Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

A/C ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Freelander!!

A/C ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Freelander!!

Δημοσίευσηαπό pts » 27 Αύγ 2007, 14:52

Τελικά οι διακοπές και τα ταξίδια δίνουν χρήσιμα συμπεράσματα!

Ξεκίνησα από βενζινάδικο στην λεωφόρο Καβάλας ένα πρωί του Αυγούστου με γεμάτο ρεζερβουάρ (V-Power) μηδένισα τα χλμ και ξεκίνησα για Βόνιτσα. Φτάνοντας λοιπόν από τον παραλιακό δρόμο (Μυτικας, Αστακός κτλ…) διένυσα 350 χλμ και ο δείκτης της βενζίνης ήταν στην μέση ( με ελάχιστη έως καθόλου χρήση του A/C).
Το περασμένο σκ πήγα στη Ναύπακτο …. Ξεκίνησα από το ίδιο βενζινάδικο με απλή βενζίνη αυτή τη φορά και όταν έφτασα ο δείκτης ήταν πάλι στο μισό!!! Με τα χλμ να είναι στα 240 και σχεδόν συνεχεία χρήση A/C. Μου έκανε αρκετά μεγάλη εντύπωση αυτή η διαφορά οπού αποφάσισα στην επιστροφή να μην βάλλω καθόλου A/C. Για να δω τι κάνει την διαφορά η βενζίνη η το A/C…. To αποτέλεσμα ήταν (έκανα και μια βόλτα μέσα στο Ρίο και το Αντίρριο) να μου κάψει ¼ και κάτι ψιλά του ρεζερβουάρ.
Νομίζω ότι η διαφορά είναι σημαντική!!

Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο;
Άβαταρ μέλους
pts
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 19:44

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 15:52

Φίλε pts καλό μεσημέρι.

Ελπίζω οι διακοπές να είναι χορταστικές και να γέμισαν οι μπαταρίες.

Τώρα όσον αφορά την διαφορά στην κατανάλωση θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την μορφολογία του εδάφους στο οποίο κινήθηκες και τις δύο φορές, την θερμοκρασία περιβάλλοντος, τον τύπο καυσίμου (για τον οποίο ήδη ανέφερες ότι υπήρχε διαφορά), το φορτίο που μετέφερες και φυσικά τον τρόπο οδήγησης.

Δεν ξέρω αν έχεις δει μία σειρά στο Discovery Channel, τους MythBusters.
Στην σειρά αυτή λοιπόν έκαναν ένα αρκετά σωστό τεστ δοκιμάζοντας αν αυξάνει την κατανάλωση η χρήση του A/C. Αν θυμάμαι καλά η διαφορά υπήρχε αλλά ήταν αμελητέα και για το λόγο αυτό (ο άλλος είναι για γερατειά) δεν θυμάμαι τελικά πιό ήταν το πιό οικονομικό.

Πάντως θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι η οδήγηση με το A/C όταν κάνει ζέστη γίνεται σαφώς πιό εύκολη και λιγότερο εκνευριστική άρα ασφαλέστερη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Αύγ 2007, 16:35

Στο Mythbusters -επεισόδιο που είδα εγώ- σύγκριναν την κατανάλωση με ανοιχτά παράθυρα και κατόπιν με κλειστά και χρήση A/C. Ίσως ήταν και το ίδιο επεισόδιο γιατί δεν το είχα παρακολουθήσει από την αρχή.Τέλοσπάντων, με χρήση A/C, η κατανάλωση ήταν σαφώς μεγαλύτερη απ' ότι με ανοιχτά παράθυρα. Αυτό προσπαθούσαν να δούν κι όλας γιατί κατάλαβα ότι υπάρχει η πεποίθηση (τουλάχιστον στις Η.Π.Α.), ότι τα ανοιχτά παράθυρα χαλάνε τόσο την αεροδυναμική που αυξάνεται πάρα πολύ η κατανάλωση...

Πάντως A/C ακόμη δεν έχω ανάψει "καλά" φέτος γιατί έχω το Freebie ανοιχτό εδώ και πολύ καιρό...

Και μια που έγραψα, κάτι άλλο, άσχετο. Σήμερα είδα ένα RR Sport (ολοκαίνουριο φαινόταν) να ανεβαίνει με ταχύτητα ανηφόρα, και να βγάζει μαυρίλα από την εξάτμιση. Γιατί; Ενώ κανένα καινούριο βενζινοκίνητο δεν βγάζει τουλάχιστον ορατή μόλυνση (ας το χαρακτηρίσω έτσι).
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Αύγ 2007, 16:37

Εννοείται ότι ήταν πετρέλαιο...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 16:46

Θανάση καλό μεσημέρι,

εχεις δίκαιο αυτό ήταν και το θυμόμουν λάθος.
Ευχαριστώ για την διόρθωση.

--------------

Το RRS θα πρέπει να είχε το κιτ βελτίωσης της απόδοσης των πετρελαιοκινήτων που τοποθετεί η αντιπροσωπεία και το οποίο στις συνθήκες της Ελλάδος ΟΝΤΩΣ καπνίζει αρκετά.
Υπάρχει όμως και κιτ βελτιώσεως, το οποίο επίσης τοποθετείται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία, και το οποίο δεν είναι αυτό που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία και ΔΕΝ καπνίζει τόσο πολύ καθώς έχει ρυθμιστεί για τις ελληνικές συνθήκες.
Τα πιό πάνω ισχύουν για τα TDV6.
Δεν γνωρίζω αν η επίσημη αντιπροσωπεία διαθέτει κιτ και για τα καινούργια TDV8 (τα οκτακύλινδρα δηλαδή νέα μοτέρ). Εκτός της αντιπροσωπείας όμως υπάρχει ήδη και κιτ βελτίωσης απόδοσης και για τα TDV8.

Ο φίλος iatros μπορεί να σας πει περισσότερα καθώς το έχει τοποθετήσει στο δικό του LR3 (είναι το ίδιο κιτ με του RRS TDV6)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 28 Αύγ 2007, 23:05

Ευχαριστώ Παντελή για τη "λύση" της απορίας...

Πάντως ήταν ιδιαίτερα αντιαισθητικό...Ελπίζω να αρχίσει η LR ν' ακολουθεί σύντομα το παράδειγμα της Lexus...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 20:14

Συνάδελφοι γειά,

η αντιπροσωπεία ακούει, σημειώνει και ενεργεί.

Το θέμα του καπνίσματος που αναφέρθηκε δημιούργησε ήδη λύση στο πρόβλημα. Οι ζέστες μαζί με την εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία που υπάρχει στην ποιότητα του ελληνικού πετρελαίου κίνησης δημιουργούσαν το αντιαισθητικό αλλά και αρνητικό προς το περιβάλλον φαινόμενο του καπνίσματος.

Ο προγραμματισμός έχει αλλάξει και το κάπνισμα είναι πλέον ιστορία παλιά.
Εκτός και αν ο "βενζινάς" πουλήσει κάλτσες αντί για πετρέλαιο.

Τα 224 άλογα (αντί των 190) παραμένουν.

Θανάση το έκανες το θαύμα σου !!!!!!

----------

Τώρα όσον αφορά τα υβριδικά συγγνώμη αλλά δεν θα συμφωνήσω με το ότι είναι απαραίτητα η καλύτερη λύση, τουλάχιστον όχι στην μορφή που έχουν αυτή τη στιγμή και με την τεχνολογία και τα υλικά που χρησιμοποιούν οι υπάρχουσες μπαταρίες.
Σαφώς και συμφέρουν τον τελικό αγοράστη λόγω των μειωμένων δασμών, τελών κυκλοφορίας, χαμηλής κατανάλωσης και του ελευθέρου πάσου στον Δακτύλιο. Ομως τελικά η επιβάρυνση που συνολικά επιφέρουν στο περιβάλλον είναι ίσως μεγαλύτερη από ότι ένα αντιστοίχου μεγέθους αμαξώματος και χωρητικότητας κινητήρα όχημα με πετρελαιοκινητήρα νέας γενιάς. Και ιδίως τα μεγάλα υβριδικά (το Prius είναι μικρομεσαίο) έχουν τελικά ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση και σαφώς χαμηλότερες επιδόσεις, με αυξημένο βάρος και αυξημένες απαιτήσεις κλιματισμού (για να ψύχονται οι μπαταρίες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Σεπ 2007, 09:09

Ρε παιδιά μείνετε στο θέμα....
Τα άσχετα με το θέμα μετακινήηκαν εδώ: http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 230#130230
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Σεπ 2007, 09:27

Σπύρο έχεις δίκαιο,

συγγνώμη αλλά ξέρεις πως γίνεται με τις συζητήσεις.

Πίσω στο θέμα του A/C.

Εχει κάποιος συνάδελφος χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο από τα καθαριστικά οσμών για A/C. Aγόρασα προ ημερών ένα από το LIDL και το χρησιμοποίησα στην μία καμήλα (όπου έχω τοποθετήσει εκ των υστέρων ένα εργοστασιακό σύστημα A/C) και όντως η διαφορά στην φρεσκάδα του αέρα είναι εμφανής (τόσο που ρώτησε και ο μικρός "τί έκανες μπαμπά και μυρίζει έτσι ωραία ο μπέμπης>" <το υποκορεστικό της καμήλας του 1993>)

Βέβαια δεν είχε κάποιο πρόβλημα καθώς έχει λειτουργήσει λιγότερο από ένα χρόνο τώρα αλλά όπως και να είναι ήταν κάτι το θετικό ως εμπειρία.

Από αύξηση στην κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι είδα κάτι ουσιαστικό.
Ομως συνέπεσε και με την αλλαγή στην χρήση SVO αντί για δεινοσαυρόζουμο οπότε μπορεί να πραγματικά καλύτερη χιλιομετρική απόδοση (και αύξηση της απόδοσης και δυναμικά) του φυτικού καυσίμου να κάλυψε και την σίγουρη επιβάρυνση σε επιπεδο κατανάλωσης που προκαλεί το A/C. Aπό την άλλη πλευρά βέβαια το σύνολο σχεδόν των χιλιομέτρων που κάνω πλέον με τον "μπέμπη" είναι είτε στον Ωρωπό είτε στην Εθνική από τον Ωρωπό μέχρι την Αθήνα με ελάχιστη χρήση στην πόλη ή σε μακρινά ταξίδια, οπότε δεν είναι και ιδιαίτερα αντιπροσωπευτική.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες