Freelander έγραψε:Γεγονός είναι όμως οτι φριλάντερ με 150Κ χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα αποτελεί ένα μικρό ρεκόρ.
Ταπεινή μου άποψη είναι οτι με τη γνώση που υπάρχει τριγύρω για το πρόβλημα πλέον και με δεδομένο την ηλικία και τα χιλιόμετρα του κινητήρα σου, εγώ θα άλλαζα τουλάχιστον προληπτικά την καινούργια μεταλλική φλάντζα και τις βίδες.
Μικρό???!!!! Δεν γνωρίζω άλλον! Όσο για το "Δεν το πειράζεις δε χαλάει" να ενημερώσω οτι το δικό μου έκαψε φλάτζα στα 53.000 km με συντήρηση αντιπροσωπίας. Και ενός φίλου μου στα 48.000 km πάλι με συντήρηση εξουσιοδοτημένου. Άλλον δεν ξέρω.
Συμφωνώ απόλυτα με την αλλαγή φλάτζας. 600 ευρώ μετά απο 150.000 km δεν είναι δα και καταστροφή. Άλλαξέ την την τιμημένη "να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο" (χμ....)
Με την "αξία" των μεταχερισμένων και την απροβλημάτιστη λειτουργία του δικού σου θα είναι παράλογο να το (ξε-)πουλήσεις