Ειστε εγκαθετοι - το LC δεν το αλλαζω με τιποτα(αν και οταν αγορασω τετοιο)!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2007, 14:49

Eγκάθετοι!!! ΠΟΥ???? Στο σπίτι μας????
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2007, 14:55

Φίλε ekarpod ,και το LC , στο ανώμαλο μπορεί να πηγαίνει χωρίς πρόβλημα, αλλά καταλαβαίνεις το μέγεθος της ανωμαλίας. Δεν έχει αυτή την αίσθηση που έχεις σε ένα LR , που νομίζεις ότι τις ισοπεδώνει , τις εξαλείφει. ΥΓ . Στο χωράφι ,ήταν μέσα στο 110 και ο ιδιοκτήτης του
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Φεβ 2007, 15:02

Πάρε ρε Αντρέα που σ' αρέσει να δούμε αν είναι αλήθεια αυτά που λένε, γιατί εγώ και λεφτά να είχα περισσότερα τώρα πιά δεν νομίζω ότι μπορώ να τ΄αλλάξω.

Νομίζω ότι με τον καιρό συντελείται μία περίεργη διεργασία και μετά από τόση προσωπική ενασχόληση πιά, κατα κάποιον τρόπο το άψυχο λαμαρινοκουτί μπαίνει κατά κάποιο τρόπο στην οικογένεια.

Σίγουρα και οι περιπέτειες στις εκδρομές παίζουν και αυτές ρόλο, δεν ξέρω... όταν αγόρασα το disco, χρειαζόμουν και τα λεφτά γιατί χτίζαμε το σπίτι, έβαλα αγγελία για το 110, συμφώνησα σε 11.000 ευρώ - πολύ καλά λεφτά - πλήρωσα και τον συμβολαιογράφο για το πληρεξούσιο και όταν πήγα να βγάλω εργαλεία κλπ μικροπράγματα, λύγισα...

Ακύρωσα την πώληση και υποσχέθηκα τουλάχιστον να μείνω με δύο και να μην αγοράσω τρίτο land rover....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2007, 15:09

Και εγώ που νόμιζα ότι υποφέρω μόνος μου από αυτή την αρώστια.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Φεβ 2007, 15:18

Αρρώστεια και τα φάρμακα ακριβά...

Ασε που τα υποκατάστατα δεν κάνουν τίποτε, αντίθετα επιδεινώνουν το πρόβλημα.

Original Land Rover μόνον ...και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό TRAVELLER » 08 Φεβ 2007, 15:25

diamond έγραψε:δείχνει ιδιαίτερο καλό για SUV με παραπάνω του μέσου όρου off-road δυνατότητες αλλά η τιμή είναι όντως "ζόρικη" ειδικά αν το entry level μοντέλο με το 2,2 diesel δεν έχει terrain response. H τιμή στην Αγγλία για το 2,2 GS σε αντιστοιχία βγαίνει γύρω στα 37Κ €.
Πάντως από marketing οι Άγγλοι πρέπει να σκίζουν γιατι όπου και να ψάξεις στο νετ όλο θετικά σχόλια έχουν, άσε που το ψήσισαν και SUV της χρονιάς
Είμαι στη έρευνα αγοράς για ένα όχημα τέτοιων δυνατοτήτων αλλά περιμένω να το δω και live


Το σίγουρο είναι ότι θα εντυπωσιαστείς. Τουλάχιστο εγώ αυτό έπαθα αλλά βέβαια είμαι και ψιλοάσχετος με το χώρο των off road οχημάτων . ¨Οπως είχε γράψει κι ένας άλλος φίλος είναι μεν "γκουμούτσα" αλλά πολύ αρμονική, έτσι όπως το είδα εγώ
Μερικα στοιχεία για πληρέστερη ενημέρωση :

Προσέγγιση -ράμπα - διαφυγή : 31-23-34 αντίστοιχα
Υπέρβαση υδάτινου εμποδίου μέχρι 500mm
Πίσω μετατρόχιο 1614 χλ
Εμπρός μετατρόχιο 1601
Συνολικό μήκος 4,5μ


Υ.Γ Πάντως εγώ με αυτά που γράφετε έχω πάρει μεγάλη κρυάδα :lol:
Άβαταρ μέλους
TRAVELLER
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 07 Φεβ 2007, 21:58

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Φεβ 2007, 15:28

DRAKOS έγραψε:Φίλε ekarpod ,και το LC , στο ανώμαλο μπορεί να πηγαίνει χωρίς πρόβλημα, αλλά καταλαβαίνεις το μέγεθος της ανωμαλίας. Δεν έχει αυτή την αίσθηση που έχεις σε ένα LR , που νομίζεις ότι τις ισοπεδώνει , τις εξαλείφει. ΥΓ . Στο χωράφι ,ήταν μέσα στο 110 και ο ιδιοκτήτης του


εχεις βάλει δηλαδή και άροτρο στο PTO (γιατί αν έχεις Land Rover μπορείς να κάνεις και τέτοιες δουλειές στον ελεύθερο χρόνο σου για όσους δεν γνωρίζουν)?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Φεβ 2007, 16:28

DRAKOS έγραψε:ΠΡΟΔΟΤΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!


Είναι θέμα χρόνου και συγκέντρωσης απαραιτητων χρημάτων.

Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε? :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες