Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Είναι φλάντζα;

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Φεβ 2007, 13:41

Φιρί φιρί το πας.

Σε τρώει η τσέπη σου.

Στα 4,000+ ευρώπουλα σε κόβω
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Φεβ 2007, 10:46

Freelander έγραψε:Γεγονός είναι όμως οτι φριλάντερ με 150Κ χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα αποτελεί ένα μικρό ρεκόρ.
Ταπεινή μου άποψη είναι οτι με τη γνώση που υπάρχει τριγύρω για το πρόβλημα πλέον και με δεδομένο την ηλικία και τα χιλιόμετρα του κινητήρα σου, εγώ θα άλλαζα τουλάχιστον προληπτικά την καινούργια μεταλλική φλάντζα και τις βίδες.


Μικρό???!!!! Δεν γνωρίζω άλλον! Όσο για το "Δεν το πειράζεις δε χαλάει" να ενημερώσω οτι το δικό μου έκαψε φλάτζα στα 53.000 km με συντήρηση αντιπροσωπίας. Και ενός φίλου μου στα 48.000 km πάλι με συντήρηση εξουσιοδοτημένου. Άλλον δεν ξέρω.

Συμφωνώ απόλυτα με την αλλαγή φλάτζας. 600 ευρώ μετά απο 150.000 km δεν είναι δα και καταστροφή. Άλλαξέ την την τιμημένη "να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο" (χμ....)

Με την "αξία" των μεταχερισμένων και την απροβλημάτιστη λειτουργία του δικού σου θα είναι παράλογο να το (ξε-)πουλήσεις
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Φεβ 2007, 14:11

Αντρέα (freelandrew) γειά,

όπως τα έχουμε ήδη πει και μέσω e-mails εκτός από το σετ φλάντζα κυλινδροκεφαλής (τον νέο τύπο πάντα) και τις βίδες που πρότεινα ο Γιώργος (freelander) κανονικά και σύμφωνα με το εγχειρίδιο επισκευής της εταιρείας ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχθεί και η βάση στήριξης των βιδών και σημείο μεταφοράς του λαδιού του κινητήρα.

Επίσης καλό θα είναι εκτός από τον έλεγχο του ψυκτικού υγρού (όπως στα μετέφερε ο Γιώργος και μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά και στο φόρουμ όπως γράφτηκαν καθ' υπόδειξη και μετά από πληροφόρηση που μας παρείχε ο τεχνικός διευθυντής της LR στην Ελλάδα) καλό θα ήταν να κάνεις και την αναβάθμιση του εξωτερικού θερμοστάτη αλλά και του δοχείου συστολής/διαστολής με τον ενσωματωμένο δείκτη στάθμης και σύστημα προειδοποίησης χαμηλής στάθμης (για την γενιά του οχήματός σου με άνοδο του δείκτη θερμοκρασίας στα κόκκινα μόλις κατέβει η στάθμη και ας μην έχει ανέβει η θερμοκρασία τόσο ψηλά) (σύμφωνα πάντα με την πληροφόρηση που μας παρείχε ο συγκεκριμένος άνθρωπος)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 21 Φεβ 2007, 11:38

Τα δείγματα είναι θετικά. Έκανα αλλαγή λαδιών χωρίς να φανεί κάτι ύποπτο. Στην αλλαγή του ψυκτικού πλύθηκε όσο γινόταν το σύστημα και απο ότι φαίνεται μετά απο 700 χιλιόμετρα δεν έχω διαρροη. Το παρακολουθώ.....
Υποψιάζομαι ότι δεν ήταν λάδια οι βρωμιές αλλα τα πράσινου τύπου αντιψυκτικά που πρέπει να έκανε αντίδρασή με τα οργανικά και έβγαλε αυτή τη βρωμιά....
Συνεχίζουμε......και βλέπουμε
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 11:46

ΟΥΦ........
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Φεβ 2007, 13:15

Το ερώτημα στο θέμα αυτό ήταν αν είναι φλάντζα....

Οι διαξιφισμοί μεταφέρθηκαν στον κατάλληλο χώρο: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6188.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες