Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

enduro με mx μηχανακι

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

enduro με mx μηχανακι

Δημοσίευσηαπό morrison » 14 Μαρ 2007, 12:38

γεια σας παιδες..να θεσω κατι που με απασχολει..
μπορει ενα motocross μηχανακι να κανει enduroβολτες?..οχι αγωνες κ extreme πραγματα..με ενα σεταρισμα στις αναρτησεις θα εκανε δουλεια?
τι αλλο πρεπει να αλλαξει?
ξερω οτι παλια τρεχανε αγωνες enduro με μεταποιημενα mx..
Άβαταρ μέλους
morrison
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 20:28

enduro με mx μηχανακι

Δημοσίευσηαπό sacram » 14 Μαρ 2007, 12:55

μπορεί.
Ρύθμισμα αναρτήσεις για enduro χρήση, μακρύτερο γρανάζωμα, λασπωτήρας και καλές βόλτες
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

enduro με mx μηχανακι

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 14 Μαρ 2007, 15:29

Επίσης: Χούφτες στο τιμόνι και μια ποδιά για τα καρτερ.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

enduro με mx μηχανακι

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 14 Μαρ 2007, 16:03

Απ’οτι βλέπω στα περιοδικά, τα Αμερικανάκια χρησιμοποιούν μεταποιημένα MX στα μονοπάτια. Κυρίως CRF.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

ENDURO ME MX !

Δημοσίευσηαπό geco » 14 Μαρ 2007, 17:25

Λοιπόν γιά δώστε βάση στην πενιά :

Πράγματι στην Αμερική χρησιμοποιούν ΜΧ μηχανάκια γιά εντούρο και μερικοί το κάνουν και στην Ευρώπη.

Επειδή το έχω κάνει και εγώ θα σας πω τα εξής:

Πρίν από όλα ας ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε όταν λέμε Εντούρο.

Στην Ευρώπη εννοούμε τους αγώνες Εντούρο με τους κανονισμούς που ξέρουμε (διαβάστε και λίγο), τα μονοπάτια, τις "ειδικές διαδρομές" ΜΧ, cross country, extreme test, βραχόκηπους κλπ.

Στην Αμερική εννοούν Οff road γενικώτερα, δηλαδή scramble, desert racing, GNCC, hare scrambles, Baja, Endurocross, hill climbing, last man standing κλπ κλπ!

Ας δούμε τώρα πιά είναι τα πλεονεκτήματα και ποιά τα μειονεκτήματα της κάθε λύσης.

Τα μεταποιημένα ΜΧ έχουν πολύ παραπάνω δύναμη και ροπή και μικρότερο βάρος.

Έχουν όμως υπερβολική δύναμη και "ξέσπασμα" που δυσκολεύει στα "σφιχτά" και γλυστερά κομμάτια.

Έχουν "μακρυά" πρώτη σχέση -"κοντή" πέμτη και η κλιμάκωση του κιβωτίου τους δεν βοηθάει στα μονοπάτια.

Δεν έχουν πηνία φωτισμού στο βολάν και θέλουν ακριβές μετατροπές γιά να αποκτήσουν (υποχρεωτικό στο Εντούρο).

Δεν έχουν βάρος στο βολάν, δεν έχουν ροπή χαμηλά, δυσκολεύονται να σκαρφαλώσουν στα αργά κομμάτια, σβύνουν εύκολα (με λίγες στροφές).

Δεν έχουν ρεζέρβα στο ρουμπινέτο και τα ρεζερβουάρ τους είναι μικρά.

Δεν έχουν στάντ (Αν δεν βρείς δέντρο τα αφήνεις ... ξάπλα)

Δεν έχουν καθόλου προστασία από τα βράχια, πέτρες, θάμνους, δέντρα ...

Οι αναρτήσεις τους έχουν ρυθμίσεις ακατάλληλες γιά άλλη χρήση εκτός ΜΧ.

Συμπέρασμα:
Αν δεν είσαστε πολύ προπονημένος, πολύ αποφασισμένος, πολύ "γκαζοφονιάς", αδρεναλινομανής, σκυλί αντοχής , "πολύ χεράς" και δεν θέλετε να τρέχετε κυρίως scramble-MX προτιμήστε κανονικό Εντούρο!

Αν τώρα σας έτυχε κανένα ξεχασμένο ΜΧ και σας τρώει ο κ...ος σας, μπορείτε να δοκιμάσετε.

Μην ζητήστε ευθύνες από κανέναν όμως ! Εγώ σας προειδοποίησα !
Τελευταία επεξεργασία από geco και 14 Μαρ 2007, 18:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ENDURO ME MX !

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 14 Μαρ 2007, 17:54

Άκρως διαφωτιστικός όπως πάντα.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Εντούρο με ΜΧ !

Δημοσίευσηαπό geco » 14 Μαρ 2007, 18:01

Thanx Mάνο !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης