από geco » 05 Μαρ 2007, 17:48
Οι μικρές λεπτομέρειες έχουν να κάνουν κυρίως με τον τρόπο φόρτωσης, δεσίματος, οδήγησης κλπ.
Βασικές αρχές :
Όσο μικρότερο το φορτίο τόσο το καλύτερο ! Δηλαδή αλλοιώς συμπεριφέρονται τρέιλερ και αυτοκίνητο με μία, δύο ή τρείς μοτοσυκλέτες.
Το καλύτερο μέτρο ασφάλειας είναι οι ΚΑΛΟΙ ΙΜΑΝΤΕΣ !Χρόνια τραβιόμασταν με σχοινί, ιμαντάκια της πλάκας και άλλα ημίμετρα. Πήρα ιμάντες Acerbis με soft loop και τα δένω όλα καλά! Το τελευταίο μοντέλο έχει και "παραμάνες" ασφαλείας να μην φεύγουν οι γάντζοι!
Δεν βιαζόμαστε !
Δεν ρισκάρουμε με φορτωμένο τρέιλερ να πάμε πολύ γρήγορα, να κάνουμε προσπεράσματα "γκράν γκινιόλ", να πλησιάζουμε πολύ κοντά στους προπορευόμενους, να κάνουμε σφήνες ...
Τσεκάρουμε τακτικά κοτσαδόρο και "χούφτα", βάζουμε λιπαντικό στην μπίλια, ελέγχουμε γιά φθορά και καταπόνηση το τρέιλερ, συντηρούμε τα απαραίτητα μέρη ... Κάποτε μου κόπηκε τρέιλερ με τρία μηχανάκια και άρχισε τις κωλοτούμπες στην εθνική οδό !!!
Φορτώνουμε με τάξη και προσοχή !
Αν έχουμε π.χ. 2 ελαφριές μοτό και 1 βαριά, την βάζουμε στην μέση! Προσέχουμε να μην κάνουμε ζημιές σε μηχανάκια που τρίβονται μεταξύ τους, προσέχουμε που δένουμε τους ιμάντες, ελέγχουμε άν χαλάρωσε το δέσιμο σε κάθε ευκαιρία. Προσπαθούμε να μοιράσουμε το βάρος όσο πιό ομοιόμορφα (Μπρός-πίσω, δεξιά-αριστερά)
Αποφεύγουμε τις υπερβολές !
Το τρέιλερ δεν είναι ... νταλίκα ! Δεν γίνεται να κουβαλάμε 5 άτομα, 3 μηχανάκια, εργαλεία και εξοπλισμό και όλες τις απαραίτητες αποσκευές μαζί ! Ας δώσουμε κάτι και σε άλλους να ελαφρώσουμε λίγο !
Διαλέγουμε (ή κατασκευάζουμε) καλό, γεροφτιαγμένο τρέιλερ!Η καλύτερη βάση είναι άξονες & τροχοί αυτοκινήτου. Κάτι ροδάκια από ... καροτσάκι λαικής αγοράς και υπερελαφρές κατασκευές δεν πάνε πολύ μακρυά ...
Ρωτάμε όσους ξέρουν !
Εχω ακούσει ιστορίες με τρέιλερ να σε προσπερνάνε και παραλίγο ... πολύνεκρα και χαμένα μηχανάκια και ξενύχτια στις εθνικές οδούς και, και, και ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !