Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ στο FR 2 για την ασφάλειά του

ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ στο FR 2 για την ασφάλειά του

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2007, 13:57

Αντε και ένα δελτίο τύπου ΦΡΕΣΚΟ ΦΡΕΣΚΟ

==============

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ FREELANDER 2
Gaydon, Warwickshire, 23 Μαρτίου 2006

Το ολοκαίνουργιο Freelander 2 της Land Rover βαθμολογήθηκε με τα πέντε αστέρια του ευρωπαϊκού προγράμματος αξιολόγησης καινούργιων αυτοκινήτων (ENCAP) στον τομέα της ασφάλειας που παρέχει για τους ενήλικες επιβάτες. Επίσης, έλαβε τέσσερα αστέρια στον τομέα της προστασίας των παιδιών. Και στους δύο αυτούς τομείς ασφάλειας, ενηλίκων και παιδιών, οι βαθμολογίες που απέσπασε είναι καλύτερες από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας, και δίνουν στο Freelander 2 την πρώτη θέση όσον αφορά στην ασφάλεια των επιβατών.

Ο Jonathan Mabey, Υπεύθυνος ασφάλειας οχημάτων της Land Rover, δήλωσε: "Η Land Rover δίνει τεράστια σημασία στην ασφάλεια και το γεγονός ότι το Freelander 2 είναι το μοναδικό μικρό SUV που αποσπά την κορυφαία διάκριση είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα."

Στα άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας που συναντάμε στο Freelander 2, που έχει ψηφιστεί από το περιοδικό "WhatCar?" ως το καλύτερο συμπαγές 4x4 (Best Compact 4x4), περιλαμβάνονται τα εξελιγμένα βοηθήματα ευστάθειας και ελκτικής πρόσφυσης, όπως το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πρόσφυσης (ETC), το σύστημα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας (DSC) και το σύστημα ελέγχου κατάβασης κατωφερειών (HDC), καθώς και το νέο σύστημα προοδευτικής απελευθέρωσης των φρένων (GRC), τα οποία δίνουν στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε επιφάνειες με μεγάλη κλίση. Το σύστημα ηλεκτρονικής κατανομής της δύναμης πέδησης (EBD), το σύστημα ενίσχυσης της πέδησης σε κατάσταση ανάγκης (EBA) και το σύστημα ελέγχου της πέδησης στις στροφές (CBC) βοηθούν στην αποφυγή ατυχημάτων – όπως άλλωστε και η κορυφαία θέση οδήγησης, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη ορατότητα, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να ελέγχει καλύτερα το δρόμο μπροστά του.

Η παθητική ασφάλεια αρχίζει από το πολύ ανθεκτικό αμάξωμα τύπου "μονοκόκ" και τον εσωτερικό "κλωβό ασφαλείας" που σχηματίζει. Οι ζώνες προοδευτικής παραμόρφωσης εμπρός και πίσω έχουν σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να απορροφούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας της σύγκρουσης σε περίπτωση ατυχήματος. Η προστασία από πλευρικές συγκρούσεις ενισχύεται περισσότερο με τη χρήση χαλύβδινων δοκών υπερυψηλής αντοχής στις πόρτες. Οι εμπρός ζώνες ασφαλείας διαθέτουν διπλούς προεντατήρες και όλα τα μοντέλα του Freelander 2 εξοπλίζονται με εφτά αερόσακους.

=============

Καλή αρχή για ένα αυτοκίνητο που μάλλον θα είναι περίπτωση όπου η δεύτερη έκδοση θα είναι καλύτερη από την πρώτη.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ στο FR 2 για την ασφάλειά του

Δημοσίευσηαπό ollram » 23 Μαρ 2007, 16:28

ευχαριστα νεα!!!!!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 23 Μαρ 2007, 18:51

...........άάάντε!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

Re: ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ στο FR 2 για την ασφάλειά του

Δημοσίευσηαπό Landless » 24 Μαρ 2007, 00:46

[ σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πρόσφυσης (ETC), το σύστημα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας (DSC) και το σύστημα ελέγχου κατάβασης κατωφερειών (HDC), καθώς και το νέο σύστημα προοδευτικής απελευθέρωσης των φρένων (GRC), σύστημα ηλεκτρονικής κατανομής της δύναμης πέδησης (EBD), σύστημα ενίσχυσης της πέδησης σε κατάσταση ανάγκης (EBA) και το σύστημα ελέγχου της πέδησης στις στροφές (CBC)]


Άποψή μου βέβαια, αλλά αν τελικά τα χρειάζεται κάποιος όλα τα παραπάνω για να οδηγήσει σωστά μήπως είναι καλύτερα να πάει με τα πόδια;;;;

Λέω μήπως...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ στο FR 2 για την ασφάλειά του

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 24 Μαρ 2007, 08:05

Σε λίγο, προβλέπω να οδηγάμε το τετρακούνητο μέσω internet. Θα καθόμαστε στο καναπέ του σπιτιού μας , και θα λέμε. <<Το έχω στείλει για μια βόλτα στο Γράμμο σε μια πολύ ζόρικια διαδρομή. Δυσκολεύτηκα λίγο αλλά τελικά το ευχαριστήθηκα.>>
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2007, 08:29

Αγαπητοί φίλοι,

να αρχίσω πρώτα από όλα από το ότι και προσωπικά προτιμώ να οδηγώ ένα τύπο αυτοκινήτων όπου το μόνο ηλεκτρονικό εξάρτημα που διαθέτουν είναι το στερεοφωνικό τους.

ΟΜΩΣ ένας από τους λόγους που αποφάσισα να πουλήσω το γρήγορο (πολύ γρήγορο όμως) και γεμάτο ηλεκτρονικά κανονικό (δρόμου) αυτοκίνητό μου ήταν γιατί όταν οδήγησα σε test drive (του στυλ "πάρτο και σπάστο θέλουμε την γνώμη σου, μην ανησυχείς το καλύπτει η ασφάλεια") το Disco 3 πολύ απλά αποφάσισα ότι ένα Disco 3 ΤDV6 ή και V8 παρέχει πλέον ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ενεργητική ασφάλεια από ότι ένα γερμανικό station wagon 370 αλόγων με τεχνολογία των μέσων προς τέλος της δεκαετίας του 90 (παραγωγής 1995 για την ακρίβεια)

Πού θέλω να καταλήξω.

Για ανθρώπους που ενδιαφέρονται να πηγαίνουν γρήγορα και με ασφάλεια στον δρόμο ή που θέλουν να πηγαίνουν εκτός δρόμου με τρόπο εύκολο και σαφώς πιό πολιτισμένο τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι πλέον μονόδρομος στην επιλογή τους.

Τα απλά μηχανικά συστήματα που άφηναν την κρίση και τις ικανότητες του οδηγού να "εκφράζονται" ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ακολουθήσουν την ταχύτητα και την ορθότητα των αποφάσεων που λαμβάνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ΟΤΑΝ το λογισμικό τους λειτουργεί σωστά και οι αισθητήρες και τα υποσυστήματά τους δεν παθαίνουν βλάβες ή μπερδεύονται.
Οπως φαίνεται τόσο τα προβλήματα λογισμικού όσο και οι αισθητήρες και τα υποσυστήματα πλέον λειτουργούν εντάξει.
Ετσι κανείς κάνει την επιλογή του.

Ειτε αργά και με δική του κρίση,
Ειτε γρήγορα και πιό αποδοτικά (σε επιδόσεις, αποδόσεις και καταναλώσεις) και βασιζόμενος στην κρίση των ηλεκτρονικών.

Η προσωπική μου επιλογή, όπως ήδη έγραψα, βρίσκεται πλέον στην πρώτη επιλογή.

Αν και ομολογώ ότι και η εμπειρία μου από την δεύτερη με εντυπωσίασε και μου απέδειξε ότι ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο σχεδόν τριών τόννων και μόνο 200 αλόγων μπορεί με ηλεκτρονικά βοηθήματα του 2005 να είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από ένα υπεραυτοκίνητο δρόμου με ηλεκτρονικά και τεχνολογία της δεκαετίας του 1995 όταν συζητάμε για ενεργητική ασφάλεια.

Σχεδόν το σύνολο των συστημάτων του FR2 έχει ήδη τοποθετηθεί και δοκιμαστεί στο LR3, στο RRS και το RaRoL322 δεύτερης γενιάς.

Απλώς το FR2 τα προσφέρει σε ένα πακέτο οικονομικότερο και μικρότερο σε διαστάσεις.

Περιμένω με αγωνία να το οδηγήσω και αυτό, όταν η αντιπροσωπεία αποφασίσει να μας το δώσει.

Και όπως είχα πει και για το LR3.
Θα το αγοράζα για δικό μου αυτοκίνητο?
Ισως αλλά μόνο με Leasing με όρο πλήρους κάλυψης ζημιών, με αυτοκίνητο αντικατάστασης και επιστροφή του στην εταιρεία μετά την λήξη της μίσθωσης.

Και εκεί είναι που διαφέρει από τις "καμηλίτσες" ή τα πιό παλιά Landies.
Το ένα το επιστρέφεις και μάλλον δεν θα σου λείψει.
Τα άλλα θα κρατάς και τα δίνεις στα εγγόνια ή τα παιδιά σου σαν κληρονομιά.

Συγγνώμη για το μακροσκελές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 24 Μαρ 2007, 09:00

Δηλαδή σε λίγο καιρό, αν δεν έχει έρθει ήδη, όσοι οδηγάμε τα αυτοκίνητα που αγαπάμε , ακριβώς γιατί τα οδηγάμε εμείς και όχι αυτά εμάς, γιατί ένα εμπόδιο το περάσαμε εμείς και όχι κάποιος Η/Υ, θα χαρακτηριζόμαστε γραφικοί και δεινόσαυροι.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2007, 09:20

Tάσο καλημερα,

ΑΚΡΙΒΩΣ.

Οπως συμβαίνει και με τον τρόπο που σκεφτόμαστε και ενεργούμε φίλε Τάσο.

Παλαιοντολογικά όντα που εξαφανίζονται ένα ένα.

(για το λόγο αυτό και εδώ και χρόνια υπάρχει ακριβώς τέτοια "υπογραφή" του υπογράφοντος σε άλλο φόρουμ τετρακινήτων εδώ στην Ελλάδα ως "ο δεινόσαυρος")

Το ποιός έχει δίκαιο το δείχνουν οι καιροί.

Αφού εμείς χανόμαστε μάλλον έχουμε και άδικο τελικά.

----------------------

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκαιο όσον αφορά τουλάχιστον τα αυτοκίνητα ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό όχημα παρέχει άνεση, ασφάλεια και ξεγνοιασιά στο ταξίδι που ένα από τα παλαιάς φιλοσοφίας, όπως τα δικά μας, δεν μπορεί ούτε στα πιό οργιαστικά του όνειρα.

-----------------------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landless » 24 Μαρ 2007, 09:43

Παντελή,

δεν αμφισβητώ ότι με όλα αυτά τα μαραφέτια το αυτοκίνητο μπορεί σε μια δεδομένη διαδρομή να πηγαίνει πιο γρήγορα και πιο οικονομικά.
Αλλά σίγουρα δεν θα είναι ο οδηγός του αυτός που το πάει. Και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει ιδέα για το τι γίνεται κάθε στιγμή που όλα αυτά τα μαραφέτια παρεμβαίνουν. Προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί μου θυμίζει κάτι σαν να οδηγείς ... τράινο. Μπορείς να επιλέξεις επιτάχυνση ή επιβράδυνση αλλά πέραν αυτού ουδέν! Νιώθω λοιπόν ότι με περιορίζει αφάνταστα. Συν το ότι έχει πάψει να με ενδιαφέρει το πόσο γρήγορα θα φτάσω κάπου. Εκτός κι αν προσπαθώ να κατεβάσω το χρόνο του γύρου του Nurburgring για παράδειγμα, κάτι που δεν έχει συμβεί και θεωρώ εξαιρετικά πίθανο να συμβεί στο μέλλον!
Αυτή λοιπόν είναι η άποψη κάποιου που μεγάλωσε αγαπώντας τα αυτοκίνητα και τις μηχανές γενικότερα και ήθελε να γνωρίζει και να ελέγχει πως δουλεύει το καθετί.

Υπάρχει όμως και μια άλλη παράμετρος λιγότερο προσωπική σε όλα αυτά. Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά μαραφέτια πιστεύω ότι κάνουν τις νέες γενιές οδηγών πολύ χειρότερες και ανίκανους να χειριστούν κάπιοα δύσκολη κατάσταση. Κοινώς, έχουμε γεμίσει "μηχανοδηγούς" που συμπεριφέρονται στο δρόμο σα να οδηγούν "τραίνα". Ναι μεν τα όρια των φορτωμένων ηλεκτρονικά οχημάτων είναι πολύ ψηλότερα σε σχέση με το παρελθόν αλλά όταν έρθει και ξεπεραστεί αυτό το ρημάδι το όριο τότε τι κάνουμε;;; Αφήνουμε το τιμόνι και με τα χέρια μας κλείνουμε τα μάτια;;;;;
(Έχει γίνει και αυτό!!!). Δυστυχώς τα γεγονότα (και τα ατυχήματα) δείχνουν ότι τα όρια ξεπερνούνται πολύ συχνά από οδηγούς που δεν καταλαβαίνουν από που τους ήρθε. Ίσως λοιπόν για το καλό όλων θα ήταν να είχαμε αυτοκίνητα που αρκετά πριν το όριο θα τρόμαζαν τον οδηγό που πάει να κάνει τη μ*****α και θα του έδιναν τα περιθώρια (έχοντας κάποια σωστή εκπαίδευση φυσικά) να αντιδράσει.

Όσο για τα περί γραφικότητας, εγώ ελπίζω απλά να έχω στο μέλλον τη δυνατότητα να οδηγώ κάτι διαφορετικό, και ας με λένε και γραφικό...

Τώρα είναι η σειρά μου να ζητήσω συγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος...

Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Μαρ 2007, 11:09

Εμενα αυτα τα ηλεκτρονικα με φοβιζουν,ενας αισθητηρας να χαλασει σε αφηνει στο πουθενα και δεν ξερεις γιατι,στα παλια λιγο κατσαβιδι λιγο σφυρακι αντε και καμια ηλεκτροκοληση και το χρεπι παλι στο δρομο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 24 Μαρ 2007, 12:22

Βαγγέλη , χρέπι το ανεβάζεις, χρέπι το κατεβάζεις, να δούμε άμα θυμώσει και μουλαρώσει τι θα κάνεις. Κάντου και κανένα κομπλιμέντο.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Μαρ 2007, 13:28

Χαιδευτικα το λεω χρεπι,ξερει αυτο οτι το αγαπαω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες