Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander II. Η γνώμη σας

Δημοσίευσηαπό geyst » 01 Μάιος 2007, 07:41

Σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Άβαταρ μέλους
geyst
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 10:45
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μάιος 2007, 07:52

Γιώργο καλώς ήλθες και καλό μήνα (και σε όλους τους φίλους το φόρουμ φυσικά)

Για το σχόλιο 8 (για το χαντάκι) μπορώ να σου πω ότι το FR2 έκανε πολύ καλή δουλειά σε ένα αρκετά σοβαρό (για SUV) σημείο όταν μου το έδωσαν για δοκιμή και σχόλια.
Με κατάλληλη επιλογή ανάμεσα σε δύο προγράμματα του Τerrain Response και εφαρμογή λίγου φρένου (στο πρόγραμμα άμμου) το αυτοκίνητο ανέβηκε χωρίς να ζορισθεί και μάλιστα σε σημείο που αντικρυστοί τροχοί βρέθηκαν στον αέρα και το αυτοκίνητο έκανε "τραμπάλα".

Για το σχόλιο 11 θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Μου έκανε τα ίδια ακριβώς. Η λύση όμως ίσως να είναι να κρατάς λίγο περισσότερο τον διακόπτη τραβηγμένο/πατημένο ή να κάνεις την ανάλογη κίνηση δύο φορές σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (όπως στα P38A) έτσι ώστε να συνειδητοποιεί το σύστημα ότι επιθυμείς να ανέβει/κατέβει το παράθυρο αυτόματα.
Πάντως το παράθυρο τελικά το κατεβάζεις μόνο και μόνο για να μυρίσεις τις εξωτερικές μυρωδιές τώρα την Ανοιξη,όπως λες για να ακούσεις το turbo,αν και αυτό που ταλαιπώρησα εκτός δρόμου δεν είχε turbo καθόσον βενζινοκίνητο (έλα μια μέρα να ακούσεις πώς ακούγεται το τούρμπο με σνόρκελ δίπλα στο αυτί σου....) ή για να πληρώσεις τα διόδια (αν δεν έχεις ηλεκτρονικό πάσο). Το σύστημα εξαερισμού και η γενικότερη αίσθηση μέσα στο αυτοκίνητο δίνουν την ευχέρεια να μην χρειάζεται οπωσδήποτε άνοιγμα του παραθύρου όταν κινείσαι (για δοκίμασε να μην ανοίξεις παράθυρο σε Defender....., άσε που δεν χωράει η πλάτη σου από αριστερά...)

Για το σχόλιο 14. Και όμως ένα από τα πράγματα που κάνουν το FR2 να πουλάει είναι το όνομά του και το ότι καταλαβαίνεις (απο ορισμένες γωνίες) ότι είναι Land Rover. Μην ξεχνάς ότι και με το συνονόματο Freelander (μόνο συνονόματο όμως καθώς είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητο και κυρίως σε κατηγορία που τοποθετούνται στην αγορά) το πρόβλημα που είχαν οι περισσότεροι (και ο υπογράφων ήταν ένας από αυτούς) ήταν ότι επρόκειτο για ένα δραστικά διαφορετικό όχημα από αυτά που συνήθιζε να φτιάχνει μέχρι τότε η LR.
Tώρα όμως σχεδόν όλα του τα μηχανικά είναι δοκιμασμένα ήδη σε άλλα μοντέλα της εταιρείας και κυρίως σχεδόν όλα της πλέον τα μοντέλα έχουν σπαστή ανάρτηση (με την εξαίρεση του αειθαλούς Defender).
To FR2, όπως είδε ανέφερες πολύ σωστά, μοιάζει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ με το Range Rover Sport (RRS) και αυτό είναι πλέον το νέο πρόσωπο της εταιρείας (είτε μας αρέσει είτε όχι).
Από την άλλη πλευράς εκείνο που έχει "χαραχθεί" στο μυαλό των περισσοτέρων που αγοράζουν Landy είναι η εικόνα μιάς "γιαγιάς" ή ενός Defender σε κάποια έρημο ή άλλο περιπετειώδη προορισμό. Αυτό όμως δεν πουλάει πλέον αυτοκίνητα όσο το life style, η καλή ποιότητα κατασκευής, οι ανταγωνιστικές επιδόσεις και η πολιτισμένη λειτουργία. Και το εργοστάσιο, καλώς, επέλεξε την προσαρμογή του στις απαιτήσεις των αγοραστών. Για τους σκληροπυρηνικούς υπάρχει ακόμη το Defender. Για τις ανάγκες όμως των περισσοτέρων από εμάς το FR2 είναι ένα πολύ καλό και ενδιαφέρον προϊόν και είναι πολύ θετικό ότι ήδη ένας από τους ιδιοκτήτες του είναι εδώ μαζί μας και μας μεταφέρει πλέον και τις απόψεις και τις εμπειρίες του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 01 Μάιος 2007, 08:05

για δοκίμασε να μην ανοίξεις παράθυρο σε Defender....., άσε που δεν χωράει η πλάτη σου από αριστερά...)

ΧΕ ΧΕ ΧΕ!!!!!! Καλό μήνα σε όλους
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό geyst » 02 Μάιος 2007, 06:42

Για το σχόλιο 8 (για το χαντάκι) μπορώ να σου πω ότι το FR2 έκανε πολύ καλή δουλειά σε ένα αρκετά σοβαρό (για SUV) σημείο όταν μου το έδωσαν για δοκιμή και σχόλια.

Παντελή, κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Πράγματι στο συγκεκριμένο σημείο ήμουν κάπως υπερβολικός. Απλά ήθελα να τονίσω τον προσανατολισμό και όχι το ακριβές σημείο. Είμαι σίγουρος ότι το fl2 έχει πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου απλά επειδή ακριβώς στο μυαλό όλων υπάρχει η αρνητική διάθεση για το συγκεκριμένο μοντέλο θα τις ανακαλύψουμε σιγά-σιγά. Επιπλέον η μηδενική μου εμπειρία για off-road δεν μου επιτρέπει να πειραματίζομαι. Ελπίζω στο μέλλον να έχω την ευκαιρία να βρεθώ σε κάποια συνάντηση και να μάθω μερικά πράγματα.

Με το παραθύρι έκανα αυτά που είπες αλλά δεν έπιασε. Τώρα πάντως δουλεύει κανονικά.
Πάντως τα ηλεκτρικά είναι ένα θέμα.
π.χ. Επειδή το μπουτόν εκκίνησης/στάσης του κινητήρα είναι ακριβώς πάνω από το κλειδί μπορείς σχεδόν ταυτόχρονα να σβήσεις την μηχανή και να πατήσεις το κλειδί ώστε να βγεί. ΜΗΝ το κάνετε. Περιμένετε 2 δεύτερα και μετά. Θα μείνει το ραδιόφωνο ανοιχτό, δεν θα κλείνει από το μπουτόν του και για να το κλείσετε δεν αρκεί να ξαναβάλετε το κλειδί, θα πρέπει να θέσετε σε λειτουργία και τον κινητήρα. Και αν βάλετε μπροστά τον κινητήρα θα ξαναθέλετε να πάτε βόλτα. ;) Αφήστε σας λέω, μεγάλο πρόβλημα!

Καλό μήνα.
Άβαταρ μέλους
geyst
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 10:45
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 07:30

Γιώργο καλημέρα,

το θέμα των παραθύρων ΙΣΩΣ να πρέπει να το δεις με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σου (αλήθεια υπάρχει στην Πάτρα εξουσιοδοτημένο ακόμη?)
ΙΣΩΣ να έχει να κάνει με τον προγραμματισμό της λειτουργίας τους.

Το πρόβλημα με το ραδιόφωνο εύχομαι να είναι το μόνο που θα έχεις, ιδίως αφού σε κάνει να πηγαίνεις περισσότερες βόλτες (χιχιχιχιχι)

Πάντως το κουμπί εκκίνησης έχει πολύ πλάκα.
(να έλειπε η "αμερικανιά" του να πρέπει να πατάς και φρένο για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο ή να επιλέξεις ταχύτητα για να φυγεις.......)
(αλήθεια ξέρετε από πότε και με ποιό αυτοκίνητο άρχισε αυτή η υπερβολή να είναι υποχρεωτική για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Βορείου Αμερικής? Ειναι πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Μάιος 2007, 08:15

Στα μηχανακα παντως ειναι αρκετα χρονια που πρεπει να πατας συμπλεκτη για να παρει μπρος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 02 Μάιος 2007, 08:35

Παίδες καλημέρα και καλό μήνα

Γιώργη καλως ήρθες, και απο μένα(άργησα λίγο βέβαια) και καλοτάξιδο το κουκλί!!!


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Μάιος 2007, 21:07

καλωσηλθες συνονοματε και καλωριζικο το ΦΡΗ2!

αντε, να σε ξεκολλησωμε απο το φορητο, λεει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες