Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αμορτισέρ για Freelander

Αμορτισέρ για Freelander

Δημοσίευσηαπό pangelo » 04 Απρ 2007, 11:49

Καλημέρα σε όλους.

Είναι καιρός να αλλάξω τα αμορτισέρ μου. Μπορείτε να μου προτείνεται κάποια;
Θα πρέπει να αλλάξω και ελατήρια; Υπάρχει τρόπος να ελέγξω τα ελατήρια;

Ευχαριστώ,
Άγγελος
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Αμορτισέρ για Freelander

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 07 Απρ 2007, 18:06

Αγγελε, οταν αλλαξα εγω αμορτισερ, ζητησα να μου βαλουν τα ιδια της μαμας του. Αφησα το αυτοκινητο γιατι ειχα δουλεια, και οταν το πηρα ηταν σαν να μου τα αλλαξαν με τεσσερα κουτσουρα. Μπορει τωρα να μπαινω στις στροφες της εθνικης με 160 και να μην πλαγιαζει, αλλά το αυτοκινητο εχασε τον όποιο χωματινο χαρακτηρα ειχε. Και αυτο δεν το ηθελα.
Προταση μου, μεινε στο συνεργειο για να δεις και να ελεγξεις τι θα σου βαλουν.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Απρ 2007, 10:13

Δυστυχώς τα γνήσια αμορτισέρ είναι λαχείο, δεν είναι πάντα ίδια σε ποιότητα και σκληρότητα και ο λόγος είναι οτι η LR μέσα στο γόνατο McFerson, βάζει φυσίγγια απο διαφορετικές μάρκες και σκληρότητες ανάλογα με την παρτίδα.
Κλασικό παράδειγμα εγώ με το Στέλιο που πήραμε 2 σέτ γνήσια αμορτισέρ από Αγγλία πέρσι. Μετά την τοποθέτηση εκείνος έμεινε υπερ-ευχαριστημένος σε αντίθεση με τα δικά μου που ήταν κούτσουρα όπως λέει και ο workshop rover.
Μετά έμαθα οτι τα δικά μου είχαν εσωτερικά φυσίγγια Lemforder που είναι πολύ σκληρά ενώ τα παλιά είχαν μέσα Sachs αν θυμάμαι καλά. Και σε άλλα φριλάντερ που έχω μπεί πάνως με μαμίσια ανάρτηση, μερικά είναι αρκετά μαλακά ενώ άλλα πάνε σαν καρτ.

Πάντως απότι έχω ακούσει καλύτερη συμπεριφορά για μικτή χρήση χωρίς κοπάνημα έχουν τα Monroe Adventure που είναι και σχετικά φτηνά.
Τα βρήκα στην Ελλάδα και τα τέσσερα 257 ευρώ+φπα
http://www.tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=20453
και οι εντυπώσεις ενός φίλου που τα τοποθέτησε είναι πολύ καλές.
Μακρυά επίσης από Κoni και Bilstein, εκτός κιαν έχεις πέτρα στα νεφρά ή παλιά σφραγίσματα που πρέπει να αλλαχτούν.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pangelo » 11 Απρ 2007, 12:32

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τελικά έβαλα τα Monroe Adventure ην περασμένη βδομάδα.
Είναι έτσι όπως τα λες Γιώργο δεν κοπανάνε.
Ο χρόνος θα δήξει

Άλλαξα και λάστιχα έβαλα της Pirelli all terrain (scorpion ATR). Από ότι είδα στο παρακάτω site είναι πολύ καλά
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... orpion+ATR

Άγγελος
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό rodi » 11 Απρ 2007, 18:03

φιλε μου κι εγω εβαλα μονροε ταυτοχρονα με την αλλαγη των ελαστικων (michelin synchrone ) και δεν μπορω να πω οτι αλλαξε η οδηγικη συμπεριφορα του reebie .
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pangelo » 12 Απρ 2007, 09:16

Καλημέρα
Τα michelin synchrone είναι πολύ καλά λάστιχα δρόμου αλλά υστερούν σε off road. Είναι μόλις 20% off και 80% on.

Πριν βάλω τα Pirelli είχα τα ίδια ακριβός λάστιχα. Στη λάσπη το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πήγαινε όπου αυτό ήθελε. Τα Scorpion ATR της Pirelli έχουν μεγαλύτερο τακούνι. Είναι 40% off και 60% on. Στο δρόμο πολύ καλά, εκτός καλύτερα από τα synchrone.

Άγγελος
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Απρ 2007, 09:44

Καλημέρα και απο μένα,
τα synchrone πράγματι είναι ασφάλτινα, σε λάσπη σε βγάζει μόνο η τετρακίνηση. Τα δικά μου έχουν αφήσει κάτι φέτες σε βράχια και πετρώδη εδάφη αλλα ακόμη έχουν αρκετό τακούνι, πάνε καλά στο δρόμο και αν και βουήζουν αισθητά τσιγκουνεύομαι να τα αλλάξω.
Άγγελε σε τί διαστάσεις έβαλες τα ATR; Πόσο ακριβά τα βρήκες;
Με γειά και τα monroe adventure, καλή επιλογή.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pangelo » 12 Απρ 2007, 12:11

Γεια σου Γιώργο,

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 205/70/15. Αμορτισέρ και λάστιχα στοίχισαν 900€. Δεν θυμάμαι πόσο ακριβός έκαναν τα λάστιχα. Θα κοιτάξω και θα σου πω.

Η παραπάνω τιμή ήταν τελική μαζί με ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό niva13 » 13 Απρ 2007, 18:28

καλησπερα στο δικο μου ειχα βαλει τα yokohama geolander 215 75 15 50-50 και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ακουγονται λιγο και αθτο σε μεγαλες ταχυτητες οσο για αμορτισερ θα παω να τα αλλαξω και εγω και ελεγα να βαλω εργοστασιου αλλα αμα μου βαλουν τα σκληρα την πατησαμε .γραφουν πανω τι φυσιγγιο φορανε
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό teomac » 13 Απρ 2007, 19:19

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΝΙVA 13
ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΝΙVA Η FREELANDER
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΙVA ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΛΛΑ ΓΙΑ FREELANDER ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΡΙΣΚΟ
ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΝΑ NIVA ΠΕΡΙΠΟΥ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ BILSTEIN MΠΡΟΣ
ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΜΜΙΑ 50ΑΡΙΑ ΧΛΜ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΠΙΣΩ KAYABA
ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ
ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Απρ 2007, 09:37

pangelo έγραψε:
Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 205/70/15.


niva13 έγραψε:στο δικο μου ειχα βαλει τα yokohama geolander 215 75 15 50-50 και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ακουγονται λιγο και αθτο σε μεγαλες ταχυτητες οσο για αμορτισερ θα παω να τα αλλαξω και εγω και ελεγα να βαλω εργοστασιου αλλα αμα μου βαλουν τα σκληρα την πατησαμε .γραφουν πανω τι φυσιγγιο φορανε


Πουλάκια μου, τα φαρδύνατε βλέπω τα λαστιχάκια σας...

Φίλε niva13, δυστυχώς τα γνήσια δεν γράφουν τον πραγματικό κατασκευαστή του φυσιγγίου ούτε μπορείς να ανοίξει το mcferson για να τσεκάρεις τί έχει μέσα. Έχουν απλά το αυτοκόλητο της LR με τον κωδικό ανταλλακτικού.
Γιαυτό ακριβώς είπα οτι είναι λαχείο, το ανακαλύπτεις στη χρήση και στην πορεία...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό niva13 » 14 Απρ 2007, 09:49

ειμαι κατοχος freelander εδω και εναμιση χρονο φιλε τεο αλλα τα ψευδονημο ειναι απο πριν τρια χρονια που ημουν κατοχος νιβα και μπηκα στο φορουμ.

φιλε freelander ειχα τα λαστιχα απο το νιβα μολις τα ειχα βαλει και ηταν κριμα να τα αφησω και εκανα τραμπα με αυτα του freelander αλλα οπως και στο νιβα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος .ειχα μιλησει με τον παντελη παλιοτερα και μου ειχε πει να μην αλλαξω διαστασεις ελαστικων απο τις εργοστασιακες για να μην επιβαρυνω τα διαφορικα αλλα οπως ειπα ειχα δωσει 450 ζεστα και τα λυπομουνα να τα χαρισω
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες