Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

freelander: Σκορτσάρει, δεν πάει μια...

freelander: Σκορτσάρει, δεν πάει μια...

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 13 Ιουν 2008, 21:59

Σκορτσαρίσματα, αστάθεια στο ρελαντί όταν βάζω air condition, "κρατήματα" στην επιτάχυνση, σβήσιμο.
Άλλαξα ράουλο και για ένα μήνα όλα ΟΚ. Μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια. Έβαλα καινούριο ράουλο (το προηγούμενο ήταν μεταχειρισμένο) και όλα ΟΚ για ΜΙΣΗ ΩΡΑ. Μετά πάπαλα...΄Αλλαξα μπουζοκαλώδια και πήγα 20 (!) μέτρα...Άλλαξα ντιστριμπιτέρ αλλά τίποτα...
Καμμιά ιδέα???
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιουν 2008, 15:21

Στέλιο γειά,

στα αυτοκίνητα με injection (και όχι συγκεκριμένα στα Freelander) όταν υπάρχουν τέτοια συμπτώματα αυτό που αλλάζουμε συνήθως πριν από ο'τιδήποτε άλλο είναι το φίλτρο καυσίμου.

Μετά ελέγχουμε το airflow, τις βαλβίδες πληροφορίας θερμοκρασίας κινητήρα (ιδίως εκείνη που δίνει την πληροφορία για το πιό πλούσιο μείγμα όταν είναι κρύο το μοτέρ).

Κάνε έναν έλεγχο στα μπουζί σου να δεις μήπως δίνει πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο μείγμα.

Το φίλτρο αέρος το αλλάζει συχνά?

Κοίτα το airflow σου και αν υπάρχει διαδικασία ελέγχου καλής λειτουργίας του κάνε την.

Το καύσιμό σου μήπως είναι "κοτόσουπα" αντί για βενζίνη? (δηλαδή να είναι νοθευμένο, βρώμικο κλπ)

Το μοτέρ σου είναι με κανονικό πολλαπλασιαστή ή το πιό καινούργιο?
Αν είναι με τον κανονικό για δοκίμασε έναν διαφορετικό.

Τα μπεκ του injection τα έχεις καθαρίσει ποτέ? Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ σου? ΙΣΩΣ να θέλουν και αυτά καθάρισμα. Δοκίμασε όμως πρώτα κάποιο καλό καθαριστικό μιάς γνωστής μάρκας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 14 Ιουν 2008, 20:02

Παντελή
Την βενζίνη την έλεγξα. Είναι απο γνωστό βενζινά αλλά καλού κακού τσέκαρα για την ύπαρξη νερού. Είναι καθαρή.
Δεν επικεντρώνω στην τροφοδοσία γιατί μετά την πρώτη αλλαγή ράουλου το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά για ένα μήνα. Επίσης κανονικά πήγαινε μετά τη δεύτερη αλλαγή αλλά μόνο για μισή ώρα. Έτσι επικεντρώνομαι στην ανάφλεξη.
ΔΕΝ μου αρέσει καθόλου το χρώμα του σπινθήρα. Εϊναι κόκκινο και όχι άσπρο. Για΄αυτό και άλλαξα ντιστριμπιτέρ. Πολλ/στή το σκέφτηκα αλλά έχω αμφιβολίες γιατί πρόκειται στην ουσία για ένα μετασχηματιστή (=δύο πηνία). Ή δουλεύει ή όχι (ή έχουν κοπεί τα καλώδια ή όχι). Έχεις καμμία ιδέα πόσο κοστίζει? (έτσι που πάω θα αλλάξω όλο το αυτοκίνητο...)
Το θέμα με το ράουλο δεν μπορώ να το θεωρήσω σύμπτωση γιατί έγινε ΔΥΟ φορές. Πήρα καινούριο και θα το ξαναλλάξω. Αλλα...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Landless » 15 Ιουν 2008, 01:04

stelioskal έγραψε: Πολλ/στή το σκέφτηκα αλλά έχω αμφιβολίες γιατί πρόκειται στην ουσία για ένα μετασχηματιστή (=δύο πηνία). Ή δουλεύει ή όχι (ή έχουν κοπεί τα καλώδια ή όχι). Έχεις καμμία ιδέα πόσο κοστίζει? (έτσι που πάω θα αλλάξω όλο το αυτοκίνητο...)
Το θέμα με το ράουλο δεν μπορώ να το θεωρήσω σύμπτωση γιατί έγινε ΔΥΟ φορές. Πήρα καινούριο και θα το ξαναλλάξω. Αλλα...


Κι όμως, έτσι νόμιζα κι εγώ ότι γίνεται με τους πολλαπλασιαστές, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να σου κάνει απίστευτα νούμερα. Αν είναι φθηνός άλλαξέ τον. Αν όχι ίσως μπορείς προσωρινά να βάλεις από κάποιο αυτοκίνητο γνωστού σου που ξέρεις ότι είναι εντάξει για να τον τσεκάρεις.

Όσον αφορά τα ράουλα, έχω ακούσει περιπτώσεις που έπεσαν σε προβληματική παρτίδα. Δεν είναι απίθανο να συμβεί.

Υπομονή...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 15 Ιουν 2008, 15:11

update
Άλλαξα ράουλο πάλι. Τώρα πάει ΟΚ. Πριν το αλλάξω δεν μπορούσα ούτε το τετράγωνο να κάνω. Τώρα έκανα μια διαδρομή 10 km + (και βλέπουμε). Αυτό αποκλείει κάθε άλλη αιτία πλέον...
Καίει τα ράουλα??!!! Αλλά πάλι, τι να κάψει απο ένα κομμάτι μέταλο του στριφογυρίζει?
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Amateur » 15 Ιουν 2008, 22:24

Στέλιο καλησπέρα!

είναι μάλλον απίθανο αλλά ρίξε και μία ματιά στο καρβουνάκι στο καπάκι του ντιστριμπιτέρ πάνω από το ράουλο εάν έχει φαγωθεί πολύ ή εάν το ελατήριο που το σπρώχνει πάνω στο ράουλο έχει για κάποιο λόγο τραβηχτεί πίσω - εμένα σε κάποια φάση είχε φαγωθεί το καρβουνάκι από την τριβή και η απόσταση που είχε το καρβουνάκι από το ράουλο δημιουργούσε σπινθήρα που μου έκαιγε το ράουλο - μάλλον σπάνιο αλλά εμένα μου πήρα καιρό να το βρω (χαρακτηριστικό σύμπτωμα η μαυρίλα στο κέντρο του μεταλλικού ελάσματος του ράουλου).

Η άλλη περίπτωση τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό θα ήταν να έχει τζόγο το ντιστριμπιτέρ αλλά αφού είναι καινούριο αυτό αποκλείεται.
Φιλικά,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2008, 08:51

Στέλιο καλημέρα,

τα ράουλα, τα μπουζοκαλώδια και οι πολλαπλασιαστές είναι σχεδόν αναλώσιμα εξαρτήματα στα V8.

Για τα Freelanders δεν έχει ακουστεί να είναι τόσο συχνή η ανάγκη αλλαγών τους αλλά μην ξεχνάμε ότι όταν μαζεύονται χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα τα εξαρτήματα αυτά ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται.

Αλλωστε τουλάχιστον για το ράουλο του ντιστριμπιτέρ και τα μπουζοκαλώδια υπάρχει και ενδεικτικό όριο χιλιομέτρων για τον έλεγχο και την αλλαγή τους αν θυμάμαι καλά.

Στο ντιστριμπιτέρ (Παναγιώτη αυτό ισχύει και για το δικό σου) δεν ξεχνάμε να βάζουμε μία σταγονίτσα λαδάκι μηχανής στο κέντρο του, κάτω δηλαδή από εκεί που μπαίνει το ράουλο. Το λιπαίνει και δεν έχουμε αυξημένες τριβές και δημιουργία τζόγων.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 16 Ιουν 2008, 10:51

Amateur έγραψε:Στέλιο καλησπέρα!

είναι μάλλον απίθανο αλλά ρίξε και μία ματιά στο καρβουνάκι στο καπάκι του ντιστριμπιτέρ πάνω από το ράουλο εάν έχει φαγωθεί πολύ ή εάν το ελατήριο που το σπρώχνει πάνω στο ράουλο έχει για κάποιο λόγο τραβηχτεί πίσω - εμένα σε κάποια φάση είχε φαγωθεί το καρβουνάκι από την τριβή και η απόσταση που είχε το καρβουνάκι από το ράουλο δημιουργούσε σπινθήρα που μου έκαιγε το ράουλο - μάλλον σπάνιο αλλά εμένα μου πήρα καιρό να το βρω (χαρακτηριστικό σύμπτωμα η μαυρίλα στο κέντρο του μεταλλικού ελάσματος του ράουλου).

Η άλλη περίπτωση τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό θα ήταν να έχει τζόγο το ντιστριμπιτέρ αλλά αφού είναι καινούριο αυτό αποκλείεται.
Φιλικά,
Πάνος

Παναγιώτη καλημέρα. Πράγματι τρώγεται το καρβουνάκι...Έχω "μείνει" ήδη μια φορά από φαγωμένο καρβουνάκι (http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3715.html). Το κοίταξα και μου φάνηκε εντάξει, δεν ήταν φαγωμένο ΑΛΛΑ είχε κάποια άλατα στις περιφεριακές επαφές του ντιστριμπιτέρ. Καλού κακού το άλλαξα. Πράγματι καίγεται το ράουλο (έχει όντως μαυρίλα στο κέντρο) δεν έχω καμία αμφιβολία γι αυτό κι ας μην μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς καίγεται.
Επίσης δεν έδωσα μάλλον τη δέουσα σημασία στον τζόγο που είχε το καινούριο ράουλο όταν το έβαλα στον άξονα. Το τελευταίο που έβαλα δεν είχε καθόλου τζόγο. Θα δούμε...
Λέω να το πάω και για ένα έλεγχο στον εγκέφαλο (ή κανένα ευχέλαιο) μπας και δείξει τίποτα...

Παντελή τα μπουζοκαλώδια τα ειχα αλλάξει πρίν λίγους μήνες με βελτιωμένα (υποτίθεται) σιλικόνης αλλά έχω την υποψία οτι κάηκαν. Μόλις έβαλα τα παλιά πήρε μπρός (!!) έστω και για λίγα μέτρα...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Amateur » 17 Ιουν 2008, 12:41

Παντελή,
η συμβουλή σωστή και το έχω κάνει 1-2 φορές..αλλά άμα θέλει να στην κάνει...ξέρεις πως είναι αυτά...

Στέλιο εάν σου βγάζει μαυρίλα στο ράουλο είναι σίγουρα κακή επαφή με το καρβουνάκι που σπινθιρίζει και μπορεί μέχρι να σου σπάσει και το καπάκι.

υποθέτω μιλάς για τζόγο πριν την αλλαγή ντιστρμπιτέρ - γιατί με καινούριο ντιστριμπιτέρ δεν γίνεται να έχεις τζόγο από το ράουλο...
αν έχεις πάλι τζόγο κάτι δεν πάει καλά με το ντιστριμπιτέρ...

...άλλωστε το φάγωμα του καρβουνακίου (ωραία λέξη) νομίζω οφείλεται κυρίως σε τζόγο του ντιστριμπιτέρ...το ράουλο πόσο να κουνάει...

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιουν 2008, 18:11

Παναγιώτη γειά,

το ντιστριμπιτέρ των V8 είναι γνωστό για το ότι έχει την συνήθεια να αποκτά τζόγους.

Ο ένας τρόπος για να καθυστερήσεις το πρόβλημα είναι το σωστό και τακτικό λάδωμα (είπαμε πως γίνεται)

Ο άλλος τρόπος είναι πιό μπλεγμένος και έχει να κάνει με το γρανάζι από το οποίο μεταδίδεται η κίνηση από τον εκκεντροφόρο στο ντιστριμπιτέρ και το οποίο επίσης έχει την συνήθεια να τρώγεται και τελικά να δημιουργεί κραδασμούς και κυρίως χαλάει τον σωστό ή μάλλον τον ακριβή χρονισμό της αναφλέξεως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 17 Ιουν 2008, 21:56

Πολύ σκοράρισμα Στέλιο. Θα σε πάρω τηλ.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Amateur » 17 Ιουν 2008, 22:07

pantg έγραψε:Ο άλλος τρόπος είναι πιό μπλεγμένος και έχει να κάνει με το γρανάζι από το οποίο μεταδίδεται η κίνηση από τον εκκεντροφόρο στο ντιστριμπιτέρ .


Υποθέτω αυτός προϋποθέτει αφαίρεση του ντιστριμπιτέρ - σωστά;

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 18 Ιουν 2008, 20:54

Παιδιά είχε τζόγο το ράουλο. Το τελευταίο που έβαλα δεν είχε καθόλου τζόγο...Τέλος πάντων, τώρα είμαι με
1. Καινούριο καπάκι
2. καινούριο ράουλο
Αν ξαναμείνω (%$#^%&*&&^) θα αλλάξω τον πολλ/στη και βλέπουμε...(καινούριο θα το κάνω σιγά σιγά το μπ......ο...)
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 06 Ιαν 2009, 17:22

Τελικά φταίγαν τα μπουζοκαλώδια. Τα είχα αλλάξει με "βελτιωμένα" τριπλής σιλικόνης. Αφότου έβαλα τα παλιά (της μάνας του :twisted: ) δεν ξανάκαψε ράουλο....
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης