Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα καμώματα του Mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 26 Φεβ 2007, 08:44

Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε έναν κατάλογο με βενζινάδικα προς αποφυγή, ανάλογα με τις εμπειρίες του καθενός? Θα γλυτώναμε πολλή ταλαιπωρία.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό fokion » 26 Φεβ 2007, 09:14

για οσους εχουν destinator υπαρχει, και ειναι αυτα που εχει ανακοινωσει το υπουργειο οτι εχει ριξει προστιμα
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2007, 16:09

Γιώργο (shaka) εκδρομούλα ήθελε το ταλαίπωρο μάλλον....

Σοβαρά τώρα είδες που δεν πρέπει να είσαι ποτέ σίγουρος για τίποτα??? (ακόμη και για τον βενζινά σου)
Πές το πάντως στον/στους βενζινά/άδες σου ΜΗΠΩΣ και μπορούν να κάνουν κάτι (λέμε τώρα, δεν το πιστεύω αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

Μπορεί να ήταν και θέμα γεμίσματος βενζίνης σε ημέρα που έγινε παράδοση και να μην είχαν κάτσει οι βρωμιές που ταραχθηκαν μέσα στις δεξαμενές (λέμε τώρα και πάλι)

Κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστεί να αλλάξεις και το φίλτρο βενζίνης πιό σύντομα, αν ήταν βρωμιές και όχι νερά αυτά που σου δημιούργησαν το πρόβλημα.

-----------

Για τους πολλαπλασιαστές θα χρειαστείς, όπως σου είπε ήδη ο Στέφανος ένα μακρύτερο μπουζοκαλώδιο (αυτό του πίσω πίσω κυλίνδρου είναι πολύ κοντό). Τα μπουζοκαλώδια του Μpi πωλούνται ένα-ένα οπότε μπορείς να πάρεις αυτό του πιό έξω κυλίνδρου (κοντά στο ψυγείο) και θα είσαι εντάξει.

Την βαλβίδα θερμοκρασίας μπορείς να την ελέγξεις και με το πολύμετρό σου (έχεις σίγουρα ε?) και να δεις τις τιμές που δίνει σε διάφορες θερμοκρασίες (ένα δοχειάκι νερό που ζεσταίνεται σταδιακά στην κουζίνα και γράφε θερμοκρασίες νερού (τις βλέπεις με θερμόμετρο) και τιμές αντίστασης από την βαλβίδα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 26 Φεβ 2007, 16:24

ή βαζεις ενα εξωτερικο οργανακι που το παιρνεις με την καλυμπραρισμενη βαλβιδα του....

ΠΟΛΥ πιο ακριβες!!! το εχω κανει στο ΚΙΑ και υσηχασα....

( Τι θα γινει ρε παιδια... σα πολυ δε γραφω στα Landies????? Λετε να κόλησα...................... Landιτιδα????? :D :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2007, 16:39

Φωκίων γειά,

μάλλον........

(το εξωτερικό οργανάκι θερμοκρασίας είναι πάντα μία πολύ καλή ιδέα όπως και ο διακόπτης κατ' επιλογήν ενεργοποίησης του ηλεκτρινού βεντιλατέρ, αν έχει φυσικά το αυτοκίνητο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 26 Φεβ 2007, 18:06

Τα εχω κανει και τα δυο και εχω γραψει και αντοιστοιχα κειμενακια και σετ με φωτο....
Οποιος θελει μου λεει και του τα στελνω με μαιλ....
Α. και δικη του ευθυνη οτι κανει.. να εξηγουμαστε
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Skipper » 09 Μαρ 2007, 13:43

Τελικά μάθαμε τίποτα?
Εμενα το δικο μου μου κανει ρεταρισματα στισ φασμα στροφών απο 2-3000 ειτε εχει βενζινη ειτε οχι. το θεμα ειναι οτι ειναι με τις μερες του. Δεν ειναι δηλαδη σιγουρο οτι θα το κανει αλλα ειναι ερκετα συχνο...
Αυριο παει γιατρο.. αλλα την πρωτη φορα που το ειδε μου ελεγε οτι το εχω λεει μπουκωμενο...!!!! χμμμ τελος παντων...!!!
Τωρα που χεμπουκωσε να δουμε τι θα πει!!!

Καμια ιδεα?:? :?: :?:

Επισης αλλαγη αυριο και σε ελαστικο συνδεσμο πισω στον αξονα...
δεν νομιζω να ειναι κατι ιδιαιτερο που πρεπει να προσεξω.. Ειναι?
:roll: :roll: :oops: :oops:
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό Shaka » 10 Μαρ 2007, 16:36

Τίποτα! Από την ημέρα που άλλαξα βενζινάδικο, έχω άλλο αυτοκίνητο. Δεν έχει κάνει κιχ!

Ο ελαστικός σύνδεσμος στον πίσω άξονα είναι "αναλώσιμος", συμπεραίνω ότι έχεις Disco 300άρι, γιατί τα πρώτα σαν το δικό μου δεν έχουν. Ενημέρωσέ μας για τη διάγνωση στο πρόβλημά σου. Όσα περισσότερα μαθαίνουμε τόσο καλύτερα για όλους... :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Μαρ 2007, 10:43

ειναι οντως αναλωσιμο

η αγγλικη ορολογia ειναι doughnut

νομιζω πως υπαρχει μοντα για αλλαγη με σταυρο

αν δεν το εχεις ψηλωσει αστο ως εχει

η ολη διαδικασια αλλαγης ειναι πανευκολη - βιδες βγαινουν βιδες μπαινουν

ποσο σου κοστισε το ντονατ?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Skipper » 12 Μαρ 2007, 17:43

Λοιπον το ντονατακι κοστισε 80 ευρα και πραγματι αλλαζετε στο πιτσ φυτιλι..!!!
βεβαια τα 10 ευρα εργασια δεν τα γλθτοσα.. αλλα χαλαλι γιατι καθε φορα που το σηκωνω το τσεκαρω κα απο κατω τι αλλο μπορει να ειναι σε επειγουσα κατασταση.

Το ρεταρισμα ως δια μαγειας σταματησε με το που πηγε στο γιατρο.. δεν ξερω γιατι αλλα το ψαξαμε λιγο μπας και δουμε τιποτα τραντακτο.. αλλα ματαια...!

Τωρα αμα ξαναπουντιασει και αρχισει να βηχει παλι θα το παω να το δουμε... μεχρι τοτε θα απολευσει τον ορεινο αερα που κανει καλο και στα πνευμονια του...!!!
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Μαρ 2007, 18:02

ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Ο ΦΑΤΜΑΝ?????????????????????????

ΦΑΤΜΑΝ, ΦΑΤΜΑΝ ................δεύρο έξω.

Ανδρέα? :P

Τσα! :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Μαρ 2007, 15:50

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ INTΕRNET ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!
ΤΡΕΜΕΤΕ ΟΡΕ.. ΘΑ ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΩ!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 30 Μαρ 2007, 06:51

AΜΑΝ ΒΡΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ , ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΝΑΜΕ!!!! :hiding:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Μαρ 2007, 08:54

Aντε μπράβο !!!

Χαμένε !!!!! (στην κυριολεξία)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Μαρ 2007, 09:01

Φίλε skipper,

όπως έγραψε και ο firelord μπορεί να γίνει αλλαγή του πίσω κεντρικού άξονα που έχει τον ελαστικό σύνδεσμο με τον παλαιοτέρου τύπου κεντρικό άξονα που έχει κανονικό σταυρό στην μεριά του πίσω διαφορικού.

Αυτό όμως, αν δεν κάνεις σοβαρό offroading και δεν ψηλώσεις το αυτοκίνητο (μην το ψηλώσεις), δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις.

Για την μετατροπή αυτή χρειάζεσαι έναν διαφορετικό πίσω κεντρικό άξονα καθώς και το σετ πλακακιού (το εξάρτημα δηλαδή που πιάνει ο κεντρικός επάνω στο πίσω διαφορικό).

Ο πίσω κεντρικός όμως με τον ελαστικό σύνδεσμο δίνει στο αυτοκίνητο σαφώς πιό "γλυκιά" λειτουργία καθώς μειώνει αισθητά τα φαινόμενα NVH (noise/θόρυβο, vibration/κραδασμούς, harshness/τραχύτητα λειτουργίας).

Το μειονέκτημά του το είδες ήδη. Θέλει πιό συχνή αλλαγή από τον απλό σταυρό.
Κατά τα άλλα όμως όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για λογικό offroading, o κεντρικός άξονας είναι ζυγοσταθμισμένος και δεν έχει ψηλώσει το αυτοκίνητο πέραν της +1" δεν έχεις λόγο να βάλεις τον πιό παλιού τύπου άξονα και σταυρό.

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες