Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

aircondition & freelander

aircondition & freelander

Δημοσίευσηαπό teo14 » 10 Ιούλ 2008, 21:56

καλησπερα
εχω μια ερωτηση η οποια δεν ξερω αν εχει ξαναειπωθει αν και εψαξα δεν βρηκα να την εχει κανει κανενας

λοιπον
υπαρχει τροπος να δουλεψει καλυτερα το κλιματιστικο του αμαξιου γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν αποδιδει οπως θα επρεπε?????
Άβαταρ μέλους
teo14
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 17:28

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιούλ 2008, 18:31

Συνάδελφε teo14 γειά,

εχεις δοκιμάσει να το λειτουργήσεις με την ανακύκλωση του αέρα κλειστή? Δηλαδή να ΜΗΝ φέρνει εξωτερικό αέρα?

Ετσι θα ψύχει συνεχώς τον ίδιο αέρα και θα κατεβάσει αρκετά την θερμοκρασία στο εσωτερικό. Φυσικά δεν πρέπει να σε ανησυχεί το θέμα την μείωσης του οξυγόνου στο εσωτερικό καθώς είναι νομίζω γνωστό σε όλους μας το ανέκδοτο με την γάτα, τον παπά και την γραμμή παραγωγής της Land Rover..... (xixixixixixixixixi)

Τώρα όσον αφορά το θέμα της απόδοσης ίσως να πρέπει να μετρηθεί το πόσο κρύος βγαίνει ο αέρας από τους αεραγωγούς. Αν είναι γύρω στους 5 με 7 βαθμούς (αν θυμάμαι καλά τόσο μου είχε πει ο ψυκτικός που συντηρεί το A/C στα αυτοκίνητά μου) τότε είναι εντάξει.
Υπάρχει καμμιά πιθανότητα στο αυτοκίνητό σου να μην κλείνει εντελώς το καλοριφέρ? Επειδή λειτουργεί με ντίζες συρμάτινες ΙΣΩΣ να υπάρχει κάποιο τέτοιο θέμα.

Δες αν ο αέρας που φέρνει με τον ρυθμιστή θερμοκρασίας στο κρύο είναι πιό ζεστός από τον αέρα με θερμοκρασία περιβάλλοντος με το αυτοκίνητο στην σκιά και αν είναι πιό ζεστός όταν είναι ζεστός και ο κινητήρας τότε ίσως το πρόβλημά σου να μην είναι σχετικό με την απόδοση του A/C αλλά με την μίξη του κρύου αέρα με ζεστό από το καλοριφέρ που δεν κλείνει εντελώς.

Κάνε επίσης έναν έλεγχο στο μοτέρ του ανεμιστήρα. Φέρνει αρκετό αέρα? Τόσο με την ανακύκλωση ανοικτή όσο και κλειστή.

Και φυσικά μην ξεχνάς το φίλτρο μικροσωματιδίων και γύρης. Αυτό πολλές φορές το ξεχνάνε, δεν το αλλάζουν, βουλώνει και μειώνει δραστικά την ικανότητα κυρίως του A/C στο να αλλάξει την θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Ιδίως αν παρκάρεις κάτω από δέντρα αξίζει να το ελέγξεις και αυτό.

Χαιρετώ και περαστικά στο A/C σου, ιδίως τώρα που είναι και σχεδόν απαραίτητο.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 15 Ιούλ 2008, 19:20

pantg έγραψε: Φυσικά δεν πρέπει να σε ανησυχεί το θέμα την μείωσης του οξυγόνου στο εσωτερικό καθώς είναι νομίζω γνωστό σε όλους μας το ανέκδοτο με την γάτα, τον παπά και την γραμμή παραγωγής της Land Rover..... (xixixixixixixixixi)


Εκτός απ΄το Defender ισχύει και για τo Freelander ???
Τώρα ησύχασα ακόμα περισσότερο :P
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιούλ 2008, 08:50

Καλημέρα φίλε 4x4sc,

θα γράψω 4 λέξεις μόνο.

Freelander1 - ηλιοροφή - πισω πορτα.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: aircondition & freelander

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 18 Ιούλ 2008, 16:18

teo14 έγραψε:καλησπερα
εχω μια ερωτηση η οποια δεν ξερω αν εχει ξαναειπωθει αν και εψαξα δεν βρηκα να την εχει κανει κανενας

λοιπον
υπαρχει τροπος να δουλεψει καλυτερα το κλιματιστικο του αμαξιου γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν αποδιδει οπως θα επρεπε?????


Teo,
Το air condition του freelander πράγματι υποαποδίδει. Πρίν όμως αρχίσεις τις πατέντες:
Αν βγάζει τον αέρα σε θερμοκρασία 4-5 βαθμών στους αεραγωγούς των επιβατών ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ στην ταχύτητα "2" τότε είναι όλα όπως πρέπει
και ξεκινάς την πατέντα. Αν όχι το πάς για έλεγχο:
1. Ποσότητα ψυκτικού
2. Συμπιεστής
3. Εκτονωτική βαλβίδα
4. Λειτουργία ανεμιστήρων
Η πατέντα συνίσταται στην τοποθέτηση τετράοδης πρίν την εισαγωγή του καλοριφέρ για παράκαμψη του αφου όταν ο κρύος αέρας περνά από περιοχή που βράζει τότε ζεσταίνεται. Θα δεις τεράστια διαφορά στην θερμοκρασία του αέρα στο παρμπρίτζ ή στα πόδια. Δυστυχώς πολύ μικρή διαφορά στους καντρικούς αεραγωγούς. Την πατέντα την κάνει και η Land Rover (υπάρχει οδηγία)
Άλλες πατέντες μπορεί να είναι η τοποθέτηση τρίτου ανεμιστήρα στο ψυγείο. Γενικά όμως δεν νομίζω οτι αξίζει παραπάνω ψάξιμο...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 18 Ιούλ 2008, 18:13

Μόλις γύρισα από ταξίδι και χρήση του A/C (δυστυχώς έπρεπε να ταξιδεύω μες το καταμεσήμερο). Η αλήθεια είναι ότι στο "1", το A/C ανέκαθεν ήταν αναποτελεσματικό αλλά στο "2" και πάνω όλα είναι καλά. Δε με προβλημάτισε ποτέ τόσο ώστε να αρχίσω να ψάχνομαι. Πάντως το φίλτρο καμπίνας, είναι καλή συμβουλή να το κοιτάξεις γιατί τις προάλλες το έβγαλα και δε μου έκανε εντύπωση τόσο το τι είχε πάνω αλλά κυρίως, αν βάλεις τα δάχτυλα μέσα :D :D , σε κάτι που μοιάζει με ψύκτρα (τουλάχιστον αυτή την αίσθηση έχει), μαζεύει πολλά σκουπιδάκια τα οποία και με την αλλαγή του φίλτρου ακόμη, δεν αποσπώνται.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες