O Αλέξανδρος (alp) έγραψε:
"Καλημέρα,
εδω και μέρες μου κάνει έναν υψίσυχνο ήχο μεσα στην καμπινα, στο υψος της κολωνας του τιμονιου.
ΔΕΝ το κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα, ουτε σε συγκεκριμενα χιλιομετρα.
Οταν "αγγιζω" το πενταλ του φρενου (αυτοματο κιβωτιο) αλλαζει λιγο ο τονος-γινεται λιγο πιο ψιλος και ενιοτε σταματαει. σε λιγο ομως ξαναρχιζει. "
Αλέξανδρε καλημέρα,
για κάνε έναν κόπο και ρίξε μιά ματιά στην στάθμη των υγρών του αυτομάτου κιβωτίου σου. Και δες και την κατάσταση των υγρών.
Θυμήσου τα υγρά τα κοιτάμε με το αυτοκίνητο ΚΡΥΟ αλλά να δουλεύει.
Για το πώς τα κοιτάμε οι γνώμες διχάζονται.
Η Land Rover λέει οτι βάζεις Ν στο κιβώτιο και με κρύο το μοτέρ και το κιβώτιο ελέγχεις την στάθμη.
Η ZF αναφέρει όμως και έναν άλλο τρόπο (με τον οποίο συμφωνούν και αρκετοί άνθρωποι που ΞΕΡΟΥΝ από αυτόματα). Πιό συγκεκριμένα βάζεις Ν στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ διαφορικό και D στο αυτόματο κιβώτιο και ελέγχεις την στάθμη με ΖΕΣΤΟ τον κινητήρα και το κιβώτιο (δηλαδή να έχεις πάει μιά καλή μακρινή βόλτα)
Προσωπικά μου ακούγεται πιό σωστός ο δεύτερος τρόπος.
Να πω την αλήθεια ελέγχω ΠΑΝΤΑ την στάθμη με τον πρώτο τρόπο και δεν έχω κάνει την σύγκριση πρώτου και δεύτερου τρόπου στην ίδια χρονική περίοδο ημέρα (κρύο όταν φύγω και μετά όταν γυρίσω να το ξαναελέγξω με το αυτοκίνητο και το κιβώτιο ζεστό).
Αν θέλεις κάνε το και πες μας αν έχει διαφορές στην στάθμη.
Τώρα όσον αφορά την ποιότητα των υγρών του αυτομάτου.
Αν το δεις να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από ΔΙΑΥΓΕΣ κόκκινο/ροζ ΧΩΡΙΣ μικροσκοπικά μαύρα ή καφέ σωματίδια τότε πρέπει να ανησυχήσεις και ΜΑΛΛΟΝ το σφύριγμα που ακούς είναι από τον βαλβιδοφόρο και το φίλτρο του αυτομάτου που κολλάει λόγω των σωματιδίων από τους δίσκους τριβής οι οποίοι έχουν αρχίσει να καίγονται.
Αλλαξε ΑΜΕΣΩΣ υγρά αν δεις μαύρα σωματίδια ή το υγρό δεν είναι διαυγές κόκκινο/ροζ.
Σου κάνει τίποτα καθυστερήσεις στην αλλαγή ιδίως από πρώτη σε δευτέρα?
Αλλάζει απότομα ταχύτητες? Εχει σχετική καθυστέρηση στο γκάζι ή στην επιτάχυνση το πρωί μέχρι να ζεσταθούν τα υγρά?
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά κοίτα οπωσδήποτε τα υγρά σου (αν και τα παραπάνω συνήθως σημαίνουν και βλάβες πιό μέσα)
Χαιρετώ και ελπίζω να μην είναι κάτι τέτοιο