Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LAND ROVER FREELANDER AGWRA?????

LAND ROVER FREELANDER AGWRA?????

Δημοσίευσηαπό HORUS_M » 18 Ιουν 2008, 11:21

KALISPERA
XAIRETW TOY PRAGMATIKOUS GNWSTES TIS TETRAKINISIS

EIMAI IPOPSIFIOS AGWRASTIS ENWS FREELANDER MONTELO 2000 8A KANW KALA EAN TO AGWRASW. EINAI KALA 4X4. EINAI TO PRWTO MOY 4X4 DEN GNWRIZW POLA APO TA 4X4 8A METROYSE POLI H GNWMH SAS EAN ME PLIROFOROUSATE GIA TO SIGKEKRIMENO MONTELO. EXW AKOUSEI POLA KAI KALA KAI ASXHMA.

SAS EYXARISTW POLI PROKATABOLIKA
Άβαταρ μέλους
HORUS_M
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008, 11:04
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

LAND ROVER FREELANDER AGWRA?????

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιουν 2008, 12:21

χαιρε φιλε και καλωσορισες

προσωπικη μου γνωμη να ΜΗΝ το αγορασεις παρα μονον και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αν βρεις Td4

για μεγαλυτερες δυνατοτητες - χωρους κλπ υπαρχει παντα το Discovery I Mpi, με το μειον του διλιτρου κινητηρα

αν θελεις να δωσεις πιο πολλα χρηματα, πηγαινε σε Discovery II Td5, αν μπορεις να βρεις εκει εξω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

LAND ROVER FREELANDER AGWRA?????

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Ιουν 2008, 12:34

Μ'αυτα που γραφεις μολις εχασες εναν πελατη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 18 Ιουν 2008, 20:47

Πουλάω το δικό μου!!!!!! (όντως....)
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιουν 2008, 09:06

ε τι να τονε πω τον ανθρωπα? μπηκε εδω μπας και ακουσει καμια κουβεντα σταρατη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό HORUS_M » 19 Ιουν 2008, 09:35

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ FREELANDER ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΕΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΜΙΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟ 1800 ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA ΜΟΝΤΕΛΟ 2001 5/Θ 2000 ΚΥΒΙΚΑ
ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
Άβαταρ μέλους
HORUS_M
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008, 11:04
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιουν 2008, 12:59

Aγαπητέ φίλε HORUS_M,

αν βρίσκεσαι ανάμεσα σε Freelander ή Suzuki GV τότε μην το σκέφτεσαι.

Το Freelander, αν το προτιμά κάποιος το κάνει γιατί δεν του αρέσουν τα άλλα οχήματα από αισθητικής πλευράς ή και έλλειψης της "φήμης"/γνωστού ονόματος/"prestige Land Rover".

Το Freelander, για να μην βλαστημήσεις την ώρα και τη στιγμή που το αγόρασες, πρέπει να το αγοράσεις ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.

Την στιγμή που αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα σε αυτό και σε γιαπωνέζικο πάει να πει ότι αν το προτιμήσεις στο τέλος και την καρδιά σου θα χαλάσεις με τα προϊόντα της Land Rover αλλά και μετά θα ψάχνεις να το πουλήσεις για να πάρεις τελικά ένα γιαπωνεζοκορεατικό.

Συμπερασματικά και για να μην σε ταλαιπωρούμε.

Μην το πάρεις αν δεν θέλεις πραγματικά ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ το αυτοκίνητο γιατί, βρε αδερφέ, σου κάνει κούκου το σχήμα ή το όνομά του.
Θα πρέπει όμως να δεχθείς προκαταβολικά την πολύ μεγάλη πιθανότητα να σου βγάλει κάποιες από τις ζημιές που έχεις σίγουρα ακούσει ότι βγάζουν.

Το μοντέλο του 2000 καλό θα είναι να το αποφύγεις.

Το TD4 που αναφέρει ο firelord βγάζει επίσης προβλήματα απλώς δεν είναι ίδια με αυτά του 1.8. Τα θέματα που έχουν σχέση με το κεντρικό διαφορικό άρχισαν να εμφανίζονται με μικρότερη συχνότητα μετά το 2002 και ουσιαστικά μετά το 2004, χωρίς όμως να μπορούμε να πούμε ότι έφτασαν στο επίπεδο αξιοπιστίας των γιαπωνεζοκορεατικών (αν θεωρήσουμε ότι αυτά είναι πιό αξιόπιστα βέβαια....)

Ο 1.8 κινητήρας έχει ιστορία προβλημάτων που έχουν σχέση είτε με τον ίδιο τον κινητήρα είτε με την συντήρησή του. Αν μιλάμε λοιπόν για αυτοκίνητο από Αγγλία (να υποθέσω ότι θα είναι κατ' εξαίρεση αριστεροτίμονο) σίγουρα θα είναι μεταχειρισμένο, αλατισμένο και πολύ πιθανόν ελλειπώς συντηρημένο. Εκτός και αν το είχε στα χέρια του γνωστός σου που τον εμπιστεύεσαι.

Η συμβουλή του firelord για ένα Discovery Mpi είναι σαφώς καλύτερη επιλογή αν ζητάς χώρους, καλύτερη αξιοπιστία, χαμηλότερη τιμή αγοράς και μικρότερο ποσοστό απαξίωσης του αυτοκινήτου όταν θα το πουλήσεις.
O περισσότερος κόσμος απλώς προτιμά το Freelander για αισθητικούς κυρίως λόγους και λόγω των ελαφρώς καλυτέρων επιδόσεων του στη χρήση στο δρόμο και/ή των χαμηλοτέρων τρεχόντων εξόδων του.
Αν όμως αυτό δεν σε πολυενδιαφέρει, σου αρέσουν οι μεγάλοι χώροι, η άνεση στην κίνηση εκτός και επί του δρόμου και δεν σε προβληματίζει η μεγαλύτερη επιβάρυνση σε τέλη, ασφάλιστρα λόγω των 200 παραπάνω κυβικών τότε είναι μία πολύ καλύτερη και πιό αξιόπιστη συνήθως επιλογή.
Προσοχή όμως γιατί κυκλοφορούν ΠΟΛΛΑ Discovery με προβληματική συντήρηση από τους προηγουμένους ιδιοκτήτες τους. Θέλει ψάξιμο καλό αλλά μπορείς να βρείς και πολύ καλά και σε λογικότατες τιμές αυτοκίνητα. Ρίξε και μία ματιά στις αγγελίες του φόρουμ. Κάτι θα βρεις και εκεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Ιουν 2008, 11:15

'Το TD4 που αναφέρει ο firelord βγάζει επίσης προβλήματα απλώς δεν είναι ίδια με αυτά του 1.8'...

ναι, οντως...θελει αλλαγη λαδιων τουλαχιστον μια φορα το χρονο...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιουν 2008, 11:25

Γιώργο είσαι μάλλον τυχερός που δεν έχεις ακόμη χρειαστεί αλλαγή στο airflow και στα ωστήρια.

Αν όντως αλλάζεις λάδια τόσο συχνά σίγουρα θα διατηρήσεις τα ωστήρια σε καλή κατάσταση για καιρό (πολύ καλά κάνεις μιά και το λάδι είναι το αίμα του κινητήρα, για να το δώσουμε πολύ μεταφορικά)

Το airflow θα το καταλάβεις όταν (και εύχομαι να αργήσει) θα θελήσει αλλαγή από αύξηση της κατανάλωσης και αρρυθμίες στην λειτουργία του.

Δυστυχώς είναι προβλήματα που εμφανίζονται τόσο στα Freelander όσο και τις BMW που εφοδιάζονται με το ίδιο μοτέρ.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιουν 2008, 11:58

Αυτή η BMW μας κατέστρεψε το Image!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 20 Ιουν 2008, 12:03

Πω πω ρε παιδια....Όντως βγάζει προβλήματα, σε άλλους λιγότερα και σε άλλους περισσότερα αλλα όχι οτι είναι και το χειρότερο όλων στην αξιοπιστία. Με μαυρίσατε την ψυχή πάλι. Με τις τιμές που τα πουλάνε θα βγάλεις ένα vcu kai ιrd δώρο, άντε και μια φλάντζα.
Εγώ πάντως το αγαπώ για την οδική συμπεριφορά του, νοιωθω απόλυτη ασφάλεια σε οποιαδήποτε συνθήκες(χιονι,βροχή) ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Πιστεύω πως υπάρχουν ιδιοκτήτες φρι εκεί έξω που το εκτιμούν σαν μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Ιουν 2008, 14:20

Να πω κιεγώ τη γνώμη μου σαν πρωην ιδιοκτήτης..
Εχουν δίκιο όσοι συμβουλεύουν "μακρυά"
Ο Γιώργος έχει εμπειρία από Κ1.8 και απο TD4 και μπορεί να συγκρίνει, εμείς δυστυχώς μάθαμε μόνο τα άσχημα του 1.8 που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα.
Το αυτοκίνητο έχει πολύ άσχημη φήμη στην αγορά και όχι τυχαία φυσικά αφού τα προβλήματα είναι πιο πολλά από τα καλά.
Όπου σταθείς και συναντήσεις κάποιον που ξέρει 2-3 πράγματα απο αυτοκίνητα σου λέει Φριλάντερ έχεις;; :shock: Πούλατο να γλιτώσεις, δώστο πριν σε δώσει κλπ
Αυτή η εικόνα συν το γεγονός οτι κάθε λίγο και λιγάκι θές καινούργια μηχανή και περιφερειακά σου μαυρίζει τη διάθεση και σε γεμίζει αρνητική ενέργεια. Ακόμα και ευχαριστημένος να είσαι έρχεται η ώρα που λες θα το πουλήσω τουλάχιστον να μη με λένε μαλάκα..

Με αυτά και μ'αυτά η μεταπωλητική του αξία είναι τουλάχιστον 50% λιγότερη απο ένα αντίστοιχο τζιποειδές της ίδιας χρονολογίας.
Φυσικά απο χώρους άνεση πολυτέλεια σκίζει αλλά δε φτάνουν μόνο αυτά γιατί τελικά δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο όλα χαλάνε απλά μερικά το ξεφτιλίζουν και στη τελική είναι γελοίο το 2008 να τρέχεις για πλανίσματα σε καπάκια και φλάντζες όταν θα έπρεπε να είσαι στη φύση για βόλτες.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rodi » 21 Ιουν 2008, 09:27

Συμφωνω με τον Γιωργο , ειναι ανοησια να το αγορασεις , εκτος κι αν εχεις ηδη στην κατοχη σου δευτερο αυτοκινητο και χρησιμοποιεις τιν ιπποποταμο μονο τα Σαββατοκυριακα ( ή αν εχεις κανενα κουμπαρο στην ΚΕΔΟ ) .
Παντως Γιωργο με τοσα που τραβηξες με το δικο σου εχω την εντυπωση οτι δε σε πηγαινε απο την αρχη ...
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Ιούλ 2008, 11:03

το Τδ4 (για να ξεχωριζεται απο το φρημπυ δυο ΤΔ4), ειναι οντως ενα οχημα που εχει κερδισει το σεβασμο στο εξωτερικο, ενδειξη αυτου εξαλλου πως οι τιμες του ακομα κρατουνται ψηλα.

Παρα τη Μητσοτακιαση του Παντελη, (φτουφτουφτου), ειναι γενικως απροβληματιστο, η δε ροπη του ντηζελ κανει πολλα κωλυματα να ειναι παιχνιδακι, πχ αμμος

ακρως προτιμωτερο απο το Κ 1.8, ενω εχει σαφως μεγαλυτερες δυνατοτητες εκτος δρομου απο αρκετα ιαπωνικα σουβια

τα κοινα σημεια φυσικα παραμενουν με το Κ αλλα οταν δεν εχεις τον Κ(αιει), ολα φαινονται πταισματα

συμπερασμα

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ Κ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 02 Ιούλ 2008, 12:45

Παρα τη Μητσοτακιαση του Παντελη, (φτουφτουφτου), ειναι γενικως απροβληματιστο, η δε ροπη του ντηζελ κανει πολλα κωλυματα να ειναι παιχνιδακι, πχ αμμος


Συμφωνω απολύτως με το λόρδο.

Ειδικά όταν δεν το μετακινείς καθόλου, είναι πολυ αξιόπιστο , σχεδόν σα Γιαπωνέζικο. Και λέω σχεδόν γιατί ακόμη και ακίνητο όλο και κάποια προβληματάκια θα βγάζει.

Κατά τα λοιπά συμφωνω με τον παντελή. αν δεν έχει έρωτα με το αυτοκίνητο καλύτερα να πάει σε γιαπωνέζικο.

Αν όμως είναι ερωτευμένος ........... αυτό έχει το τίμημα του.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Επόμενο

Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron