Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

freelander και σκαφος

freelander και σκαφος

Δημοσίευσηαπό teo14 » 02 Ιούλ 2008, 22:01

καλησπερα
εχω μια ερωτηση
θελω να παρω ενα σκαφος 5.25 αλλα δεν ξερω αν θα την παλεψει το freelander στη γλυστρα

εχει κανεις καμια τετοια εμπειρια ?????
Άβαταρ μέλους
teo14
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 17:28

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιούλ 2008, 10:37

Φίλε teo καλημέρα,

τα προβλήματα που έχουν σχέση με το σύστημα ψύξεως (είτε από ελλειπή φροντίδα από ιδιοκτήτες είτε λόγω περίεργου σχεδιασμού, εξαρτημάτων που χαζεύουν, πλαστικών οδηγών για τις βίδες κεφαλής, πρώτης γενιάς φλαντζών που δεν άντεχαν κλπ) αλλά και με το σύστημα μετάδοσης (πολύ μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις σχέσεις εμπρός και πίσω διαφορικών με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του κεντρικού, προβλήματα στεγανότητας στις τσιμούχες του κεντρικού στις πρώτης γενιάς μονάδες), με τα ραγίσματα στο πλαίσιο, τις βάσεις του πίσω διαφορικού, τα αναμένα ρουλεμάν στο μειωτήρα στον εμπρός άξονα/κιβώτιο είναι γνωστά.

Να υπενθυμίσω σε όσους φίλους είναι λίγο πιό καινούργιοι στα Landies ότι το πρώτο πρόβλημα που είχε αναφερθεί στα Freelanders ήταν σχετικό με την πρόωρη φθορά (για την ακρίβεια τον καίγανε) του συμπλέκτη.
Κάτι που είχε γίνει ιδιαίτερα αισθητό στην πρώτη ουσιαστικά παρουσίαση του αυτοκινήτου εκτός σαλονιών και δημοσιογραφικών τεστ στο Camel Trophy του 1998. Για κάθε αυτοκίνητο είχαν προβλεφθεί 3 σετ συμπλέκτη και σε μερικά χρειάστηκαν και άλλοι.
Και τα αυτοκίνητα αυτά ήταν τα πρώτης γενιάς πετρελαιοκίνητα (με τον rover 2λιτρο turbodiesel)

Πιστεύεις ότι το συμπληρωματικό βάρος ενός σκάφους με το τρέιλέρ του θα βοηθήσει σε κάτι? Iδίως το βενζινοκίνητο 1.8?

Το αν θα μπορεί να τραβήξει το βάρος στην ράμπα δεν θα πρέπει να είναι αυτό που θα σε απασχολήσει.

Το αυτοκίνητο αυτό δεν έχει σχεδιασθεί για τέτοια χρήση και τέτοια συνεχή βάρη (αλήθεια είναι πάνω από 2 τόννους με όλο του τον εξοπλισμό?)

Μιάς και τα έχω εύκαιρα τα στοιχεία απο αφορούν τα επιτρεπόμενα βάρη ρυμούλκησης για το 1.8 έχουν ως εξής:

Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενο ΜΕ ΦΡΕΝΑ: 2000 κιλά
Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενο ΜΕ ΦΡΕΝΑ με το όχημα φορτωμένο στο επιτρεπόμενο μικτό βάρος του: 1800 κιλά (βάρος ρυμουλκουμένου)
Βάρος ρυμούλκησης ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΑ: 750 κιλά

Ελπίζω τα πιό πάνω να σου φανούν χρήσιμα στο να αποφασίσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Ιούλ 2008, 11:57

Σκαφος 5,25 ειναι λιγοτερο απο τονο.
Προσωπικα πιστευω οτι δεν εχεις κανενα προβλημα και με 1000 κυβικα το βγαζεις αν η γλιστρα εχει μια νορμαλ κλιση, αλλα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και με μεγαλυτερη κλιση δεν θα εχεις προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιούλ 2008, 12:57

Βαγγέλη αν έχει το 5.25 επάνω του φορτωμένο και εμένα το βλέπω να τον ξεπερνάει τον τόννο. (χιχιχιχιχιχιχιχι)

Σοβαρά τώρα, αν μιλάμε για τέτοιο βάρος και κανονική ράμπα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό teo14 » 10 Ιούλ 2008, 21:53

παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας ηταν πολυ βοηθητικες και ειδικα του παντελη
Άβαταρ μέλους
teo14
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 17:28


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης