Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander 2

Freelander 2

Δημοσίευσηαπό vanorton » 19 Απρ 2008, 16:32

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούργιος χρήστης στο forum, ωστόσο το έχω διαβάσει αρκετά ως guest.

Είμαι έτοιμος να παραγγείλω ένα καινούργιο Freelander 2 i6 S. Έχω μία σχετικά αρνητική εμπειρία από το Freelander 1 (από άτομο στην οικογένεια), ωστόσο από ό,τι φαίνεται πρόκειται για τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.

Όπως το βλέπω προσωπικά, το Freelander 2 συνδυάζει με μοναδικό τρόπο στη συγκεκριμένη κατηγορία (δηλαδή εκείνη των SUV κάτω των 50.000 ευρώ) τις εκτός δρόμου ικανότητες με τις εντός δρόμου επιδόσεις.

Αυτά που με απασχολούν είναι τα εξής:
- Ποιότητα/αξιοπιστία
- Κόστος service (έχετε καμιά ιδέα?...)
- Κατανάλωση (σε test drive που του έκανα έδειξε μέση 21 lt/100km!!! αλλά βέβαια σε μικρά δρομάκια Ν. Ερυθραίας - Πολιτείας)
- Φοβάμαι μην αυξηθούν ΠΟΛΥ τα τέλη κυκλοφορίας ή μήπως επιβληθεί κανένας φόρος σχετικός με τις εκπομπές ρύπων (265mg Co2/km to Freelander)
- Ακούγεται ότι πολύ σύντομα θα επιτραπούν τα diesel σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, οπότε φοβάμαι μην χτυπάω το κεφάλι μου μετά...

Θα με βοηθούσε πάρα πολύ να ακούσω γνώμες για τα παραπάνω θέματα και γενικά για το συγκεκριμένο μοντέλο από ανθρώπους που ασχολούνται με αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων...

Ευχαριστώ θερμά
Άβαταρ μέλους
vanorton
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Απρ 2008, 16:13

Re: Freelander 2

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Απρ 2008, 18:39

vanorton έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.
Γειά σου φίλε vanorton,

Είμαι καινούργιος χρήστης στο forum, ωστόσο το έχω διαβάσει αρκετά ως guest.

Είμαι έτοιμος να παραγγείλω ένα καινούργιο Freelander 2 i6 S. Έχω μία σχετικά αρνητική εμπειρία από το Freelander 1 (από άτομο στην οικογένεια), ωστόσο από ό,τι φαίνεται πρόκειται για τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Eίναι πράγματι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο και τα μόνα πράγματα που μοιράζεται με το αυτοκίνητο πρώτης γενιάς είναι το όνομα της Land Rover (αυτό είναι καλό) και το όνομα του Freelander (αυτό είναι κακό).
Ειναι να αναρωτιέται κανείς γιατί αποφάσισαν οι εγκέφαλοι του μαρκετινγκ της εταιρείας να χαντακώσουν το αυτοκίνητο αυτό συνδέοντας το όνομά του με έναν γνωστό "εφιάλτη".......
Τέλος πάντων κάτι μπορεί να ξέρουν που εμείς αγνοούμε και ίσως να θέλουν με το δεύτερης γενιάς αυτοκίνητο να ξεχαστεί το δυσάρεστο παρελθόν.
Το LR2 (δηλαδή το Freelander 2) βασίζεται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό σε υποσυστήματα και τεχνολογία/τεχνογνωσία του Discovery 3 (LR3). Ανεξάρτητα από αυτό όμως μέχρι στιγμής ΔΕΝ έχουν αναφερθεί από ιδιοκτήτες σοβαρά προβλήματα και ήδη υπάρχουν πλέον πολλά αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα στην "πλάτη" τους.


Όπως το βλέπω προσωπικά, το Freelander 2 συνδυάζει με μοναδικό τρόπο στη συγκεκριμένη κατηγορία (δηλαδή εκείνη των SUV κάτω των 50.000 ευρώ) τις εκτός δρόμου ικανότητες με τις εντός δρόμου επιδόσεις.
Είναι πράγματι μία πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία και σίγουρα σαφώς καλύτερο εκτός δρόμου απο τον ανταγωνισμό χωρίς να υστερεί σε απόδοση στον δρόμο.

Αυτά που με απασχολούν είναι τα εξής:
- Ποιότητα/αξιοπιστία
Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει προβλήματα που να δημιουργούν σοβαρό θέμα.
- Κόστος service (έχετε καμιά ιδέα?...)
Η καλύτερη πηγή είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από όπου μπορείς να πάρεις πληροφορίες για το κόστος των κανονικών σέρβις.
- Κατανάλωση (σε test drive που του έκανα έδειξε μέση 21 lt/100km!!! αλλά βέβαια σε μικρά δρομάκια Ν. Ερυθραίας - Πολιτείας)
Δυστυχώς η κατανάλωση όλων των αυτοκινήτων αυξάνεται δραματικά σε συνθήκες κίνησης εντός πόλεως. Στο ταξίδι σε ανοικτό δρόμο όμως οι καταναλώσεις είναι σαφώς μικρότερες. Γιατί δεν σκέφτεσαι το πετρελαιοκίνητο? Εκτός από οικονομικότερο στα καύσιμα βελτιώνεται πολύ ευκολότερα και η απόδοσή του μπορεί να πλησιάσει αρκετά το βενζινοκίνητο σε ιπποδύναμη και να το ξεπεράσει σε ροπή. Για το θέμα αυτό τα λέμε και παρακάτω....

- Φοβάμαι μην αυξηθούν ΠΟΛΥ τα τέλη κυκλοφορίας ή μήπως επιβληθεί κανένας φόρος σχετικός με τις εκπομπές ρύπων (265mg Co2/km to Freelander)
Το θέμα των τελών κυκλοφορίας και των φόρων ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων είναι κάτι που πρέπει να ανησυχεί όλους τους οδηγούς. Οπως και το θέμα της ΠΑΡΑΛΟΓΗΣ και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ αύξησης των διοδίων στις εθνικές οδούς. Μιά και έθεσες το θέμα μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε κάτι από τα fora των ιδιοκτητών αυτοκινήτων????

- Ακούγεται ότι πολύ σύντομα θα επιτραπούν τα diesel σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, οπότε φοβάμαι μην χτυπάω το κεφάλι μου μετά...
Αν έχεις κάποιο σπίτι, εξοχικό ή ημιμόνιμης διαμονής δικό σου ή κοντινού σου προσώπου σίγουρα οι άνθρωποι στην αντιπροσωπεία θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν στο να αγοράσεις τελικά ένα πετρελαιοκίνητο LR2..... Για μίλησε μαζί τους...... Μπορείς επίσης να τους ζητήσεις και πληροφορίες αναφορικά με το κόστος συντήρησης. Αν δεν γνωρίζουν ζήτα να μάθουν και να σου πουν. Η δουλειά τους είναι να απαντούν στις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων αγοραστών και η ερώτησή σου αυτή είναι εκτός από πολύ λογική και πολύ συχνή και θα έπρεπε να έχουν τέτοια στοιχεία.

Θα με βοηθούσε πάρα πολύ να ακούσω γνώμες για τα παραπάνω θέματα και γενικά για το συγκεκριμένο μοντέλο από ανθρώπους που ασχολούνται με αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων...

Ελπίζω να βρήκες τα πιό πάνω ενδιαφέροντα.

Ευχαριστώ θερμά


Χαιρετώ
pantg
 

Re: Freelander 2

Δημοσίευσηαπό TRAVELER » 22 Απρ 2008, 20:47

καλησπέρα φίλε vanotron.

είμαι καινούργιος χρήστης στο forum καί κάτοχος του freelander 2 td2.2 S αυτόματο.
θά σου πώ σχετικά μέ τό αυτοκίνητο,έχει ποιότητα δυνατότητες και επίδοσης εντός
και εκτός δρόμου, χαντάκια λάσπη χιόνια πάγο, ο κύσσαβος τα έχει όλα.
ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
ποιότητα υλικών και συναρμογής το βαθμολογώ 9 με άριστα το 10.
μετά απο εννέα μήνες και 14000χλμ δέν αντιμετώπησα κανένα απολύτως πρόβλημα.
το freelander 2 δέν έχει καμία σχέση με το freelander 1 καί συμφωνώ απόλυτα με τον,
κύριο Γιαμαρελλο.
πολύ καλά φρένα πολύ καλό τιμόνι, άριστη ηλεκτρονική διαχείριση τετρακίνησης,
και 40 κιλά ροπή στα 1800κλ.βάρος το αποτέλεσμα είναι SUPER,και όλα αυτά με
μικρή κατανάλωση από 8,5lt εως 11lt 100km.
κόστος στο πρώτο service λογικότατο.

ελπίζω νά βοήθησα.

χαιρετώ
Άβαταρ μέλους
TRAVELER
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 12:50
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: Freelander 2

Δημοσίευσηαπό phantom28 » 07 Ιούλ 2008, 19:47

έχω επίσης μία απορία με το καινούριο freelander 2

είναι πολυδιαφημισμένο το σύστημα terrain response άλλα η βασική έκδοση διατίθεται χωρίς αυτό,

η απορία μου είναι η εξής.
χωρίς το προαναφερθέν σύστημα η συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλάζει τελείως?
δεν θα έχει τις ίδιες δυνατότητες με πριν και με λίγα λόγια πόσο αξίζει κάποιος να πληρώσει την διαφορά των 4.000 ευρώ για αυτήν την δυνατότητα?
Άβαταρ μέλους
phantom28
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Ιουν 2008, 08:43
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιούλ 2008, 11:56

Φίλε phantom28 καλημέρα,

ίσως να είναι τα αναγκαιότερα 4.000 Ευρώ στην αγορά του αυτοκινήτου αυτού.

Το HALDEX στο κέντρο υπάρχει και λειτουργεί σαν 60/40 αλλά και μεταβάλει το ποσοστό ανάλογα με το τί λένε οι αισθητήρες στους τροχούς.

Ομως το terrain response είναι αυτό που κάνει το LR2 να έχει τις πραγματικά πολύ καλές επιδόσεις και τις ικανότητες ενός LR.

Αλλιώς θα έχεις ένα απλό τετρακίνητο.
Το να βγεί όμως η δύναμη του κινητήρα ΣΩΣΤΑ και όπως πρέπει στο έδαφος αυτό κυρίως το φροντίζει το TR.

Eνδεικτικά σου αναφέρω ότι μέχρι στιγμής δεν έχει πουληθεί ούτε ένα LR2 χωρίς TR και αν το παραγγείλεις θα κάνει τουλάχιστον 6 μήνες να έρθει.

Υπάρχει στην γκάμα γιατί έπρεπε να υπάρχει μιά και το διαθέτει το εργοστάσιο (πιστεύω ότι το διαθέτει κυρίως για να μπορεί να παράγεται η έκδοση επαγγελματικού που διατίθεται στην Αγγλία και σε άλλες μερικές ανεπτυγμένες χώρες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 08 Ιούλ 2008, 12:14

Μην λυπηθείς τα επιπλέον χρήματα εφόσον είμαι της άποψης ότι δεν θα μπορέσεις να το έχεις στο Φριλάντερ ως έξτρα αν το αποφασίσεις αργότερα.
Τέλος αν μπορείς να το πάρεις πετρέλαιο και αυτόματο μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό TRAVELER » 09 Ιούλ 2008, 16:45

καλησπέρα σε όλους.

Γειά σου αγαπητέ φίλε phantom28,νά μήν έχεις καμοία απορία γιά τό
terrain response.πραγματικά αυτό είναι πού κάνει τήν διαφορά από
τά απλά τετρακίνητα.είμαι κάτοχος του Freelander 2 2.2td αυτόματο
ένα χρόνο περίπου.έχω κάνει πολλές ταξιδιωτικές διαδρομές,
με διάφορες καιρικές συνθήκες,εντός καί εκτός δρόμου.
φυσικά παρέα με φίλους,κατόχους αυτοκινήτων 4χ4.
τό T R επεμβαίνει στό σαζμάν,στίς στροφές του κινητήρα και
κατανέμη τήν ροπή εκεί πού χρειάζεται.
από όσο θυμάμαι η διαφορά των 4000ευρο δέν καλύπτει μόνο τήν αξία
του T R, αλλά τις 17ρες ζάντες,προβολής ομίχλης,και ίσως κάτι άλλο
πού δέν θυμάμαι.
έτσι λοιπόν λόγω τής πολύχρονης επαγγελματικής μου πείρας,
αλλά και τής προσωπικής μου χρήσης τού T R σού τό προτύνο
ανεπιφύλακτα.

χαιρετώ
Άβαταρ μέλους
TRAVELER
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 12:50
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό phantom28 » 10 Ιούλ 2008, 09:40

κατάβα terain repsonse και ξερό ψωμί

οπότε γενικά με τα λεγόμενά σου φίλε traveler φαίνεσαι απόλυτα ικανοποιημένος με
το νέο αυτό εργαλείο
για να δούμε τι θα κάνουμε και εμείς

αλήθεια σε τι χρώμα το πήρες? αυτό το πορτοκαλί στις φωτο μου αρέσει πολύ όπος το βλέπω
Άβαταρ μέλους
phantom28
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Ιουν 2008, 08:43
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό TRAVELER » 16 Ιούλ 2008, 18:39

καλησπέρα φίλε phantom28.

το χρώμα του LR2 είναι το άμμου,το πορτοκαλή είναι μόνο στις φώτο,

το χρώμα είναι κροκί.



χαιρετώ
Άβαταρ μέλους
TRAVELER
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 12:50
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό energy » 17 Ιούλ 2008, 12:10

Γεια σας Φιλοι,

Ενω σας παρακολουθω απο καιρο, μολις σημερα καταφερα να μπω με ονομα :D
Εχω το FR2 3.2 i6 S απο τον Νοε 2007, εχω κανει ~15000 km κυριως ασφαλτινα κ
αρκετα σε χωμα, χιονι κ λασπη. Στις εθνικες παω 180+(χωρις στρουμφακια) και δεν τα καταλαβαινω.
Σε χιονια - χιονολασπη με το καταλληλο προγραμμα, παροτι φοραει Michellin ασφαλτινα λαστιχα, δεν κολλησε πουθενα οταν καποια αλλα original (οπως τα λενε) 4Χ4 σπιναριζαν.
Συντομα θα το δοκιμασω στην αμμο. Με Trial δεν προκειται να ασχοληθω, δεν το πηρα για αυτο το σκοπο.
Διαβαζοντας καποια posts για την μεση καταναλωση, εδω φροντισε η LR να μας τρελλανει. Οταν μηδενησεις τα χιλιομετρα για να αρχισει το trip, βλεπεις την καταναλωση να εκτοξευεται στα 24 lit / 100 Km κ ψαχνεσαι μεχρι να πεσει. Ο καλλιτερος ΜΟ που εχω πετυχει ειναι 13,8 και δεν θα το μηδενησω για να δω που θα φτασει. Μου συνεστησαν κ βαζω βενζινη 95 οκτανιων και δεν εχω προβλημα.

Σας χαιρετω.
Άβαταρ μέλους
energy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2008, 11:14


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες