Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΛΕΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ FRELANDER TOY 01,TI ΛΕΤΕ???

ΛΕΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ FRELANDER TOY 01,TI ΛΕΤΕ???

Δημοσίευσηαπό Dreamaster » 20 Δεκ 2006, 11:01

ΑΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΒΛΑΒΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ???
Άβαταρ μέλους
Dreamaster
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 12:58
Τοποθεσία: Filothei - Athens

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Δεκ 2006, 11:42

Μπορείς ωστόσο να αγοράσεις το δικό μου (μοντ 6/01) που τα έχω επισκευάσει και αντικαταστήσει όλα προληπτικά, για να είσαι ήσυχος.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BillyP » 20 Δεκ 2006, 12:01

Ένας φίλος ενδιαφέρεται, και σίγουρα θα ήθελε να ξέρει τί έχεις αλλάξει διότι έχει ακριβώς το ίδιο κόλλημα με τις πιθανές βλάβες. Ένας μηχανικός του είπε να το πάρει για να έχει σίγουρη δουλειά (ο μηχανικός). Του αρέσει όμως το σουλούπι οπότε αν τα επίφοβα ανταλλακτικά έχουν αλλαχθεί, τότε σίγουρα θα σε ψάξει...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Δεκ 2006, 12:39

Πάρε του Γιώργου στο οποίο ΣΙΓΟΥΡΑ έχουν αλλαχθεί όλα.

Αλλιώς αν δεν θέλει ο φίλος σου να μπλέξει μπορεί ελεύθερα να πάρει ένα οποιοδήποτε Freelander.

O κόσμος είναι γεμάτος από μεταχειρισμένα τέτοια αυτοκίνητα και οι τιμές θα αρχίσουν πολύ σύντομα να πέφτουν κι άλλο.

Απλώς μην πει μετά ότι έμπλεξε......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Δεκ 2006, 06:42

Καλύτερα να αυτοπυρποληθεί στο Σύνταγμα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 21 Δεκ 2006, 08:24

Εγώ θεωρώ οτι τα φριλάντερ δεν βγάζουν περισσότερες ζημιές απο κάποιο άλλο μοντέλο Λαντ Ροβερ. Η εμπειρία στο δικό μου αυτό εχει δείξει. Το μεγαλύτερο αρνητικό του είναι η τεχνική υποστήριξη, που για μένα που μένω επαρχία είναι σοβαρό πρόβλημα.
Το κακό όνομα που έχουν βγάλει στην αγορά έχει ρίξει κατα πολύ τις τιμές ως μεταχειρισμένα και προσωπικά το θεωρώ ευκαιρία να βρεί κάποιος ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο, ατρακάριστο, χωρίς ιστορικό βλαβών κινητήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εξάλλου η διαφορά των 3.000 ευρώ που θα εξοικονομίσει απο ένα αντίστοιχο ''αξιόπιστο'' ιαπωνικό SUV νομίζει ότι καλύπτει πολλές ζημιές.
FREELANDER TO ΠΟΥΛΑΣ?? ΠΟΤΕ!!!!!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 22 Δεκ 2006, 02:06

Freelander έγραψε:Μπορείς ωστόσο να αγοράσεις το δικό μου (μοντ 6/01) που τα έχω επισκευάσει και αντικαταστήσει όλα προληπτικά, για να είσαι ήσυχος.


Και εγώ ψηφίζω να πάρει του Γιώργου , είναι τσίλικο !! :thumbright: :thumbright:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Δεκ 2006, 07:56

freeandrew έγραψε:Εγώ θεωρώ οτι τα φριλάντερ δεν βγάζουν περισσότερες ζημιές απο κάποιο άλλο μοντέλο Λαντ Ροβερ. Η εμπειρία στο δικό μου αυτό εχει δείξει. Το μεγαλύτερο αρνητικό του είναι η τεχνική υποστήριξη, που για μένα που μένω επαρχία είναι σοβαρό πρόβλημα.
Το κακό όνομα που έχουν βγάλει στην αγορά έχει ρίξει κατα πολύ τις τιμές ως μεταχειρισμένα και προσωπικά το θεωρώ ευκαιρία να βρεί κάποιος ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο, ατρακάριστο, χωρίς ιστορικό βλαβών κινητήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εξάλλου η διαφορά των 3.000 ευρώ που θα εξοικονομίσει απο ένα αντίστοιχο ''αξιόπιστο'' ιαπωνικό SUV νομίζει ότι καλύπτει πολλές ζημιές.
FREELANDER TO ΠΟΥΛΑΣ?? ΠΟΤΕ!!!!!


Αγαπητέ freeandrew,

συγχώρεσέ με, δεν θέλω να σε στεναχωρώ αλλά δεν συμφωνώ μαζί σου...

Σαν ερασιτέχνης μηχανικός που συντηρώ μόνος μου τα δύο LR μου έχω να πω ότι από αυτά που διαβάζω συμπεραίνω ότι τα freelander δυστυχώς έχουν βασικά κατασκευαστικά λάθη-προβλήματα (συνδυασμός μπλόκ-κεφαλής, σχεδίαση μετάδοσης (IRD, viscous coupling)) τα οποία αργά η γρήγορα σκάνε...

Τα άλλα LR μπορεί να έχουν "ευρωπαικές ιδιοτροπίες" αλλά δεν έχουν τέτοια χοντρά λάθη.

Ακόμη και το MPI disco που υποφέρει περισσότερο και στους κινητήρες και στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά αλλά και στο κιβώτιο το οποίο παρότι είναι το ίδιο με τα V8 δεν αντέχει (πιθανόν λόγω μήκους πριζ-ντιρέκτ) όσο στα μεγάλα, το θεωρώ πιό εύκολα συντηρήσιμο από τα freelanders.

Το ότι τα προβλήματα - και με την βοήθεια του forum - αναλύθηκαν και βρέθηκαν οι διαδικασίες που πρέπει ν' ακολουθηθούν για την σωστή συντήρηση της κεφαλής είναι θετικό αλλά δεν νομίζω να λύνει το κατασκευαστικό πρόβλημα. Σε κάθε μεγάλο ζόρισμα-φορτίο ο κίνδυνος ελλοχεύει...

Επίσης το IRD και το viscous coupling δεν σώνονται με τίποτε, διότι φορτίζονται-φθείρονται όσο κυλάει το αυτοκίνητο και έχουν προδιαγεγραμμένο σύντομο κύκλο ζωής...

Για αυτό να ακούτε τον Παντελή.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 22 Δεκ 2006, 09:26

Δεν διαφωνώ οτι όντως υπάρχουν κατασκευαστικά λάθη τα οποία είναι ουσιώδη για την σωστή λειτουργία του αυτοκινητου.
Απο το 1999 που το έχω σοβαρό πρόβλημα δεν μου έβγαλε. Το θεωρώ θέμα τύχης!
Το ird βέβαια το περιμένω τα επόμενα χρόνια και δικαιολογημένα διότι μέχρι τα 100.000km που επισκεπτόμουν το εξιουσιοδοτημένο συνεργείο Land Rover δεν βρέθηκε ενας 'ειδικός' μάστορας να μου αλλάξει τις βαλβολίνες. ΓΙΑΤΙ???Με λυπήθηκε για το υψηλό κοστος αλλαγής??ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!
ΑΝ ΧΑΛΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ!!!!
Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΦΤΑΝ!!!!!! FIRELORD ΘΑ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ.....
Τελικά αλλάχτηκαν στα 130.000km στο μάστορα του firelord στο Βόλο και εμφάνισαν ΓΡΕΖΙΑ. Στα 148.000km που είμαι τώρα ξαναεμφάνισαν λίγα γρέζια. :alright:
Τωρα οι αλλαγές θα είναι τακτικότατες αν 15.000km με την ελπίδα να αντέξει λίγο παραπάνω......
Η ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ Η ΜΑΥΡΗ ΦΤΑΙΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 22 Δεκ 2006, 11:18

φίλε freeandrew,

Οι βαλβολίνες είναι εξαιρετικά βαριά λάδια και δεν προβλέπεται να αλλάζονται ποτέ!
Όταν αγόραζα το αυτοκίνητο είχα αποδεχθεί οτι μετά από κάποια χρόνια θα χρειαζόταν αλλαγή όλο το σύστημα των διαφορικών (όπως - πιστευα- σε κάθε 4χ4)
Αλλά τα άλλα?
Η κεφαλή
Ο συμπλέτης
Η αντλία βενζίνης
το ψυγείο του καλοριφέρ
η αντίσταση του του καλοριφέρ
Ο γρύλος του πίσω παραθύρου
Η οροφή
το ντιστριμπιτέρ (!!!!)
ο συμπλέκτης και πάλι (τραγικό: έχω χάσει τόσο το λογαριασμό που ο συμπλέκτης ξανασπασε ΜΕΣΑ στην εγγύηση του ανταλλακτικού και δεν το ΄πήγα για αλλαγή....)
Η ελλεϊνή απόδοση του air condition
Οι βάσεις των διαφορικών

Ας το παραδεχτούμε: τον ήπιαμε!
Μόνη μας παρηγοριά το οτι είναι εξαιρετικό όχημα απο κάθε άποψη....
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Δεκ 2006, 15:20

freeandrew έγραψε:Δεν διαφωνώ οτι όντως υπάρχουν κατασκευαστικά λάθη τα οποία είναι ουσιώδη για την σωστή λειτουργία του αυτοκινητου.
Απο το 1999 που το έχω σοβαρό πρόβλημα δεν μου έβγαλε. Το θεωρώ θέμα τύχης!
Το ird βέβαια το περιμένω τα επόμενα χρόνια και δικαιολογημένα διότι μέχρι τα 100.000km που επισκεπτόμουν το εξιουσιοδοτημένο συνεργείο Land Rover δεν βρέθηκε ενας 'ειδικός' μάστορας να μου αλλάξει τις βαλβολίνες. ΓΙΑΤΙ???Με λυπήθηκε για το υψηλό κοστος αλλαγής??ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!
ΑΝ ΧΑΛΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ!!!!
Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΦΤΑΝ!!!!!! FIRELORD ΘΑ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ.....
Τελικά αλλάχτηκαν στα 130.000km στο μάστορα του firelord στο Βόλο και εμφάνισαν ΓΡΕΖΙΑ. Στα 148.000km που είμαι τώρα ξαναεμφάνισαν λίγα γρέζια. :alright:
Τωρα οι αλλαγές θα είναι τακτικότατες αν 15.000km με την ελπίδα να αντέξει λίγο παραπάνω......
Η ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ Η ΜΑΥΡΗ ΦΤΑΙΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!


Σχετικά με το IRD, από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι το IRD ζορίζεται όταν αρχίσει να κλειδώνει το viscous coupling. Δεν είναι θέμα αλλαγής λιπαντικών, πρέπει να ελέγχεται "τακτικά" η λειτουργία του viscous coupling και αυτό να αντικαθίσταται μόλις αρχίζει το κόλλημα.
Ετσι μόνο νομίζω μπορούν να σωθούν όλα τα υπόλοιπα τμήματα της μετάδοσης τα οποία αρχίζουν να ζορίζονται-φθείρονται λόγω κολλήματος viscous coupling...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Δεκ 2006, 15:43

Στα πρώτα μοντέλα, η διαφορά στις σχέσεις των κορωνοπήνιων του εμπρός (IRD) με το πίσω διαφορικό ήταν πολύ μεγάλη κάτι που ανάγκαζε το ενδιάμεσο VC να δουλέυει συνεχώς προσπαθώντας να εξισορροπίσει την κατάσταση.
Αυτό είναι το γνωστό λάθος στο σχεδιασμό της μετάδοσης που είχε σαν συνέπεια την πρόωρη φθορά του VC το οποίο κλείδωνε μόνιμα χαρίζοντας ένα κούρδισμα που κατέστρεφε το ένα ή και τα 2 διαφορικά μπρος-πίσω.
Οι σχέσεις αυτές όπως και πολλά άλλα, διορθώθηκαν στα μοντέλα από το 2001 και μετά. Εκεί με μια καλή βαλβολίνη η κατάσταση σώζεται.

Προσωπικά άλλαξα VC και IRD προληπτικά στα 80Κ χλμ
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 23 Δεκ 2006, 00:36

Με ενός χρόνου (και κάτι ψιλά) αυτοκίνητο και 22.000Km δε μπορώ να πω και πολλά.

Αυτό που έχω καταλάβει όμως από τη μικρή μου εμπειρία και κυρίως τις εμπειρίες όλων εδώ μέσα είναι ότι θέλει ΠΟΛΥ προσοχή και σωστή συντήρηση.Αν αυτά γίνονται, το αμάξι αποζημιώνει με το παραπάνω. Είναι πραγματικά ιδιαίτερο.

Συμπλέκτης και εγκέφαλος είναι τα μόνα που μου έχουν συμβεί και αυτά καθαρά με δική μου υπαιτιότητα (εκτός και αν ο εγκέφαλος απλά παρέδωσε πνεύμα εκείνη την περίοδο οπότε πρόκειται καθαρά για διαβολική σύμπτωση).

Βέβαια το δικό μου είναι "βελτιωμένο" (; ) του 2005 όμως εγώ πιστεύω ότι αν γίνει η επιλογή με προσοχή, το αμάξι αξίζει.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 10:42

Road test: Land Rover Freelander Td4

http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... lander.htm

Ακούει ο Βόλος? :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 12:05

ακουει ακουει!

ειναι οντως πολυ ωραιο SUV, το ευχω καταευχαριστηθει και εγω και η συζυξ

πολυ πιο πρακτικο το προ facelift εσωτερικο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες