freeandrew έγραψε:Εγώ θεωρώ οτι τα φριλάντερ δεν βγάζουν περισσότερες ζημιές απο κάποιο άλλο μοντέλο Λαντ Ροβερ. Η εμπειρία στο δικό μου αυτό εχει δείξει. Το μεγαλύτερο αρνητικό του είναι η τεχνική υποστήριξη, που για μένα που μένω επαρχία είναι σοβαρό πρόβλημα.
Το κακό όνομα που έχουν βγάλει στην αγορά έχει ρίξει κατα πολύ τις τιμές ως μεταχειρισμένα και προσωπικά το θεωρώ ευκαιρία να βρεί κάποιος ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο, ατρακάριστο, χωρίς ιστορικό βλαβών κινητήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εξάλλου η διαφορά των 3.000 ευρώ που θα εξοικονομίσει απο ένα αντίστοιχο ''αξιόπιστο'' ιαπωνικό SUV νομίζει ότι καλύπτει πολλές ζημιές.
FREELANDER TO ΠΟΥΛΑΣ?? ΠΟΤΕ!!!!!
Αγαπητέ freeandrew,
συγχώρεσέ με, δεν θέλω να σε στεναχωρώ αλλά δεν συμφωνώ μαζί σου...
Σαν ερασιτέχνης μηχανικός που συντηρώ μόνος μου τα δύο LR μου έχω να πω ότι από αυτά που διαβάζω συμπεραίνω ότι τα freelander δυστυχώς έχουν βασικά κατασκευαστικά λάθη-προβλήματα (συνδυασμός μπλόκ-κεφαλής, σχεδίαση μετάδοσης (IRD, viscous coupling)) τα οποία αργά η γρήγορα σκάνε...
Τα άλλα LR μπορεί να έχουν "ευρωπαικές ιδιοτροπίες" αλλά δεν έχουν τέτοια χοντρά λάθη.
Ακόμη και το MPI disco που υποφέρει περισσότερο και στους κινητήρες και στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά αλλά και στο κιβώτιο το οποίο παρότι είναι το ίδιο με τα V8 δεν αντέχει (πιθανόν λόγω μήκους πριζ-ντιρέκτ) όσο στα μεγάλα, το θεωρώ πιό εύκολα συντηρήσιμο από τα freelanders.
Το ότι τα προβλήματα - και με την βοήθεια του forum - αναλύθηκαν και βρέθηκαν οι διαδικασίες που πρέπει ν' ακολουθηθούν για την σωστή συντήρηση της κεφαλής είναι θετικό αλλά δεν νομίζω να λύνει το κατασκευαστικό πρόβλημα. Σε κάθε μεγάλο ζόρισμα-φορτίο ο κίνδυνος ελλοχεύει...
Επίσης το IRD και το viscous coupling δεν σώνονται με τίποτε, διότι φορτίζονται-φθείρονται όσο κυλάει το αυτοκίνητο και έχουν προδιαγεγραμμένο σύντομο κύκλο ζωής...
Για αυτό να ακούτε τον Παντελή.