Καλημέρα φίλε pts.
Από την ταπεινή μου εμπειρία (29.000km πλέον) με Freelander, θα πω ότι το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ πρόβλημα των LR που έχω διαπιστώσει, δεν είναι τα αυτοκίνητα τα οποία αντιμετωπίζουν κατά καιρούς διάφορα προβλήματα αλλά το όχι "κακό" αλλά πανάθλιο (και δε λέω απλά άθλιο) δίκτυο υποστήριξης το οποίο έχουν.
Στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν δύο συνεργεία, εκ των οποίων το ένα είναι η αντιπροσωπεία, η ROLCAR (δε χρειάζεται να κρυβόμαστε με τόσο μεγάλο δίκτυο
) και το άλλο ο ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ. Μετά από προσωπική εμπειρία απλά στην ROLCAR δε ξαναπατάω. Μετά από πρόβλημα που είχα, στην αντιπροσωπεία (υπάρχει σχετικό post) ήταν αναξιόπιστοι, αργοί και δε θέλω να γράψω άλλους χαρακτηρισμούς σχετικά με το πόσο αλήθεια μου έλεγαν, για την κοροϊδία που έπεφτε και για το ότι τελικά ενώ αποδείχτηκε ότι ήταν εγκέφαλος, στην αντιπροσωπεία ήθελαν ν' ανοίξουν την μηχανή για να δούν τις βαλβίδες!!! (Πλεόν αυτό ίσως και να είναι ανέκδοτο στην πόλη τόσο που το έχω διαδώσει).
Αντίθετα, στον Αβραμίδη αν και άργησαν λίγο, τουλάχιστον έφτιαξαν το πρόβλημα και πλέον είμαι πελάτης τους. Αν και δε μ' έχουν κερδίσει ακόμη...
Τώρα απλά σε αφήνω να συμπεράνεις τι θα γινόταν αν και αυτοί δεν κατάφερναν να κάνουν κάτι...
Ξέρω 'γω; Θα ερχόμουν...Αθήνα...;
Ουσιαστικά ολόκληρη πόλη είμαστε με ενάμιση εξουσιοδοτημένο συνεργείο και την ίδια άποψη συμμερίζονται και άλλοι χρήστες Land Rover και Rover.
Γι αυτό μετά οι περισσότεροι (και το σκέφτομαι κι εγώ) απλά τα βγάζουν έξω σε μάστορες.